Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin ja mies vaatii minua maksamaan puolet kierukan hinnasta takasin??

Vierailija
15.09.2014 |

Olimme yhdessä 6 vuotta ja kaksi vuotta sitten asennutin kierukan. Mies maksoi siitä puolet omasta suostumuksestaan. Vuoden päästähän minun on ostettava uusi.

Nyt miehen kanssa erosimme ja hän on ottanut sen todella huonosti. Nyt se sitten vaatii, että koska tämä kierukkaa jää minulle, minun on maksettava puolet siitä takaisin. Tai muussa tapauksessa olen vielä velvollinen harrastamaan seksiä hänen kanssaan.

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, mutta mitä mieltä? Maksanko puolet takaisin, olisiko se sitten reilua ja pääsisin tästä pois...

Kommentit (169)

Vierailija
1/169 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistatat kierukan ja laitat myyntiin huutonettiin. Miehelle annat puolet saamastasi myyntihinnasta.

Vierailija
2/169 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrothan meillekin jos vastaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/169 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy eksäsi uudelta naiselta haluaisiko hän käyttää sitä puolet ajasta.

Vierailija
4/169 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:59"]Olen minäkin osallistunut kondomikuluihin, mutta ei tullut eron hetkellä mieleenkään vaatia kortsuja tai rahaa takaisin, saati että pitäisi saada aikaan riita kumeista :D

Mutta ap, panepa tosiaan miehelle postissa kierukka sekä puolet kierukanpoistolaskusta ;)
[/quote]
Jäikö kortsuja siis ylimääräisiä miehelle?

Vierailija
5/169 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotilanteessa fiksustakin miehestä voi tulla ääliö.

Vierailija
6/169 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan kiinnostaisi kuulla, minkä lääkärin etiikan mukaan on soveliasta antaa käytetty kierukka asiakkaalle? Kun se olisi ilmeisesti nyt maailman hauskinta av-tyyppien mielestä (ihihi!). Tiettävästi se olisi melko vastuutonta lääkäriltä, koska kierukka voisi joutua uudelleenkäyttöön kera väärien taustatietojen.

Vierailija
7/169 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:59"]Olen minäkin osallistunut kondomikuluihin, mutta ei tullut eron hetkellä mieleenkään vaatia kortsuja tai rahaa takaisin, saati että pitäisi saada aikaan riita kumeista :D Mutta ap, panepa tosiaan miehelle postissa kierukka sekä puolet kierukanpoistolaskusta ;) [/quote] Jäikö kortsuja siis ylimääräisiä miehelle?

[/quote]

Kyllä jäi miehelle, koska emme ehtineet käyttää koko pakettia. Enkä edes ole tajunnut tehdä tästä elämää suurempaa asiaa, vaikka se ryökäle pääsee juhlimaan muiden kanssa minun sponsoroimillani kumeilla :D

Tosiasiahan on, että suhteessa molemmat maksavat silloin tällöin, ei muutamasta eurosta kannata vaahdota.

Vierailija
8/169 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:47"]Erotilanteessa fiksustakin miehestä voi tulla ääliö.
[/quote]

Hähtähdinkin että miten siitä fiksusta miehestä yhtäkkiä tuollainen tuli.

Ap

Vierailija
9/169 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:33"]No kerrothan meillekin jos vastaa :D
[/quote]

Kyllä hän vastasi. Vastaus oli aika ytimekäs, kyse on kuulema periaatteesta. Ei ole oikein, että toinen mies hyötyisi hänen puoliksi maksamastaan ehkäisystä.

Kuitenkin alkanut tuntua, että mies on alkanut vähän rauhoittua ja tulla järkiinsä. Viestejä ei ole enää tullut yhtenään.

Ap

Vierailija
10/169 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos illan parhaimmista nauruista :D . Hyvää yötä!

Vierailija
11/169 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, seksin ostaminen on laissa kielletty. Eksäsi siis syyllistyy rikokseen kun vaatii sinua maksamaan kierukan luonnossa. Yrityskin on rangaistava.

Vierailija
12/169 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun talous varmaan 20 euroon kaadu, jos sillä mies rauhoittuu.

nimimerkillä "viisaampi väistää"

Vierailija
13/169 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:17"]Ei sun talous varmaan 20 euroon kaadu, jos sillä mies rauhoittuu.

nimimerkillä "viisaampi väistää"
[/quote]

Ei kaatuisi ei. Mutta minusta vaan tuntuu, että vaikka maksaisin, niin tämä asia ei siltikään miehestä olisi selvitetty.

Ap

Vierailija
14/169 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:33"]No kerrothan meillekin jos vastaa :D [/quote] Kyllä hän vastasi. Vastaus oli aika ytimekäs, kyse on kuulema periaatteesta. Ei ole oikein, että toinen mies hyötyisi hänen puoliksi maksamastaan ehkäisystä. Kuitenkin alkanut tuntua, että mies on alkanut vähän rauhoittua ja tulla järkiinsä. Viestejä ei ole enää tullut yhtenään. Ap

[/quote]

Vai periaatteesta! Ahha ha! Eiköhän me porukalla keksitä tähän joku vastaperiaate miehelle, joka hänen kuuluu korvata - ihan periaatteesta.

Vierailija
15/169 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun keksimämme periaatteellinen korvaus on esitetty miehelle, sitten katsotaan, haluaako hän suostua siihen. Jos ei niin kierukkahomman voi unohtaa! Itselläni ei vain näissä leikkaa, mikä se tosiaan voisi olla?

Vierailija
16/169 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä muuten insinööri?

Vierailija
17/169 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:28"]Onko kyseessä muuten insinööri?
[/quote]

Ei ole insinööri

Ap

Vierailija
18/169 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä sen, että miehestä on nyt ansiostasi tullut samanlainen AV-legenda kuin vanukasvarkaasta, pitäisi riittää korvaukseksi.

Vierailija
19/169 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehelle jos vielä jänkkää tuosta periaatteesta, että sovittiinko me kierukan asennusvaiheessa, että jos meille  tulee ero ennen xx.xx.xxxx (pvm jolloin asennuksesta tulee kolme vuotta) niin minä maksan sinulle tasinkoa sinulle käyttämättä jääneestä kierukasta? Ai ei vai? No, sitten mä en maksa, mulla on sellainen periaate.

Vierailija
20/169 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:40"]

Sanoisin miehelle jos vielä jänkkää tuosta periaatteesta, että sovittiinko me kierukan asennusvaiheessa, että jos meille  tulee ero ennen xx.xx.xxxx (pvm jolloin asennuksesta tulee kolme vuotta) niin minä maksan sinulle tasinkoa sinulle käyttämättä jääneestä kierukasta? Ai ei vai? No, sitten mä en maksa, mulla on sellainen periaate.

[/quote]

Niin ja ilmaisisin vielä, että sovittiinko me paperilla. Eli jos sopimusta ei paperisena löydy niin en maksa, nää on mun periaatteita!

92

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä