Onko Aki Palsamäki mielestänne ahne?
Tuon 50 % :n voittotavoitteen perusteella mielestäni on. Erittäin.
Kommentit (470)
Viihdettähän tuo ohjelma on, mutta ärsyttää ne samat laulut joka kerta. Katteet on kyllä kohdillaan, vaikka aina ostaessa muuta inisee, ahne on.
Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan... Tuolta äijältä en ostaisi ikinä yhtään mitään.
On, mitä muuta huijarilta voisi odottaakaan.
Miksi ton ohjelmat edelleen pyörii töllössä?
Ei ole. Jostain sen rahan on tultava.
Eipä se silti läheskään aina muilta saa ostamistaan voittoa. Ja välillä toki paljon enemmänkin.
Mutta samaan aikaan myös:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4279720/yle-joka-kolmannella-johtajalla…
Yrittäjänä ymmärrän Akia.
Te ette tiedäkään, miten paljon menoja ja maksuja yrittäjällä on.
Akilla on varmaan isot polttoainekulut, kun reissaa tavaroita haalimassa. Talon kaikki maksut. Autoa pitää huoltaakin.
Syödäkin pitää...
Miksi muuten aina mollaatte Akia?
Kyllä se Helikin tinkiä osaa ja on tarkka rahoistaan.
Minä en tekisi mitään kauppoja kummankaan kanssa.
50% on ihan liiketaloustieteen mukaan se järkevä kate, jolla toiminta vielä kannattaa ja tuottaa sekä kestää pieniä heilahteluja.
Yhtä ahne kuin ap, joka haluaa työstään palkan.
Olen itse yrittänyt välttää Palsanmäkia koko elämäni mutta he aina kiristävät minua hoitamaan p**kahommiaan
Kuinkahan moni ketjun mammoista haluaisi tehdä töitä ilman palkkaa? Ai niin, ”palkka” taitaakin tulla Kelasta.
eikö kaikki ammatikseen myyntityötä tekevät ainakin jonkin verran ole ja ehkä kuuluukin vähän olla jos aikoo pärjätä, toimii sellaisena "draivina" siihen hommaan
Haluaisitteko itse käydä kauppaa tappiolla? Koko firma olisi ajat sitten kaatunut ellei Aki saisi telkkarirahoja. Ei voi ostaa tavaraa samalla hinnalla kuin sen voi hyvällä säkällä myydä.
Vierailija kirjoitti:
Menis vaikka raksalle töihin, sieltä tienattu raha on rehellisesti tienattua, toisin kun nämä mummoja pissittämällä hankitut rahat.
Ei ole. Toiminnasta on paljon kuluja ja voittoakin yrittäjän pitää saada. Mukavaa, että uudet jaksotkin taas alkavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menis vaikka raksalle töihin, sieltä tienattu raha on rehellisesti tienattua, toisin kun nämä mummoja pissittämällä hankitut rahat.
Kenenkään ei ole pakko myydä tavaroitaan Palsanmäelle. Myyjä vastaa itse omista myynneistään ja niistä saamistaan rahoista. Myyköön muualle, jos on sitä mieltä, että Palsanmäki maksaa liian vähän.
Ihan normaali kate. Tuollaista maksatte kun käytte lähikaupassa ostamassa ruokaa.
No onhan se