Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos läheinen ystäväsi olisi miehesi kanssa?

Vierailija
22.08.2021 |

Eli jos saisit selville, että miehesi on pettänyt sinua läheisen ystäväsi kanssa niin mitä tekisit ystävän suhteen?

Katkaisisitko hyvän ystävyyssuhteen sen takia, että tämä on yhden kerran harrastanut miehesi kanssa seksiä vai koittaisitko löytää keinon jatkaa hyvää ystävyyssuhdetta?

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ystävä ei omaa miestä seläntakana iske ja viettele, toki miehessäkin syytä yhtälailla, kun varattuna antautuu viettelylle

Vierailija
62/138 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska luottamus on molempien suhteiden perusta, niin suhdetta kumpaankaan ei tuollaisen jälkeen enää olisi.

Kyllähän kaikki tekee virheitä ja ei varmaan sellaista ihmistä olisikaan joka ei olisi joskus rikkonut jossain ihmissuhteessa luottamusta jollain tapaa

Sinä voit jatkaa suhdettasi tuollaisen jälkeen, jos niin haluat. Sinulle ei aiheena olevan luottamuksen pettämisen tarvitse tarkoittaa mitään, ja voit aivan vapaasti jatkaa suhteita keihin tahansa ihmisiin, mitä tahansa he olisivat tehneetkin. Moni muu, kuten minä arvostaa luottamusta, ja ilman sitä ei ole suhdetta. Jokainen määrittelee itse missä luottamuksen rikkomisen raja menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat todella hukassa, kuten joku aiemmin sanoi. Alkoholiongelmaisina aikoinani tutustuin kaverin kautta elitistiseen päihdepiiriin. Silloinen minäni sokaistui niistä ihmisistä, ulkonäöllisestikin olivat ihan eri tasoa. Majailtiin kaverin luxusasunnolla alkonhuuruisten illanistujaisten merkeissä. Kun kaverin suhde meni karille salarakkaan takia, ihastuin kaverin exään, mikä oli iso virhe. Kaduin ja kerroin kaverille kaiken. Sen jälkeen yritin todistaa lojaaliuttani tekemällä erinäisiä palveluksia joita kaveri pyysi, ja pidin asioita piilossa kaverin uudelta poikaystävältä. Itseinho johti yhä runsaampaan juomiseen. Pillereihin en kuitenkaan itse sekaantunut.

Kunnes sain repäistyä itseni irti, muutin muualle ja raitistuin.

Myöhemmin kuulin, että laajempi yhteisö oli ollut tietoinen piirin sekoiluista. Epämääräiset päihteet taisivat olla yksi syistä miksi kaverini ei onnistunut saamaan kunnollisia oman alansa vaativia töitä. Itsekin pelkäsin työni puolesta, joten katkaisin pikkuhiljaa kaikki siteet.

Vierailija
64/138 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat jäisi omasta elämästäni välittömästi pois. 

Vierailija
65/138 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaikea kuvitella että kukaan ystäväni tekisi näin. Olisi joskus kiva kuulla, miksi näin toimitaan? Vaikka olisi pakko saada varattua, niin pitääkö sen olla oman ystävän mies?

Jos joku ystävistäni tekisi näin, varmaan pyrkisin selvittämään, miksi näin kävi. Ystäväni olisi kyllä selityksen velkaa. Jos ei haluaisi asiasta puhua kanssani niin sitten joutaisi kyllä pois. Keskustelun lopputuloksesta riippuen sitten miettisin, voiko ystävyyttä jatkaa vai ei. Ystäväni ovat minulle tärkeitä ja toivon aina voivani löytää keinon sopia erimielisyydet ennen kuin ajaudutaan välirikkoon. Miehen kanssa sama toiminta, olettaisin että hän haluaisi kanssani asian puhua läpi ja jos ei, niin en minä häntä voisi pakottaakaan, mutta ei silloin vastaa käsitystäni parisuhteesta jossa haluan olla.

Ai jos sun ystävä ja mies pettää sua sun seläntakana ja jäisivät kiinni niin sulle riittäisi selitys asiasta?!?

Kirjaimellisesti noin tuossa ei lue. Mutta kyllä, jotkut ihmiset voi totta tosiaan ajatella asioista eri tavalla kuin sinä ja suhtautua niihin tosin. Onko vaikea uskoa?

Vierailija
66/138 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valitettavasti tullut tämä itsekkin koettua. Tosiaan kuten moni sanonut niin olisi pitänyt aikaisemmin nähdä vaaranmerkit ystävässä. Niitä kyllä oli. Vinkkinä muillekkin että seuratkaa että viihtyykö kukaan omista ystävistänne liian läheisesti oman miehenne kanssa. Siitä se nimittäin alkaa aina..

Vierailija
67/138 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma entinen paraskaveri teki näin minulle. Olisi jo aikaisemmin pitänyt tajuta vaaranmerkit kun kaveri haki jatkuvasti kiksejä yhdenön jutuilla (ja varmaankin egonsa kohotusta, kun niin moni mies on halunnut maata hänen kanssaan) ja jatkuvasti sääti, vaikka tiesin että osa hänen seksikumppaneistaan oli varattuja. Tuntui suorastaan että mitä varatumpi kiinnostava mies oli niin sitä enemmän ystäväni halusi tätä. Otti riskejä harrastamalla seksiä miesten kotona, vaikka vaimo saattoi tulla.

Tulin sitten itse kerran päivän etuajassa kotiin Lapista missä olin sukuloimassa niin siellähän se minun kuvottava ex-mies oli vielä kuvottaman minun ex-parhaan kaverin kanssa meidän yhteisessä sängyssä! Suutuin ja heitin molemmat ulos huutojen kera.

Ex-ystäväni yritti vielä selittää jälkikäteen että asia ei ollut sitä miltä näytti. Yhteisille kavereille selitti että muka olimme jo eronneet miehen kanssa ja yritti uhriutua ja tehdä minusta syyllistä! Ei riitä että noin rikotaan ystävyyttä vaan vielä

Vierailija
68/138 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat todella hukassa, kuten joku aiemmin sanoi. Alkoholiongelmaisina aikoinani tutustuin kaverin kautta elitistiseen päihdepiiriin. Silloinen minäni sokaistui niistä ihmisistä, ulkonäöllisestikin olivat ihan eri tasoa. Majailtiin kaverin luxusasunnolla alkonhuuruisten illanistujaisten merkeissä. Kun kaverin suhde meni karille salarakkaan takia, ihastuin kaverin exään, mikä oli iso virhe. Kaduin ja kerroin kaverille kaiken. Sen jälkeen yritin todistaa lojaaliuttani tekemällä erinäisiä palveluksia joita kaveri pyysi, ja pidin asioita piilossa kaverin uudelta poikaystävältä. Itseinho johti yhä runsaampaan juomiseen. Pillereihin en kuitenkaan itse sekaantunut.

Kunnes sain repäistyä itseni irti, muutin muualle ja raitistuin.

Myöhemmin kuulin, että laajempi yhteisö oli ollut tietoinen piirin sekoiluista. Epämääräiset päihteet taisivat olla yksi syistä miksi kaverini ei onnistunut saamaan kunnollisia oman alansa vaativia töitä. Itsekin pelkäsin työni puolesta, joten katkaisin pikkuhiljaa kaikki siteet.

Tuskin ap ynnä muut tarkoittavat jotain on-off pareja mallia tauski & henna, vaan normi-ihmisiä joista ulkopuolisille ei jää epäselväksi ollaanko yhdessä vai ei. Tuttavapiirissä nähnyt joskus näitä, ja sivusta katsottuna aivan sama kuka on kenenkin kanssa, ei pysy perässä.

Vierailija
69/138 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä vaihtoon.

Jäisin miehen kanssa siihen asti, kunnes pohjatyö olisi tehty ja voisin lähteä. Jos asunto on vuokra-asunto, kävisin sen irtisanomassa omalta osaltani kuukauden viimeisenä päivänä, että olisi kuukausi aikaa lähteä ja mies ei voisi lähteä pois vasta kun omalta osaltaan olisi irtisanonut.

Pohjatyössä voisi mennä kuukausia ja tämän ajan esittäisin olevani miehen kanssa, kunnes yksi päivä olisin vain kadonnut.

Vierailija
70/138 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain pakkomielle nostaa ketju päivästä toiseen 23.00...

