Tosielämän kauhutarinoita
Kertokaa joku tosielämässä tapahtunu puistattava ja yliluonnollinen tapahtuma!
Itse muutin vuosi sitten asuntoon, jossa
kaverini oli asunut ennen minua. Vähän ajan päästä alkoi kuulua outoja ääniä ja kolinaa asunnon eri huoneista vaikka olin yksin kotona. Ajattelin, että normaaleja kerrostalon ääniä.. mutta sitten alkoi myös kuulua ihmisen puhetta, kuiskailua ja askelia. Ja näistä olin varma että eivät tule ylä-tai alakerrasta.
Kerran kun tulin kotiin, asunnossani kaikui koiran haukunta vaikka minulla ei ollut edes koiraa. Eikä naapureillakaan. Monta kertaa poissaollessani tv tai valot olivat menneet itsekseen päälle. Enkä ollut niitä jättänyt itse. Tuli myöhemmin asunnossa asuneen kaverini kanssa puhett näistä oudoista äänistä ja hän kertoi että hänellä täysin samat kokemukset siitä kämpästä.
Vaikka ei ollut kummoisia juttuja, silti tuli välillä inhottava olo Kun illalla yksin hiljaisessa asunnossa oli..
Kommentit (519)
Ei välttämättä yliluonnollinen mutta kerron kuitenkin.
Perheessämme on paljon periytyviä fyysisiä vikoja. Yksi näistä on löysät nilkat.
Joka kerta kun olen muuttanut, apunani on ollut mun sisko ja eno. Edellisessä muutossa siskoni oli innostanut enoani selittämään jotakin, ja sen johdosta enoni oli lyönyt kätensä terävään kulmaan pahasti ja siitä alkoi vuotaa verta.
Vuosia myöhemmin kun muutin uudestaan, muistutin enoa tästä tapahtumasta koska olin huolissani. Eno oli kuitenkin jo unohtanut edellisen muuton kommellukset. Kuitenkin päivä ennen muuttoani, enoni soitti minulle kertoakseen, että oli nyrjäyttänyt nilkkansa erittäin pahasti, pahemmin kuin koskaan ennen. Tätä ei ollut tapahtunut moneen vuoteen ennenkuin nyt taas. Enoni syytti minua leikkimielisesti siitä että aiheutin hänen nilkkansa nyrjähtämisen aivan yhtäkkiä.
En jaksa kahlata näin pitkää läpi. Ehkä olen vastannut jo tähän? Ihan ensimmäinen oli omakotitalossa. Luulin että pikkuveli oli herännyt ja käveli yläkerrassa. Narinasta kun ei voi erehtyä. Jätkä tuli kaverinsa kanssa ulkoa niin pikkusen alkoi karmia mikä sen narinan aiheutti.
Ex naisen luona vessassa oleva kello on kahdesti lentänyt lattialle. Sellainen iso muovinen joka ei koristaan tippunut kun vasiten sitä ravistin ensimmäisen kerran jälkeen. Eka kerran kuului kolahdus aamuyöllä ja me suht tuoreena parina oltiin hereillä. Hän luuli että jokin taulu tipahti. Mä kävin katsomassa niin se kello. Silloin myös ravistin sitä koria ja se ei ole mahdollista että tärinä siitä tiputtaisi.
Joitain vuosia myöhemmin istuin pöntöllä. Se kori ja kello jää siinä selän taakse. Istunnon jälkeen menin suihkuun ja se kello tippui suljetun pöntön kanteen ja siitä lattialle. Jos olisin istunut siinä kauemmin ristikkoa ratkomassa niin huonot ei ois tullu housuun. Sydäristä en halua ajatella.
Nainen sanoi että tässä kämpässä kummittelee. Niin ihan oikeasti taitaa olla. Yksin istun siellä läppärin äärellä niin kolahti. Vesssassa muovinen saippua kippo oli lattialla. Niin kovaaa ilmavirtaa ei ole että sellainen liikkuisi.
Viimeisin juttu siinä asunnossa oli uliseva ääni. Herättiin molemmat aamuyöllä ja luultiin että ulkona tehdään lumitöitä . Sillä kertaa nainen meni katsomaan ja rikka imuri jossa on naks naks kytkin oli mennyt päälle. Nää on ihan todellisia x files juttuja. Selityksiä saa laittaa. Karmivia kuitenkin ja mä muka tykkään kauhusta elokuvina ja kirjoina. Oikeassa elämässä aika kreepyä.
Vierailija kirjoitti:
Olin myöhään illalla lenkillä ja ylitin juuri pientä, kaunista siltaa jonka alla virtaa joki ja edessä on asumatonta teollisuusaluetta kun samalla aloin kuulla aivan järjetöntä rääkymistä/ulvomista. Ääni tuntui tulevan alhaalta joesta ja kun katsoin sinne, näin klonkkumaisen mustan varjon räpiköivän sillan alle. Täytyy sanoa, että siinä vaiheessa reipas kävely vaihtui juoksuksi! Myöhemmin kotona kuuntelin YouTubesta useiden eri eläinten ääniä mutta mikään ei vastannut täysin kuulemaani ääntä.
Naarasketut rääkyy tosi kammottavasti kun ovat kiimassa.
Vanhassa asunnossa kummitteli, ilmiöitä kokivat lisäkseni ex-mies ja hänen poikansa
Poika jäi kerran kotiin kun lähettiin kauppaan, takaisin tultua istui rapussa ja sanoi jonkin kutsuneen häntä. Koetettiin selittää että joku naapuri varmasti vain huuteli jotain toista Nikoa, mutta poika oli jääräpäinen: ääni kuului asunnostamme.
Olin yksin saunassa ja näin lasioven läpi jonkun liikkuvan kylpyhuoneessa, mies oli töissä ja poika äidillään. Mutta semmoinen nopea hahmo meni pari kertaa edestakaisin saunan oven ohi!
Kerran tein pitsaa ja takaa kuului kolaus, leivontakulho oli itsekseen hypännyt alas keittiönpöydältä
Olin tyttöjen illassa ja sillä välin mies oli heittänyt hiustenkuivaajani parvekkeelle, sen alettua useita kertoja hurista täydellä teholla keskellä yötä
Oma elämäni on pelkkää kauhua. Aamulla kun katson peiliin niin rupeaa wituttamaan ja ahdistamaan. Paska elämä.
Mun vaari kuoli, kesällä. Syynä ei ollut vanhuus tai sairaus vaan onnettomuus, jota en nyt lähe avaamaan enempää. Mun vaari oli kumminkin semi nuori (59) vuotias. Ensimmäisenä yönä kuoleman jälkeen tunsin kuinka joku puhalsi mun korvaan. Olin puoliunessa joten ajattelin kuvitelleen kaiken, kunnes silmät auki tunnen saman. Säikähdän tätä, mutta olen tosi poikki, siispä jatkoin unia. Myös muuta outoa tapahtui. Puhuin vaaristani ystävälleni puhelimessa, sanoin jotain sen tapaista että "kumpa olisin ollut sen kanssa enemmän ennen onnettomuutta" jolloin taulu tippui, jossa oli kuva musta ja mun vaarista. Oltiin aina tosi läheisiä, kunnes aloin tulla teini-ikään, ja silloin hän sitten kuoli. Taulu oli keskellä pöytää, joten sen muutenvaan tippuminen olisi epätodennäköistä. Hautajaisten jälkeen, kaikki tuo loppui.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa kahlata näin pitkää läpi. Ehkä olen vastannut jo tähän? Ihan ensimmäinen oli omakotitalossa. Luulin että pikkuveli oli herännyt ja käveli yläkerrassa. Narinasta kun ei voi erehtyä. Jätkä tuli kaverinsa kanssa ulkoa niin pikkusen alkoi karmia mikä sen narinan aiheutti.
Ex naisen luona vessassa oleva kello on kahdesti lentänyt lattialle. Sellainen iso muovinen joka ei koristaan tippunut kun vasiten sitä ravistin ensimmäisen kerran jälkeen. Eka kerran kuului kolahdus aamuyöllä ja me suht tuoreena parina oltiin hereillä. Hän luuli että jokin taulu tipahti. Mä kävin katsomassa niin se kello. Silloin myös ravistin sitä koria ja se ei ole mahdollista että tärinä siitä tiputtaisi.
Joitain vuosia myöhemmin istuin pöntöllä. Se kori ja kello jää siinä selän taakse. Istunnon jälkeen menin suihkuun ja se kello tippui suljetun pöntön kanteen ja siitä lattialle. Jos olisin istunut siinä kauemmin ristikkoa ratkomassa niin huonot ei ois tullu housuun. Sydäristä en halua ajatella.
Nainen sanoi että tässä kämpässä kummittelee. Niin ihan oikeasti taitaa olla. Yksin istun siellä läppärin äärellä niin kolahti. Vesssassa muovinen saippua kippo oli lattialla. Niin kovaaa ilmavirtaa ei ole että sellainen liikkuisi.
Viimeisin juttu siinä asunnossa oli uliseva ääni. Herättiin molemmat aamuyöllä ja luultiin että ulkona tehdään lumitöitä . Sillä kertaa nainen meni katsomaan ja rikka imuri jossa on naks naks kytkin oli mennyt päälle. Nää on ihan todellisia x files juttuja. Selityksiä saa laittaa. Karmivia kuitenkin ja mä muka tykkään kauhusta elokuvina ja kirjoina. Oikeassa elämässä aika kreepyä.
Aika kreepyä, että jollakin on kello vessassa.
Mulla oli kerran kuulokkeet päässä ja niistä kuuluu jotkut äänet silleen semi oudosti. Niin olin sit ne kuulokkeet päässä lukemassa kauhutarinoita, ja sit mun ihastus laitto mulle snapin. Siitä kuulu semmoinen ihan järkyttävä ääni ja arvaa säikähinkö! Hui saakeli :D
Vierailija kirjoitti:
Näin hämähäkin.
Joo, mäkin ja vielä 2 vähän pelästyin.
Lattialamppu on näköjään siirtynyt toiseen paikkaan yöllä, nukuin niin en muista siirtäneeni 🙊
Paholainen on tuhannen juonen mestari suurin osa ihmisistä jotk kokee jotakin yliluonnollista tai ns kauniita asioita ei ole Jumalasta ne lähtöisin, vain pieni osa on ja nekin tapahtuu ns Jumalan omille eli uskoville kristityille.
Olin teininä salatupakalla huoneeni ikkunassa, veli ja isä nukkuivat ja äiti oli matkoilla. Kello oli jotain 23, oli talvi ja komea täysikuu. Huoneeni ikkunasta näkyi tyhjä tontti jolla oli siinä joskus sijainneen talon kivijalka (nyt tontilla on rivitaloja) ja tuolta tyhjältä aukealta alkoi kuulua kauhea töminä kuin lauma ihmisiä vetäisi siellä rinkiä. Koetin kuun valossa nähdä ketkä siellä pelleilee mutten nähnyt ketään.
Aloin suihkussa kuulla vaimeasti kummaa tärisevää ääntä ja syy selvisi kun sammutin suihkun: sähköinen jalkaraspi oli mennyt itsekseen päälle ja tärisi pesukoneen päällä.
Toinen tapaus oli kun oikaisin kotiin metsäpolkua pitkin ja näin miten nainen valkoisessa mekossa konttasi polun poikki noin viiden metrin päässä minusta, oli marraskuu joten en ymmärtänyt miksi joku konttailisi kesähepenissä ja vielä keskellä metsää. Näytin kyllä metsään puhelimen valoa ja huutelin kun ajattelin että mitä jos siellä on eksynyt vanhus tms. mutta nainen oli haihtunut kuin ilmaan. Juoksin lujaa kotiin!
Olen todella kova kauhuleffojen fani mutta todellisuudessa tälläinen Stranger Things.- meno ei ole kivaa.
Nininimetön kirjoitti:
Lapsuudenkotini oli vanha, sodan jälkeen rakennettu rintamamiestalo, jossa ennen meitä olivat asuneet ainakin isovanhempieni vanhemmat ja luultavasti muitakin sukulaisia, mutta en tiedä talon historiasta oikein mitään tarkkaa.
Makuuhuoneeni oli talon yläkerrassa, josta pääsi oven kautta "vintille" eli sellaiseen sisä - ja ulkoseinän väliin jäävään kylmään tilaan, jossa säilytettiin paljon romua. Jossakin vaiheessa lapsena tykkäsin leikkiä siellä tavaroiden takia, mutta jo varhain minulla oli epämukava olla siellä, sellainen inhottava aavistava olo että tämä ei ole mukava eikä kiva paikka... Varsinkin yksi alue vintillä oli sellainen suorastaan hirvittävä, en ikinä mennyt sinne, koska minua hyyti ja kylmi kun vain katsoin tätä nurkkaa kohti.
Olin ollut taas yhtenä päivänä tutkimassa vanhoja tavaroita ullakolla ja mennyt illalla normaalisti nukkumaan. Nukuin hyvin, mutta jossakin vaiheessa yötä käänsin kylkeä niin että kasvoni olivat vintin ovelle päin ja avasin kääntyessä silmiäni. Erotin pimeässä huoneessa mustan, ihmismäisen ja todella pitkän hahmon seisovan oven edessä. Minua hirvitti aivan suunnattomasti, sillä erotin olennon aivan selvästi ja vaikka sillä ei ollut kasvoja aavistin sen katsovan minua. En uskaltanut tehdä mitään, joten suljin silmäni ja en enää avannut niitä, sillä en yksinkertaisesti uskaltanut. En muista nukuinko enää, mutta aamulla olentoboven vieressä oli poissa.
En enää käynyt vintillä tuon jälkeen, sillä jotenkin se kauhu, jota tunsin näkemääni olentoa kohtaan tuntui samalta mitä tunsin vintin nurkkaa kohtaan. Tiedän olleeni hereillä ja nähneeni selvästi hahmon seisomassa oven vieressä, mutta toki voi olla että olin puoliunessa tai vilkas mielikuvitus ymv. mutta tapaus jäi mieleeni, varsinkin kun näin ja koin lapsuuteni kodissa myös muita erikoisia, "haamumaisia" tapauksia. En tiedä, kaikelle on luultavasti täysin luonnollinen selitys, mutta lapsena tuo karmi! 😁
Päivi, sinäkö se oot? Jos et niin lapsuuden ystävälläni on hyvin samantapainen tarina
Mulla on, sattumoisin juuri Vesku-niminen, kaveri, joka toimi vähän tuolla tavalla. Eli normaalisti tai siis yritti antaa sen kuvan eikä kertonut kenellekään, että oli muuttamassa, koska oli saanut häädön.