Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mimmi saikin potkut!

Vierailija
23.09.2014 |

Tänään tuli potkut molemmille!!! Huomenna viimeinen työpävä.

Huomenna saa mennä vielä jälkikäteen keskustelemaan syistä irtisanomiselle.Lapussakun luki että "sopimaton virkaan & luottamuspula". Jännä vaan että luotto pelaa molempiin uusiin silti niin paljon että vikat vuorot on äärivuorot eli yksintöissä ja kassantilitysten & laskeminen. Missäs muualla sitä luottoa tossa duunissa tarvitaan? Leivän vääntämisessä?Mä oon niin hoomoilasena! -mimmi

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tartte mennä enää töihin eli sinuna en menis.

Vierailija
62/71 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo töissä. Sillä tänään on tuo keskustelu pomon kanssa ja haluan kuulla perustelut tälle.

Opinko jotain?!?
Niin mistä?
Ei kannata tehdä töitä?
Mitä haet takaa?

Mimmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että koeajalla lentää pihalle.... Ei sulle tartte asiaa perustella, uskon että on muitakin syitä! Miksi roikut vauvapalstalla työaikana esimerkiksi? Oletko kärkäs? ;)

Vierailija
64/71 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun ei ole asiakkaita ja aamun tehtävät on tehty.

Mimmi

Vierailija
65/71 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteena on kadonnut 25e johon en ole syyllinen joten perustele vain..

Mimmi

Vierailija
66/71 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:15"]

Kiit[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:12"]Hei Mimmi,  joka firmassa on luottamusvaltuutettu, minusta sinun olisi syytä ottaa tähän kuitenkin yhteyttä ja vaatia asian selvittämistä. Esimies haluaa hoitaa asian helpoimmalla mahdollisella tavalla, mutta se ei ole teitä kohtaan oikein.  [/quote] Kiitos vinkistä! Olen miettinyt oikeaa tahoa johon tästä ottaa yhteyttä. Pomo toi tänään vaan lapuyt molemmilla allekirjoitettavaksi ilman mitään kyselyitä tai perusteluita. Toivottavasti huomenna saisi jotain perusteita edes. Sillä "uhrilla" ei ollut näyttöä että 25e olisi töissä kadonnut. Mimmi

[/quote]

Ethän vaan allekirjoittanut, ethän?

Vierailija
67/71 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:30"]

Älä ruoki trollia...

[/quote]

Luoja mikä ääliö sä olet. Mulle on aivan helvetin yhdentekevää, onko aloitus oikea vai keksitty. Tällaista voi tapahtua, joten keskustelunaihe kiinnostaa. Ja vaikka aloitus olisi keksitty, ei se tästä vielä mitään trollia tää, aika kesyä kamaa siihen. :D Googlaapa vaikka ensin sanan merkitys ennen kuin käytät sitä.

Vierailija
68/71 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No töissä ei notkuta netissä, olet todellakin sopimaton virkaan eikä ikääkään taida olla paljon.
Ärsyttää kun joka paikassa työntekijät näprää nykyisin puhelintaan ja ovat somessa.

Vierailija
69/71 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutelijat lukekaa edellinem alotus sieltä löytyy vastaukset teidän spekulointeihin.

Vierailija
70/71 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuspula ei kuulemma kummankaan kohdalla liity kadonneeseen 25e, mutta pomo ei myöskään osannut selittää että mihin sitten vaan hoki sanaa "luottamuspula"

Mimmi

Vierailija
71/71 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä jutussa vieläkään selvyyttä? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi