Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos läheinen ystäväsi olisi miehesi kanssa?

Vierailija
22.08.2021 |

Eli jos saisit selville, että miehesi on pettänyt sinua läheisen ystäväsi kanssa niin mitä tekisit ystävän suhteen?

Katkaisisitko hyvän ystävyyssuhteen sen takia, että tämä on yhden kerran harrastanut miehesi kanssa seksiä vai koittaisitko löytää keinon jatkaa hyvää ystävyyssuhdetta?

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin molempia turpaan. Ero molemmista.

Vierailija
122/138 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ystävä, joka yritti aina iskeä minun poikaystävääni. Kirjoitin hänelle runon: "Pikku Tiina Helsingistä mökissänsä eli. Toisen naisen lammikosta kalat kalasteli. " Runo on mukaeltu Tiitiäisen satupuu -kirjasta. Koska maailmassa on yli 3 miljardia miestä, niin valinnavaraa kyllä on. Ei kannata pilata ystävyyttä yrittämällä sänkyyn ystävän puolison kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynnäisin 2 + 1 = 3 ja sit mentäis makkariin.

Vierailija
124/138 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisin tuonkaltaisessa tilanteessa?

Laittaisin molempiin suuntiin suhteeni kerrasta poikki!

Mies lentäisi ulos ja kauas lähettyviltäni.

Ystäväni kanssa kaikki kanssakäyminen lopullisesti off-tilaan.

Vierailija
125/138 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin vähintään samalla mitalla takaisin.. ja en unohtaisi..

Vierailija
126/138 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tälläisistä 'ystävättäristä' on ollut jo tuhansia vuosia tietty sana, josta en pidä, mutta tiettyjen hyvin harvojen ihmisten kohdalla täysin sopiva.. En yllättyisi jos karma kostaa vielä..

No minulle kävi noin, ja molemmat, sekä ex-miehellä että ex-kaverilla näyttää menevän ihan normaalisti: on toimeentuloa, terveys tallella, perhe ja ovat naimisissa alkuperäisissä avioliittoissaan. Suhteensa oli lyhyt, ja muutaman jälkeen löysivät ne oikeat tahoillaan. 

Ikävää, mutta yleisesti niillä härskeillä ja muiden kyykyttäjillä menee ihan yhtä hyvin kuin meillä muillakin. Ellei jopa paremmin joissain tapauksissa. 

Vierailija
127/138 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin vähintään samalla mitalla takaisin.. ja en unohtaisi..

Kerro, aiotko kostaa? Ja te muutkin jotka suunnittelette kostoa, suunnitellaan yhdessä.

Omastani on kulunut kohta 30 vuotta enkä unohda ikinä. Ollaan me se karma koska ei se muuten toimi.

Vierailija
128/138 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan laillisia kostokeinoja, kiitos. 

Joku maineenpilaaminenkaan ei kiinnosta lähpiirin ulkopuolelta ketään.

Ellei sitten ole tyyliin Camilla Parker-Bowls.

Vierailija
129/138 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tiedä pystyisinkö jatkamaan ystävyyttä, onhan tuo aika alhainen teko. Tosin olen itsekkin ollut sängyssä monen ystäväni miehen kanssa, joten en tiedä olisiko minulla oikeutta katkaista välejä. 🙄 Omat tekoni eivät ole olleet rakkautta ystävien miehiin vaan puhdasta kielletyn hedelmän tyydyttämistä ja nautintoa, jossa keneenkään ei ole sattunut, kun asioista ei ole ystäville sovitusti kerrottu

Sinun tekemänä teko ei kuitenkaan ole ollut alhainen?

Vierailija
130/138 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki molempiin.

Vierailija
131/138 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hänen miehen kanssaan ja hautoisin muutakin kostoa

Vierailija
132/138 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan laillisia kostokeinoja, kiitos. 

Joku maineenpilaaminenkaan ei kiinnosta lähpiirin ulkopuolelta ketään.

Ellei sitten ole tyyliin Camilla Parker-Bowls.

No siinä olet oikeassa, ettei ulkopuolisia kiinnosta osallistua. Mutta että oikein kosto...

Siitä vaan jos haluat saada hullun maineen :D

Vierailija
133/138 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaisin

Vierailija
134/138 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaisin kostona tämän miehen kanssa. Olen tehnytkin ja tuntu hyvältä kostaa tälleen.

Vierailija
135/138 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kostin aikoinaan nuoruudessa. Kerroin ystävästäni kaikille, lisäilin mehukkaita yksityiskohtia. Tein muitakin, mutta ei niistä sen enempää. Ystävä pakeni raukkamaisesti. Nyt kun elämäntilanne on sellainen että on enemmän aikaa itselle, aion julkaista kirjan ja pilata ystävän maineen maailman laajuisesti.

No eipä ihme, että pakeni. Ette kumpikaan kuulosta järin fiksuilta, mutta sun toiminta vaikuttaa persoonallisuushäiriöiseltä. 

Vaikka puhuisit totta, niin suurelle joukolle jonkun mustamaalaaminen on rikos, nimittäin yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen. Lisäksi, on todennäköisempää että oma maineesi menee tuolla touhulla. Susan Ruususen Pääministerin morsian - kirja on hyvä esimerkki. Vaikka Matti Vanhasesta huhuttiin, että olisi pettänyt puolisoaan, se oli Susan Ruusunen jolta meni maine. Suomalaiset ovat sellaisia luonteeltaan, että asettuvat hiljaisempaa elämää elävän puolelle. Ruusunen muuten tuomittiin myös korvauksiin.

Vierailija
136/138 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaisin

Vierailija
137/138 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostaisin

Vainoaminen on ollut Suomessa rikos vuodesta 2014 alkaen. 

Lain mukaan vainoaminen tarkoittaa ei-toivottuja jatkuvia yhteydenottoja, uhkailua, seuraamista, tarkkailua tai vastaavaa häirintää. Vainoaminen on omiaan aiheuttamaan pelkoa ja ahdistusta uhrissa.

Keinoja puuttumiseen:

Ilmoita häiritsijälle, että hän ei saa enää soittaa, viestitellä tai muutenkaan pitää yhteyttä. 

Aseta puhelimeen ja pikaviestipalveluihin estot ei-toivotulle henkilölle. 

Kerro, että teet asiasta rikosilmoituksen, jos häirintä ei lopu. Joskus tämä voi lopettaa kiusanteon.

Älä pidä yhteyttä ei-toivottuun henkilöön. Älä vastaa viesteihin. 

Tee asiasta rikosilmoitus matalalla kynnyksellä.  

Hae lähestymiskieltoa vainoajalle.

Jos vaino tapahtuu netissä tai sähköpostiasi urkitaan, vaihda salasanat käyttämissäsi digitaalisissa palveluissa ja tietokoneella. Tarvittaessa hanki uusi sähköposti. Katkaise yhteydet vainoajaan myös sosiaalisessa mediassa.

Pidä tallessa saamasi viestit eri sovelluksissa tai sähköpostissa. Nämä voivat toimia näyttönä rikosasiassa. Kirjaa ylös tapahtuneen häirinnän ajankohdat.

Vainoaminen ja häirintä on rikos. Mutta mitä sä saat tehdä on maata vastaavasti sen miehen kanssa. Tai sitten hakeutua terapiaan.

Vierailija
138/138 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin, että hyvä ystäväni ja mieheni lähtivät kesken illan baarista yhdessä meidän kotiin ja jättivät minut sinne baariin. En tiedä vielä nytkään, mikä juttu se oli. Mies väitti, että ystäväni oli niin kännissä, että piti viedä pois eikä ehtinyt ettiä minua kun piti siitä ystävästä huolehtia. Ystävä väitti, että mies oli kovasti lähennellyt mutta muuta ei ollut tapahtunut ja että mies oli ollut aloitteellinen. Miehen mukaan ystävä oli melkein raiskannut hänet ja ollut ihan sekopäisen kännissä

Uskoin miestä. Tunsin molemmat hyvin ja olin ihan varma, ettei mies pettäisi. Ystävä oli ystävä vielä 20 vuotta tapauksen jälkeenkin. Välit katkesivat ihan muista syistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi