Minua tympii Norjan kuningashuone, vaikka MM onkin sairas
Kommentit (41)
Eikä ap yhtään häiritse kun tuhlaa tunteita ja ajatuksia asioihin jotka eivät hänelle kuulu mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Eikä ap yhtään häiritse kun tuhlaa tunteita ja ajatuksia asioihin jotka eivät hänelle kuulu mitenkään?
Tuo ei tarkoita mitään.
Prinssiä varoitettiin tuosta naisesta kun seurustelusta tuli julkista.
Jos Norjan kunkku syöstään valtaistuimelta, niin annetaan Ingridille tur va paikka!😋
Hyvä ettei norjalaisillakaan kaikki mene aina putkeen. Ilo se on pienikin ilo.
Vierailija kirjoitti:
On sinulla ongelmat, ap.
Tuo oli antisi keskusteluun? Selvä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan täys bimbo se M-M.
Eikö Hakon tiennyt?
Jep. Ei se nyt niin hohdokas ole ollut enää Haakonin siskonkaan takia. En ihmettelisi jos norjalaiset luopuisivat koko jutusta. Tai voisivat vielä kojeilla Ingridiä tai sen veljeä mutta jos nekään ei osaa olla, niin lopettavat koko touhun.
Vierailija kirjoitti:
Vain suomalainen ajattelee näin. Mistä sun katkeruutesi kumpuaa? Kamalaa luettavaa.
Norjan uusi kuningas on Johannes Høsflot Klæbo.
Inhoan kun selvästi syyllinen Mette yrittää esittää jotain tietämätöntä ja viatonta. Jumal*uta muija on liikkunut huumeporukoissa, ja tehnyt ties mitä jo silloin. Tunnetun pedon kanssa hengaaminen monta vuotta ei ole mikään viaton pikkuerehdys sekään.
Miettikää, kuinka jotain Dianaa liki kivitettiin siitä, ettei suostunut sulkemaan suutaan uskottoman puolisonsa toilailuista toisen naisen kanssa.
No eipä tuo teidän arkeen vaikuta mitenkään.
Minuakin epäilemättä tympii ap ja muutama muu keskustelija täällä.
Minua tympii ihmiset, joilla on pakkomielle johonkin vtun kuninkaallisiin. Menkää vaikka töihin tai ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain suomalainen ajattelee näin. Mistä sun katkeruutesi kumpuaa? Kamalaa luettavaa.
Eri, mutta norjalaiset osti öljyrahoillaan mun työpaikan pois suomalaisilta omistajilta. Olimme nostaneet kovalla työllä konkurssin jälkeen firman jaloilleen. Kun se alkoi menestymään, se myytiin norjalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Minua tympii kaikki kuninkaalliset, tarpeeton muinaisjäänne nykypäivänä.
Olet vain kateellinen, kun synnyit rahvaaseen eikä yksikään prinssi ole luonut sinuun halukasta katsetta.
Vierailija kirjoitti:
Minua tympii ihmiset, joilla on pakkomielle johonkin vtun kuninkaallisiin. Menkää vaikka töihin tai ulos.
Hovit vois lopettaa kokonaan. Olisi jo korkea aika.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ei se nyt niin hohdokas ole ollut enää Haakonin siskonkaan takia. En ihmettelisi jos norjalaiset luopuisivat koko jutusta. Tai voisivat vielä kojeilla Ingridiä tai sen veljeä mutta jos nekään ei osaa olla, niin lopettavat koko touhun.
Kuningashuone on Norjassakin kestänyt pitkään, erona entiseen on vain se, että nykyään kuninkaallistenkin tekoset ovat julkisia. Ennen ainakin miespuoliset kuninkaalliset saattoivat hummata menemään railakkaastikin eikä niistä koira perään haukkunut.
Minua tympii kaikki kuninkaalliset, tarpeeton muinaisjäänne nykypäivänä.