Minulla on suhde varatun miehen kanssa. Kysy jos haluat.
Kommentit (266)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 18:44"]
Miltä tuntuu kun mies käy muidenkin luona?
[/quote]
No tuntuuhan se hirveeltä, mutta minkäs teet. Ei sitä paljon parempaa tän näkösenä oikeen saa eikä toi äijäkään nyt mikäään komistus oo. En sitten varmaan kelpaa kelleen koko päiväsesti. Ap
[/quote]
Sun kannattais mennä hei terapiaa niin saisit itsetuntos kuntoon.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 18:46"]
[/quote]
No tuntuuhan se hirveeltä, mutta minkäs teet. Ei sitä paljon parempaa tän näkösenä oikeen saa eikä toi äijäkään nyt mikäään komistus oo. En sitten varmaan kelpaa kelleen koko päiväsesti. Ap
[/quote]
Sun kannattais mennä hei terapiaa niin saisit itsetuntos kuntoon.
[/quote]
Kyllä mä olen käyny terapiassa, itse asiassa ekan kerran jo 17 vuotiaana. Ei vaan toi itsetunto ole koskaan ollu mulle se vahva laji. En tiedä auttoko se mitään mut ainakin ton miehen kans tuntuu että oon haluttu edes silloin kun se on täälä. Kiitos vinkistä kuitenkin! Ap
Mitä teette yhdessä? Missä tapaatte?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:25"]OOT KUVOTTAVA LUTKA! "En minä mitään pahaa tee, mies on syypää". Miksi uskottelet tollasta paskaa ittelles? Sä todellakin olet SE kolmas osapuoli tässä jutussa! Ja todellakin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, oon 100% varma että elämä lyö ja kovaa kun tapaat sen sun unelmies miehen, joka paljastuu petturiksi.
[/quote]
Ehkä haluat lukea viestini uudelleen ja miettiä omaasi toisen kerran. Ap
[/quote]
Ole jo kuvotus hiljaa. Ison kasan paskaa ansaitset päällesi. Kaiken lisäksi olet paska äiti, kun huoraat ympäri kyliä toisten parisuhdetta pilaamassa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 19:14"]Mitä teette yhdessä? Missä tapaatte?
[/quote]
Istumme ja juttelemme ja harrastamme seksiä. Minun luonani ja baarissa. Ei seksiä baarissa :) Ap
Varattu mies on ihan vapaaehtpoisesti ja omasta halustaan ryhtynyt sivusuhteeseen. Turha siinä on etsiä syytä ap:sta - mies olisi ottanut jonkin toisen rakastajattaren ellei ap olisi ollut valmis suhteeseen. As simple as that.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:09"]Varattu mies on ihan vapaaehtpoisesti ja omasta halustaan ryhtynyt sivusuhteeseen. Turha siinä on etsiä syytä ap:sta - mies olisi ottanut jonkin toisen rakastajattaren ellei ap olisi ollut valmis suhteeseen. As simple as that.
[/quote]
Mies tapaa muitakin naisia. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:25"]OOT KUVOTTAVA LUTKA! "En minä mitään pahaa tee, mies on syypää". Miksi uskottelet tollasta paskaa ittelles? Sä todellakin olet SE kolmas osapuoli tässä jutussa! Ja todellakin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, oon 100% varma että elämä lyö ja kovaa kun tapaat sen sun unelmies miehen, joka paljastuu petturiksi.
[/quote]
[/quote]
Ole jo kuvotus hiljaa. Ison kasan paskaa ansaitset päällesi. Kaiken lisäksi olet paska äiti, kun huoraat ympäri kyliä toisten parisuhdetta pilaamassa.
[/quote]
Mistäs me tiedetään millainen muija se vaimo on tai pettääkö itse?
Onko sinulla ollut jotenkin tunnekylmä lapsuus? Ehdotan lämpimästi psykiatrilla käyntiä ja terapiaa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:39"]Onko sinulla ollut jotenkin tunnekylmä lapsuus? Ehdotan lämpimästi psykiatrilla käyntiä ja terapiaa.
[/quote]
Tavallinen lapsuus. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:39"]Onko sinulla ollut jotenkin tunnekylmä lapsuus? Ehdotan lämpimästi psykiatrilla käyntiä ja terapiaa.
[/quote]
Tavallinen lapsuus. Ap
[/quote]
Sori mutta eipä se lapsuua vaikuta välttämättä JOS on sosiopaatti syntyjään kuten ap.
Varo vaan ettei kukaan selvitä sun ip-osoitetta ;) hahhhahhhaaa
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:05"]Mites viettely tapahtui? Samalla tapaa kuin sinkuilla? Itse en oikein osaa lähestyä varattuja miehiä vaikka mieli tekisi. :(
[/quote]
Älä lähesty. En kannusta. Ap
Koetko mustasukkaisuutta miehen muita heiloja kohtaan?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 07:21"]Koetko mustasukkaisuutta miehen muita heiloja kohtaan?
[/quote]
Jollain tapaa joskus vaikka se mulle ihan ok. Ajankäytöstä. Vaimosta en yhtään. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:25"]OOT KUVOTTAVA LUTKA! "En minä mitään pahaa tee, mies on syypää". Miksi uskottelet tollasta paskaa ittelles? Sä todellakin olet SE kolmas osapuoli tässä jutussa! Ja todellakin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, oon 100% varma että elämä lyö ja kovaa kun tapaat sen sun unelmies miehen, joka paljastuu petturiksi.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En enää ihmettele, miehes varmasti pettää ku oot tommonen raivohullu.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:39"]Onko sinulla ollut jotenkin tunnekylmä lapsuus? Ehdotan lämpimästi psykiatrilla käyntiä ja terapiaa.
[/quote]
Tavallinen lapsuus. Ap
[/quote]
Sori mutta eipä se lapsuua vaikuta välttämättä JOS on sosiopaatti syntyjään kuten ap.
Varo vaan ettei kukaan selvitä sun ip-osoitetta ;) hahhhahhhaaa
[/quote]
Miks kukaan selvittäis kenenkään ip:tä?:D ootko ihan idiootti?? Sitä ei näe kuin modet täällä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 18:44"]Miltä tuntuu kun mies käy muidenkin luona?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 18:44"]Miltä tuntuu kun mies käy muidenkin luona?
[/quote]
Ei miltään muuten kuin siksi, jos minulle sopisi tapaaminen, mutta hän olisikin muualla. Tosin hän ei kerro niistä. On kertonut, että niitä on tai voi olla. Kuten minullakin satunnaisia muita miehiä. Ap
Kertokaapa minulle, mitä tuo tyyppi saa tuosta, kun esiintyy minuna. Olen ihan oikea henkilö, jonka kanssa jokunen tuntematon on halunnut ihan asiallisesti keskustella aiheesta. Miksi hänelle on tärkeää, että minusta saa vääristyneen kuvan? Minusta hän ei edes kirjoita hyvin eikä ainakaan ole humoristinen. En kyllä ymmärrä. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 01:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 08:18"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 04:26"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:13"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:07"] Ja oli sitten alkuperäinen ap tai ei niin ompahan nyt tuotu tähän toisenlaistakin näkökulmaa. :) En tuomitse ap:ta suoraan, mutta edelleen mietin miksi se mieheni toinen näki niinpaljon vaivaa saadakseen mieheni. Ja mitä ihmettä mies teki, että noin sai toisen uskomaan heihin, kun kuitenkin meidän perhe oli ihan normaali, seksiä jokapäivä, mies hoisi kotitöitä ja laittoi ruokaa. Sattui olemaan joulu ja vietimme joulua yhdessä siitäkin huolimatta, että sain itsenäisyyspäivänä tietää tuosta petoksesta ja olin aivan järkyttynyt. [/quote] Meidän tapauksessa me molemmat näemme vaivaa, en vain minä. Mies näkee todella paljon vaivaa pitääksen rakkauttamme yllä. Tämä on nyt toinen asia joka eroaa teidän perheestänne. En epäile etteikö arki sujuisi myös mieheni kohdalla, tiedän jopa sen toimivan. Rakkautta ei kuitenkaan ole, mutta sitä vaimon on vaikea havaita. Itse taas ulkopuolisena näen sen selvästi. Aito rakkaus on siirtynyt minun asuntooni. Ap [/quote] Siis se toinen uskoi täysin, että mieheni rakastaa häntä ja vain häntä. Kyllä mieheni hänen mielestään näki vaivaa heidän suhteensa eteen, mutta se kaikki oli vain esitystä. Jos mieheni olisi oikeasti hänet halunnut olisi hän mennyt sinne lopullisesti. Viimeistään siinä vaiheessa, kun minä halusin eron. Mutta sensijaan lopetti suhteen. Ja näki vaivaa, että sai minut takaisin. [/quote] Todennäkoisemmin tässä on kuitenkin käynyt niin, että se toinen ei ole missään vaiheessa miestäsi omakseen halunnutkaan ja perääntyi heti kun mies yllättäin vapautui. [/quote] Jos näin on niin miksi hän teki kaikkensa, että eroaisimme? Tarjoutui jopa maksamaan eron, kun minä totesin etten ala eroa maksella. [/quote] Ei saa sotkea omia kokemuksia liiaksi muiden tapauksiin. Kyllähän sitä rakkauden tunnistaa kun se omalle kohdalle sattuu. Ap [/quote] Kullakin on oma käsityksensä rakkaudesta. Minulle se on henkinen yhteys toiseen. Se, että tunnet mitä toinen tuntee ja haluat toiselle vain hyvää. Siksi valehtelu eikä petokset kuulu rakkauteen.
[/quote]
Tuo on totta mitä sanot, mutta ei se ihmisen luottamus ja valehtelu ole samalla tasolla kaikkien kanssa. Sama ihminen voi olla täysin luottamukseni arvoinen vaikka tiedänkin hänen valehtelevan vaimolleen. Ja kuten kerroinkin, olen nähnyt vaimon kahdesti. Ap
[/quote]