Trinny ja Susannah Tanskassa
Mitä mieltä olette heidän stailaamisen tuloksista? Oletteko huomanneet, että moni kurvikas nainen on tällä viikolla puettu kotelomekkoon? Hyväksyisittekö suomalaisilla muhkeilla naisilla samanlaisen pukeutumisen?
Kommentit (53)
Tämä laihempi nainen vois kyllä stailata myös itsensä. Kauheita loimia ylilaihalla naisella.
Voi elämä noita naisia!! Taas kaikki puettu a) glitterihirvitysloimiin b) tissivöihin
Tykkään niin kovasti muutosohjelmista, mut en voi kohta enää katsoo tätä, kun noi vaatteet on ihme discoglitterihirvityksiä!!
Ihan järkyttävät muutokset tänään. Mikä ihmeen nahkakorsettiviritys sillä lihavammalla oli?? Ja kamala matalat ballerinat jotka sai jalat näyttämään ihan tönköiltä. Saati sitten se hirveetäkin hirveempi oranssi tukka?! Wtf?? Niin ja se hopeebileliivi, huh huh. Oli muuten siinä mies ja lapset silminnähden järkyttyneitä mamman kuontalosta.. :D
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:11"]
En kyllä uskoisi että Trinny olisi mikään bitch.. Ainakaam ohjelman perusteella
[/quote]
Mun mielestä sen olemus oikein huutaa bitch bitch bitch. Se on niin laihakin että vähemmästkin nälkäkurkeilusta on ärtyisä.
[/quote]
Tälläset kommentit on surkuhupaisia. Itse olen aina ollut laiha mutten todellakaan näe nälkää. Ei tarvitse olla millään dieetillä. Syön tavallista ruokaa silloin kun nälättää.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:51"]
Tämä laihempi nainen vois kyllä stailata myös itsensä. Kauheita loimia ylilaihalla naisella.
[/quote]
Tiettyä uskottavuusongelmaa, kun se melkein anorektikko on leikellyt ainakin naamansa ja täyttänyt huulensa ja "stailaa" sitten muita ihmisiä.
Tuotakin sarjaa voi katsoa 10 vuoden päästä ja ihmetellä, että mihin rätteihin ihmiset tuolloin pukeutuivat.
Ylipainoiset puetaan aina makkarankuoreen jotta"muodot" tulisivat esille ja rinnat nostetaan kurkkuun ja pakkoherutetaan. Yhdessäkin stailauksessa näkyi niin örkeästi kaikki makkarat vaikka oli se muotoileva alusasu alla ja vielä pikkareiden rajat ja sen alushameen raja. Oli tosi törkee mekko kun oli liian ohutta kangasta. Liian vahva ja vanhentava meikki useilla.
Siis se että reilusti ylipainoisille puetaan överitiukka paita päälle.. Öhh, eilisessä jaksossa puetettava nainen sanoi vaatteita valitessaan, ettei koe oloaan mukavaksi asussa, ja siltä hän kyllä näyttikin stagella. Onko joku noteerannut ilkeitä kommentteja Trinnyn tai tai Sussannahin suusta? Oon katsonut viisi jaksoa ja nyt kyllä vähän alkoi mennä maku siihen touhuun. Ohjelman idea on tosi hyvä, stailaus heikkoa
Mistä merkin vaatteita ne on, kun näyttää olevan jaksosta toiseen hyvin samanlaisia?
"Vaatteissa on usein glitteriä, kimallelankaa tai muuta "glamouria". Vaatekankaissa on räikeitä kukkakuvioita tai levottomia monivärisiä kuvioita. Usein jakkutakkikin on jokin värikäs ja monivärinen härpäke. Ja sitten vielä yliampuvat legginssit päälle."
^Stailaavat noin koska ovat brittejä. Melkein kaikki britit tälläytyvät liikaa tälläytyessään, mutta arkenakin monien tyyliä vaivaa tårta på tårta -vaikutus jo runsaskuvioisten vaatteiden ja runsaiden asusteiden takia. Vaatteiden ja asusteiden päälle monesti vielä liikaa meikkiä ja/tai liikaa laitetut hiukset.
Mä tykkään katsoa, suurin osa muutoksista onnistuneita! Harvoin mun mielestä menee metsään, ehkä silloin kun boheemista tai sporttisesta tehdään liian jäykkis ja överinaisellinen. Oma tyyli ja elämäntapa pitäis osata säilyttää ja vain hioa tyyliä paremmaksi ilman että muuttuu kaikki. Mua kans ärsyttää kun ne kopeloi muuttujien tissejä!! Ja kommentoi samalla jotain "uuu, you have juicy boobs"... Siis miksei voi vain kokeilla liivien sopivuutta asiallisesti niinkuin yleensä alusvaateliikkeen myyjätkin? Mä vetäisin avokämmenellä jos joku kävis kourimaan!
Katsoin tuon ohjelman kerran. Silloin siinä oli nuori opiskelijatyttö, joka oli meikkaamattomana tavattoman kaunis kasvoiltaan, mutta erityisen ihana oli tukka, paksu, pitka vaalea. Stailaamisen jälkeen kauneus oli onnisuuttu tehokkaasti piilottamaan: korkokengät, hirveä kimaltava mekko, paksuakin paksumpi meikki ja tukka oli lyhennetty olkapäille ulottuvaksi ja värjätty ällöttävän kellertäväksi. Kaunis tyttö oli muutettu tunkkaisen näköiseksi tusinanaamaksi.
Olen ollut todella pettynyt plussakokoisten naisten stailaukseen ohjelmassa. Useimmiten kampaus&meikki on ollut ainoa positiivinen muutos (ei tosin aina), asu on usein ollut joku kamala ihoa nuoleva tunikariepu ja legginssit yhdistettynä korkkareihin. Tällä kaksikolla ei kenties ole tarpeeksi kokemusta miten stailata itseään nuorempi kookas nainen kauniisti ja trendikkäästi.