Mitä hajuvettä käytät?
Kommentit (118)
Givenchy - Ange ou démon le secret
Päivällä/kesällä Lancômen Tresor Midnight Rose tai D&G One. Illemmalla/talvella YSL Manifesto tai Armani Code. Mulla on myös pullo Chanelin Coco Mademoisellea, mutta en saa sitä ikinä loppumaan, koska se tuoksuu ihollani kärpäsmyrkyltä.
Calvin Kleinin Endless Euphoria ja Elie Saabin L`eau Couture. Onhan noita monia muitakin.
Calvin Kleinin Endless Euphoria ja Elie Saabin L`eau Couture. Onhan noita monia muitakin.
Giorgio Armanin acqua di gioia. Parhaiten sopii mulle.
Calvin Klein Eternity Summer ja suosikkini tällä hetkellä on Versacen Versus, jonka kerran sattumalta poimin alehyllystä lentokentältä. Aikanaan käytin samaa kuin ap eli Chanelin Chance Eau Freshiä kaksikin pullollista, se on niin ihana! Diorin J'Adore ei sopinut iholleni ollenkaan.
Acca Kappa valkoinen myski, ihana!
Versacen Versense. Ihana sydäntuoksu <3
christina aguilera signature. Ihanan raikas tuoksu, ei liian makea. Tykkään.
Diptyquen Tam Dao on uusin hankintani, ja varmasti tuleva kestosuosikki talvituoksuna Guerlainin Mitsoukon rinnalla.
Oisko vinkkejä miten löytää se "signature-hajuvetensä"? Harrastan tuoksuja ja mulla on niitä useita, mutta en ole vieläkään löytänyt sellaista mille haluaisin tuoksua vaan ja ainoastaan. Onko sellaista olemassakaan?
Joitain suosikkejani joka tapauksessa: Naomi Campbell-cat deluxe at Night, boss orange, make up store-saint (ja muut make up Storen), versace-bright crystal, davidoff-echo, Elizabeth ardenin green tea ja sen eri variaatiot, the body shopin melkeen kaikki paitsi se uusin mikä lie fijan water lotus-> haju tuo mieleen hermomyrkyn..
Tykkään kokeilla aina uutta, mut en tosiaan oo löytänyt sitä yhtä ja ainoaa. Sitä paitsi kyllästyn helposti. Toi make up Storen saint on aika hyvä, mut en kuitenkaan jaksa tuoksua vaan siltä.
Hillfigerin Tommy girl