Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonkun teidän mies tulee tänään töistä mun luo

Vierailija
19.09.2014 |

Lähtee vähän aikaisemmin töistä ja menee muka urheilemaan. No, voi sitä tietty urheiluksikin kutsua. Ensin käydään saunassa ja juodaan oluet ja sitten jotain muuta. Mies on niin onnellinen, kun pääsee nauttimaan luonani rennosta ja kauniista seurasta sekä puhtaan raikkaasta, harmonisesta, hiljaisesta kodista. Sillä se jaksaa perhe-elämää seuraavan viikon.

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vaimo ihmettele, miksi mies tulee urheilemasta kaljalta haisten?

jättäkää ne kaljat juomatta, niin sitten menee täydestä.

Vierailija
102/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi meillä on aina puhdasta, raikasta ja harmonista, sillä meillä ei ole (vapaaehtoisesti) lapsia - tosin meidän tapauksessamme lapset olisivat jo aika päiviä sitten lentäneet pesästä muutenkin, olisivat päälle kaksikymppisiä jo.

15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulempa ettei noista moraalittomista "vain pillu mielessä" miehistä niin suurta tappelua tule että pidä vain hyvänäsi ja nauti hienosta miehestä. :D 

Ja ei, ei ole minun mies, sillä hän oli silloin siinä jonossa jossa jaettiin järkeä ja ajattelukykyä.

Vierailija
104/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydäppä sitä tuomaan mulle suklaata ja ruusuja niin vois saada toisenkin kerran tälle illalle. :p

Vierailija
105/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsisitkö pestä sen kalsarit tänään? Sulla on kuulemma kuivausrumpukin niin tulee nopeampaa. Olen väsynyt pyykkäämään päivittäin niitä jarrutusjälkiä. Ja jos onnistuisit taas suostuttelemaan käymään suihkussa, kun ei ole viikkoon käynyt. Äläkä päästä liian aikaisin kotiin, mulla kestää "siivous" tänään normaalia pidempään. 

Saat sen sitten taas urheilemaan viikon kuluttua :)

Vierailija
106/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän se ei sit jää sun luokse, vaan palaa kotiin?

Vierailija
107/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitto, onko se nyt tommosen huutelijan mennyt ottamaan, täytyypä vinkata, että parantaa vähän tasoa.

Vierailija
108/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti miehelle kiva juttu, mutta sinuna en päästäisi häntä tavallaan tuhoamaan sinun elämääsi. Miten on, oletko niin kiinni tässä miehessä, että et katsele muita miehiä, miehiä joiden kanssa voisit muodostaa oikean parisuhteen. Nyt ehkä vastaat, että et tarvitse parisuhdetta, seksi silloin tällöin riittää. Minulla on valitettavasti kokemusta vastaavasta tilanteesta, johon kauan sitten ajauduin. Petin itseäni kuvittelemalla, että varatun miehen tapailu oli ihan ok. Koko ajan kuitenkin aika kului ja minun mahdollisuuteni löytää kunnollinen vapaa mies. Ja se varattu mieshän ei piitannut, miten minun tulisi käymään. Hän myös nautti rauhasta ja muusta mukavasta minun luonani. No se loppui aikanaan ja minua harmittaa vieläkin moinen typeryys.

Vierailija
109/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sai ap mammat provoon mukaan

Vierailija
110/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis, anna sille ruokaa tänään, ettei se tule taas itkeä vollottaen luotasi kotiin. Räkä poskella ruikuttaa miten on nälässä pidetty ja anelee, ettei tarvisi toiste tulla urheilemaan. Se ei nyt vaan ole vaihtoehto, että tulee perjantaina töistä suoraan kotiin, koska minä haluan siivota rauhassa. Jos laitat tilinumeron, niin voin vaikka laittaa ruokarahaa. Käykää vaikka ravintolassa, jos et osaa itse kokata. Mäkkärin ruokiin ja pitsaan se ei ole tottunut, mutta voit niitäkin koittaa jos et muuta keksi ja jaksa.

Vierailija
111/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antto saa tulla ihan vapaasti teille. Voitko pitää sitä koko viikonlopun, kiitti! 

t:vaimo

Vierailija
112/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:45"]

Lähtee vähän aikaisemmin töistä ja menee muka urheilemaan. No, voi sitä tietty urheiluksikin kutsua. Ensin käydään saunassa ja juodaan oluet ja sitten jotain muuta. Mies on niin onnellinen, kun pääsee nauttimaan luonani rennosta ja kauniista seurasta sekä puhtaan raikkaasta, harmonisesta, hiljaisesta kodista. Sillä se jaksaa perhe-elämää seuraavan viikon.

[/quote]

On se kyllä vähän naureskellut, että sulla vilisee pölykoirat lattialla ja meikkisi on vähän teinimäinen tuhru. Se myös häntä huvittaa, miten tärkeä olet itsestäsi. Mutta muuten on kuulemma ihan mukava elämys.

Olen kyllä hänelle sanonut, että on rumaa naureskella hyväntahtoiselle ja anteliaalle ihmiselle.

Vierailija
113/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:58"]Miksiköhän se ei sit jää sun luokse, vaan palaa kotiin?
[/quote]Mietin samaa.Mikä se on mikä sinulta puuttuu vaimoon verrattuna?Ootko keksiny?

Vierailija
114/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta, ap? Särjit juuri sydämeni :´( Saat pitää hänet, minä en jaksa enää tätä elämää. En ole varmaankaan edes ansainnut häntä. Toivottavasti pystyt tekemään hänestä onnellisen. Minä en osannut kun olen näin surkea.

Vierailija
115/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:03"]

[/quote]

Taas joku kuvittelee, ettei muut osaa provoilla kuin ap.

Vastaavia aloituksia on täällä vähän väliä. Ovat huonoitsetuntoisen ihmisen fantasiaa siitä, että muut naiset ovat ihan kauhuissaan pettävästä miehestä.

Vierailija
116/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka, ettäs kehtaat!

Vierailija
117/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:03"]

[/quote]

Taas joku kuvittelee, ettei muut osaa provoilla kuin ap.

Vastaavia aloituksia on täällä vähän väliä. Ovat huonoitsetuntoisen ihmisen fantasiaa siitä, että muut naiset ovat ihan kauhuissaan pettävästä miehestä.

[/quote]

No selvähän se, että ovat kauhuissaan. Eihän sitä muuten pyydettäisi tuomaan jokurttia, vain särkyneelle sydämmelle. Ja jos porukka ei uskoisi, niin eihän ne pyytäis sitä jäämään sinne jne..

Vierailija
118/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, pankaa sitten kunnolla ja pariin kertaan, niin minä saan yöni nukkua.

Vierailija
119/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Anton vaimo ole vieläkään eronnut siitä ääliöstä?? Voi miten säälittävää.

Vierailija
120/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei sinua, höpsö ap! Ei se ole mieheni vaan isäni. Olen hänen omaishoitajansa kun hän on iän myötä dementoitunut, hänellä on oma huone täällä meillä. Tuo dementia saa hänet välillä sekoittamaan perheenjäsenet, nimiä jne. Onhan se totta, että meillä kuhisee vähän enemmän elämää ja vanha ihminen kaipaisi jo hiljaisuutta ja rauhaa, edes kerran viikossa. Olen pahoillani, ettemme ole sitä pystyneet hänelle oikein muilla keinoilla tarjoamaan. Sinulle olen hyvin kiitollinen tarjoamastasi liikunnallisesta kuntoutuksesta, sen avulla Yrjö-pappa (kuten häntä meillä kutsutaan) elää varmasti vielä pitkään. Mitä muuten ajattelisit, voisiko Yrjö-pappa tulla joskus luoksesi pidemmälle intervalli-jaksolle? Olisi kiva päästä välillä vaikka laivalla käymään ihan perheen kesken. Ymmärrät varmaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän