Pitääkö exän antamista lahjoista luopua?
Haittaisiko sinua naista, jos mies olisi säästänyt exän antaman esim. kaulahuivin, Nendoroidin tai muumimukin?
Kommentit (24)
Ei tarvitse paitsi jos se on joku exän muotokuva
Hurjasti puuttuu sosiaalisia taitoja ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvamuki exästä vois kyllä myös järkyttää. Jäisi aamukahvit ja kaikki muutkin kahvit juomatta.
Ei haittaa. Ollaan muutenkin kavereita molempien exien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tai joku ällöromanttinen I will always love you + nimi -juttu. Tosin ehkä sellaisenkin voi vaan piilottaa jonnekin kaapinperälle. Ei kai sitä historiaa tarvi pois pyyhkiä, vaikka menikin eteenpäin. Esim. en mä nyt aio kaikkia hääkuviani hävittää, mutta en tietenkään esillekään nostaa eron jälkeen. Jokaisella saa olla omat jutut jossain piilossa. Ei se historia vähennä rakkautta nyxään.
Naiset usein "vahingossa" hajoittaa tai "vahingossa" heittää miehen exältä saatuja lahjoja roskiin. "Vahingossa", tietenkin.
Nendoroidi? Täytyy sanoa, että hermot meni, kun exä käytti sivusuhdenaiseltaan saamaa rannekorua sängyssä ja koru osui jatkuvasti alapäähäni. Exäni mielestä "ylireagoin".
Vierailija kirjoitti:
Nendoroidi? Täytyy sanoa, että hermot meni, kun exä käytti sivusuhdenaiseltaan saamaa rannekorua sängyssä ja koru osui jatkuvasti alapäähäni. Exäni mielestä "ylireagoin".
Google on ystävä.
Ei tarvitse. Ne ovat muistoja ihmisestä, joka oli joskus tärkeä. Muistoja menneistä hyvistä hetkistä.
Ei mua haittais. No ehkä se exän kuvalla varustettu muki olis vähän siinä ja siinä, mutta jos se on tarpeeksi iso niin sitä vois käyttää vessaharjatelineenä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset usein "vahingossa" hajoittaa tai "vahingossa" heittää miehen exältä saatuja lahjoja roskiin. "Vahingossa", tietenkin.
Miksi yleistys? Mustasukkaisuutta ja omistustarvetta toiseen ihmiseen ja häneen on yksilönä yhtä lailla sukupuolesta riippumatta. Aiempi poikaystävä joskus nuoruudessa hajotti exältäni synttärilahjaksi saadun laavalampun, kun kuuli keneltä sen olin saanut. En ole tavannut tätä oireilua en myöhemmissä ihmissuhteissa, enkä koe tarvetta toimia itsekään niin.
Nykyisessä aikuisiällä aloitetussa parisuhteessa toisella on elettyä elämää, jotenkin ihan jokin käytässäkin oleva asia saattaa olla joskus exältä saatu, kuten lompakko. Hyvä on lompakko ja mies on tullut tähän mennessä aina kotiin niin mikäs minulla valittaessa ;)
Itselläni taitaa olla jotain levyjä ajoilta, kun tapailin muusikonretkuja. Sinne ne on varaston hyllyn perälle itsensä löytäneet ja muutossa muistoille naurahdin siirtäen uudessa asunnossa varaston hyllyn perälle.
Jääkaapin ovessa on minusta ja puolisostani valokuva eräissä juhlissa. Joka aamu näen, että oikein komea pari ollaan yhdessä. Samaa toteaa puoliso välillä kuvaa katsoessaan.
Miksi vaihtamaan hyväksi todettua ja sisään ajettua ;)
Pitäisin itseäni todella epäoikeudenmukaisena pikkusieluna, jos edes miettisin tuollaista.
Ei tietenkään. Ihmisellä on oikeus muistoihinsa. Parisuhteet ei muutenkaan kestä joten miksi tuhota omaisuuttaan jonkun takia mikä ei ole kuin pelkkä haalea muisto menneisyydessä 5 vuoden päästä.
Ihan sama minulle. Itse heitin exän antamat tavarat roskiin.
Ehkä jonkun ison hääkuvan voisi ottaa seinältä pois, mutta muuten ei kiinnosta exien hankkimat tai antamat tavarat. Ainoastaan kerran on vähän ajatuksen tasolla exiin liittyvät tavarat häirinneet, kun exäni ilmoitti, että jos menemme joskus kihloihin (onneksi ei näin koskaan käynyt), hän aikoo käyttää kihlasormuksena samaa sormusta, jonka oli hankkinut mennessään edellisen tyttöystävänsä kanssa kihloihin. Lopulta totesin, että sormus kuin sormus, vaikka olihan se ajatuksena aika omituista roikottaa exää tuolla tavalla mukana suhteesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Ne ovat muistoja ihmisestä, joka oli joskus tärkeä. Muistoja menneistä hyvistä hetkistä.
No ei ne mulle ainakaan ole mitään muistoja vaan ihan käyttötavaraa. En todellakaan heitä hyvää tavaraa pois vaikka eksä on ostanut ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvamuki exästä vois kyllä myös järkyttää. Jäisi aamukahvit ja kaikki muutkin kahvit juomatta.
Mun miesystävällä on kuvamuki, missä on entisen liiton aikana otettu perhepotretti miehestä, exästä ja heidän lapsistaan. Tärkeä muisto, josta mies on juonut aamukahvinsa nyt kymmenen vuotta. Ei järkytä yhtään.
Onko mies erikseen kertonut sinulle, että on saanut esim. kaulahuivin, Nendoroidin tai muumimukin entiseltä kumppaniltaan? Vai oletko itse kysellyt kaikki tavarat läpi, että mistä oot tän saanu?
Itselle se ja sama jos mies pitäis tavarat tavaroina. Mutta jos mies hehkuttaa sitä, että tää muumimuki on saatu entiseltä rakkaalta <3, niin lähtis joko mies tai muumimuki jatkamaan matkaa.
Itse en halua kuulla miehen eksästä mitään, etenkään sitä mitä hän on miehelle ostellut (ellei mies ole sitten leski, niin jutut menee vielä).
No ei pidä. Ne on vaan tavaraa.