Lue keskustelun säännöt.
Tiesittekö tätä e-pillereistä?
Vierailija
18.09.2014 |
Mulle ihan uusi juttu. Ei ole kukaan koskaan hinnoista puhunu, enkä minä tajunnu kysyä.
http://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/e-pillerin-saa-halvemmallakin/#.VBqxMC5_u4A
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen tiennyt. Ja vaihtui apteekissa ilman lääkärin erityislupaakin. Mutta kiintoisaa oli se, että itseasiassa oli halvempaa ostaa kaksi kolmen kuukauden pakettia, kuin yksi kuuden kuukauden paketti.