Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on suhde varatun miehen kanssa. Kysy jos haluat.

Vierailija
18.09.2014 |

.

Kommentit (266)

Vierailija
141/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:56"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:54"]

Ap ymmärrätkö, että rakkaus ei ikinä milloinkaan PETÄ!

[/quote]

Ei rakkaani ole koskaan minua pettänytkään. Hyväksyn hänen pakollisen juttunsa vaimonsa kanssa. Se ei ole minulta pois, ei siinä ole aitoa tunnetta. Kyllä sen erottaa. Ap
[/quote]
Mene vittuun!

Vierailija
142/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:55"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:53"]

Niin piti vielä lisätä, että mieheni valehteli tuolle toiselle, että meillä ei ole seksiä tai on harvoin ja ettei enää rakasta minua ja muutenkin haukkui melkoisesti. Mistäkö tiedän. Se nainen kertoi ja väitti kivenkovaa, että minä olen vain katkera ex :D Sinuna en kyllä uskoisi mitään mitä mies sanoo vaimostaan tai mistään muustakaan. Mutta eihän sillä ollutkaan väliä sillä et halunnut vakiintua.

[/quote]

En halua vakiintua, en ainakaan nyt. Luotan silti mieheen, miksi en luottaisi? Ei hän ole minun luottamustani pettänyt eikä petä. Tiedän syyt miksi vaimo ei riitä ja kiinnosta. Lisäksi olen tavannut vaimon muutaman kerran ilman että hän tunsi minua. En ole näissä asioissa tyhmä. Rakkaus on ihanaa. Ap
[/quote] niin ja tosiaan se minun mieheni toinen ajatteli juuri noin, kunnes jäi lehdelle soittelemaan. Mieheni onnistui huiputtamaan jopa hänen ystäviään ja perhettään sillä minulle väitettiin pitkään, että hän oli mieheni se oikea ja minä pilasin kaiken. Minä olin se lortto, huora jne

Minä...mieheni vaimo :D no annan heille anteeksi. Eiväthän he voineet tietää kuinka hyvä näyttelijä hän on, kun en minäkään tiennyt. Suhdetta oli jatkunut jo 3kk ennenkun aloin edes epäillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:55"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:53"] Niin piti vielä lisätä, että mieheni valehteli tuolle toiselle, että meillä ei ole seksiä tai on harvoin ja ettei enää rakasta minua ja muutenkin haukkui melkoisesti. Mistäkö tiedän. Se nainen kertoi ja väitti kivenkovaa, että minä olen vain katkera ex :D Sinuna en kyllä uskoisi mitään mitä mies sanoo vaimostaan tai mistään muustakaan. Mutta eihän sillä ollutkaan väliä sillä et halunnut vakiintua. [/quote] En halua vakiintua, en ainakaan nyt. Luotan silti mieheen, miksi en luottaisi? Ei hän ole minun luottamustani pettänyt eikä petä. Tiedän syyt miksi vaimo ei riitä ja kiinnosta. Lisäksi olen tavannut vaimon muutaman kerran ilman että hän tunsi minua. En ole näissä asioissa tyhmä. Rakkaus on ihanaa. Ap [/quote] niin ja tosiaan se minun mieheni toinen ajatteli juuri noin, kunnes jäi lehdelle soittelemaan. Mieheni onnistui huiputtamaan jopa hänen ystäviään ja perhettään sillä minulle väitettiin pitkään, että hän oli mieheni se oikea ja minä pilasin kaiken. Minä olin se lortto, huora jne Minä...mieheni vaimo :D no annan heille anteeksi. Eiväthän he voineet tietää kuinka hyvä näyttelijä hän on, kun en minäkään tiennyt. Suhdetta oli jatkunut jo 3kk ennenkun aloin edes epäillä.

[/quote]

Ymmärrän mistä lähtökohdista katsot tätä, mutta olen silti eri mieltä. Ei luottamus ole kaikille samanlainen vaan ihminen on erilainen eri ihmisten seurassa. Oletko tästä samaa mieltä? Ap

Vierailija
144/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan hullu, sinä joka esiinnyt ap:na? Mitä helvettiä sinä ajattelet? Luuletko nyt oikeasti, että olet hän? Mene hoitoon.

Vierailija
145/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli sitten alkuperäinen ap tai ei niin ompahan nyt tuotu tähän toisenlaistakin näkökulmaa. :)

En tuomitse ap:ta suoraan, mutta edelleen mietin miksi se mieheni toinen näki niinpaljon vaivaa saadakseen mieheni. Ja mitä ihmettä mies teki, että noin sai toisen uskomaan heihin, kun kuitenkin meidän perhe oli ihan normaali, seksiä jokapäivä, mies hoisi kotitöitä ja laittoi ruokaa. Sattui olemaan joulu ja vietimme joulua yhdessä siitäkin huolimatta, että sain itsenäisyyspäivänä tietää tuosta petoksesta ja olin aivan järkyttynyt.

Vierailija
146/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:07"]

Ja oli sitten alkuperäinen ap tai ei niin ompahan nyt tuotu tähän toisenlaistakin näkökulmaa. :) En tuomitse ap:ta suoraan, mutta edelleen mietin miksi se mieheni toinen näki niinpaljon vaivaa saadakseen mieheni. Ja mitä ihmettä mies teki, että noin sai toisen uskomaan heihin, kun kuitenkin meidän perhe oli ihan normaali, seksiä jokapäivä, mies hoisi kotitöitä ja laittoi ruokaa. Sattui olemaan joulu ja vietimme joulua yhdessä siitäkin huolimatta, että sain itsenäisyyspäivänä tietää tuosta petoksesta ja olin aivan järkyttynyt.

[/quote]

Meidän tapauksessa me molemmat näemme vaivaa, en vain minä. Mies näkee todella paljon vaivaa pitääksen rakkauttamme yllä. Tämä on nyt toinen asia joka eroaa teidän perheestänne. En epäile etteikö arki sujuisi myös mieheni kohdalla, tiedän jopa sen toimivan. Rakkautta ei kuitenkaan ole, mutta sitä vaimon on vaikea havaita. Itse taas ulkopuolisena näen sen selvästi. Aito rakkaus on siirtynyt minun asuntooni. Ap

Vierailija
147/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:06"]

Oletko aivan hullu, sinä joka esiinnyt ap:na? Mitä helvettiä sinä ajattelet? Luuletko nyt oikeasti, että olet hän? Mene hoitoon.

[/quote]

Onko lääkeet jääneet ottamatta vai miksi tuollainen käytös?

Vierailija
148/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:07"]

Ja oli sitten alkuperäinen ap tai ei niin ompahan nyt tuotu tähän toisenlaistakin näkökulmaa. :) En tuomitse ap:ta suoraan, mutta edelleen mietin miksi se mieheni toinen näki niinpaljon vaivaa saadakseen mieheni. Ja mitä ihmettä mies teki, että noin sai toisen uskomaan heihin, kun kuitenkin meidän perhe oli ihan normaali, seksiä jokapäivä, mies hoisi kotitöitä ja laittoi ruokaa. Sattui olemaan joulu ja vietimme joulua yhdessä siitäkin huolimatta, että sain itsenäisyyspäivänä tietää tuosta petoksesta ja olin aivan järkyttynyt.

[/quote]

Meidän tapauksessa me molemmat näemme vaivaa, en vain minä. Mies näkee todella paljon vaivaa pitääksen rakkauttamme yllä. Tämä on nyt toinen asia joka eroaa teidän perheestänne. En epäile etteikö arki sujuisi myös mieheni kohdalla, tiedän jopa sen toimivan. Rakkautta ei kuitenkaan ole, mutta sitä vaimon on vaikea havaita. Itse taas ulkopuolisena näen sen selvästi. Aito rakkaus on siirtynyt minun asuntooni. Ap
[/quote]

Siis se toinen uskoi täysin, että mieheni rakastaa häntä ja vain häntä. Kyllä mieheni hänen mielestään näki vaivaa heidän suhteensa eteen, mutta se kaikki oli vain esitystä. Jos mieheni olisi oikeasti hänet halunnut olisi hän mennyt sinne lopullisesti. Viimeistään siinä vaiheessa, kun minä halusin eron. Mutta sensijaan lopetti suhteen. Ja näki vaivaa, että sai minut takaisin.

Vierailija
149/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:07"] Ja oli sitten alkuperäinen ap tai ei niin ompahan nyt tuotu tähän toisenlaistakin näkökulmaa. :) En tuomitse ap:ta suoraan, mutta edelleen mietin miksi se mieheni toinen näki niinpaljon vaivaa saadakseen mieheni. Ja mitä ihmettä mies teki, että noin sai toisen uskomaan heihin, kun kuitenkin meidän perhe oli ihan normaali, seksiä jokapäivä, mies hoisi kotitöitä ja laittoi ruokaa. Sattui olemaan joulu ja vietimme joulua yhdessä siitäkin huolimatta, että sain itsenäisyyspäivänä tietää tuosta petoksesta ja olin aivan järkyttynyt. [/quote] Meidän tapauksessa me molemmat näemme vaivaa, en vain minä. Mies näkee todella paljon vaivaa pitääksen rakkauttamme yllä. Tämä on nyt toinen asia joka eroaa teidän perheestänne. En epäile etteikö arki sujuisi myös mieheni kohdalla, tiedän jopa sen toimivan. Rakkautta ei kuitenkaan ole, mutta sitä vaimon on vaikea havaita. Itse taas ulkopuolisena näen sen selvästi. Aito rakkaus on siirtynyt minun asuntooni. Ap [/quote] Siis se toinen uskoi täysin, että mieheni rakastaa häntä ja vain häntä. Kyllä mieheni hänen mielestään näki vaivaa heidän suhteensa eteen, mutta se kaikki oli vain esitystä. Jos mieheni olisi oikeasti hänet halunnut olisi hän mennyt sinne lopullisesti. Viimeistään siinä vaiheessa, kun minä halusin eron. Mutta sensijaan lopetti suhteen. Ja näki vaivaa, että sai minut takaisin.

[/quote]

Peilaat nyt muiden tilannetta oman kokemuksesi kautta. Noin väkevä yleistäminen ei ole paikallaan vaikka ymmärrän kyllä miten näet asian. Se on ihan luonnollista. Kuten sanoin, asiat eivät ole niin mustavalkoisia ja helppoja. Ymmärrän että miehellä on syy pysyä vaimonsa kanssa nykyisellä tasolla. Meidän juttu on taas täysin toisella tasolla niin rakkauden, luottamuksen kuin intohimonkin osalta. Ap

Vierailija
150/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:16"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:07"] Ja oli sitten alkuperäinen ap tai ei niin ompahan nyt tuotu tähän toisenlaistakin näkökulmaa. :) En tuomitse ap:ta suoraan, mutta edelleen mietin miksi se mieheni toinen näki niinpaljon vaivaa saadakseen mieheni. Ja mitä ihmettä mies teki, että noin sai toisen uskomaan heihin, kun kuitenkin meidän perhe oli ihan normaali, seksiä jokapäivä, mies hoisi kotitöitä ja laittoi ruokaa. Sattui olemaan joulu ja vietimme joulua yhdessä siitäkin huolimatta, että sain itsenäisyyspäivänä tietää tuosta petoksesta ja olin aivan järkyttynyt. [/quote] Meidän tapauksessa me molemmat näemme vaivaa, en vain minä. Mies näkee todella paljon vaivaa pitääksen rakkauttamme yllä. Tämä on nyt toinen asia joka eroaa teidän perheestänne. En epäile etteikö arki sujuisi myös mieheni kohdalla, tiedän jopa sen toimivan. Rakkautta ei kuitenkaan ole, mutta sitä vaimon on vaikea havaita. Itse taas ulkopuolisena näen sen selvästi. Aito rakkaus on siirtynyt minun asuntooni. Ap [/quote] Siis se toinen uskoi täysin, että mieheni rakastaa häntä ja vain häntä. Kyllä mieheni hänen mielestään näki vaivaa heidän suhteensa eteen, mutta se kaikki oli vain esitystä. Jos mieheni olisi oikeasti hänet halunnut olisi hän mennyt sinne lopullisesti. Viimeistään siinä vaiheessa, kun minä halusin eron. Mutta sensijaan lopetti suhteen. Ja näki vaivaa, että sai minut takaisin.

[/quote]

Peilaat nyt muiden tilannetta oman kokemuksesi kautta. Noin väkevä yleistäminen ei ole paikallaan vaikka ymmärrän kyllä miten näet asian. Se on ihan luonnollista. Kuten sanoin, asiat eivät ole niin mustavalkoisia ja helppoja. Ymmärrän että miehellä on syy pysyä vaimonsa kanssa nykyisellä tasolla. Meidän juttu on taas täysin toisella tasolla niin rakkauden, luottamuksen kuin intohimonkin osalta. Ap
[/quote]

Sinä olet todella sairas... Poikkesinpa uteliaisuuttani lukemaan. Päässäsi elää joku ihan oma tarinansa, joka sai alkunsa minun viesteistäni. Pelottavaa. Omasta aiheestani en näiden kahjojen (anteeksi vain) takia enää kirjoita enkä vastaa kysymyksiin. Alkuperäinen ap

Vierailija
151/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö kaikkien mennä nukkumaan. Pelottavaa. Älkää vastatatko enää tähän ketjuun kun tiedän etten voi olla ilman että tulen lukemaan näitä uudelleen. Aluperäinen ap

Vierailija
152/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Todennäkoisemmin tässä on kuitenkin käynyt niin, että se toinen ei ole missään vaiheessa miestäsi omakseen halunnutkaan ja perääntyi heti kun mies yllättäin vapautui.

Vierailija
153/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:25"]Miltä tuntuu olla varasijalla? Tai miehen seksileluna?
[/quote]

En ole varasijalla, koska en tavoittele puolison paikkaa. Seksiä minulla on kylläkin enemmän miehen kanssa kuin puolisolla. Mies on yhtä paljon minun seksileluni kuin minä hänen. Ap
[/quote]

Uskotko todella tuon. Ressukka.

Vierailija
154/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:10"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:07"]

[/quote]

[/quote]

Aito rakkaus on rehellistä. Eiköhän teidän kohdallanne kyse ole seksuaalisesta himosta.

Vierailija
155/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Että ihan esitystä miehen taholta ja halusit uskoa tuohon. Mies näki vaivaa saadakseen sinut takaisin>>> kuka tuollaiseen suostuu? Ehkä jonkun mielestä tuollainen mies on luomakunnan mestariteos, joka otetaan takaisin joka tilanteessa.

Vierailija
156/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 06:29"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:13"]

[/quote]

Että ihan esitystä miehen taholta ja halusit uskoa tuohon. Mies näki vaivaa saadakseen sinut takaisin>>> kuka tuollaiseen suostuu? Ehkä jonkun mielestä tuollainen mies on luomakunnan mestariteos, joka otetaan takaisin joka tilanteessa.
[/quote] ensinnäkin luitko kaikki? Minä petin ensin. Oli suorastaan ihme, ettei mies halunnut erota vaan päättikin kostaa. Joten kyllä juu palasin yhteen, kun tajusin miten lapsellinen olin suuttuessani kostosta minkä olin kyllä ansainnut.

Ja kyllä tiedän, että esitti. Sillä kotona oli kuitenkin rakastava ja huolehtiva, hemmotteleva mies.

Vierailija
157/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 04:26"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:13"]

[/quote]

Todennäkoisemmin tässä on kuitenkin käynyt niin, että se toinen ei ole missään vaiheessa miestäsi omakseen halunnutkaan ja perääntyi heti kun mies yllättäin vapautui.
[/quote]

Jos näin on niin miksi hän teki kaikkensa, että eroaisimme? Tarjoutui jopa maksamaan eron, kun minä totesin etten ala eroa maksella.

Vierailija
158/266 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 16:09"]Millaista seksiä teillä on? Mitä siihen kuuluu? Mitä teette?
[/quote]

Hyvää, tavallista, kiihkeää, estotonta seksiä. Ap

Vierailija
159/266 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa miten sympaattinen ap on. Vaikea vihata.

Vierailija
160/266 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu kun mies käy muidenkin luona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi