Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minulla on suhde varatun miehen kanssa. Kysy jos haluat.
Kommentit (266)
Turhia nää huorittelijat. Tuskin se apta koskettaa koska aloituksen uskalsi tehdä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pahimmat huorittelijat pelkäävät kaikkein eniten sitä, että oma mies paljastuu pettäjäksi. Tärisevät peloissaan ja räksyttävät. Onko heillä itsetunto rakennettu niin täydellisesti parisuhteen varaan, että maailma hajoaa, jos mies pettää?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:39"]Ootko hyvä sängyssä?
[/quote]
Nautin seksistä ja tykkään tehdä miehelle hyvää. Miesten mielestä olen. Mitään absoluuttista mittaria ei tietysti ole. Ap
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:21"]Ihan asiallisesti haluaisin kysyä ja toivon ettet pahastu ikävästä sävystä joka välttämättä tulee viestiin.
Eikö sinulla omatunto soimaa? Tiedät varmasti hyvin että se on väärin mutta eikö sillä ole sinulle väliä? Merkitseekö moraali sinulle mitään?
Itse en voisi koskaan tehdä noin, omatunto syyttäisi valtavasti.
Ja toinen kysymys. Onko teillä tarkoitus alkaa olemaan tulevaisuudessa yhdessä? Suunnitelmia että mies jättäisi puolisonsa ja alkaisitte ihan päivänvalossa olemaan yhdessä vai onko vain tarkoitus pettää?
T. 30v naivi joka edelleen elää viattomassa maailmassa eikä aina oikein ymmärrä ihmisiä.
[/quote]
Omatuntoa olen tarkastellut. Nyt se ei paina. Aiemmin olisi ollut toisin. Tiedän, en tunne. Muöhemmin voi olla toisin. Elämässäni on tapahtunut asioita. Moraali merkitsee kyllä. En tunne vaimoa, joten häntä ei ikään kuin ole olemassa. Emme aio alkaa olla yhdessä. Tarkoituksena ei ole pettäminen vaan yhdessä vietetyt hetket. Niiden ulkopuolella emme ole yhdessä. Ap