Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on suhde varatun miehen kanssa. Kysy jos haluat.

Vierailija
18.09.2014 |

.

Kommentit (266)

Vierailija
121/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:10"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:08"]No en taida sittenkään lopettaa. Yritän vielä kilpailla muiden kanssa. Elämä on ihanaa ja laittakaa miehellenne sitten kondomit huomenna mukaan! Ap [/quote] Siis ap kirjoittaa pahoittaneen mielensä ja sinä jatkat vaan???

[/quote]

Meneppäs nyt kopio ap nukkumaan jo!

Vierailija
122/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:14"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:10"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:08"]No en taida sittenkään lopettaa. Yritän vielä kilpailla muiden kanssa. Elämä on ihanaa ja laittakaa miehellenne sitten kondomit huomenna mukaan! Ap [/quote] Siis ap kirjoittaa pahoittaneen mielensä ja sinä jatkat vaan???

[/quote]

Meneppäs nyt kopio ap nukkumaan jo!

[/quote]

Eikö teillä ole mitään rajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiselle aplle. Minä olen ollut vastaavassa tilanteessa se vaimo. Tosin mieheni "toinen nainen" oli rakastunut ja halusi, että eroamme.
Mutta hän oli miehelle vain lelu ja kosto, kun minä olin aiemmin pettänyt miestäni

Kysynpä sinulta. Onko sinulla minkäänlaista itsekunnioitusta? Vai eikö sillä tosiaan ole mitään väliä missä mies munaansa uittaa? Etkö sinä koe häntä mitenkään läheisenä niin, että olisit edes kiinnostunut hänen elämästään tai tunteistaan? Onko seksi tosiaan niin hyvää, että millään muulla ei ole merkitystä?

Vierailija
124/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:44"]

Alkuperäiselle aplle. Minä olen ollut vastaavassa tilanteessa se vaimo. Tosin mieheni "toinen nainen" oli rakastunut ja halusi, että eroamme. Mutta hän oli miehelle vain lelu ja kosto, kun minä olin aiemmin pettänyt miestäni Kysynpä sinulta. Onko sinulla minkäänlaista itsekunnioitusta? Vai eikö sillä tosiaan ole mitään väliä missä mies munaansa uittaa? Etkö sinä koe häntä mitenkään läheisenä niin, että olisit edes kiinnostunut hänen elämästään tai tunteistaan? Onko seksi tosiaan niin hyvää, että millään muulla ei ole merkitystä?

[/quote]

Seksi on hyvää, sitä ei voi kiistää. Ei ole minun asia missä roolissa mies lopulta minua haluaa, koska en suunnittelu vakiintumista. Tässä kohdin eroan tuosta sinun jututusta. Itsekunnioitus on siis kunnossa, eikä mies rakastelu kuin minua ja vaimoaan. Tai no, vaimoaan harvoin ja pakolla ettei tule ilmi. Me rakastamme toisiamme ja se riittää minulle. Ap

Vierailija
125/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:44"]

Alkuperäiselle aplle. Minä olen ollut vastaavassa tilanteessa se vaimo. Tosin mieheni "toinen nainen" oli rakastunut ja halusi, että eroamme. Mutta hän oli miehelle vain lelu ja kosto, kun minä olin aiemmin pettänyt miestäni Kysynpä sinulta. Onko sinulla minkäänlaista itsekunnioitusta? Vai eikö sillä tosiaan ole mitään väliä missä mies munaansa uittaa? Etkö sinä koe häntä mitenkään läheisenä niin, että olisit edes kiinnostunut hänen elämästään tai tunteistaan? Onko seksi tosiaan niin hyvää, että millään muulla ei ole merkitystä?

[/quote]

Seksi on hyvää, sitä ei voi kiistää. Ei ole minun asia missä roolissa mies lopulta minua haluaa, koska en suunnittelu vakiintumista. Tässä kohdin eroan tuosta sinun jututusta. Itsekunnioitus on siis kunnossa, eikä mies rakastelu kuin minua ja vaimoaan. Tai no, vaimoaan harvoin ja pakolla ettei tule ilmi. Me rakastamme toisiamme ja se riittää minulle. Ap
[/quote] rakastatte? Millainen käsitys sinulla on rakkaudesta?

