Mitä tekisit jos läheinen ystäväsi olisi miehesi kanssa?
Eli jos saisit selville, että miehesi on pettänyt sinua läheisen ystäväsi kanssa niin mitä tekisit ystävän suhteen?
Katkaisisitko hyvän ystävyyssuhteen sen takia, että tämä on yhden kerran harrastanut miehesi kanssa seksiä vai koittaisitko löytää keinon jatkaa hyvää ystävyyssuhdetta?
Kommentit (138)
Minä kostin aikoinaan nuoruudessa. Kerroin ystävästäni kaikille, lisäilin mehukkaita yksityiskohtia. Tein muitakin, mutta ei niistä sen enempää. Ystävä pakeni raukkamaisesti. Nyt kun elämäntilanne on sellainen että on enemmän aikaa itselle, aion julkaista kirjan ja pilata ystävän maineen maailman laajuisesti.
Huh huh kun lukee näitä juttuja. Ei sellainen ole ystävä joka sun kunppanin vokottelee. Mutta herää kyllä kysymys mieleen, että eikö miehillä ole mitään arvoa naistaan kohtaan jos näin moni nainen on saanut kaverinsa miehen sänkyyn. Ei siis mitään itsekunnioitusta.
Kysymys kai kuuluu miehesi olisi ”ystäväsi” kanssa? Olisit arvioinut molemmat väärin. Se olis tack och adjö. Ei kostoa vaan kiitos ja hei, paras kosto on mennä eteenpäin. Mikään maineenpilaaminen ei onnistu, ketään ei niin paljoa kiinnosta.
Mulla kävi niin et tuttavan (satuttiin yhteen aikaa viettämään aikaa porukalla eri syistä) mies alkoi tekemään aloitteita mua kohtaan. Ensin en noteerannut mitenkään, en edes tajunnut, koska en näe varattuja niin. Sit suutuin kun tajusin. Lopulta se sai mut vieteltyä jos niin voi sanoa. Lopulta rakastuttiin ja odotan vaan että se jättää suhteensa ja saadaan olla yhdessä. Jäädytin välit vaimoon totaalisesti ja aika moneen muuhunkin siihen suuntaan heti silloin. Vaimo luultavasti tietää koska vihaa mua ja on todella inhottava miehelle muttei tee mitään muuta. Eli me kaikki odotellaan ja luultavasti jäädään miehen kanssa tästä vielä kiinni. No mua se ei haittaa. Jos palaa sillat niin minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi niin et tuttavan (satuttiin yhteen aikaa viettämään aikaa porukalla eri syistä) mies alkoi tekemään aloitteita mua kohtaan. Ensin en noteerannut mitenkään, en edes tajunnut, koska en näe varattuja niin. Sit suutuin kun tajusin. Lopulta se sai mut vieteltyä jos niin voi sanoa. Lopulta rakastuttiin ja odotan vaan että se jättää suhteensa ja saadaan olla yhdessä. Jäädytin välit vaimoon totaalisesti ja aika moneen muuhunkin siihen suuntaan heti silloin. Vaimo luultavasti tietää koska vihaa mua ja on todella inhottava miehelle muttei tee mitään muuta. Eli me kaikki odotellaan ja luultavasti jäädään miehen kanssa tästä vielä kiinni. No mua se ei haittaa. Jos palaa sillat niin minkäs teet.
Rakkaudessa ja sodassa ei ole sääntöjä. Pystyn samaistumaan tuohon. Itsekkin vein ystäväni miehen, kun tajusin että olimme sielunkumppanit ja hän jätti vaimonsa ja nykyään ollaan oltu yhdessä jo 3 vuotta ja kumpikin sitä mieltä että paras suhde tähän mennessä. Ollaan täydellisiä toisillemme.
Elä jää liian pitkäksi aikaa oottaa, vaan taistele ja ota se mies. Kerran tässä vaan eletään. Et halua vanhana katua että elämäsi mies jäi ottamatta ja elämä elämättä.
Alfanaisena olen aina ottanut mitä haluan ja uskon että se on tie onnellisuuteen. Ollut tähän mennessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudessa ja sodassa ei ole sääntöjä. Pystyn samaistumaan tuohon. Itsekkin vein ystäväni miehen, kun tajusin että olimme sielunkumppanit ja hän jätti vaimonsa ja nykyään ollaan oltu yhdessä jo 3 vuotta ja kumpikin sitä mieltä että paras suhde tähän mennessä. Ollaan täydellisiä toisillemme.
Elä jää liian pitkäksi aikaa oottaa, vaan taistele ja ota se mies. Kerran tässä vaan eletään. Et halua vanhana katua että elämäsi mies jäi ottamatta ja elämä elämättä.
Alfanaisena olen aina ottanut mitä haluan ja uskon että se on tie onnellisuuteen. Ollut tähän mennessäkin.
Että pistää vihaksi tuollainen. Kuvittelette olevanne jotain naisista vahvimpia kun toisten miehet varastatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Jos toinen on todella sielunkumppani ja elämän rakkaus niin kyllä ottaisin sen miehen vaikka olisikin ystävän mies. Vuosisadan rakkaustarinan kokee niin harva ja se tulee niin harvoin vastaan, että silloin kun sen tuntee niin se on otettava, jos haluaa tuntea todella elävänsä ja olla onnellinen.
Hyvien ystävien miehet, kuin myös omien sisarusten miehet, ovat minulle samassa kategoriassa kuin omat veljet tai muut lähisukulaiset. Mahdotonta tuntea heitä kohtaan seksuaalista vetovoimaa.
Ei mitään sellaista kuin sielunkumppanit. Jotkut naiset manipuloivat miehiä jättämään perheensä - se ei ole sielunkumppania. Näin tekevät kullankaivajat.
"ystävän" kohdalla odottaisin tilaisuuteni tulevan tavalla tai toisella jonain päivänä ja kostaisin. Miehen toki jättäisin siihen paikkaan.
Heittäsin yläfemmat.. Oikeasti, kuka tuollaista tekoa arvostaisi? Saa aika pöllö olla, jos on iloinen että ystäväsi petti miehesi kanssa selän takana ja hyväksyy
Kävisin juttelemassa hänen kanssaan. Kysyisin vihaisesti miten kehtasit näin tehdä ja vaatisin vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Jollain pakkomielle nostaa ketju päivästä toiseen 23.00...
Niin onkin, taitaa olla sama tyyppi tämän ja ainakin toisen päivittäin nostamansa provoiluketjun takana, esiintyen eri rooleissa. Ainakin se "mitä mieltä saako ystävän exän kanssa olla" - ketju, samat maneerit kommenteissa ja sama jankkaus toistuvat kummassakin ketjussa.
Sitten on toi kostoa puhkuva uusi palstahullu (tai on ap itse).
Vierailija kirjoitti:
Minä kostin aikoinaan nuoruudessa. Kerroin ystävästäni kaikille, lisäilin mehukkaita yksityiskohtia. Tein muitakin, mutta ei niistä sen enempää. Ystävä pakeni raukkamaisesti. Nyt kun elämäntilanne on sellainen että on enemmän aikaa itselle, aion julkaista kirjan ja pilata ystävän maineen maailman laajuisesti.
Siitä vaan, jos haluat nolata itsesi. Paljastat miehellesi kuinka paljon ajatuksesi pyörivät exässäsi edelleen. Voi olla ettei kaverisi muista koko juttua. Ja että oikein "aiot julkaista" - aika kovat luulot, oletko varma että kosto motiivina tehty "kirja" kiinnostaa suurtakin yleisöä?
Oikeasti, paras kosto on ignoorata täysin ihmiset joita ei arvosta, miksi haluat muistella ja antaa huomiota?
Välit poikki ja kostoksi olisin jonkin ajan päästä hänen miehensä kanssa kun hän vähiten odottaa! Karman laki! :)
Katkaisin välit tietenkin.