Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Aki Palsamäki mielestänne ahne?

Vierailija
24.08.2021 |

Tuon 50 % :n voittotavoitteen perusteella mielestäni on. Erittäin.

Kommentit (518)

Vierailija
501/518 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy myös toisaalla tavaroita eikä toimita niitä sovitusti. En suosittele kaupankäyntiä heidän kanssaan. 

Vierailija
502/518 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen aina miksi ihmiset suostuu luopumaan tavaroistaan niin halvalla. Luultavimmin osa heistä ei vaan viitsi itse alkaa niitä myymään ja siksi hyväksyy alhaiset hinnat, mutta en itse myisi omia tavaroitani noin halvalla kuin ohjelmassa näytetään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/518 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset luulee romuillaan saavansa jotain voittoa myydessään, se tässä on noloa, antaisivat ilmaiseksi ennemmin, kuin alkavat inisemään.

Vierailija
504/518 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta 100 euroa ja 50% katteella myisit 200 eurolla. Ostamasi tuotteen ostohinta on vain osa kulujasi. Palkat, tilat, sähkö, puhelimet, nettiyhteys, firman pyörittämisen muut kulut esim. kirjanpitäjä jne. Tuo 100 euroa alkaakin huveta hyvää vauhtia ja entä jos tuote ei menekään kaupaksi tuolla 200 eurolla tai myymisessä menee 6-12 kuukautta? 

Jos menisit takaisin laskentotunnille tai jotain. 

Vierailija
505/518 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli ja Aki lomailevat parhaillaan Espanjan Fuengirolassa.

Vierailija
506/518 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla huutokaupan voitoilla rikastumaan pääse, täytyyhän jotain voittoa saada. 

Vierailija
507/518 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on sama systeemi kuin K- ja S ryhmällä

Vierailija
508/518 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta 100 euroa ja 50% katteella myisit 200 eurolla. Ostamasi tuotteen ostohinta on vain osa kulujasi. Palkat, tilat, sähkö, puhelimet, nettiyhteys, firman pyörittämisen muut kulut esim. kirjanpitäjä jne. Tuo 100 euroa alkaakin huveta hyvää vauhtia ja entä jos tuote ei menekään kaupaksi tuolla 200 eurolla tai myymisessä menee 6-12 kuukautta? 

niiden tilat on omistamansa talon alakerrassa, joten ei edes vuokria mene. Toki "verosuunnittelusyistä" varmasti vuokraavat tiloja itseltään firmalle ja todella hyvällä hinnalla. SInälläänhän tuo ei ole väärin, kun on sallittua, mutta toisaalta monesti olen miettinyt, että olisi varmaan tavaran myyjille voinut isompaakin siivua tarjota. 

Vierailija
509/518 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmettelen aina miksi ihmiset suostuu luopumaan tavaroistaan niin halvalla. Luultavimmin osa heistä ei vaan viitsi itse alkaa niitä myymään ja siksi hyväksyy alhaiset hinnat, mutta en itse myisi omia tavaroitani noin halvalla kuin ohjelmassa näytetään. 

No juuri näin, monet myyjät sanoneet, että saisivat enemmän, kun myisivät itse, mutta näin pääsevät kaikesta eroon kerralla. Kyllä itse myymisessä oma vaivansa on...

Vierailija
510/518 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi selittävä tekijä on myymisen vaiva, jos joudut useamman tuotteen myymään yksitellen eri ostajille. Toisekseen saisitko eri ostajilta enemmän?

Vierailija
511/518 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niiden tilat on omistamansa talon alakerrassa, joten ei edes vuokria mene. Toki "verosuunnittelusyistä" varmasti vuokraavat tiloja itseltään firmalle ja todella hyvällä hinnalla. SInälläänhän tuo ei ole väärin, kun on sallittua, mutta toisaalta monesti olen miettinyt, että olisi varmaan tavaran myyjille voinut isompaakin siivua tarjota. 

Tilat on vain yksi kustannuserä ja joku hintahan sillekin tilalle on. 

Vierailija
512/518 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelisin molempien kanssa kaupankäyntiä.

Vierailija
513/518 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kaupankäyntiä. Sovitut kaupat eivät toteutuneet ja kun kyselin perään alkoi uhkailemaan.

Vierailija
514/518 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN TAATUSTI MYISI TAVAROITANI HÄNELLE. kIVA  KATSOA KUN MAKSAA LIIAN VÄHÄN  JA SIT MYY YLIHINNALLA. MILTÄHÄN TUNTUU MYYJÄLTÄ

Ei myyjien ole pakko myydä tavaroitaan heille halvalla.

Vierailija
515/518 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsinkirjoitettua 💩:a koko ohjelma.

No minähän ohjelma ei olisi.

Vierailija
516/518 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä tulee ilmeisesti 19. kausi ohjelmasta.

Vierailija
517/518 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka yrittämisestä jotain tietää, ei ole ahne. Täällä nämä hölmöt eivät tajua muuta kuin mitä TVstä näkevät. 

Niinpä.

Vierailija
518/518 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysiä kusettajiahan nuo on molemmat, onneksi en ole itse tuo luonteinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi