Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa miten helposti asuntoon voisi joku hullu tulla sisälle

Vierailija
19.09.2014 |

Täällä on ketjuja siitä, miten pelottaa jos joku soittaa ovikelloa. Mua ainakin pelottaa enemmän se, miten jonku hullun ei tarvisi ovikelloa soitella jos oikeasti haluais sisään. Ikkunat saa hetkessä rikki ja ovenkin saa kyllä murrettua. Tähän asti on vaan yleensä ollut sellainen luottamus että toisten koteihin ei mennä, mutta oikeestihan se olis tosi helppoa. Ahdistaa.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiosta = lukoista :)

Vierailija
62/64 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:18"]

Jos pelottaa, muuttakaa kerrostaloon, mahdollisimman korkealle.

Ei tule ikkunoista kukaan ja harvemmin random-murtautujakaan ottaa riskiä juosta koko talon läpi, jos ulko-ovea lähempänä on vaihtoehtoja.

[/quote]Mun vanhassa kerrostalossa vaihdettiin lukotkin,kun yleisavain vietiin, ja silti sisään pääsi jos vähän osasi lukkoa käsitellä. Hullu ex tuli kylään päiväsaikaan tai kulki alaovesta vaikka keskellä yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa kyllä olla noin luulotautinen O.o Meillä on usein ulko-ovi ihan aukikin, autotalli ei koskaan lukossa ja autonkin ovet niin ja näin. Asutaan omakotitalossa n. 7 kilsaa keskustasta, kuka tänne nyt eksyis O.o

Mies on varovaisempi, itse en jaksais elää niin että koko ajan pelkäisin omassa kodissani.

Vierailija
64/64 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla luulotautinen, ajat ovat muuttuneet ja varmaan muuttuvat edelleen kun pahoinvointi lisääntyy. Kuka enää pitää ulko-ovia auki aina. En minäkään pitäisi mutta on aidattu piha ja muutama vartiokoira, ei ole ylimääräisiä näkynyt vielä.