Sattuuko kukaan tietämään Lidlin Cien-voiteen hintaa?
Toinen testivoittajista Lidlin Cien Anti-Wrinkle Day Cream Q10.
Onko kenelläkään kokemusta ko. voiteesta?
Käytän aina välillä halpisvoiteita mutta Lidlin Cien-sarja on ollut minulle ehdoton kauhistus ja no-no! ;D
Pitänee ehkä kokeilla voidetta kuitenkin ;)
IS: "Tanskalainen kuluttajalehti Taenk testasi elokuun numerossaan ryppyvoiteita. Testissä mitattiin ryppyjen syvyyttä ja pituutta.
Yllättäen testi oli edullisten merkkien juhlaa. Kaksi parasta voidetta olivat Lidlin Cien Anti-Wrinkle Day Cream Q10 sekä Eucerin Anti-Age Hydraluron-Filler. Ihoa kosteuttivat parhaiten Cien ja Nivea.
Testissä oli voiteita kaikista hintaluokista, mutta kalliit merkit jäivät edullisista."
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288740444827.html?pos=ok-nln
Kommentit (56)
Kiitos Seiska/ 25!
Kokeilenpa myös tota sampoota :)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:45"]
Duon Lildl voide oli 3,4 9€ tuo 50 ml, käsittääkseni lasipurkki, kansi on muovia. Naamani on suihkun jäkeen ruutikuiva, joten olin juuri hankkimassa, kun huomasin testin ostin sitten sitä. Tuoksu mieto raikas.imeytyi hyvin. Päivä määrä 02/2017 Synbooleista en tunne kuin ei lasin keräys? tai jotain.
[/quote]
Kiitos hintatiedosta!
Muistan. Nivea-creme. Siis se sininen vanhanaikainen purkki.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:11"]
Tuleeko kenellekään mieleen, että voisi olla jopa yritykseltä järkevä veto sponssata jokin lehtiartikkeli, jos lukijat on niin lampaita että ryntäävät samantien ostamaan hyllyt tyhjiksi?
[/quote]
Samalla top 12 listalle on yltänyt mm. Nivea Q10, Olay Anti-wrinkle, Garnier UltraLift Day ja Lancôme Rénergie. Lidlin rasva on vaan kaikista halvin. Toisessa tanskalaisessa kuluttajatestissä huomautettiin, että kyseisessä testissä testatut ryppyvoiteet eivät olleet sen tehokkaampi kuin kosteusvoiteet. Lidl tuli voittajaksi juuri halvan hinnan takia. Nivean perusvoidekin taitaa maksaa enemmän kuin kuin Lidlin Q10.
Olen käyttänyt myös selektiivisen kosmetiikkabrändien voiteita, mutta jopa superkosteuttavatkaan eivät olleet yhtä paksua tököttiä kuin Nivean perusvoide. Jotta samanlaisiin tuloksiin päästäisiin selektiivisillä tuotteilla, täytyy rinnalle ostaa seerumi "täydentämään" voiteen vaikutusta, kuten usein markkinoidaan eli täytyy suorittaa koko ihon hoitorutiini kyseisen valmistajan tuotteilla. Tällä tavoin saadaan ihmiset ostamaan enemmän. Minusta tämä on erittäin fiksu business strategia.
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/Forbrugertesten/2014/08/15/172620.htm
http://www.dagens.dk/indland/dyre-anti-rynkecremer-er-spild-af-penge
Lisäys vielä edelliseen viestiin:
jos testissä valintakriteeriksi ei oteta hintaa, kyseisen testin voittaja on Eucerin Hyaluron Filler.
http://pudderdaaserne.dk/2014/09/24/taenk-vinder-test-cien-anti-wrinkle-day-cream
Ihan mieletön hinta laatu suhde näissä. Vähentää kesällä ainakin minulla pigmenttiläiskiä ilmestymästä naamaan ja kosteuttaa ilman rasvaista tunnetta. Taattua laatua Lidlistä!
Hei!
Tietääkö joku saako Turun keskustan Lidlistä sitä silmänympärysvoidetta?
Nyt voiteet maksavat vain 1,99 kpl. Käyn ostamassa toisenkin satsin, kun voi ostaa vain kaksi kerrallaan.
Ei Lidlillä ole mitään omaa voidetehdasta, joten epäilen vahvasti että tehdään samalla tehtaalla kuin Eucerin (eli Nivean tehtailla). Eucerin vain brändätty kalliimmaksi.
Cien Q10 yö ja päivävoiteet ovat muistaakseni 3,99 per puteli. Mut ainakin alle 4 euroa! Mun iholleni erinomaiset, kiinteyttää tosi hyvin. Muita voiteita en halua enään. :) Valitettavasti leppiksen Lidlistä on kaikki kertaheitolla loppuneet! :(
Olin todella skeptinen, että voiko olla muka niin hyvä voide. Ostin ja ajattelin, että jos ei sovi, niin ei haittaa, koska on niin halpa kokeilu... Mutta siis tuo on ylivoimaisesti paras päivävoide, mitä olen omistanut! Imeytyy hyvin, kosteuttaa, häivyttää ja madaltaa pieniä juonteita. Luottovoiteeni nykyään, en vaihtaisi. Lidlin silmänympärysvoidetta käytän öisin, valitettavasti meikin alle se on minulla hiukan liian tujua... Päivisin suosin silmänympärysgeelejä.
Cien Q10 anti wrinkle päivävoide on kamalaa töhnää! Jättää ihon pintaan valkoista kuivaa töhnää! Paperilla pitää pyyhkiä pois jolloin se varisee vaatteelle etumukseen. 984Vien takaisin Lidliin koko töhnän! Kaikkea sitä hyväuskoisille myydään. Kertokaa mistä voin kysyä tarkemmin mitä tuommonen töhnä tekee iholle? Voi että harmittaa kun menin lankaan vaikkei paljoa maksanutkaan.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:28"]
Seiska!
Et satu muistamaan shompoon nimeä? :)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:14"]
Käsirasvat ovat ainakin olleet hyviä ja hinta n.2€. Shampoo ja suihkushampoo ovat olleet mainioita. Naamarasva pitää ostaa kun menen käymään.
[/quote]
Se yks shampoo oli pärjännyt saksalaisessa kuluttajatestissä tosi hyvin, paremmin kuin selektiivisen merkin shampoo. Muistaakseni Iltalehti kans testasi sitä ja tutkitutti sisältöä.
[/quote]
[/quote]Vien tuuheuttava shampoo