Onko teilläkin niin että mies tekee jonkun homman ja jättää sotkut kumppanin siivottavaksi?
Raivostuttavaa... En taatusti siivoa pois tämänkertaisen proggiksen sotkuja 👿.
Kommentit (144)
Kyllä, erittäin tyypillisesti. Myös kun esimerkiksi imuroi, ei ikinä saa tavaroita takaisin paikoilleen.
Ei ole. Miehellä on iso konehalli sitä varten, että voi harrastaa.
Minä laitoin tahallani roskia kissan raapimapuun taakse ja mies väitti että imuroi koko talon. Kun katsoin sinne niin siellä ne samat roskat olivat edelleen. Ärsyttävää todellakin!
Juu ja esim. imuroinnin jälkeen niitä siirrettyjä tavaroita ei voi laittaa takaisin paikalleen, vaan jäävät hujan hajan. Moni asia jää puolitiehen.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin tahallani roskia kissan raapimapuun taakse ja mies väitti että imuroi koko talon. Kun katsoin sinne niin siellä ne samat roskat olivat edelleen. Ärsyttävää todellakin!
Trolli. Yritit tätä jo kerran.
Meillä on jaettu kotihommat, jotka molemmat hoitaa.
Ei ongelmia😊
Vierailija kirjoitti:
Imuroikaa sitten itse, jos ei mikään koskaan riitä/kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuli tästä sellainen fiilis, että teidän suhteessa on paljon muitakin ärsyttäviä asioita. Ihan molemmin puolin
Taas tällainen avaus missä syyllistetään miestä kaikesta.
Kun hän laittaa ruokaa, hän siivoaa jollakin aikavälillä tiskit ja roskat pois. Imuroinnin jäljiltä ei ikinä saa tavaroita takaisin. Väittää ettei muista missä ne on... Puutarhatöissä on vähitellen oppinut vimeään työkalut takaisin, 15 vuotta ne jäi aina niille sijoilleen.
Naisia ei kiinnosta siisteys vaan siitä nalkuttaminen. Jos nainen haluaisi siistin asunnon, hän siivoaisi sen, mutta oikeasti nalkuttaminen on paljon siivoamista kivempaa.
Ei. Minä (n) olen meillä se, joka innostuu jostain projektista mutta ei saa vietyä sitä loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imuroikaa sitten itse, jos ei mikään koskaan riitä/kelpaa.
Juuri tätähän miehet harrastavat. "Kun ei mikään kelpaa, niin tee itse!" Ihan vaan, jotta ei tarvitsisi tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minä (n) olen meillä se, joka innostuu jostain projektista mutta ei saa vietyä sitä loppuun asti.
Ei siitä ollut kyse vaan siitä että kun tekee, ei korjaa siihen tarvittuja työkaluja pois tai palauta huonekaluja paikalleen.
Meillä kans toisinpäin. Aloitan projekteja ja sit into hiipuu viimeistään kun pitäis siivota.
Huonosti minunkin mies siivoaa mutta se on pienempi synti siihen verrattuna, että hän katsoo että minä olen joku saamarin latinalaisamerikkalainen kotiapulainen jonka kuuluu hoitaa pois hänen tekemistensä sotkut. Esim meillä minä loukastan hiiret ja mies avaa vessan viemärin. Kun mulle tulee hiiri, vien sen pihalle ja siivoan veret ja viritän loukun uudestaan. Kun mies avaa viemärin, se ottaa allaskaapista pois kaikki pesuaineet ja jättää ne lojumaan vessan pinnoille. Jännä nähdä kuinka kauan ne on tuossa keskiedessä koska EN siivoa niitä paikoilleen. Olkoon vaikka loppuvuoden. Ap
Ei, kyllä mä ihan ite teen jonku homman, ja jätän sen siivottavaksi itelleni "sit joskus myöhemmin" 😃
Vierailija kirjoitti:
On todellakin! Miehet eivät osaa yksinkertaisesti siivota mitään!!
Osaaminen ja kiinnostus ovat kaksi eri asiaa. Siivoamisen kanssa on kovin yksilöllinen siisteystaso, mikä vaikuttaa kiinnostukseen siivota. Joku putsää päivittäin, toista ei haittaa vaikka paikat olisi ihanasti rempallaan.
On todellakin! Miehet eivät osaa yksinkertaisesti siivota mitään!!