Selvännäkijä paikalla
Jos mieltäsi painaa jokin asia elämässäsi ja haluat saada siihen selkoa, niin ole hyvä ja kysy! Olen vartin verran koneen äärellä vastaamassa.
Kommentit (89)
miten löydän kadotetun elämäniloni sekä tasapainon?
Miten asuntoasiat elämässäni ratkeavat?
Miksi tämä minulle tärkeä ihminen laittoi välit poikki? Ja onko se pysyvää? Eikö hän välittänytkään minusta?
Ottaako hän yhteyttä? Olinko väärässä kun ajattelin löytäneeni suuren rakkauteni? Kiitos!
Nelonen: teillä menee ihan hyvin. Muista, että mitä enemmän uskallat antaa itsestäsi, sitä enemmän saat.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:05"]
Jos mieltäsi painaa jokin asia elämässäsi ja haluat saada siihen selkoa, niin ole hyvä ja kysy! Olen vartin verran koneen äärellä vastaamassa.
[/quote]
Minä ja tumma mies, alkava suhde. Mitä näet meille?
Pääsenkö ensi vuonna opiskelemaan haluamaani paikkaan?
Viitonen: tyttäresi pääsee haluamalleen alalle. Jos ei ihan heti niin hiukan myöhemmin.
Tulenko vielä raskaaksi ja milloin?
Kuutonen: kaikki helpottaa! Saan selkeän viestin siitä, että kun hoidat lastasi hiukan luonnonmukaisemmin keinoin, tilanne helpottaa. Otapa yhteyttä johonkin paikkakunnallasi olevaan luontaishoitajaan, joka ymmärtää kokonaisvaltaisen hoitamisen päälle.
Seiskalle tiedoksi, että hampaitasi ei tarvitse korjata paljon.
Onko ihastuksellani mitään sijaa elämässäni? Entä työasiat?
Joko vartti meni...haluaisin tietää löydänkö (milloin) sen oikean ja mistä? Niiitä vääriä on lähinnä löytynyt :D
Näetkö selvästi tai edes epäselvästi löydänkö sopivaa kumppania esim vuoden sisällä?
Kahdeksikko: en näe mitään suuria muutoksia ensi vuodelle, ihan hyvä vuosi siitä tulee!
Selviänkö tästä talvesta? Olen masentunut ja huostaanotettu, ja mun sijoituspaikka on tappanut mut sisältä kokonaan.
Kolmonen: en näe että saisit sitä hakemaasi työpaikkaa, mutta vielä sinulle sopivampi on tulossa.
Kumpikaan mainitsemistasi miehistä ei ole sinusta kovin kiinnostunut ja ansaitset miehen, jota todella kiinnostat!