Trinny ja Susannah Tanskassa
Mitä mieltä olette heidän stailaamisen tuloksista? Oletteko huomanneet, että moni kurvikas nainen on tällä viikolla puettu kotelomekkoon? Hyväksyisittekö suomalaisilla muhkeilla naisilla samanlaisen pukeutumisen?
Kommentit (53)
Mä en tykännyt niiden poikatyttökaksosten hiustyyleistä. Miksi nuorille kauniille naisille leikattiin semmoiset mummo-/tätitukat? Tummahiuksisen leikkausmalli oli vähän kummallinen. Toisella kaksosista oli sellainen kotelomekko, joka mielestäni korosti hänen pömppövatsaansa. Olisin toivonut, että kaksoset olisi puettu nuorekkaammin ja tyylikkäämmin.
Samassa jaksossa ollut öljy-yhtiön työntekijä ei myöskään ollut kovin onnistunut muutos. En tiedä johtuiko vain catwalkin valaistuksesta ja hänen tummasta rusketuksestaan, mutta se hänelle laitettu voimakas meikki vanhensi naista huimasti. Samoin se paksu lettikampaus. Urheilullinen, luonnollinen tyyli sopi hänelle paremmin, toki sitä olisi voinut vähän päivittää ja piristää väreillä, tms. Tämän naisen tyylikkäiksi ylistämissä työkavereissa ei kyllä ollut tyylillisesti hurraamista. Useimmat näyttivät luottavan ysäri-bisnestyyliin. Yhden työntekijän ohuet otsahiushaituvat oli aika kamalat.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:23"]En kestä kun se Susannah on koko ajan hieromassa naamaa jonkun tisseihin. [/quote] Niin, ja aina pitää tunkea kädet paidan sisään ja reuhtoa rintaliivejä, wtf?!
[/quote]
Koska naiset eivät osaa käyttää rintsikoita ja laittaa niitä oikeaan kohtaan!
minusta suurin osa vaatteista on epäonnistuneita, kaikilla on samantapainen mekko ja korkokengät. Yhteen aikaan kaikilla oli semmoinen tissivyö. Ne stailaavat kaikki samalla tavalla eikä siinä oteta mitään persoonallisuutta huomioon. Ja miksei ne laita sellaisia vaatteita, joita voisi käyttää arkenakin?
Heillä on käytössään ilmeisesti tanskalaisten suunnittelemia vaatteita. Itse pidän Malene Birgerin vaatteista ja bongasin niitäkin rekistä.
Ja se kiroilu tuntuu todella teennäiseltä..
Olen pari jaksoa katsonut ja mun mielestä kummassakin muutokset epäonnistui monella täysin. Esim. sille iloiselle lentokenttävirkailijalle mikä olikaan leikattiin kamala ja vanhentava tätitukka. Nuori nainen muttui keski-ikäisen näköiseksi kerralla.
Entä se kookas nuori nainen? Se josta tuli transvestiitin näköinen? Ruma musta tukka, leuan eteenpäintyöntyvyys oikein korostui, vihertävä hurtuuki päälle, joka näytti kaikki muhkurat :( Parempi oli alkuperäisenä. Yleensäkin nainen stailaamassa toista naista.. Ei tule imartelevan näköistä. Itsekään en ole koskaan löytänyt myyjän avulla nättejä vaatteita, silti niitä todostettavasti omistan.
