Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteeni oli pudottaa 10kg 2,5kk:ssa

Vierailija
20.08.2014 |

No nyt on jäljellä vielä 1,5kg ja aikaa 1,5viikkoa. Normaalipainon sisällä pudotin painoa. Vähensin sokeria ja söin pienempiä annoksia. Millähän saisi tuon lopun vielä rutistettua tuossa ajassa ilman mitään paastoa tms.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuaerobinen liikunta.

Vierailija
2/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa täytyypä kokeilla. Muita ideoita? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superdieetti

Vierailija
4/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo läskiä on n. 7000 kcal. Eli sinun pitää polttaa 11000 kcal peruskulutuksen päälle. Elikkäs jos vaikka lasket nyt syömäsi kalorit jossain nettiohjelmassa ja karsit siitä 500 kcal, niin laihtunet noin puoli kiloa viikossa. Tunnin uinti uimahallissa vie noin 300 kcal ja siihen yhdistettynä tunti reipasta kävelyä päivässä toiset 300 kcal. Siitä tulee n. 1000-1100 päivässä. Ja 11 päivässä juurikin se 11000 kcal.

Vierailija
5/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä onnistu. Juuri tänään ihmettelin, kun paino on noussut peräti kaksi kiloa edellisestä punnituksesta. Kaikki makeat herkut olen jättänyt pois. Ennen söin päivittäin 100g ylöspäin, nyt ehkä kerran viikossa. Mehuja juon, mutta en niitäkään säännöllisesti. Enkä treenaa, joten ei johdu lihasmassan kasvusta. Epäreilua, että jotkut laihtuu noin vaan.

Vierailija
6/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin sokerin pois niin, että ei herkkuja. En juo mehuja ja jogurtinkin syön maustamattomana marjojen kanssa. Maitoa laitan vain kahviin, muuten juon vettä vähintään pari litraa päivässä. Paljon kasviksia ja pienentänyt muuten annoksia. Syön aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan. Katson, että minulla on valmiina aina terveellinen välipala tai naposteltavaa(kirsikkatomaatteja, porkkanaa, omenoita jne.)

Kevyttuotteita ja makeutusaineita en käytä vaan pyrkinyt vaan muuten jo kaupassa valitsemaan vähemmän rasvaista ruokaa.

Muutamia herkuttelupäiviä olen pitänyt. Alkoholia(olutta) juonut muutaman kerran. Ap

Vierailija
7/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 6 on kanssa siirtynyt marjoihin. Niitä tulee syötyä päivässä ehkä 100g. Jogurtit ei ole koskaan maistuneet sokeroituina. Eilen söin kyllä kreikkalaista jogurttia hunajan kanssa, oli yllättävän hyvää. Todella nopeasti olet kyllä saanut painon tippumaan, jos kyseessä pelkkä ruokavaliomuutos. Etenkin jos ylipainoa ei ollut.

Vierailija
8/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hoikka mutta nyt 30-vuotiaana varkain kertynyt kiloja. Ruokavaliomuutoksen tein ja paino alkoi heti tippua. Jos sitten sorrun mehuihin yms. näkyy se heti puntarissa. Ap

Vierailija
9/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pois vehnä, lisää vettä ja kasviksia ja liikuntaa.