Mitä hajuvettä käytät?
Kommentit (118)
Semmoisiin päiviin, kun en halua kuulla vastalauseita, Rive Gauche. Sensuellilla tuulella Lancômen Hypnôse. Jos tarvitsee arkeen piristystä, Burberry Brit.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:29"]
Lolita Lempicka
[/quote]
hyi hitto. Tää on kauheeta. Oon aina miettinyt millainen ihminen sitä ostaa.
[/quote] Saattaahan se sun iholla ollakin. Sopii mulle. Kiva kuitenkin että sinulla on ollut mietittävää, kun olet "aina" miettinyt moista. Jotenkin tuntuu, että sulle vois tehdä hyvää, jos välillä miettisit jotain muutakin. :)
[/quote] "Olen aina miettinyt" on sanonta, ktseinen henkilö siis tuskin miettii asiaa koko ajan. Sinulle voisi tehdä ihan hyvää jos et tarttuisi joka sanaan ja ala jankuttaa siitä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:29"] Lolita Lempicka [/quote] hyi hitto. Tää on kauheeta. Oon aina miettinyt millainen ihminen sitä ostaa. [/quote] Saattaahan se sun iholla ollakin. Sopii mulle. Kiva kuitenkin että sinulla on ollut mietittävää, kun olet "aina" miettinyt moista. Jotenkin tuntuu, että sulle vois tehdä hyvää, jos välillä miettisit jotain muutakin. :) [/quote] "Olen aina miettinyt" on sanonta, ktseinen henkilö siis tuskin miettii asiaa koko ajan. Sinulle voisi tehdä ihan hyvää jos et tarttuisi joka sanaan ja ala jankuttaa siitä.
[/quote]
Hohhoijjaa...
Kone helsingin (?) sinistä So -hajuvettä. Se ihan dildon näköinen pullo..
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:29"]
Lolita Lempicka
[/quote]
Ihana pullo, ihana tuoksu. En ole enää mistään löytänyt. :(
[/quote] Maahantuonti Suomeen on lopetettu.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:29"]
Lolita Lempicka
[/quote]
hyi hitto. Tää on kauheeta. Oon aina miettinyt millainen ihminen sitä ostaa.
[/quote] Saattaahan se sun iholla ollakin. Sopii mulle. Kiva kuitenkin että sinulla on ollut mietittävää, kun olet "aina" miettinyt moista. Jotenkin tuntuu, että sulle vois tehdä hyvää, jos välillä miettisit jotain muutakin. :)
[/quote] "Olen aina miettinyt" on sanonta, ktseinen henkilö siis tuskin miettii asiaa koko ajan. Sinulle voisi tehdä ihan hyvää jos et tarttuisi joka sanaan ja ala jankuttaa siitä.
[/quote] Äläpä länkytä siellä.
Philosophyn Amazing Grace
Chachrellin Catch me
Atelier Colognen "Orange Sanguine". Ihana aito lämmin appelsiinin tuoksu.
Versace Pour Femme. Edellinen lemppari oliD&G:n Feminine, mutta sen valmistus lopetettiin
Issey Miyake, se vaaleanpunainen, Acqua di gioia, Hermes un jardin sur nile
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:29"]
Lolita Lempicka
[/quote]
Ihana pullo, ihana tuoksu. En ole enää mistään löytänyt. :(