Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion nyt kertoa todella _ällöttävän_ jutun pimppipesusta

Vierailija
23.09.2014 |

Jees kyllä olen hygieniasta huolehtiva joten ei tarvitse siitä haukkua. Olen tähän asti pessyt alapääni normaalilla tavalla mutta kuitenkin huolellisesti, en kuitenkaan niin että jokaisen poimun "avaan" ja pesen tarkasti.

Parisen viikkoa sitten jostain syystä pesun yhteydessä (suihkussa) päätin että nyt pesen oikein tarkasti alapääni ja esinahkaa nostaessa paljastui töhnää.. Eli ilmeisesti jotain samankaltaista kuin miehillä on sissijuusto? En ole koskaan aiemmin pessyt klitoriksen hupun alta kunnolla ja järkytyin tästä löydöksestä. Joka kerta sitä ei ole muodostunut vaan ehkä muutaman päivän välein on sellaista vaaleaa siellä..Tai voihan se olla valkovuotoakin? Ja käyn päivittäin suihkussa joten en tahdo kommentteja että olen saastainen töhnäpillu. Onko kukaan muu huomannut tälläistä tai voisiko joku ensi kerralla katsoa huomaako itse tälläisen löydön? Vai onko kenties jokainen muu teistä tiennyt jo tästä ja pesee sen pimpin ihan kohda kohdalta todella hyvin :(?

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei mulla ole mitään koloa tai poimua pillussa jonka alle pääsisi mitään kertymään :D Muutenkin tosi pikkuiset sisemmät häppärit ja hyvin ilmeetön alapää muutenkin. Ja tunnen kyllä paikkani ja olen niitä useinkin ihan jopa peilin kanssa katsellut, ja TIEDÄN, ettei minulla pääsisi minkään hupun alle mitään. Kyllähän siitä nyt olisi mieskin jo huomauttanut jos näin olisi.

Vierailija
42/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi repimään herkimpiä paikkojani rikki. Normaali vesipesu ja mietoa saippuaa "ulkoisesti" riittää. En ole tiennytkään, että joillakin naisilla kertyy eritettä klitoriksen ympärille. Kuulostaa inhottavalta. Muuten, jokaisen naisen kannattaa kurkata peilin avulla pilluaan, kai jokainen on kiinnostunut omasta värkistään sen verran?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:22"]Miten ihmisillä ei ole huppua? Itse kun vedän sitä kahdella sormella taaksepäin, klitoris paljastuu. Näyttää minikokoiselta terskalta. [/quote] Joo mutta mistä alta pääset pesemään? Siis joo sen voi vetää taakse ja pestä mutta mistä sitä juustoa muka tulee?

[/quote]

Juustoa muodostuu kun klitoris eli miniterska on hupun eli esinahan alla, samalla tavalla kuin miehillä. Olen joskus nähnyt tätä juustoa klitoriksen päällä.

Vierailija
44/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kenelläkään paljaana ole, enkä siihen kiinnittyneeseen huppuunkaan oikein usko, koska sittenhän se ei mahtuisi edes turpoamaan. Joo, klitta kyllä turpoaa kun on tarpeeksi kiinnostunut, kannattaa kokeilla joskus.

Vierailija
45/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivuliaalta, että jotain huppua yrittäisi nostaa.

Vierailija
46/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:30"]

Siis ei mulla ole mitään koloa tai poimua pillussa jonka alle pääsisi mitään kertymään :D Muutenkin tosi pikkuiset sisemmät häppärit ja hyvin ilmeetön alapää muutenkin. Ja tunnen kyllä paikkani ja olen niitä useinkin ihan jopa peilin kanssa katsellut, ja TIEDÄN, ettei minulla pääsisi minkään hupun alle mitään. Kyllähän siitä nyt olisi mieskin jo huomauttanut jos näin olisi.

[/quote]

Onko sun klitoris sitten ihan "taivasalla"? Siis näet klitoriksesi punaisen pään kun katson peilillä?

Vierailija
47/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pese mitään töhnää koska eihän se näy.

mies 41

Vierailija
48/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet vuosia yhdessä joten kyllä se mies varmasti olisi sanonut jos olisi huomannut että mulla on töhnää pillussa :D ei tässä enää mitään häpeillä -ap

Vierailija
49/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:31"]

En menisi repimään herkimpiä paikkojani rikki. Normaali vesipesu ja mietoa saippuaa "ulkoisesti" riittää.

[/quote]

No nimenomaan, niin riittääkin. Ketään ei revi rikki se, että longottelee sormella paikkojaan 8)

Vierailija
50/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:22"]Miten ihmisillä ei ole huppua? Itse kun vedän sitä kahdella sormella taaksepäin, klitoris paljastuu. Näyttää minikokoiselta terskalta. [/quote] Joo mutta mistä alta pääset pesemään? Siis joo sen voi vetää taakse ja pestä mutta mistä sitä juustoa muka tulee?

[/quote]

Juustoa muodostuu kun klitoris eli miniterska on hupun eli esinahan alla, samalla tavalla kuin miehillä. Olen joskus nähnyt tätä juustoa klitoriksen päällä.
[/quote]

Okei. Eli ap ei ole koskaan tajunnut pestä sieltä? Ei ihme jos sitä siis on.

Vierailija
51/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:30"]

[/quote]

Onko sun klitoris sitten ihan "taivasalla"? Siis näet klitoriksesi punaisen pään kun katson peilillä?

[/quote]

No jatkaakseni vielä, niin nimenomaan mies aina kehunut miten puhtaan neutraalin makuinen pilluni on. Ja just kaivoin muuten vielä käsipeilin, oli pakko :D Ja joo, löydän kyllä aikuisena naisena klittani sieltä "hupun alta", mutta itselläni ainakin ko. huppu (sekä klitoris), ovat niin pienet, ettei sinne ihan oikeasti pysty vahingossa jäämään jotain jos vaan normaalisti pimppinsä pesee.

Eli ei ole taivasalla, mutta huppu on ihan olematon.

Vierailija
52/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tulehdukselta, jos klitoris erittää jotain tahmaa. Vibrat ja muut värkit tauolle joksikin aikaa ja hygienia uusiksi.

48, totta. Klitoris turpoaa uskomattoman suureksi, kun tarpeeksi kiinnostaa. Ei sieltä silloinkaan mitään valkoista suinkaan erity.

Vierailija
53/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://en.wikipedia.org/wiki/Clitoral_hood

Tuon jälkeen varmasti seuraavaksi kerrotte, ettei teillä ole alapäässänne mitään noin kauheaa kuin klitoris :)

Mua vähän ihmetyttäis jos jollekin olis todella jäänyt kokonaan kehittymättä se suojanahka tuon klitoriksen pään ympärille, se kun on täynnä herkkiä hermopäätteitä (jotka risteilevät pitkin lantiota, tuossa näkyvät vain ne isommat haarat).

Se huppu on juuri siksi alaosastaan irtonainen, että klitoris on osittain paisuvaiskudosta, kuten peniskin ja todellakin turpoaa, joillakin enemmän, joillakin vähemmän, mutta kuitenkin.

Vierailija
54/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin naisilla on niin iso ja pitkä klitta että se näyttää ihan minikokoiselta penikseltä. toisilla taas pikkuinen ja sievä

Vierailija
55/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaannus johtuu siitä että mä ainakin oletin aplla olevan jonkun erillisen nahkataskun siellä klitoriksessa kun se on jo ns vedetty eteen. Sitä ihmettelin.

Vierailija
56/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:39"]

Kuulostaa tulehdukselta, jos klitoris erittää jotain tahmaa. Vibrat ja muut värkit tauolle joksikin aikaa ja hygienia uusiksi.

48, totta. Klitoris turpoaa uskomattoman suureksi, kun tarpeeksi kiinnostaa. Ei sieltä silloinkaan mitään valkoista suinkaan erity.

[/quote]

Eihän tässä ollut siitä kyse erittyykö vai ei, eihän kaikille tule finnejäkään naamaan, tai rasvoitu tukka, talin eritys on hyvin yksilöllistä. Kyse oli siitä, onko huppua vai ei :)

Vierailija
57/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niillä bodaaja- ja fitnessnaisilla kasva piikuruinen penis hormonien myötä. Jaks.

Vierailija
58/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaikilla on klitoriksen huppu. Siltikään se ei ole kaikilla samanlainen, eikä välttämättä niin iso tai syvä että sen alle jäisi mitään töhnää jos edes vähän pilluansa pesee. Olemme kaikki erilaisia, jos se nyt jollekulle oli vielä yllätys.

Vierailija
59/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti luullaan, että naisen häpykieli eli klitoris on sama kuin terska. Terska on kuitenkin vain häpykielen näkyvä osa, siitä suurin osa on piilossa. Terskan koko vaihtelee paljon, mutta on yleensä pituudeltaan noin 0,5 cm. Myös naisen terskan päällä on ihopoimu, esinahka. (wikipedia)

KUVA: http://fi.wikipedia.org/wiki/Terska#mediaviewer/File:Clitoris_inner_anatomy_numbers.png

1. Esinahka ja häpykieli. 2., 3. Ulommat häpyhuulet. 4. Virtsaputki. 5. Sisemmät häpyhuulet. 6. Emätin.

Eli kaikilla teillä on huppu, halusitte tai ette.

Vierailija
60/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:48"]Yleisesti luullaan, että naisen häpykieli eli klitoris on sama kuin terska. Terska on kuitenkin vain häpykielen näkyvä osa, siitä suurin osa on piilossa. Terskan koko vaihtelee paljon, mutta on yleensä pituudeltaan noin 0,5 cm. Myös naisen terskan päällä on ihopoimu, esinahka. (wikipedia)

KUVA: http://fi.wikipedia.org/wiki/Terska#mediaviewer/File:Clitoris_inner_anatomy_numbers.png

1. Esinahka ja häpykieli. 2., 3. Ulommat häpyhuulet. 4. Virtsaputki. 5. Sisemmät häpyhuulet. 6. Emätin.

Eli kaikilla teillä on huppu, halusitte tai ette.
[/quote]

Joojoo, sekaannus jo selitetty. Mäkin olen aina pessyt alapään sieltäkin ja kuulosti oudolta että jostain voi kaivaa töhnää, kuulosti joltain poimulta jota itsellä ei ole eikä sen hupun alle varsinaisessa merkityksessä pääse vaan sen voi vetää taakse