Vierailija
71/138 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain pakkomielle nostaa ketju päivästä toiseen 23.00...

Taidat olla nyt hieman varnoharhaisen sillä ketjussa 99% juttelusta on tapahtunut muuhun aikaan kuin tasan 23:00 ja "ketjun nostaminen 23:00" olisi täysin hyödytöntä kun kukaan ei voisi silloin ketjuun kirjoittaa kun kirjoitus on mahdollista vain 7-23. Luultavammin vain sattumaa, kun ketjussa kirjoitellaan niin eri aikoihin aamusta iltaan.

Aiheeseen palatakseni: miehestä ero, ystävään katkaise välit vaikka mitä yrittäisi kiemurrella, toistaa varmasti temppunsa jos jo kerran ollut valmis rikkomaan ystävyyttänne näin

Vierailija
72/138 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta mitä tehdä, kun ystävättärien miehet flirttailee minulle? Minua ällöttää, koska en voi nähdä ystävieni miehiä seksuaalisessa sävyssä, ja surettaa ystävien puolesta. Sitten vielä se ystävä hehkuttaa sitä miestään, joka käyttää kaikki mahdolliset välit "villkusilmäiseen mairitteluun". Vaikea yhtyä ystävättären onneen miehestään. Sen vuoksi olen menettänyt kaksikin ystävyyttä. Eikä siis siksi, että kadehtisin tai olisin kiinnostunut hänen miehestään, vaan en vain pysty ajattelemaan, että tuollainen mies arvostaisi ja rakastaisi ystääväni ja olisi hyväksi hänelle.

Vierailija
73/138 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattehan sitten harkita tarkkaan kuka puhuu totta ja kuka valehtelee. Ei ole kivaa sekään, että joku kusipää ukko valehtelee tällaista naiselleen ja nainen hylkää ystävän valeen takia. Eri asia tietysti jos rysän päältä jää kiinni.

Vierailija
74/138 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin! Välit poikki molempiin!

Vierailija
75/138 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa harvinaisen itsekäs.

Vierailija
76/138 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisisin välit molempiin täysin. 

Vierailija
77/138 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-ystävä teki minulle aivan saman. Hän on psykiatrinen sairaanhoitaja ja sanoi että käy tarkistamassa onko miehelläni kaikki kunnossa (henki kulkee jne.), kun Juhannuksena oli tämä ronkale sanonut menevänsä nukkumaan, kun on juonut liikaa. Ajattelin alkuun että hyvä että on sairaanhoitaja paikalla, mutta sitten heräsi huoli, että voisiko miehellä olla alkoholimyrkytys ja menin perään kattomaan niin siellähän nämä kaksi oli kerinnyt jo pikaisille.

Välit katkasin heti ja tarvitsin ammatti apua niin psykiatrisen lääkärin puheilla olin niin hän pyysi hoitajaa paikalla, että saa kirjattu minun tietoja ennen kuin jatketaan niin arvatkaapa kuka sieltä tuli... Eikö juttu ollut jo tarpeeksi muuten raskas?

Hyvä ammatti ei aina takaa moraalia, on se kyllä nähty. 

Tää oli kyllä pöhölö juttu. T: psyk.sh

Meillä on ihan lääkäreitä myöten aivan täysin samanlainen spektri porukkaa töissä kuin missä tahansa muualla, eli pettureita, hylkääjiä, seläntakana vehtaajia, väkivaltaisia kumppaniaan kohtaan, monen omat lapset psyk. hoidossa, its.mrhia, lääkkeiden ja alkon väärinkäyttöä, mutta myös sellaisia jotka eivät mitään näistä tee.

Tämä on niin totta. Ihmiset jostain syystä luulevat, että me sote alalla olevat ollaan kaikki täydellisiä ihmisiä. Kyllä tosi moni kollega juo bileissä alkoholia, vaikka potilaita tuomitsevat, jos he ottavat. Ala kerää paljon tälläisiä ihmisiä, jotka tykkäävät omaa pahaaoloa purkaa potilaisiin.

Myös pettäjiä on joukossa ja olen monesti nähnyt että sormus on lähtenyt sormesta, kun on tullut joku mielenkiintoinen mies vastaan, kun "paineita ollaan oltu purkamassa 'parilla'". Ei näistä tietenkään kumppaneiden miehille kerrota. Tosin jos mies työskentelee samalla alalla niin tieto todennäköisesti kulkee tälle.

Sanotaan näin että tällä alalla kun on niin en uskaltaisi miestäni kutsua mukaan juhliin, kun tiedän työkaverini ja heidän taipumukset.

Se on vaan näiden naisvaltaisten alojen ongelma, minun kokemuksesta, että helposti myös tulee sosiaalisia ongelmia, ongelmia ihmissuhteissa, kuppikuntia ja kostoja saatetaan tehdä olemalla jonkun toisen miehen kanssa. Ehkä se pettäminen korostuu juuri tällä alalla, kun työ voi olla raskasta ja sitä sitten puretaan eri keinoilla.

Ihmisillä tosiaan ihan väärät luulot, jos kuvittelevat että kaikki lääkärit ja sairaanhoitajat on viattomia ja moraalisesti täydellisiä. Toki suurinosa on ihan normaaleja, mutta paljon on niitäkin, jotka tekevät ihan mitä vain.. Varsinkin sen jälkeen kun lähihoitajiksi alettiin hyväksyä ketätahansa, toki ongelma koskaa myös sairaanhoitajia ja lääkäreitäkin.

Uskon että alaa terveyttäisi vähempi kiire eli lisää työntekijöitä sekä miesten osuuden nosto, jollain sosiaalinen dynamiikka muuttuisi paljon. Jokainen nainen joka on työskennellyt naisvaltaisella alalla tietää tarkalleen mitä tällä tarkoitan.

Vierailija
78/138 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tämmöinen ystävä joka yrittää kaiken aikaa vahdata muitten miehiä. On jäänyt useita kertoja kiinni kesken aktin eikä tyyliin kadu edes. Mutta soittelee kyllä minulle itkuisena puheluita kuinka hän ei ymmärrä miksi ihmiset haukkuu häntä...... Nii no miettis vähäsen! Stana 😠

Mun kaveripiirissä oli ihan samanlainen "kaveri" nuorena. Jälkeenpäin vaikea ymmärtää että miten me sillon oltiin niin naiiveja että jaksettiin katsoa sitä niin pitkään ja antaa aina uusi mahdollisuus. Henna (nimi muutettu) vikitteli muiden kavereiden miehiä, flirttaili ja osan kanssa oli seksiä harrastanut. Ja aina jälkeenpäin esitti niin katuvaa. Ei ole enää kaveri, sen voin sanoa. Jos nykyään törmäisin tälläiseen niin lähtisi kaveripiiristä yhdestäkin kerrasta kun edes yrittää iskeä jonkun miestä.

Vierailija
79/138 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä että miten ne naispuoleiset "ystävät" jotka viettelevät "ystävien" miehiä osaavat niin hyvin näytellä ystävää. Itselläni oli tälläinen myös. Kerroin hänelle kaikki asiat, jopa sen että miehen kanssa oli kuivakausi ja tämä osasi täysin empaattista esittää, että en olisi miljoonaan vuoteen voinut uskoa hänestä. No tällä ex-"ystävälläni" oli sitten samaan aikaan kostea kausi exäni kanssa. Onneksi en ollut kyseisen miehen kanssa kerinnyt lapsia hommata.

Jälkikäteen kuulin että tämä nainen oli sitten myös levitellyt parista miehestä perättömiä seksuaaliahdistelu ja raiskaus väitteitä, jäi kiinni valheellisten tietojen levityksestä ja sai tuomion. Tuomio sai valtakunnallista huomiota ja hän löytyy edelleen monelta sivulta nimen ja kuvan kera ja kukaan entisistä yhteisistä ystävistämme ei pidä häneen enää yhteyttä. Hän häipyi ulkomaille kun maine meni koko Suomessa. Suomessa tunnettu työnantaja irtisanoi kun sai selville naisen tuomion ja teot. 

Karma kosti.

Mitähän näiden päässä oikeasti liikkuu vai liikkuuko mitään?

Vierailija
80/138 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille kenkää. Ei toista mahdollisuutta tälläisessä asiassa voi antaa joka repii niin hajalle ja toinen vielä tietää sen kun sinun seläntakana toimii miehesi kanssa.

Iina 38v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi