Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion nyt kertoa todella _ällöttävän_ jutun pimppipesusta

Vierailija
23.09.2014 |

Jees kyllä olen hygieniasta huolehtiva joten ei tarvitse siitä haukkua. Olen tähän asti pessyt alapääni normaalilla tavalla mutta kuitenkin huolellisesti, en kuitenkaan niin että jokaisen poimun "avaan" ja pesen tarkasti.

Parisen viikkoa sitten jostain syystä pesun yhteydessä (suihkussa) päätin että nyt pesen oikein tarkasti alapääni ja esinahkaa nostaessa paljastui töhnää.. Eli ilmeisesti jotain samankaltaista kuin miehillä on sissijuusto? En ole koskaan aiemmin pessyt klitoriksen hupun alta kunnolla ja järkytyin tästä löydöksestä. Joka kerta sitä ei ole muodostunut vaan ehkä muutaman päivän välein on sellaista vaaleaa siellä..Tai voihan se olla valkovuotoakin? Ja käyn päivittäin suihkussa joten en tahdo kommentteja että olen saastainen töhnäpillu. Onko kukaan muu huomannut tälläistä tai voisiko joku ensi kerralla katsoa huomaako itse tälläisen löydön? Vai onko kenties jokainen muu teistä tiennyt jo tästä ja pesee sen pimpin ihan kohda kohdalta todella hyvin :(?

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakaan ei oo mitään huppua!!

Vierailija
22/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:37"]En juuri ikinä venyttele esinahkaa pesemisen takia, koska se on kireä. En muista monta kertaa siellä myöskään mitään nähneeni. Tuntuu myytiltä tuo juuston kertyminen. Toisaalta olen lukenut smegman (eli se töhnä) olevan suojaavaa ja terveellistä. Naisilla vähän eri homma, kun voi olla monta monimutkaista, hautuvaa kohtaa ja erilaisia mönjätuotteita tulee tasaisella syötöllä. 

-Mies 29v-
[/quote]

Netistä löytyy ohjeita miten sitä esinahkaa voi terveellisesti venyttää eli niin ettei esim. arpikudosta synny. Kannattaa, koska vähän kireästä esinahasta voi myöhemmällä iällä kehittyä kireä ja terveysongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Ei tuo juttu ollut todella ällöttävä edes.. Odotin paljon pahempaa. Onnea ensi kertaan!

Vierailija
24/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan mitään esinahkaa tai huppua. T. Nainen

Vierailija
25/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan naurut! Kiitos! :D

Vierailija
26/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistoin just sormeani niin hais iha sillille vaikka oon pimpsun pessy 4 h sit

Vierailija
27/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:55"]

No mun mieheni ei ole koskaan sanonut mitään hajusta tai mistään töhnästä ja se tuskin sitä toosaa nuolisi jos se haisisi juustolle. Ja arvasin kyllä että kommentit tulevat olemaan tätä luokkaa. -ap

[/quote]Mutta jos siellä hupun alla kerran sitä töhnää on, ja mies oletettavasti sieltä hupun alta nuolee, niin kyllähän se mies on sitä töhnäistä klittaa liponut. Herrasmiehenä ei vain ole sinulle mitään asiasta sanonut. Maista ja haista itse sitä häpykielijuustoasi ja totea onko se maukasta tai haisevaa.

Vierailija
28/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:57"]

Mulla ei ole mitään hiton huppua. Ihan just tarkistin...

[/quote]

Tiedätkö edes missä sun klitoris on? Kaikki naiset ei tiedä. Siinä sun hermokimpun päällä on ihan tasavarmasti huppu, ei, se ei ole samanlainen kuin terskan esinahka (sitä ei voi vetää taakse, vaan raottaa), mutta ihan satavarmasti sulla sellanen on. Tai sääliksi käy jos ei ole, auts.

Vierailija
29/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset! :D Masturboitteko te edes koskaan, jos ette tiedä klitoriksestanne tuon vertaa, vai kirjoittaako joku sama trolli nuo kaikki kommentit?

Vierailija
30/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:11"]Ei ole mullakaan mitään esinahkaa tai huppua. T. Nainen
[/quote]

Eikä mulla.

Vierailija
31/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:55"]

No mun mieheni ei ole koskaan sanonut mitään hajusta tai mistään töhnästä ja se tuskin sitä toosaa nuolisi jos se haisisi juustolle. Ja arvasin kyllä että kommentit tulevat olemaan tätä luokkaa. -ap

[/quote]Mutta jos siellä hupun alla kerran sitä töhnää on, ja mies oletettavasti sieltä hupun alta nuolee, niin kyllähän se mies on sitä töhnäistä klittaa liponut. Herrasmiehenä ei vain ole sinulle mitään asiasta sanonut. Maista ja haista itse sitä häpykielijuustoasi ja totea onko se maukasta tai haisevaa.

[/quote]

Kenen kieli oikeesti mahtuu sinne hupun alle, ja kenen hupun alle? Päältähän sitä nuollaan, ei mulla mene edes topsticki klitoriksen esinahan alle eikä sitä nahkaa voi oikein liikuttaa taaksepäinkään. On kuin naulattu paikoilleen, tiivis pikku herne.

Vierailija
32/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:14"]Naiset! :D Masturboitteko te edes koskaan, jos ette tiedä klitoriksestanne tuon vertaa, vai kirjoittaako joku sama trolli nuo kaikki kommentit?
[/quote]

Onko se hankala ymmärtää että kaikilla on erilaiset värkit?
Ei mulla ainakaan voi pestä mistään nahan alta, ei ole fyysisesti mahdollista minulla.

Vierailija
33/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:37"]En juuri ikinä venyttele esinahkaa pesemisen takia, koska se on kireä. En muista monta kertaa siellä myöskään mitään nähneeni. Tuntuu myytiltä tuo juuston kertyminen. Toisaalta olen lukenut smegman (eli se töhnä) olevan suojaavaa ja terveellistä. Naisilla vähän eri homma, kun voi olla monta monimutkaista, hautuvaa kohtaa ja erilaisia mönjätuotteita tulee tasaisella syötöllä.    -Mies 29v- [/quote] Netistä löytyy ohjeita miten sitä esinahkaa voi terveellisesti venyttää eli niin ettei esim. arpikudosta synny. Kannattaa, koska vähän kireästä esinahasta voi myöhemmällä iällä kehittyä kireä ja terveysongelmia.

[/quote]Kuulostaa joltakin vastavalmistuneen naishoitajan neuvolta. Erittäinkin kireä esinahka on juuri niin haitallinen kuin itse sen kokee olevan. Se kuuluu luonnolliseen vaihteluun ja toisia häiritsee ja toisia ei. Mitään vaaraa siitä ei ole kenellekään. 

-Mies 29v-

Vierailija
34/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on suojassa häppäreiden välissä. Aina pesen toki sieltä välistä kunnolla mutta en minäkään minkään nahkan alle pääse klitan lähelläkään.

Vierailija
35/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla ole mitään esinahkaa. Kyllä mä nyt aikuinen nainen oman värkkini tunnen ja sitä on katsottu ihan ammattilaisten, itseni ja miesten toimesta ja aivan normaali se on. Naisten toosat eroaa ulkonäöllisesti aikalailla toisistaan, onko käsittämätöntä ymmärtää?

Vierailija
36/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmisillä ei ole huppua? Itse kun vedän sitä kahdella sormella taaksepäin, klitoris paljastuu. Näyttää minikokoiselta terskalta.

Vierailija
37/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:21"]

Eipä mulla ole mitään esinahkaa. Kyllä mä nyt aikuinen nainen oman värkkini tunnen ja sitä on katsottu ihan ammattilaisten, itseni ja miesten toimesta ja aivan normaali se on. Naisten toosat eroaa ulkonäöllisesti aikalailla toisistaan, onko käsittämätöntä ymmärtää?

[/quote]

Minäkin ammattilaisena olen nähnyt aika monta toosaa elämässäni ja kyllä ne peruspiirteiltään ovat ihan samanlaisia.

Vierailija
38/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:22"]

Miten ihmisillä ei ole huppua? Itse kun vedän sitä kahdella sormella taaksepäin, klitoris paljastuu. Näyttää minikokoiselta terskalta.

[/quote]Klitoris on vähän epänaisellinen ja epäintuitiivinen.

-Mies 29v-

Vierailija
39/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:22"]Miten ihmisillä ei ole huppua? Itse kun vedän sitä kahdella sormella taaksepäin, klitoris paljastuu. Näyttää minikokoiselta terskalta.
[/quote]

Joo mutta mistä alta pääset pesemään? Siis joo sen voi vetää taakse ja pestä mutta mistä sitä juustoa muka tulee?

Vierailija
40/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:22"]

Esinahkaa nostaessa paljastui töhnää.. Eli ilmeisesti jotain samankaltaista kuin miehillä on sissijuusto? Olen saastainen töhnäpillu.

[/quote]

Ja sitten AV-luuskat vielä keksivät ihmetellä kun ei miehillä riitä intoa pillun nuolemiseen. Kuinka kukaan voisi nuolla löyhkäävää onteloa?