Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on suhde varatun miehen kanssa. Kysy jos haluat.

Vierailija
18.09.2014 |

.

Kommentit (266)

Vierailija
181/266 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 03:07"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 01:58"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 08:18"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 04:26"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:13"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:07"] Ja oli sitten alkuperäinen ap tai ei niin ompahan nyt tuotu tähän toisenlaistakin näkökulmaa. :) En tuomitse ap:ta suoraan, mutta edelleen mietin miksi se mieheni toinen näki niinpaljon vaivaa saadakseen mieheni. Ja mitä ihmettä mies teki, että noin sai toisen uskomaan heihin, kun kuitenkin meidän perhe oli ihan normaali, seksiä jokapäivä, mies hoisi kotitöitä ja laittoi ruokaa. Sattui olemaan joulu ja vietimme joulua yhdessä siitäkin huolimatta, että sain itsenäisyyspäivänä tietää tuosta petoksesta ja olin aivan järkyttynyt. [/quote] Meidän tapauksessa me molemmat näemme vaivaa, en vain minä. Mies näkee todella paljon vaivaa pitääksen rakkauttamme yllä. Tämä on nyt toinen asia joka eroaa teidän perheestänne. En epäile etteikö arki sujuisi myös mieheni kohdalla, tiedän jopa sen toimivan. Rakkautta ei kuitenkaan ole, mutta sitä vaimon on vaikea havaita. Itse taas ulkopuolisena näen sen selvästi. Aito rakkaus on siirtynyt minun asuntooni. Ap [/quote] Siis se toinen uskoi täysin, että mieheni rakastaa häntä ja vain häntä. Kyllä mieheni hänen mielestään näki vaivaa heidän suhteensa eteen, mutta se kaikki oli vain esitystä. Jos mieheni olisi oikeasti hänet halunnut olisi hän mennyt sinne lopullisesti. Viimeistään siinä vaiheessa, kun minä halusin eron. Mutta sensijaan lopetti suhteen. Ja näki vaivaa, että sai minut takaisin. [/quote] Todennäkoisemmin tässä on kuitenkin käynyt niin, että se toinen ei ole missään vaiheessa miestäsi omakseen halunnutkaan ja perääntyi heti kun mies yllättäin vapautui. [/quote] Jos näin on niin miksi hän teki kaikkensa, että eroaisimme? Tarjoutui jopa maksamaan eron, kun minä totesin etten ala eroa maksella. [/quote] Ei saa sotkea omia kokemuksia liiaksi muiden tapauksiin. Kyllähän sitä rakkauden tunnistaa kun se omalle kohdalle sattuu. Ap [/quote] Kullakin on oma käsityksensä rakkaudesta. Minulle se on henkinen yhteys toiseen. Se, että tunnet mitä toinen tuntee ja haluat toiselle vain hyvää. Siksi valehtelu eikä petokset kuulu rakkauteen.

[/quote]

Tuo on totta mitä sanot, mutta ei se ihmisen luottamus ja valehtelu ole samalla tasolla kaikkien kanssa. Sama ihminen voi olla täysin luottamukseni arvoinen vaikka tiedänkin hänen valehtelevan vaimolleen. Ja kuten kerroinkin, olen nähnyt vaimon kahdesti. Ap
[/quote]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 03:07"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 01:58"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 08:18"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 04:26"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:13"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:07"] Ja oli sitten alkuperäinen ap tai ei niin ompahan nyt tuotu tähän toisenlaistakin näkökulmaa. :) En tuomitse ap:ta suoraan, mutta edelleen mietin miksi se mieheni toinen näki niinpaljon vaivaa saadakseen mieheni. Ja mitä ihmettä mies teki, että noin sai toisen uskomaan heihin, kun kuitenkin meidän perhe oli ihan normaali, seksiä jokapäivä, mies hoisi kotitöitä ja laittoi ruokaa. Sattui olemaan joulu ja vietimme joulua yhdessä siitäkin huolimatta, että sain itsenäisyyspäivänä tietää tuosta petoksesta ja olin aivan järkyttynyt. [/quote] Meidän tapauksessa me molemmat näemme vaivaa, en vain minä. Mies näkee todella paljon vaivaa pitääksen rakkauttamme yllä. Tämä on nyt toinen asia joka eroaa teidän perheestänne. En epäile etteikö arki sujuisi myös mieheni kohdalla, tiedän jopa sen toimivan. Rakkautta ei kuitenkaan ole, mutta sitä vaimon on vaikea havaita. Itse taas ulkopuolisena näen sen selvästi. Aito rakkaus on siirtynyt minun asuntooni. Ap [/quote] Siis se toinen uskoi täysin, että mieheni rakastaa häntä ja vain häntä. Kyllä mieheni hänen mielestään näki vaivaa heidän suhteensa eteen, mutta se kaikki oli vain esitystä. Jos mieheni olisi oikeasti hänet halunnut olisi hän mennyt sinne lopullisesti. Viimeistään siinä vaiheessa, kun minä halusin eron. Mutta sensijaan lopetti suhteen. Ja näki vaivaa, että sai minut takaisin. [/quote] Todennäkoisemmin tässä on kuitenkin käynyt niin, että se toinen ei ole missään vaiheessa miestäsi omakseen halunnutkaan ja perääntyi heti kun mies yllättäin vapautui. [/quote] Jos näin on niin miksi hän teki kaikkensa, että eroaisimme? Tarjoutui jopa maksamaan eron, kun minä totesin etten ala eroa maksella. [/quote] Ei saa sotkea omia kokemuksia liiaksi muiden tapauksiin. Kyllähän sitä rakkauden tunnistaa kun se omalle kohdalle sattuu. Ap [/quote] Kullakin on oma käsityksensä rakkaudesta. Minulle se on henkinen yhteys toiseen. Se, että tunnet mitä toinen tuntee ja haluat toiselle vain hyvää. Siksi valehtelu eikä petokset kuulu rakkauteen.

[/quote]

Tuo on totta mitä sanot, mutta ei se ihmisen luottamus ja valehtelu ole samalla tasolla kaikkien kanssa. Sama ihminen voi olla täysin luottamukseni arvoinen vaikka tiedänkin hänen valehtelevan vaimolleen. Ja kuten kerroinkin, olen nähnyt vaimon kahdesti. Ap
[/quote]

Se on kyllä totta, mutta hän silti pettää myös sinua teeskentelemällä, että rakastaa. Jos siis väittää rakastavansa. Koska kyllä hän lähtisi suhteesta, jos rakastaisi sinua. Mikään ei voisi pitää häntä valheellisessa suhteessa, jos sinä olet se oikea.

Vierailija
182/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 08:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 04:26"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:13"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:07"] Ja oli sitten alkuperäinen ap tai ei niin ompahan nyt tuotu tähän toisenlaistakin näkökulmaa. :) En tuomitse ap:ta suoraan, mutta edelleen mietin miksi se mieheni toinen näki niinpaljon vaivaa saadakseen mieheni. Ja mitä ihmettä mies teki, että noin sai toisen uskomaan heihin, kun kuitenkin meidän perhe oli ihan normaali, seksiä jokapäivä, mies hoisi kotitöitä ja laittoi ruokaa. Sattui olemaan joulu ja vietimme joulua yhdessä siitäkin huolimatta, että sain itsenäisyyspäivänä tietää tuosta petoksesta ja olin aivan järkyttynyt. [/quote] Meidän tapauksessa me molemmat näemme vaivaa, en vain minä. Mies näkee todella paljon vaivaa pitääksen rakkauttamme yllä. Tämä on nyt toinen asia joka eroaa teidän perheestänne. En epäile etteikö arki sujuisi myös mieheni kohdalla, tiedän jopa sen toimivan. Rakkautta ei kuitenkaan ole, mutta sitä vaimon on vaikea havaita. Itse taas ulkopuolisena näen sen selvästi. Aito rakkaus on siirtynyt minun asuntooni. Ap [/quote] Siis se toinen uskoi täysin, että mieheni rakastaa häntä ja vain häntä. Kyllä mieheni hänen mielestään näki vaivaa heidän suhteensa eteen, mutta se kaikki oli vain esitystä. Jos mieheni olisi oikeasti hänet halunnut olisi hän mennyt sinne lopullisesti. Viimeistään siinä vaiheessa, kun minä halusin eron. Mutta sensijaan lopetti suhteen. Ja näki vaivaa, että sai minut takaisin. [/quote] Todennäkoisemmin tässä on kuitenkin käynyt niin, että se toinen ei ole missään vaiheessa miestäsi omakseen halunnutkaan ja perääntyi heti kun mies yllättäin vapautui. [/quote] Jos näin on niin miksi hän teki kaikkensa, että eroaisimme? Tarjoutui jopa maksamaan eron, kun minä totesin etten ala eroa maksella.

