Jo aivan pienenkin asian tekeminen vaatii ihan mielettömästi voimavaroja!
Usein tuntuu siltä, että olen hirvittävän väsynyt kaikkeen, eikä vuodenajalla ole merkitystä: on kevät tai syksy, tilanne on ihan samanlainen. Lisäksi minun on äärettömän vaikea oppia uusia tietoja ja taitoja. Näin on ollut jo vuosikausia. Mitä minun pitäisi tehdä? Näinkään ei voi jatkua, jatkua, jatkua ...
Kommentit (36)
Entä jos et olekaan "tyhmä ja laiska" vaan sulla on ADD?
Krooninen väsymysoireyhtymä? Olen nähnyt dokumentteja aiheesta. Pyörtyminenkin sopii kuvioon. Tsemppiä hirveesti, toivottavasti saat olollesi apua tai edes selityksen <3
Mä sanoisin että perfectionismia ilmassa.
Sitä se on kun kukaan ei sittenkaan oikeasti rakasta sua.
Vierailija kirjoitti:
Burn outilta vaikuttaa.
Sitä se juuri on. Uupumus ei ole aina työuupumusta. Itse koen vahvasti olevani uupunut omaan elämääni. Tilanne on kehittynyt pikku hiljaa vuosien varrella. :(
Lue uupumuksesta: https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsehoito-ja-oppaat/itsehoito…
Riittää, kun katsoo Annika Saarikon kuvaa, siitä menee jo moneksi viikoksi depressioon.
Kuulostaa siltä että olisi tarve mennä lääkäriin ja perustavanlaatuiseen terveystarkastukseen, jossa katsotaan kaikki arvot ja ruokavalioasiat.
Mene lääkäriin, tuo ei kuulosta ollenkaan normaalilta. Onko veriarvoissa jotain häikkää?
Jos oot lihonu niin mittauta ferritiini ja kilppari.
Sama, ei kiinnosta mikään. Olen jo eläkkeellä, vaikka vasta kolmikymppinen.
Älä tee mitään äläkä ollenkaan murehdi. Sinussa tuskin on mitään vikaa, mutta elät yhteiskunnassa ja maailmassa joka tällä hetkellä on sekaisin kuin seinäkello... ODOTA KÄRSIVÄLLISESTI JA TULE PALSTALLE KIRJOITTAMAAN... KIRJOITA OMAA PÄIVÄKIRJAA... KIRJOITA OMA ELÄMÄNTARINASI TÄHÄN SAAKKA... KIRJOITA KÄSIN KAUNOLLA MITÄ TAITOA SAATAT TARVITA TULEVAISUUDESSA... Harrasta jotain musaa, piirtämistä, käsitöitä ja vanhanaikaisen kotiruoan laittamista ja reseptien kirjoittamista ja siis niin halvalla kuin ikinä voit...
Eikö Suomen pitänyt olla maailman onnellisin kansa?
Nukkukaa pari viikkoa yhteen putkeen, kyllä se siitä sitten.