Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on suhde varatun miehen kanssa. Kysy jos haluat.

Vierailija
18.09.2014 |

.

Kommentit (266)

Vierailija
221/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOT KUVOTTAVA LUTKA! "En minä mitään pahaa tee, mies on syypää". Miksi uskottelet tollasta paskaa ittelles? Sä todellakin olet SE kolmas osapuoli tässä jutussa! Ja todellakin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, oon 100% varma että elämä lyö ja kovaa kun tapaat sen sun unelmies miehen, joka paljastuu petturiksi.

Vierailija
222/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:25"]OOT KUVOTTAVA LUTKA! "En minä mitään pahaa tee, mies on syypää". Miksi uskottelet tollasta paskaa ittelles? Sä todellakin olet SE kolmas osapuoli tässä jutussa! Ja todellakin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, oon 100% varma että elämä lyö ja kovaa kun tapaat sen sun unelmies miehen, joka paljastuu petturiksi.
[/quote]

Ehkä haluat lukea viestini uudelleen ja miettiä omaasi toisen kerran. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/266 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan varata lentoja mutten ymmärrä miten miehen voi varata.

Vierailija
224/266 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko toi apna esiintyvä olevansa jotenkin hauska tai nokkela? Tyhmä se on.

Vierailija
225/266 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töh.

Vierailija
226/266 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuletko katumaan myöhemmin roolistasi perheenrikkojan?

Vierailija
227/266 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi jo ketjun alkupäässä sen kysymyksen, että etkö pelkää kiinnijäämistä ja paljastumista, ja mielestäni suhtaudut tähän aika ylimielisesti. Korostat, ettet voi jäädä kiinni mistään, kun et tee mitään sellaista, mistä voisi jäädä kiinni. Toisaalta olet hyvin tarkka siitä, ettet kerro kaupunkia tai muutakaan tarkkaa yksityistietoa, joten yrität suojella itseäsi paljastumisesta. Silti olet valmis samankaltaisiin suhteisiin, eli et tosissasi usko siihen, että voisit jäädä kiinni. Luotat siihen, että mies, joka valehtelee vaimolleen, ei valehtele sinulle väittäessään, ettei koskaan tule kertomaan sinusta mitään vaimolleen, vaikka jäisikin kiinni. Olet mielestäni tässä uskossasi vähän typerä.

Ystävälläni oli tällainen salasuhde varatun kanssa. Tapasivat kerran tai kaksi kuukaudessa, asuivat eri paikkakunnilla eivätkä tunteneet ainuttakaan yhteistä tuttua. Ystäväni ei uskonut voivansa mitenkään "jäädä kiinni", kun ei ollut mitään kiinnijäämistä. Hän oli meille läheisille kertonut tapailevansa varattua. Lapsi oli 8v eikä mitenkään voinut tietää äitinsä mieskuviosta, koska tapasivat vain silloin, kun lapsi oli isällään.

Sitten eräänä päivänä tämä vaimo ilmestyi ystäväni työpaikalle. Oli jo pitkään seurannut miestään, ottanut valokuvia ja pitänyt tarkkaa taulukkoa tapaamisista. Käyttäytyi työpaikalla kuin mielipuoli, huusi ja syytti ja ystäväni esimies joutui ihan fyysisesti poistamaan naisen työpaikalta. Ei ollut mikään mukava hetki ystäväni elämässä mutta toisaalta, pari läheisintä työkaveria tiesi ystäväni säätämisestä ja esimies otti asenteen, ettei puutu alaistensa asioihin, kunhan tuollainen ei enää ikinä toistu. Noloa mutta ei mitään  ylitsepääsemätöntä, kunnes ystäväni meni kotiin. Hänen tyttärellään oli nippu valokuvia käsissään, vaimo oli odottanut tyttöä koulun jälkeen ja kertonut oman versionsa tilanteesta, antanut valokuvia ja oikeasti käyttäytynyt niin, että tyttö oli todella pelästynyt.

Pakko oli hakea lähestymiskieltoa oikeudesta, mies ja vaimo erosivat ja lapset jäivät miehelle, ja vaimo sai lääkityksen, teki monta muutakin mielipuolista asiaa miehelle. Ystävä ja tämä mies jatkoivat hetken tapailua avoimesti mutta se ei enää ollut sama asia ja parissa kuukaudessa suhde kuivui kokoon.

Ystävä sai kolme vuotta tapahtuman jälkeen sähköpostin vaimolta. Tämä pyyteli anteeksi käytöstään ja kertoi, miltä tuntui seurata vierestä, kun rakastama mies valehteli ja huijasi ja miten ei ikinä olisi voinut kuvitella, että voisi ajautua tämän takia kaikkiin niihin mielipuolisiin tekoihin. Hän menetti rakastamansa miehen lisäksi ehjän perheen ja mielenterveytensä ja myönsi rehellisesti olevansa pahoillaan siitä, että mies porskuttaa edelleen eteenpäin elämä ehjänä ja kaikin puolin onnellisen oloisena. Koko erojupakka laitettiin mielipuolisen vaimon syyksi. Kyllähän nyt jokainen tuollaista mielipuolta pettäisi.

Oletko ajatellut, että vaikka todennäköisyys kaikelle tällaiselle on häviävän pieni, laitat luottamuksesi ja uskosi siihen, ettei mitään tällaista tapahdu, miehen rehellisyyden ja vaimon mielenterveyden varaan? Uskot, että mies ei kerro sinusta mitään vaimolleen  ja uskot, että vaimo on niin tervejärkinen, ettei rupea mihinkään vakoiluleikkiin. Silti maailma on pullollaan perhesurmaajia, mustasukkaisuusdraamoja ja mielenterveysongelmaisia (joita on noin 20% suomalaisesta aikuisväestöstä).

Ymmärrän, että elämästä saa vähemmän irti, jos koko ajan pelkää tekojensa seurauksia. Oletko koskaan miettinyt, mitä seurauksia sinun teollasi saattaa olla? 

Vierailija
228/266 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole ainoa lajissaan. Jokaisen parisuhteessa olijan kannattaa joskus miettiä, että suhteeseen saattaa tulla joku kolmas osapuoli. Mitä silloin tekisit, kestääkö suhde pettämisen, voiko antaa anteeksi jne. Ja ennen kaikkea mitä voisi tehdä, ettei sitä pettämistä koskaan tapahtuisi. Täällä on saanut lukea niin monia viestejä pettämisistä ja niitä on tapahtunut kaveripiirissä, etten pidä enää mitään varmana. En omista miestäni ja hän ei minua. Et omista sinäkään omaasi. Jokainen haluaa luottaa puolisoonsa täysin, mutta elämä ja me ihmiset muutumme ja osa hakee ymmärtämystä ja lohtua muualta kuin kumppanistaan.

Ap:lle toivon, että löydät vapaan kumppanin. Vaikka kuinka elää ajatuksessa, että elämä on tässä ja nyt, jättää virheellinen toiminta sieluun arpia. Parempaa elämää saa, kun luopuu väärästä toiminnasta.

Vierailija
229/266 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:44"]Mä saan hyvää seksiä ja pitää oman vapauteni samalla ja lisäksi kun olen yh,ei mene tuet kun ei asu yhdessä.Niin ja en välitä hevonv.tä että toinen on varattu,kun järjestää meille aikaa , illallisia ,hotelliöitä.

Aattelkaa tälläsestäkin elämästä voi nauttia:) IHAN OIKEASTI:)
[/quote]

Mikä ylläri yh:n voi ostaa rahalla.

Vierailija
230/266 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni oli suhde entisen työkaverini kanssa, kun tyttäreni oli 6kk.Sanotaanko näin, että ei siinä varsinaisesti maine säilynyt kenelläkään.Koko edustamamme ala nauraa meille.Ympärillä olevat ihmiset kumarsivat kukin sinne suuntaan, mikä itselle oli eduksi.Ihme, että oikeusjutuilta vältyttiin.Fyysinen yhteenottokaan ei ollut kaukana.Järjen menetyksen rajamailla liikuttiin. Puolustiko mies tätä naista, joka ilmoitti halunneensa vain seksiä ja kainaloa silloin tällöin? NO EI!!! Syyllistä teki naisesta, minkä ehti.Haukkui tämän fysiikkaa ja älyä. Minä lähdin ja he ovat nyt pari.Onnea vaan sinne. Turha luulla olevansa jonkin asian yläpuolella tai ulkopuolinen kuviossa, jossa on mitä suurimassa määrin mukana.Kun käry käy, napsahtaa se helvetillinen nalli jokaiseen, joka edes sivuaa tätä kuviota.Myös lapsiin. Saa tehdä, mitä lystää, kunhan perustelee asiat itselle ja ulkopuolisille hyvin ja horjumatta. Turha sitten sanoa, että kukaan ei sanonut.

Kaikkea hyvää jokaiselle osapuolelle ja voimia.

Vierailija
231/266 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 09:02"]

Minun miehelläni oli suhde entisen työkaverini kanssa, kun tyttäreni oli 6kk.Sanotaanko näin, että ei siinä varsinaisesti maine säilynyt kenelläkään.Koko edustamamme ala nauraa meille.Ympärillä olevat ihmiset kumarsivat kukin sinne suuntaan, mikä itselle oli eduksi.Ihme, että oikeusjutuilta vältyttiin.Fyysinen yhteenottokaan ei ollut kaukana.Järjen menetyksen rajamailla liikuttiin. Puolustiko mies tätä naista, joka ilmoitti halunneensa vain seksiä ja kainaloa silloin tällöin? NO EI!!! Syyllistä teki naisesta, minkä ehti.Haukkui tämän fysiikkaa ja älyä. Minä lähdin ja he ovat nyt pari.Onnea vaan sinne. Turha luulla olevansa jonkin asian yläpuolella tai ulkopuolinen kuviossa, jossa on mitä suurimassa määrin mukana.Kun käry käy, napsahtaa se helvetillinen nalli jokaiseen, joka edes sivuaa tätä kuviota.Myös lapsiin. Saa tehdä, mitä lystää, kunhan perustelee asiat itselle ja ulkopuolisille hyvin ja horjumatta. Turha sitten sanoa, että kukaan ei sanonut.

Kaikkea hyvää jokaiselle osapuolelle ja voimia.

[/quote]

Piti vielä lisätä, että kuviossa on aina yksi, jolta ei kysytä yhtään mitään. Haluaako hän toisen naisen eritteitä miehensä huulilta omilleen.Ei keskustella keskustelupalstalla hänen ajatuksistaan tai tunteistaan.Kaikki tulee hänelle enemmän tai vähemmän yllätyksenä.Minä koin pettämisen fyysisenä ja henkisenä häväistyksenä ja väkivaltana. Kannattaa hetki miettiä miten tällaiseen reagoi.Minulta ei kukaan kysynyt mitään.Minä EN saanut valita.

Vierailija
232/266 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:23"]Pelkäätkö kiinnijäämistä? Ahdistaako ajatus kiinnijäämisestä? [/quote] En voi jäädä kiinni kenellekään. Mies voi. Olen kyllä vannottanut, että minun ovelleni ei sitten tule kukaan, jos mies tämän mokaa. Sotkut hoidetaan kotona. Ap

[/quote]

Tämä onkin se kohta, jossa sinun ja tämän miehen oletettu valta ja hallinta päättyy. Ei toista ihmistä voi tällä osa-alueella hallita.Tietenkin mies lupaa silmät kiiluen, mutta kun käry käy, niin te kaksi ette enää määrääkkään valssin kulkua kaksin. 

Vierailija
233/266 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:53"].
[/quote]minulla on suhde varatun mieheni kanssa myös eikä huvita kysyä sinulta yhtään mitään :D:D:D:D:D

Vierailija
234/266 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap vaan toinen jolla niinikään suhde varattuun. Ettekö käsitä että jos on kiinnostunut siitä tietystä ihmisestä ja seksistä hänen kanssaan niin on aivan turha neuvoa etsimään "oikea" suhde jonkun vapaan miehen kanssa. En halua nyt ketään muuta elämääni ja koska mies on naimisissa olen onnellinen että saan edes sitä hyvää seksiä. Minä en koe myöskään olevani vastuussa miehen avioliitosta. Se on hänen oma tehtävänsä. En koe myöskään olevani huora, ja vaikka kaikki työpaikallani saisivat tietää että olen seksisuhteessa varattuun, ei se minua haittaisi tippaakaan. :)

Vierailija
235/266 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
236/266 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:55"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:25"]Miltä tuntuu olla varasijalla? Tai miehen seksileluna? [/quote] En ole varasijalla, koska en tavoittele puolison paikkaa. Seksiä minulla on kylläkin enemmän miehen kanssa kuin puolisolla. Mies on yhtä paljon minun seksileluni kuin minä hänen. Ap

[/quote]

Ja mistä sinä näin päättelet? Miehen kertoman mukaanko? Kuule, tässä sulle yllätys...se mitä mies sanoo vaimostaan, seksistään vaimonsa kanssa tai sen määrästä ei pidä paikkaansa. Voin sanoa tämän kokemusken syvällä rintaäänellä. Jos juttelisit naisen kanssa, niin saattaisit yllättyä. Usein seksielämä kotona onkin kovin vilkasta ja vilkastuu vaan kun rakastajatar tulee kuvioihin. Luultavasti sulla harjoitellaan kaikkea uutta ja kotona toteutetaan uudestaan. 

Yhtä kaikki, aika ällöttävää, että annat äijän uittaa kulliaan kahteen vaginaan. Eikö taudit pelota yhtään? Onko teitä vain kaksi? Mistä voit tietää mitä ehkäisyä mies käyttää muitten naisten kanssa?

Vierailija
237/266 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin noloa olla jonkun miehen pelkkä varamuija ja edes kuvitella että se mies jättää oikean puolisonsa.

Vierailija
238/266 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:13"]Sinulla on siis lapsia. Kuvitellaan, että sinulla olisi nyt aikuinen tytär, joka tulee itkien kertomaan että miehensä on pettänyt häntä (jonkun sinunlaisesi kanssa). Hän on saanut selville, kuka tämä (viaton) toinen nainen on. Mitä sanot tyttärellesi? Neuvotko, että vika on vain miehessä? Kerrot, että sinulla on tapana myös naida muiden miehiä ja se on mielestäsi ok, kun molemmat nauttivat seksistä. :) [/quote] Lue nyt aikaisemmat viestini kuitenkin vielä. En kyllä lähtisi tyttäreni kanssa mitään naisia ruotimaan vaan käskisin unohtamaan hänet ja keskittymään omaan suhteeseensa ja siihen, mitä hän itse haluaa siinä tilanteessa. Lasteni kanssa en keskustele seksielämästäni, olivat he minkä ikäisiä tahansa. Ap [/quote] Mutta ihan avoimesti sinä täälläkin siitä puhut? :D Et siis tuntisi yhtään inhoa sitä toista naista kohtaan? Miksei aikuisen lapsen kanssa voi puhua seksielämästään?

[/quote]

Eli sinun mielestäsi avoimuus (ja rehellisyys?) anonyymillä nettipalstalla on sama kuin lapsen ja vanhemman välillä? Hellurei ja hellät tunteet!

Vierailija
239/266 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:35"]

Minusta tuntuu että tavallaan haluaisit tämän miehen omaksesi, mutta et saa. Hyi, kuka huolisikaan! Miksi muuten täällä niin kovasti haluaisit asiaa käsitellä. Onnea teille elämässänne! :) Toivon että löydät vielä ihan oman ihanan miehen niin kuin moni muukin meistä. <3

[/quote]

Minulla on oma ihana mies. Hän voi harrastaa seksiä muidenkin kanssa, ihan samoin kuin minäkin voin. Miksi haluaisin omakseni jonkun muun vain siksi, että harrastan hänen kanssaan seksiä? En siis ole ap.

Vierailija
240/266 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:57"]

On ihmisiä, joilla on korkea moraali ja on ihmisiä, joilla moraali on alhaisempi. Näin se valitettavasti on. 

[/quote]

Ja ihmisillä on erilaisia moraaleita. Minusta on moraalitonta tulla puhumaan moraalista kyselythreadiin. Ainoastaan rahanlainaajat ovat moraalittomampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi