Selvännäkijä paikalla
Jos mieltäsi painaa jokin asia elämässäsi ja haluat saada siihen selkoa, niin ole hyvä ja kysy! Olen vartin verran koneen äärellä vastaamassa.
Kommentit (89)
Kaksikymmentäkaksi: joko pääset juuri haluamaasi paikkaan tai sitten toiseen opinahjoon, joka vie sinut joka tapauksessa lähemmäs unelma-ammattiasi.
Kaksikymmentäneljä: en näe sinulle raskautta ainakaan lähitulevaisuudessa. Muista, että lähelläsi on paljon lapsia, jotka tarvitsevat hoivaasi!
Onkonmeitä kohta kolme? :) Kiitos!
Kaksikymmentäkuusi: Tunnepuolella ei ole tänään luvassa mitään yllättävää. Mielesi on tyyni, joten myös meno ympärilläsi on tasaisen rauhallista.
Löydämmekö tyttäreni ja minä vihdoin ystäviä? Ovatko ikävät ajat vihdoin ohi ja onnellisempi aika edessä? Pääseekö tyttäreni toivomallenne alalle?
Kaksikymmentäyhdeksän: Saat yhden ongelman selvitettyä, mutta toinen ratkaisu seuraa heti perässä. Huomaat tänään, kuinka paljon asenteesi vaikuttaa.
Kaksikymmentäviisi: avioliittosi jatkuu, jos haluat nähdä vaivaa suhteenne eteen. Osoita puolisollesi välittämistäsi! Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Älä kiinnitä huomiota turhiin pikkuasioihin vaan huomaa ne isot asiat, joissa kultasi on sinulle hyvä kumppani!
Kaksikymmentäkahdeksan: hän on hyvä mies ja suhteella näyttää olevan tulevaisuutta. Osoita hänelle rakkautesi sanoin ja teoin!
Suuri kiitos vastauksestasi!
T. 25
Kaksikymmentäyhdeksän: tulet löytämään ihmisen, joka saa sydämesi sykkimään paljon kiivaammin kuin nykyinen ihastuksesi. Työasioista sen verran, että pysyt kyllä leivän syrjässä kiinni. Kaikissa töissä on hyvät ja huonot puolensa.
Kolmekymmentä: löydät sinulle sopivan ihmisen kunhan ensin arvostat itseäsi tarpeeksi. Tutustu vielä hiukan itseesi, jotta tiedät, millaisia asioita sydämesi halajaa ihmisuhteessa. Kun olet valmis, kohtaat rakkauden. Ei siihen vuositolkulla mene aikaa vaikkei se ihan lähitulevaisuudessa tapahdukaan.
Vastaisit nyt mun kysymykseen, onko mulla toi sama lahja kuin sulla? Tää olis tärkeetä.
Kolemkymmentäyksi: et sinä jää yksin. Olet hyvä ihminen ja kun hiukan purat suojamuurejasi, lämmin valosi kutsuu rakkauden luoksesi.
Kolmekymmentä kiittää, hyvää yötä!
Kolmekymmentäkolme: saat työtä, mutta et välttämättä siltä alalta kuin luulisit. Ole avoimin mielin ja tutustu vahvuuksiisi!
31 kiittää ja sai hyvän mielen. Riippumatta siitä toteutuuko näky :)
Kolmekymmentäneljä: selviät tästä talvesta! Et sinä ole kuollut sisältä vaan olet vain pienellä liekillä. Etsi läheltäsi naispuolinen ihminen - hänestä saat tukea ja turvaa ja hän auttaa sinua näkemään oman arvosi. Elämäsi tulee menemään parempaan suuntaan!
Mitä työelämä tuo tullessaan ensi vuonna? Lisäkoulutusta mietin?
Kaksikymmentäyksi: suhde tulee etenemään kauniisti, jos te molemmat sydämestänne haluatte sitä.