Mitä mieltä aidoista punaisista hiuksista?
Kommentit (18)
Kauniit! Olkaa ylpeitä punaisista hiuksista ja muistakaa suojata ihoa auringolta!
Pitää olla luonnostaan oikein leiskuvan punainen ja paksut hiukset, että ovat kauniit. Näitä näkee Britanniassa.
Minulla on. Hiukseni ovat ihanat eikä niitä ole ikinä tarvinnut värjätä.
Mutta miinuspuolena on sitten superherkkä ja -vaalea iho, joka ei kestä aurinkoa käytännössä lainkaan.
Harvinaisemmat kuin aidot oranssit hiukset
Punaiset hiukset ovat kauniit. Tekevät usein ihmisestä pirteän näköisen.
Upeat! Olisipa mullakin luonnostaan sellaiset.
Mahtavat, vielä jos on vihreät silmät ja pisamia niin oijoi.. sellainen irkkulainen keijukainen.
Niitä on montaa sävyä. Porkkanaisesta en pidä, mutta sellainen kupariin vivahtava on kaunis.
Ja tietty vihreät silmät ja kuulas iho. Pisamat plussaa.
Joo, yhtä harvinaiset ja katoavaiset kuin aidot blondit, harmaat, siniset ja vihreät silmät, pisamat yms.
World Atlas reported that less than one percent of the human population is estimated to have gray eyes. "A low level of melanin in the front layer of the iris leads to gray eyes," the site explained. Although your chances are pretty slim of meeting someone with gray eyes, a rare body feature, your best bet is in Eastern and Northern Europe, where green eyes are also more prevalent. According to World Atlas, the only rarer eye colors than gray are red or violet, which is often the result of the already rare condition albinism, and heterochromia, two different eye colors.
Pohjois-Euroopassa on vielä tätä väestöä, joka poikkeaa muusta maailman väestöstä. Pienen pieni vähemmistö, joka vielä pienenee vuosi vuodelta. Tämä porukka (skandit, englantilaiset, skotit, p-saksalaiset, p-puolalaiset, baltit, suomalaiset + virolaiset, p-venäläiset, valkovenäläiset) on alkujaan itä-eurooppalaista geenipoolia, indo-eurooppalaisia (vaikka kielet heillä kaikilla ei ole indoeurooppalaisia, mm suomi), joihin on sekaantunut neandertaalilaisia geenejä ja jotka levittäytyivät jääkauden hellitettyä pitkin pohjois-Eurooppaa. Tällä porukalla on vaihtelua niin hiusten kuin silmien värissä eniten maailmassa. Se on sillä tavalla monimuotoisempaa.
Olen varma että nämä erot on nimenomaan neandertalilaisten vaikutusta. Sitä ei vain haluta mainostaa. Ihmisen ja simpanssin geenit eroavat toisistaan vain 1,23 prosenttia. Jokainen näkee eron jo pelkällä ihmissilmällä näiden kahden lajin välillä. Ei-afrikkalaisissa nykyihmisissä on 1–4 prosenttia neandertalilaisen geenejä, eniten eroa on pohjois-eurooppalaisissa verrattuna muuhun maailmaan. Eron voi nähdä jo pelkällä ihmissilmällä, mutta siitä ei saa puhua, se on hys-hys. Niin kai. Se saattaisi johtaa lopulliseen vainoon pohjois-euroopplaisia kohtaan, nyt yritetään sulauttaa mm. mul.kult. propagandan keinoin tämä vähemmistö maailman valtaväestöön. Ei saa olla pelkästään valkoisia kulttuureita ja maita, se on kuulemma nyt kehittymätöntä. Pelkästään mustia maita kyllä saa olla. Ne maat ovat niitä kehittyneitä.
Juu ja punaiset hiukset ovat hienot.
Aivan upeat!
Itse joudun tyytymään hennaan, että saan kadehtimani lookin :D
Kauniit. Arielin punaiset värjätyt taas on varmaan kamalinta mitä voi olla.
Todellinen geneettinen harvinaisuus ja kauniit on. Oma mieheni on aivan punahiuksinen, sekä äitinsä että isänsä ovat punahiuksisia, toinen oranssimpi ja toinen vähän tummempi punahiuksinen. Itse olen maantienharmaa blondi. Meillä on kaksi lasta, joista toisella oli ehkä kymmenvuotiaaksi asti punaista hiuksissa ja pisamia kesäisin. Sitten hänkin muuttui maantienharmaaksi kuten äitinsä. Vanhempi lapsi on blondi, ei yhtään punaista pigmenttiä. Eli punaiset hiukset eivät periydy helposti.
Aidot punaiset hiukset on tosi kauniit, värjätyillä valitettavasti näkee paljon juurikasvua ja haalistunutta sävyä, koska punainen on niin vaikea ylläpidettävä.
Punahiuksiset miehet ovat aina olleet mielestäni söpöjä, nuorena olin ihastunut prinssi Harryyn ja Eric Stolziin ja vanhemmiten Michael Fassbenderiin ja Eddie Redmayneen.
Upeat, aina tykännyt.