Jaksot toistavat jo itseään. Olisi kiinnostavampaa, jos jokaiselle suunniteltaisiin useita asukokonaisuuksia. Luulen, että suurin osa palaa vanhaan tyyliinsä melko nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:59"]
Ihan järkyttävät muutokset tänään. Mikä ihmeen nahkakorsettiviritys sillä lihavammalla oli?? Ja kamala matalat ballerinat jotka sai jalat näyttämään ihan tönköiltä. Saati sitten se hirveetäkin hirveempi oranssi tukka?! Wtf?? Niin ja se hopeebileliivi, huh huh. Oli muuten siinä mies ja lapset silminnähden järkyttyneitä mamman kuontalosta.. :D
[/quote]
Apua. Tuossa jaksossa molempien naisten hiukset oli kamalat, kuin markettiväreillä kotona värjätyt hiukset, joissa värjäyksen lopputulos on epäonnistunut. Aivan järkyttävä se oranssi hiusväri. Toisella naisella väri oli vielä epätasainenkin (tyvestä vaaleampi) ja kiharat oli likaisen ja vetisen näköiset. Suorat, kiiltävät, terveennäköiset hiukset olisi sopineet paremmin. Vaatteetkin oli rumat. Toisella tosiaan ihmeellinen nahkakorsetti mekon päällä (joka vain korosti tukevuutta) ja toisella naisella ne hopeiset kledjut.
Miehen muutos oli sentään oikein onnistunut.
Siis mitenkä nuo muutokset pystyivätkin epäonnistumaan noin pahasti eilisessä jaksossa? Ihan oikeasti huomasi perheiden ihmettelevät katseet..
Oon katsonut melkein kaikki t&s in denmark -jaksot ja nyt tuntuu, että ymmärrän jo hieman tanskaa :))
Onko muut kiinnittänyt huomiota siihen joka jaksossa taustalla seisoskelevaan, lyhyehköön ja hoikkaan avustajanaiseen, joka ei koskaan hymyile/puhu ja hyökkää heti sinne stailattavan pukukoppiin, kun Trinny tai Susannah sulkee verhot?
Tänään oli ihan hyvät muutokset. Tosin oon kyllästynyt noihin iänikuisiin kulta-/hopea-/glitter-/paljettikuoseihin, vyötärövöihin ja leggingseihin mekon alla. Yhdellä naisella oli kimalletta housuissa, kimalletta vyössä ja kimalletta villatakissa/jakussa. Liika välke on mautonta.
Tavallaan, eihän se olekaan pääasia, että naiset stailataan täydellisiksi muotilehtien mukaan. Trinny ja Susannah pistävät peliin omat persoonansa ja makunsa. Tärkeintä, pääpointti, ohjelmassa on antaa stailattavalle omaa aikaa, aloittaa itsensä hoivaaminen ja huolehtiminen uudelleen. T & S ovat kuin jokaiselle kuuluvia hyviä, lämpimiä, rempseitä ystäviä, jotka tulevat vähän sekoittamaan vaatekaappia ja juottamaan kaverille skumppaa, tarjoamaan olkapäätään, tsemppaamaan.
katsoin eilistä ohjelmaa toisella korvalla,mutta silmään osui se turvallisuusalan työntekijä,joka puettiin keltaiseen jakkuun,minusta oli todella onnistunut,samaten se viimeinen nainen,jolla upea kroppa,mutta muuten vanhanoloinen naamastaan
Se Trinny pitää niitä loimia sen takia kun se on ihan älyttömän persjalkanen. Ei näissä Tanska-jaksoissa vaan joskus aikasemmin näytti asian. Siis on kyllä lyhyet jalat.
What not to wear on muuttumisohjelmana kyllä paljon parempi. 1 tyyppi per jakso, käydään kunnolla läpi vaatekaappi ja se minkälaisia vaatteita ko henkilön kannattaisi vartalonsa puolesta käyttää. Yleensä muutos on aina onnistunut hiuksia ja meikkiä myöten ja saavat myös 5000 dollarilla uusia vaatteita.
Mun mielestä jokainen tyyli on epäonnistunut, kamalia kiiltäviä mekkoja yms.
Ei mitään tyylitajua.
Kenenkään ihmisen elämä ei kyllä muutu yhden päivän muuttumisleikissä eli siinä mielessä kamalaa hehkutusta. Muuttujille voisi kerätä useamman asukokonaisuuden. Osa muutoksista on ollut kivoja, osa vähän ilolintumaisia.
En pidä siitä, että kävellään ympäriinsä ruokaa käsissä ja käytetään rumia sanoja, mutta pidän T:n ja S:n omista pukeutumistyyleistä.