Voiko haluttomuudesta parantua?
Jos joskus on kuitenkin halunnut mutta enää ei yhtään.
Kommentit (24)
Kokeile Maca- jauhetta, se on tunnettu afrodisiaakki. Mulla auttoi ihan selvästi, mutta taukoja täytyy pitää ettei keho totu liikaa. Saa nykyään ihan S-marketeistakin luontaistuotehyllyltä.
Vaihtamalla paranee
nimim. Kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 09:29"]
Samaa olen miettinyt. Nykyään seksi lähinnä inhottaa. Masennuslääkkeitäkäön en käytä. Olen joskus käyttänyt ja mietin että veivätkö lopullisesti halut.
[/quote]
Voivat viedä. Siskolleni kävi niin. Sitten taas ystäväni kehuu Voxraa (joka ei ole ssri) ja sanoo, että sen sivuvaikutus on jatkuva panetus. Tiedä sitten miten on. Itse en ole mielialalääkkeitä syönyt enkä syö.
[/quote]
voi ei. Oikeasti voi siis lähteä halut lopullisesti. Tuo olivain kauhukuva mutta ehkä pitää paikkansa :(
Mä olin 6v ilmsn seksiä oman muehen kanssa.hänen tarjoama "seksi" on kaukana naisen nautinnosta!
Olin lurjus ja lähdin vieraan matkaan...jos olin haluton niin nyt on kurssi kääntynyt. Nyt tiedän mitä naisen nautinto on.
Oman miehen kanssa ei suuseksiä ollenkaan ja yhdessä oltu 10v......ja kun itse taas sitä rakastan ja himoitsen...