Minulla on suhde varatun miehen kanssa. Kysy jos haluat.
Kommentit (266)
Onko varattu mies komea? Missä olette tavanneet? Minulla myös salarakas joka asuu 700km päässä ja tapaamme hänen työmatkoilla
Oletteko tapailleet pitkään? Miksi tapaamisissanne on viikkojen taukoja? En jaksaisi moista.
Oletteko puhuneet mikä on syy salasuhteeseen? Oma kumppani ei viehätä seksuaalisesti? Vai uutuuden ja jännityksen kaipuu?
Olitko itsekin ymmärtämätön toisten ihmisten asioiden tuomitsija, ennen kuin aloit tähän suhteeseen?
Tuleeko miehen puolelta usein viimehetken peruutuksia ja muutoksia aikatauluihin, kun pitää mukautua perheen aikatauluihin? Mitä selityksiä hän keksii vaimolleen?
Hah.. Sunlainen lumppu ei tuu ikinä saamaan kunnollista suhdetta.
jos sä joskus edes jollekkin enää kelpaat tuut AINA olemaan epäileväinen toisen rehellisyydestä sillä sä tiedät kaikki ne keinot ja valheet ettei toiselle jää kiinni. Sä tuut AINA epäilemään sun miestä. Tervettä?
Olet säälittävä tapaus! Sylkisin päälles jos näkisin.
Minkä ikäinen sinä ja mies olette suurinpiirtein? Oletko esim 20-25 ja mies parikymmentä vuotta vanhempi vai miten? Ja miten on mahdollista että sinulla ei ole tullut hirveästi romanttisia tunteita tätä miestä kohtaan, yritätkö olla jotenkin kylmänviileästi vai miten?
Toivottavasti sun salarakas on mun mies, niin saa meiänki Yrjö vähän piparia.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:42"]Minullakin on joskus ollut suhde. Kaikki klisheet (olen yhdessä lasten vuoksi, haluaisin elämääni vain sinut ja lapset, en voi erota työni vuoksi juuri nyt...) kuultu. Uskon, että tämä kyseinen mies aidosti minua rakasti. Muttei tarpeeksi. Sen jälkeen päätin, etten koskaan ala kenenkään jalkavaimoksi. Joko kanssani ollaan kunnolla, tai olen yksin. Ei salailua, piilottelua. En myöskään halua olla "extrana" kenenkään elämässä, vaan The Nainen. Arvostan itseäni enemmän. Huomaat sitten jälkeenpäin kun löytyy se jokahaluaa kanssasi olla - vain sinun kanssasi.
[/quote]
Minulla on kokemusta pitkästä rakkausliitosta. Ap
Nainen joka haksahtaa varattuun esim.naimisissa olevaan mieheen on mun silmissä huora..ja se mies joka vaimoaan/tyttöystävää pettää on tunnevammainen sika..tunteita ei löydy kun alapäästä!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:50"]Nainen joka haksahtaa varattuun esim.naimisissa olevaan mieheen on mun silmissä huora..ja se mies joka vaimoaan/tyttöystävää pettää on tunnevammainen sika..tunteita ei löydy kun alapäästä!
[/quote]
Oliko tässä kysymys, johon toivot vastausta? Ap
On ihmisiä, joilla on korkea moraali ja on ihmisiä, joilla moraali on alhaisempi. Näin se valitettavasti on.
Mites viettely tapahtui? Samalla tapaa kuin sinkuilla? Itse en oikein osaa lähestyä varattuja miehiä vaikka mieli tekisi. :(
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:57"]
On ihmisiä, joilla on korkea moraali ja on ihmisiä, joilla moraali on alhaisempi. Näin se valitettavasti on.
[/quote]
Kyllä. Omani on periaatteellisesti edelleen yhtä korkea kuin ennenkin mutta käytännössä ei. Ei joka tapauksessa. Kaksinaismoralismia. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:07"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:57"]
[/quote] Kyllä. Omani on periaatteellisesti edelleen yhtä korkea kuin ennenkin mutta käytännössä ei. Ei joka tapauksessa. Kaksinaismoralismia. Ap [/quote]
Eikö se, että tiedostat oman kaksinaismoralismin näinkin tärkeässä asiassa, tee sinua onnettomaksi? Etkö tunne tekeväsi väärin? Etkö ajattele, että olet parempi kuin tämä? Kaduttaako?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:07"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:57"]
[/quote] Kyllä. Omani on periaatteellisesti edelleen yhtä korkea kuin ennenkin mutta käytännössä ei. Ei joka tapauksessa. Kaksinaismoralismia. Ap [/quote]
Eikö se, että tiedostat oman kaksinaismoralismin näinkin tärkeässä asiassa, tee sinua onnettomaksi? Etkö tunne tekeväsi väärin? Etkö ajattele, että olet parempi kuin tämä?
Tiedän, en tunne. En tiedä, miksi. Olenkin parempi kuin nyt toteutuu. En osaa selittää itsellenikään. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:05"]Mites viettely tapahtui? Samalla tapaa kuin sinkuilla? Itse en oikein osaa lähestyä varattuja miehiä vaikka mieli tekisi. :(
[/quote]
Juteltiiin, mentiin jatkoille. Seksuaalinen vire oli alusta asti selvä. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:07"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:57"] On ihmisiä, joilla on korkea moraali ja on ihmisiä, joilla moraali on alhaisempi. Näin se valitettavasti on. [/quote] Kyllä. Omani on periaatteellisesti edelleen yhtä korkea kuin ennenkin mutta käytännössä ei. Ei joka tapauksessa. Kaksinaismoralismia. Ap [/quote] Eikö se, että tiedostat oman kaksinaismoralismin näinkin tärkeässä asiassa, tee sinua onnettomaksi? Etkö tunne tekeväsi väärin? Etkö ajattele, että olet parempi kuin tämä? Tiedän, en tunne. En tiedä, miksi. Olenkin parempi kuin nyt toteutuu. En osaa selittää itsellenikään. Ap
[/quote]
Ihmisen mitta on hänen tekonsa. Ei se mitä hän ajattelee mielessään.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 02:13"]Milloin aiotte lopettaa suhteenne?
[/quote]
Ei ole aikeita tällä hetkellä. Ap