Onko Aki Palsamäki mielestänne ahne?
Tuon 50 % :n voittotavoitteen perusteella mielestäni on. Erittäin.
Kommentit (518)
ihmettelen aina miksi ihmiset suostuu luopumaan tavaroistaan niin halvalla. Luultavimmin osa heistä ei vaan viitsi itse alkaa niitä myymään ja siksi hyväksyy alhaiset hinnat, mutta en itse myisi omia tavaroitani noin halvalla kuin ohjelmassa näytetään.
Ihmiset luulee romuillaan saavansa jotain voittoa myydessään, se tässä on noloa, antaisivat ilmaiseksi ennemmin, kuin alkavat inisemään.
Vierailija kirjoitti:
Osta 100 euroa ja 50% katteella myisit 200 eurolla. Ostamasi tuotteen ostohinta on vain osa kulujasi. Palkat, tilat, sähkö, puhelimet, nettiyhteys, firman pyörittämisen muut kulut esim. kirjanpitäjä jne. Tuo 100 euroa alkaakin huveta hyvää vauhtia ja entä jos tuote ei menekään kaupaksi tuolla 200 eurolla tai myymisessä menee 6-12 kuukautta?
Jos menisit takaisin laskentotunnille tai jotain.
Heli ja Aki lomailevat parhaillaan Espanjan Fuengirolassa.
Ei noilla huutokaupan voitoilla rikastumaan pääse, täytyyhän jotain voittoa saada.
Hänellä on sama systeemi kuin K- ja S ryhmällä
Vierailija kirjoitti:
Osta 100 euroa ja 50% katteella myisit 200 eurolla. Ostamasi tuotteen ostohinta on vain osa kulujasi. Palkat, tilat, sähkö, puhelimet, nettiyhteys, firman pyörittämisen muut kulut esim. kirjanpitäjä jne. Tuo 100 euroa alkaakin huveta hyvää vauhtia ja entä jos tuote ei menekään kaupaksi tuolla 200 eurolla tai myymisessä menee 6-12 kuukautta?
niiden tilat on omistamansa talon alakerrassa, joten ei edes vuokria mene. Toki "verosuunnittelusyistä" varmasti vuokraavat tiloja itseltään firmalle ja todella hyvällä hinnalla. SInälläänhän tuo ei ole väärin, kun on sallittua, mutta toisaalta monesti olen miettinyt, että olisi varmaan tavaran myyjille voinut isompaakin siivua tarjota.
Vierailija kirjoitti:
ihmettelen aina miksi ihmiset suostuu luopumaan tavaroistaan niin halvalla. Luultavimmin osa heistä ei vaan viitsi itse alkaa niitä myymään ja siksi hyväksyy alhaiset hinnat, mutta en itse myisi omia tavaroitani noin halvalla kuin ohjelmassa näytetään.
No juuri näin, monet myyjät sanoneet, että saisivat enemmän, kun myisivät itse, mutta näin pääsevät kaikesta eroon kerralla. Kyllä itse myymisessä oma vaivansa on...
Vierailija kirjoitti:
Yksi selittävä tekijä on myymisen vaiva, jos joudut useamman tuotteen myymään yksitellen eri ostajille. Toisekseen saisitko eri ostajilta enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niiden tilat on omistamansa talon alakerrassa, joten ei edes vuokria mene. Toki "verosuunnittelusyistä" varmasti vuokraavat tiloja itseltään firmalle ja todella hyvällä hinnalla. SInälläänhän tuo ei ole väärin, kun on sallittua, mutta toisaalta monesti olen miettinyt, että olisi varmaan tavaran myyjille voinut isompaakin siivua tarjota.
Tilat on vain yksi kustannuserä ja joku hintahan sillekin tilalle on.
Välttelisin molempien kanssa kaupankäyntiä.
En suosittele kaupankäyntiä. Sovitut kaupat eivät toteutuneet ja kun kyselin perään alkoi uhkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
EN TAATUSTI MYISI TAVAROITANI HÄNELLE. kIVA KATSOA KUN MAKSAA LIIAN VÄHÄN JA SIT MYY YLIHINNALLA. MILTÄHÄN TUNTUU MYYJÄLTÄ
Ei myyjien ole pakko myydä tavaroitaan heille halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Käsinkirjoitettua 💩:a koko ohjelma.
No minähän ohjelma ei olisi.
Syksyllä tulee ilmeisesti 19. kausi ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka yrittämisestä jotain tietää, ei ole ahne. Täällä nämä hölmöt eivät tajua muuta kuin mitä TVstä näkevät.
Niinpä.
Täysiä kusettajiahan nuo on molemmat, onneksi en ole itse tuo luonteinen.
Myy myös toisaalla tavaroita eikä toimita niitä sovitusti. En suosittele kaupankäyntiä heidän kanssaan.