Onko Aki Palsamäki mielestänne ahne?
Tuon 50 % :n voittotavoitteen perusteella mielestäni on. Erittäin.
Kommentit (538)
EN TAATUSTI MYISI TAVAROITANI HÄNELLE. kIVA KATSOA KUN MAKSAA LIIAN VÄHÄN JA SIT MYY YLIHINNALLA. MILTÄHÄN TUNTUU MYYJÄLTÄ
En sanoisi ahneeksi, kun on noinkin hyvän TV-bisneksen keksinyt. Mutta etten saa kunnian loukkaussyytettä, niin en vittsi näin julkisesti sanoa myöskään minä häntä pidän.
Käsinkirjoitettua 💩:a koko ohjelma.
Osta 100 euroa ja 50% katteella myisit 200 eurolla. Ostamasi tuotteen ostohinta on vain osa kulujasi. Palkat, tilat, sähkö, puhelimet, nettiyhteys, firman pyörittämisen muut kulut esim. kirjanpitäjä jne. Tuo 100 euroa alkaakin huveta hyvää vauhtia ja entä jos tuote ei menekään kaupaksi tuolla 200 eurolla tai myymisessä menee 6-12 kuukautta?
Vierailija kirjoitti:
EN TAATUSTI MYISI TAVAROITANI HÄNELLE. kIVA KATSOA KUN MAKSAA LIIAN VÄHÄN JA SIT MYY YLIHINNALLA. MILTÄHÄN TUNTUU MYYJÄLTÄ
Kokeile itse perustaa huutokauppa, johon ostat tavaraa samalla hinnalla tai kalliimmalla kuin itse niitä myyt. Mitä veikkaat, kauanko tarvitsee pitää auki?
On ahne. Näkeehän sen tyhmäkin.
Tässäkin ketjussa näemmä poistellaan kommentteja sen mukaan mikä miellyttää tai ei miellytä ylläpitoa.
Myy myös toisaalla tavaroita eikä toimita niitä sovitusti. En suosittele kaupankäyntiä heidän kanssaan.
ihmettelen aina miksi ihmiset suostuu luopumaan tavaroistaan niin halvalla. Luultavimmin osa heistä ei vaan viitsi itse alkaa niitä myymään ja siksi hyväksyy alhaiset hinnat, mutta en itse myisi omia tavaroitani noin halvalla kuin ohjelmassa näytetään.
Ihmiset luulee romuillaan saavansa jotain voittoa myydessään, se tässä on noloa, antaisivat ilmaiseksi ennemmin, kuin alkavat inisemään.
Vierailija kirjoitti:
Osta 100 euroa ja 50% katteella myisit 200 eurolla. Ostamasi tuotteen ostohinta on vain osa kulujasi. Palkat, tilat, sähkö, puhelimet, nettiyhteys, firman pyörittämisen muut kulut esim. kirjanpitäjä jne. Tuo 100 euroa alkaakin huveta hyvää vauhtia ja entä jos tuote ei menekään kaupaksi tuolla 200 eurolla tai myymisessä menee 6-12 kuukautta?
Jos menisit takaisin laskentotunnille tai jotain.
Heli ja Aki lomailevat parhaillaan Espanjan Fuengirolassa.
Ei noilla huutokaupan voitoilla rikastumaan pääse, täytyyhän jotain voittoa saada.
korona tukia hakiessaan ei pihtaillut. kanava vaihtuu heti kuten latelassakin kukahan noissa ala arvoisissa edes kehtaa mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmältä rahat pois.
Hänellä on sama systeemi kuin K- ja S ryhmällä
Vierailija kirjoitti:
Heli ja Aki lomailevat parhaillaan Espanjan Fuengirolassa.
Ilmankos jätti sovitun kaupan tuotteet toimittamatta. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun heidän kanssaan asioin.
Myy Torissa nimimerkillä a-s en suosittele. Eivät pidä mitä lupaavat kauppojen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
niiden tilat on omistamansa talon alakerrassa, joten ei edes vuokria mene. Toki "verosuunnittelusyistä" varmasti vuokraavat tiloja itseltään firmalle ja todella hyvällä hinnalla. SInälläänhän tuo ei ole väärin, kun on sallittua, mutta toisaalta monesti olen miettinyt, että olisi varmaan tavaran myyjille voinut isompaakin siivua tarjota.
Ohjelman voisi jo lopettaa.