Mitä hajuvettä käytät?
Kommentit (118)
Especially Escada. Tämän päivän valinta, minulla on toki paljon muitakin tuoksuja, sillä olen tuoksufriikki.
Just vaihdoin L'Eau par Kenzon colors editionin kesän jäljiltä L'Occitanen Verbenaan. Nämä arkituoksuina. Tilaisuuksiin myös Issey Miyaken L'Eau Florale ja Repetton eau de parfum.
Comme des Garçonsin 2. Kivan unisex-henkinen, oon saanut paljon kehuja siitä että on just mun tyylinen :)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:29"]
Lolita Lempicka
[/quote]
hyi hitto. Tää on kauheeta. Oon aina miettinyt millainen ihminen sitä ostaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:29"]
Lolita Lempicka
[/quote]
hyi hitto. Tää on kauheeta. Oon aina miettinyt millainen ihminen sitä ostaa.
[/quote] Saattaahan se sun iholla ollakin. Sopii mulle. Kiva kuitenkin että sinulla on ollut mietittävää, kun olet "aina" miettinyt moista. Jotenkin tuntuu, että sulle vois tehdä hyvää, jos välillä miettisit jotain muutakin. :)
Elisabeth Arden: Untold
(Kesätuoksu Elie Saab)
Kaikki tuoksuasiantuntijat ja -sherlockit hoi: Mikä niistä Diorin uutus addict tuoksuista on paras? Stockalla Diorin pöydällä leijui aivan superihana tuoksu - veikkaan, että se oli jokin niistä, mutta mikä?
Marc Jacobsin Daisyä käytin ennen, mutta nyt kaipaan jotain aikuisempaa ja persoonallisempaa tuoksua. En ole vielä löytänyt sopivaa.
Nyt syksyn viiletessä Dolce&Gabbanan Pour Femme lämmittää ihanasti :) On mielestäni seksikäs ja makea, ei silti överi vaan tyylikäs.
Niinkin klassinen kuin Chanel No. 5. Sopii harvalle.
DKNY be delicious, sitä vihreää.
Minäkään en enää sitten millään löydä kivaa tuoksua. Useimmat mitä olen kokeillut on ollut jotenkin muovisia ja liian vahvoja sekasotkuja. Tai vastakohtia, makeita vesituoksuja. Ennen käytin Kenzon L'Amouria mutta nyt olen jo siihen kyllästynyt.. katsoin joku aika sitten hajuvesistä kertovan dokumentin TV1:ltä, siinä kerrottiin että tänä päivänä hajuvedet suunnitellaan vastaamaan kiinalaisten ja brasialaisten mieltymyksiä, siellähän ne suurimmat markkinat ovat. Ikävä juttu jos en löydä tästä syystä kivaa tuoksua.
Lady Gaga Fame. Kaunis design ja mielenkiintoinen tuotekuvaus saivat testaamaan ja - yllättäen - todella miellyttävä tuoksu, joten tuli ostettua.