[/quote]

Ei saa sotkea omia kokemuksia liiaksi muiden tapauksiin. Kyllähän sitä rakkauden tunnistaa kun se omalle kohdalle sattuu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:30"]10:  miten luotettava & varattu pettäjä sopivat samaan lauseeseen?   
[/quote]
Osaatko lukea? Se luotettava ja varattu ei ole pettäjä, seurustelee VAIN tuon kympin kanssa

Vierailija
184/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:30"]10:  miten luotettava & varattu pettäjä sopivat samaan lauseeseen?   
[/quote]
Niin että mitäpäs meinaat tällä?

Vierailija
185/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö alusta asti, että hän on varattu? Kertoiko mies sen sinulle suoraan, vai selvisikö asia muulla tavalla?

Vierailija
186/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:19"]Tapaatteko usein? Onko tunteita pelissä?
[/quote]

Pidän miehestä mutta en ole romanttisesti ihastunut. Tapaamme vaihtelevasti. Välissä on viikkoja. Ap

Vierailija
187/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Paikkakunta?

Vierailija
188/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:23"]Hassu juttu. Minullakin on suhde varatun miehen kanssa :) Todella seksikäs ja komea mies, luotettava, avoin ja kiltti. Parasta seksiä, romanttisia päivällisiä ja illallisia, leffoja katsellaan yhdessä, hän jopa asuu samassa kämpässä kanssani. Ainiin, se paras osa. Se on varattu koska se on vain minun kanssani ;)
En minä tarvitse muille varattuja miehiä, turhaa draamaa. Oikea seurustelu eikä mikään pelleily jonkun muun miehen kanssa, se on minusta paljon parempi vaihtoehto :)

Tee sinä kuten haluat, mutta muutama kysymystä olisi.

Koska sanot että teillä on suhde, oletan siinä olevan muutakin kuin seksiä eli mahdollisia tunteita (mikä on vain olettamus).
Jos se mies jättäisi perheensä ja alkaisitte seurustella, miten voisit luottaa mieheen jonka tiedät pettäneen? Ihan hyvin hän voi pettää sinuakin :)

Eikö sinusta tunnu pahalta pilata jonkun elämä tämän puolison kanssa?

Kestäisitkö itse jos sinun kumppanisi paneskelisi muita ja tämä toinen nainen kehuskelisi hyvällä panolla?

Oletko valmis menettämään maineesi jos jäätte kiinni ja tämä miehen puoliso kertoisi kaikille kuka olet ja mitä olet tehnyt? :)
[/quote]

En aio alkaa seurustella miehen kanssa. Toivon, että kenenkään elämä ei mene tämän takia pilalle, eli puoliso ei saa tietää.
En kestäisi, että oma mieheni tekisi samoin.
Tarkoitus ei ole jäädä kiinni. En tiedä, missä yhteisössä maineeni voisi pilata kertomalla. Elämämme eivät kosketa toisiaan mitenkään. Ap

Vierailija
189/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:23"]Hassu juttu. Minullakin on suhde varatun miehen kanssa :) Todella seksikäs ja komea mies, luotettava, avoin ja kiltti. Parasta seksiä, romanttisia päivällisiä ja illallisia, leffoja katsellaan yhdessä, hän jopa asuu samassa kämpässä kanssani. Ainiin, se paras osa. Se on varattu koska se on vain minun kanssani ;)
En minä tarvitse muille varattuja miehiä, turhaa draamaa. Oikea seurustelu eikä mikään pelleily jonkun muun miehen kanssa, se on minusta paljon parempi vaihtoehto :)

Koska sanot että teillä on suhde, oletan siinä olevan muutakin kuin seksiä eli mahdollisia tunteita (mikä on vain olettamus).
Jos se mies jättäisi perheensä ja alkaisitte seurustella, miten voisit luottaa mieheen jonka tiedät pettäneen? Ihan hyvin hän voi pettää sinuakin :)

Kestäisitkö itse jos sinun kumppanisi paneskelisi muita ja tämä toinen nainen kehuskelisi hyvällä panolla?

Oletko valmis menettämään maineesi jos jäätte kiinni ja tämä miehen puoliso kertoisi kaikille kuka olet ja mitä olet tehnyt? :)
[/quote]

Sille joka ei nyt tajunnut tämän viestin tarkoitusta:
Kirjoitin tahallani hieman kiemurrellen :) Olen siis avoliitossa miehen kanssa joka on VAIN minun, meillä on suhde koska seurustelemme+ hän on varattu koska seurustelee minun kanssani = Minulla on siis suhde varatun miehen kanssa, koska hän on varattu minulle. Selkenikö? Kumpikaan meidän suhteessa ei ole pettäjä. Näin rautalangasta väännettynä :)

P.s. odotan mielelläni saavani ap:ltä vastauksen niihin aijempiin kysymyksiin

Vierailija
190/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:25"]Miltä tuntuu olla varasijalla? Tai miehen seksileluna?
[/quote]

En ole varasijalla, koska en tavoittele puolison paikkaa. Seksiä minulla on kylläkin enemmän miehen kanssa kuin puolisolla. Mies on yhtä paljon minun seksileluni kuin minä hänen. Ap

Vierailija
191/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:47"]Tiesitkö alusta asti, että hän on varattu? Kertoiko mies sen sinulle suoraan, vai selvisikö asia muulla tavalla?
[/quote]

Tiesin. Mies kertoi. Ap

Vierailija
192/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:52"]Minkä ikäinen olet? Paikkakunta?
[/quote]

En kerro. Ap

Vierailija
193/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:23"]Hassu juttu. Minullakin on suhde varatun miehen kanssa :) Todella seksikäs ja komea mies, luotettava, avoin ja kiltti. Parasta seksiä, romanttisia päivällisiä ja illallisia, leffoja katsellaan yhdessä, hän jopa asuu samassa kämpässä kanssani. Ainiin, se paras osa. Se on varattu koska se on vain minun kanssani ;)

[/quote]

En aio alkaa seurustella miehen kanssa. Toivon, että kenenkään elämä ei mene tämän takia pilalle, eli puoliso ei saa tietää.
Tarkoitus ei ole jäädä kiinni. En tiedä, missä yhteisössä maineeni voisi pilata kertomalla. Elämämme eivät kosketa toisiaan mitenkään. Ap
[/quote]

Jos jäätte kiinni ja kuten normaalisti, heidän suhteensa kärsii pahasti. Olet silloin ollut se toinen tekijä suhteen pilaamisessa. Sanot, ettet tahdo pilata kenenkään elämää, mutta teet sitä kokoajan ja niin kauan kun jatkat sitä suhdetta. Suosittelisin lopettamaan turhan säätämisen ja etsimään oikean suhteen.
Olisitko valmis kertomaan uudelle kumppanillesi, että tarkoituksellisesti pidit yllä seksisuhdetta varatun miehen kanssa?

Vierailija
194/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:23"]Hassu juttu. Minullakin on suhde varatun miehen kanssa :) Todella seksikäs ja komea mies, luotettava, avoin ja kiltti. Parasta seksiä, romanttisia päivällisiä ja illallisia, leffoja katsellaan yhdessä, hän jopa asuu samassa kämpässä kanssani. Ainiin, se paras osa. Se on varattu koska se on vain minun kanssani ;)

[/quote]

[/quote]

Jos jäätte kiinni ja kuten normaalisti, heidän suhteensa kärsii pahasti. Olet silloin ollut se toinen tekijä suhteen pilaamisessa. Sanot, ettet tahdo pilata kenenkään elämää, mutta teet sitä kokoajan ja niin kauan kun jatkat sitä suhdetta. Suosittelisin lopettamaan turhan säätämisen ja etsimään oikean suhteen.
Olisitko valmis kertomaan uudelle kumppanillesi, että tarkoituksellisesti pidit yllä seksisuhdetta varatun miehen kanssa?
[/quote]

En halua nyt rakkaussuhdetta. Jos joku jää kiinni, se on mies. Minä en ole osa heidän suhdettaan. Väärin teen kyllä, koska mahdollistan pettämisen. Jos minulla on joskus seurustelusuhde, en näe syytä raportoida menneistä. Ap

Vierailija
195/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen vai mies?

Vierailija
196/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 02:07"]Oletko nainen vai mies?
[/quote]

Nainen. Ap

Vierailija
197/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 02:07"]Oletko nainen vai mies?
[/quote]

Nainen. Ap

Vierailija
198/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin aiotte lopettaa suhteenne?

Vierailija
199/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2