Mitä hajuvettä käytät?
Kommentit (118)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:15"]
D & G:n L'Imperatrice. Minulla on aktiivisessa käytössä yli 10 hajuvettä, mutta tätä tulee suihkittua useimmin. Sopii omaan ihooni hyvin, ja voin käyttää niin aamulla kuin illallakin.
[/quote]
minulla sama! Ihana tuoksu! Oikein semmoinen herkullisen, kesäisen, hedelmäisen... ihana. :-) Olen kokeillut monia muita hajuvesiä, mutta aina palaan tuohon.
[/quote]
Mullakin tämä ja tykkään siitä, on tultu kysymäänkin, että mitä tuoksua käytät. Myös D&G saman sarjan La Lune oli kiva, mutta sitä ei enää taida olla myynnissä.
Thierry Muglerin Angel ja sen kausituoksut ovat olleet käytössä jo yli 15 vuotta. Lisäksi mulla on aina joku vaihtuva tuoksu Angelien rinnalla, tällä hetkellä Bottega Venetan nimikkotuoksu.
Poison punainen pullo,ihan vähän,siis milli tippa,hyvin tumma ja vahva tuoksu,parfyymi kun on. ihanan samettinen
Käytän arkena usein Victoria's Secretin vartalosuihkeita. Suosikkejani ovat Sheer Love, Such a Flirt, Coconut Passion ja True Escape. Nämä ovat sopivan kevyitä arkikäyttöön sekä ihanan raikkaan mutta makean tuoksuisia.
Perinteisistä hajuvesistä suosikkini on Emperio Armanin Diamonds.
Tällä hetkellä käytössä
Marc Jacobs - Daisy, eau so fresh sunshine
Ralph Lauren -Ralph
Calvin Klein - Eternity aqua
Calvin Klein - one summer
Muita joista mm. tykkään
Burberry - britt sheer
Ralph Lauren - Romance
Elisabeth Arden - Green tea
Comme une Evidence - A new day dawns
Päivällä Guerlain - Shalimar (edp) ja illalla yleensä Tom Ford - Noir de Noir. Nämä ovat tosin vain kaksi suosikkia, joihin palaan yhä uudestaan. Harrastan hajuvesia, joten etenkin päivisin käytettävä hajuvesi vaihtelee mielialan mukaan.
Elie Saabin nimikkotuoksu, Chloén nimikkotuoksu, Love by Chloé, Boss Nuit, Dior j'adore, Chanel coco mademoiselle, Estee Lauder pure white linen, Ferragamo attimo
Chanelilta allure & chance. Guccilta Flora Gorgeous Gardenia :)
Huoh miksi näihin keskusteluihin pitää aina jonkun "tuoksuyliherkän" (??!!) tulla valittamaan? En minä ainakaan lopeta hajuveden käyttöä.
Clean: Shower fresh