Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IVF/ICSI/PAS tms. vko 36

30.08.2006 |

Moi kaikki,

Löytyisikö sittenkin vkolla 36 toimenpiteeseen menijöitä? Kaipaisin likimain samassa aikataulussa kulkijoita, kun tuo vko 37 - 38 pino tuntuu menevän vähän eri tahtiin. Piinailuun (jos nyt sinne asti selvitään) varsinkin kaipaisin heitä, joilla arvioitu testipäivä on joskus vkolla 38.

Koetamme saada toista lasta IVF:llä, kun ei toivoa luomuplussasta ole, vaikka selitystä ei lapsettomuudelle ole löytynyt - paitsi ehkä ikä. Nyt - vihdoinikin - on menossa lyhyen kaavan IVF. Sumuttelen nyt 7. päivää ja piikittelen 6. päivää.

Eilen oli eka ultra, eikä hurrattavaa kauheasti ollut. Tasan kaksi follikkelia oli kypsymässä, mutta ne sentään olivat kohtuullisen kokoisia. Maanantaina nähdään, jatketaanko tätä vai ei ja jos jatketaan, jatkuuko IVFnä vai inseminaationa. Tulispa maanantai pian!

Mitä kuuluu muille ensi viikolla siirtoon menijöille?

Mupsi

P.S. Voi olla, että tuossa isossa pinossa on muitakin samassa aikataulussa kulkevia, mutta jotenkin en osannut heitä sieltä kaivaa. Sumut visiiin sekoittaneet taas pääs jotenkin :(

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoi hoitaja noista lugeista, että ne nimen omaan voivat aiheuttaa vuotoa, josta ei kannata olla huolissaan.

Itsellä ei paljon muita oireita, kuin aikamoinen väsymys. Onnea haamuilijoille, Itse maltan vielä odottaa sinne ainakin ensi viikonloppuun.

pp10/11

Vierailija
82/113 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siirto tehtiin to 7.9. ja lääkäri sanoi, että testipäivä on la 23.9. eli pp16. Itsekin ihmettelin, että miksi näin kauaksi, mutta näytti jollain muullakin olevan samanlailla. Sori kun en muista nimimerkkejä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän se tarkoittaa? Minulle määrättiin testipäiväksi 2 viikkoa siiron jälkeen, siis tänään maanataina ja haamuplussan sain. Olenko raskaana vai enkö ole? Pitäsikö odottaa pp16 keskiviikkona ja yrittää uudestaan? Tietääkö ketään?

Siispä on vähän toivoa vielä....

Astra

Vierailija
84/113 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä uskallan onnitella! Meille sanottiin, että kaksi viikkoa istutuksesta, mutta kannattaa mieluummin testata silloin 16:sta päivä, koska silloin tulos näkyy selvemmin. Hormonia on enemmän silloin.

Vierailija
85/113 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uskallan jo onnitella, ihanaa, että haamuplussia jo tulee tälle palstalle! Minua ihan todella jännittää testin tekeminen.. kun ei sen kummempia oireita, suurin osa varmaan kuitenkin tulee noista lugeista, joita kolmesti päivässä 2kpl.

saararebekka pp12

Vierailija
86/113 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Astra haamusta. Toivottavasti se siitä parissa päivässä tummenee!

Minulla oli eilen ja koko yön superetova olo lisäksi alamahassa oli kipua ja olin miltei varma, että testaan edes haamun, mutta kuinkas kävikään. Tänään on testipäivä eli tasan kaksi viikkoa siirrosta. Herkkään testiin ilmestyi pieni piste punaista väriä oletetun viivan kohdalle. Tilanne taitaa olla aika epätoivoinen. Tein iltapäivällä (pönttö) uuden testin ja siinä ei ollut edes sitä pistettä.

Ajattelin kuitenkin ilman soitteluita syödä vielä tänään ja huomenna Zumenoneja ja tunkea Lugeja ja testata vielä torstaina uudelleen. Ei kai siitä haittaakaan ole?

kovasti pettynyt Unna pp 14

Vierailija
87/113 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Astra.Onpa kiva kun meidän pinoon tulee plussia, toivottavasti se tarttuu:)

Mulla on testipäivä sunnuntai ja ajattelin kyllä odottaa siihen asti. Jos vuoto alkaa niin ei ehkä tarvitse testiä tehdäkkään.

Siispä piinis jatkuu

Marjaliisa pp11

Vierailija
88/113 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin paljon onnea plussanneille!! Toivotan myös onnellista ja turvallista 9 kk matkaa :)

Tää on aika kammottavaa tää odottelu. Maanantaina kävin verikokeessa ja huomenna tulee tuomio! Kyllä hirvittää niin paljon että sieltä tulee nega!

Mitää ihmeellisempiä oireita ei ole ollut!

Toivotaan mahdollisimman monelle sitä toivottua plussaa!!

Hei käyttekö muuten missä hoidoissa?? Me ollaan hesassa naistenklinikan hyppysissä!!

Vierailija
89/113 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme hoidossa Oulun väestöliitossa. Olemme tykänneet tosi paljon. Lääkäri on aina sama eikä vaihdu niinkuin sairaalassa, yhdestä hoidosta on sieltäkin kokemusta.

Vierailija
90/113 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto alkoi tänään. Että olen kiukkuinen. Olisi ollut parempi olo jos testipäivänä olisi ainostaan ollut nega ja sillä selvä. Nyt elin vielä toivossa. Vuoto ei ole voimakas mutta sellaista ruskea mistä muutkin ovat kirjoittaneet.

Unna28 taidan tehdä niinkuin sinäkin, testaan vielä pp16 jos ei tämä vuoto tästä ala kunnolla. Pidän sinulle vielä peukkuja niinkuin muillekin.

Pettynyt Astra

Vierailija
91/113 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tänään aamulla testasin uudelleen, kun toissa päivänä pp 10 sain sen haamun. Nyt pp 12 testasin herkemmällä testillä kuin maanantaina ja sain samanlaisen ellei haaleamman haamun... Tämän siitä saa, kun testailee liian aikaisin, nimittäin ahdistavan epävarmuuden tunteen. Nyt pelottaa, että kun perjantaina eli virallisena testipäivänä testaan vähemmän herkällä testillä niin en saa plussaa enää ollenkaan. Tai toinen vaihtoehto on tietysti se, että saan jonkun hailakan viivan ja sitten veritestissä selviää, että hcg on 10 tai jotain. Ahdistaa!!! Toisaalta silti olen tyytyväinen, että sain edes jossain vaiheessa jonkunlaisen plussan niin tietää ainakin sen, että jotain on edes yrittänyt tapahtua. Olen kyllä vakaasti sitä mieltä, että kahdessa päivässä viivan olisi pitänyt vahvistua. Kumpikin testi tehtiin samaan vuorokauden aikaan. Vai mitä mieltä olette? Mitään oireita ei ole edelleenkään, eikä pätkääkään tunnu siltä, että olisi raskaana.

Pahoittelut ja jaksamista neganneille. Onnea plussanneille ja kärsivälisyyttä piinistelijöille!

Terkuin a1b1c1, jonka oma kärsivällisyys loppui jo ajat sitten

Vierailija
92/113 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi astra, malttia tarvitaan! Oliko sulla mitään vuotoja? Sulle nyt kuitenkin jonkun näköistä plussaa pukkaa, älä nyt vielä heitä toivoa! Jos ei menkat ala, niin tee se testi silloin pp16, kuten on neuvottu. Silloin se hormoonin määrä on niin suuri, jos on raskaana, niin testiin voi enemmän luottaa. Ei hätäillä hyvät siskot.

Joku kyseli hoitopaikkoja. Me ollaan kans Oulun väestöliitossa. Marjaliisa taisi olla samana päivänä siellä, kun meillä oli PAS, eli 8.9? Tiedä vaikka ollaan sattumalta nähty siellä, ja nyt piinaillaan yhtäaikaa!

Jaksamista kaikille tasapuolisesti!

pp11/12

Vierailija
93/113 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään meni nimimerkit sekaisin minulla äsken.

Vierailija
94/113 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onneksi ollut mitään vuotoja. Yleensä pienikin vuoto merkkaa mun kohdalla kuukautisia. Mulle neuvottiin klinikalla, että testi tehdään pp 14 ja jos on plussaa, niin sitten veritestiin. Me ollaan hoidossa Fertinovassa. Onko muita siellä olevia?

Vierailija
95/113 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onneksi ollut mitään vuotoja. Mun kohdalla pienikin vuoto merkitsee yleensä kuukautisia. Mulle sanottiin klinikalla, että pp14 tehdään testi ja jos on plussaa, niin sitten veritestiin. Me ollaan hoidossa Fertinovassa. Onko muita siellä olijoita?

Vierailija
96/113 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
97/113 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään verikokeen tuloksen ja vastaus oli sitä mitä pelkäsinkin eli nega. Kyllä harmittaa mut onneksi elämä jatkuu ja pitää nyt taas keskittyä noihin nelijalkasiin lapsiin joita meille on siunaantunut 5 kappaletta!!

Onneksi saatiin viime punktiosta pakkaseen kavereita joa muistan oikein niin neljä 6 solusta ja yksi 5 solunen, hoitoihin taas parinkierron päästä.

Toivotaan muille parempaa onnea!!

Perrosin

Vierailija
98/113 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanpa pinoa.

Mulla ei ole ilmennyt mitään vuotoa, lugen jämiä valkovuotomaisena vain. Tänään juuri lääkäri kyllä sanoi, että pientä vuotoa ei tarvitse säikähtää, se on hyvin yleistä,vaikka olisikin raskaana. Vaikka varmaan yksilöllistä. Toivon teille, joilla ollut pientä vuotoa, että olisi kuitenkin plussatesti! Muutama päivä vielä, olen päättänyt odottaa varsinaiseen testipäivään testin tekoa eli lauantaihin. Oletteko muuten yksityisellä vai julkisella hoidossa? Me ollaan yksityisellä, vaikka rahaa mennyt, niin palvelu on aivan ihanaa.

saararebekka, pp13

Vierailija
99/113 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pikkuhousuissa ruskeaa tuhrua ja sitten myös pyyhkiessä vaaleanpunaista, myös hailakkaa verta. Soitin klinikkamme hoitajalle ja hän vielä rauhoitteli ja kehoitti jatkamaan lugeja testipäivään (pp16) asti ja sanoi, että vuoto ei vielä välttämättä tarkoita että ei olisi raskaana, voi silti testata plussan, vaikka vuoto olisi jopa menkkamainen.Kuulema normaaliraskauksissa joskus myös tulee vuoto, eikä edes arvaa jo olevansa raskaana, näissä koeputkihedelmöityksissä sitten sitä aavistellaan ja siksi tuntuu vuoto nyt niin kurjalta. Mutta arvatkaa vain lohduttiko, vuoto vetää aika ankeaksi, varsinkin kun se ei ole vain tuhrua. Mutta hoitajan sanoin, mennään päivä kerrallaan. Jotenkin arvailen, että en taida plussaa testata, harmittaa tosi paljon, itkettää..

Mutta toimin hoitajan ohjeiden mukaan vaikka jos vuoto kovenee niin mun toiveet kyllä tasan pienenee joka suojan/siteen vaihdolla.

saararebekka pp14

Vierailija
100/113 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten huonoja uutisia! Ota osaa Perrosin, onneksi teillä on vielä pakkasessa alkioita!

Saararebekalle myös haleja! Toivottavasti vuoto on loppunut! Kyllä tämä on rankkaa. Tulee niin paha mieli, kun niitä plussia toivoisi kaikille, niin ei!

Mitä kaikille kuuluu, täällä on niin hiljaista! Missä te kaikki ootte?

Itsellä ei mitään uutta olotilassa. Pientä vihlontaa, väsymystä ja ärtyneisyyttä ilmassa.

pp13/14