Vierailija
126/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:44"] Alkuperäiselle aplle. Minä olen ollut vastaavassa tilanteessa se vaimo. Tosin mieheni "toinen nainen" oli rakastunut ja halusi, että eroamme. Mutta hän oli miehelle vain lelu ja kosto, kun minä olin aiemmin pettänyt miestäni Kysynpä sinulta. Onko sinulla minkäänlaista itsekunnioitusta? Vai eikö sillä tosiaan ole mitään väliä missä mies munaansa uittaa? Etkö sinä koe häntä mitenkään läheisenä niin, että olisit edes kiinnostunut hänen elämästään tai tunteistaan? Onko seksi tosiaan niin hyvää, että millään muulla ei ole merkitystä? [/quote] Seksi on hyvää, sitä ei voi kiistää. Ei ole minun asia missä roolissa mies lopulta minua haluaa, koska en suunnittelu vakiintumista. Tässä kohdin eroan tuosta sinun jututusta. Itsekunnioitus on siis kunnossa, eikä mies rakastelu kuin minua ja vaimoaan. Tai no, vaimoaan harvoin ja pakolla ettei tule ilmi. Me rakastamme toisiamme ja se riittää minulle. Ap [/quote] rakastatte? Millainen käsitys sinulla on rakkaudesta?

[/quote]

Rakkaus on arvokas asia. Se rakentuu luottamukselle, ja sitä mä koen tän miehen kanssa. Se on jotain ehdotonta ja rajatonta tunnetta, molemminpuolista tottakai. Siitä kumpuaa hekuma ja liekki joka kantaa seuraavaan tapaamiseen asti. Ap

Vierailija
127/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin piti vielä lisätä, että mieheni valehteli tuolle toiselle, että meillä ei ole seksiä tai on harvoin ja ettei enää rakasta minua ja muutenkin haukkui melkoisesti. Mistäkö tiedän. Se nainen kertoi ja väitti kivenkovaa, että minä olen vain katkera ex :D

Sinuna en kyllä uskoisi mitään mitä mies sanoo vaimostaan tai mistään muustakaan. Mutta eihän sillä ollutkaan väliä sillä et halunnut vakiintua.

Vierailija
128/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ymmärrätkö, että rakkaus ei ikinä milloinkaan PETÄ!

Vierailija
129/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:53"]

Niin piti vielä lisätä, että mieheni valehteli tuolle toiselle, että meillä ei ole seksiä tai on harvoin ja ettei enää rakasta minua ja muutenkin haukkui melkoisesti. Mistäkö tiedän. Se nainen kertoi ja väitti kivenkovaa, että minä olen vain katkera ex :D Sinuna en kyllä uskoisi mitään mitä mies sanoo vaimostaan tai mistään muustakaan. Mutta eihän sillä ollutkaan väliä sillä et halunnut vakiintua.

[/quote]

En halua vakiintua, en ainakaan nyt. Luotan silti mieheen, miksi en luottaisi? Ei hän ole minun luottamustani pettänyt eikä petä. Tiedän syyt miksi vaimo ei riitä ja kiinnosta. Lisäksi olen tavannut vaimon muutaman kerran ilman että hän tunsi minua. En ole näissä asioissa tyhmä. Rakkaus on ihanaa. Ap

Vierailija
130/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:54"]

[/quote]

Ei rakkaani ole koskaan minua pettänytkään. Hyväksyn hänen pakollisen juttunsa vaimonsa kanssa. Se ei ole minulta pois, ei siinä ole aitoa tunnetta. Kyllä sen erottaa. Ap

Vierailija
131/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te voitte nauttia toisistanne ja viihtyä yhdessä, mutta rakkautta tuo ei ole ja se sinun täytyy itsekkin ymmärtää.

Sinun puoleltasi en tiedä. Mutta et halunnut vakiintua, vaikka olet rakastunut. Ei uhan nyt käy yksiin.

Mutta mies ei sinua rakasta. Se on varma. Hän olisi jättänyt jo vaimonsa, vaikka tietäisikin ettet halua vakiintua niin hän ei eläisi naisen kanssa, jota ei rakasta. Etenkään, kun ei edes ole lapsia.

Vierailija
132/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:56"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:54"]

[/quote]

Ei rakkaani ole koskaan minua pettänytkään. Hyväksyn hänen pakollisen juttunsa vaimonsa kanssa. Se ei ole minulta pois, ei siinä ole aitoa tunnetta. Kyllä sen erottaa. Ap
[/quote] uskotko todella noin sinisilmäisesti? Näetkö sinä mitä he tekevät arkisin? Olet tavannut vaimon. Miehen kanssako?

Vierailija
133/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:57"]

Te voitte nauttia toisistanne ja viihtyä yhdessä, mutta rakkautta tuo ei ole ja se sinun täytyy itsekkin ymmärtää. Sinun puoleltasi en tiedä. Mutta et halunnut vakiintua, vaikka olet rakastunut. Ei uhan nyt käy yksiin. Mutta mies ei sinua rakasta. Se on varma. Hän olisi jättänyt jo vaimonsa, vaikka tietäisikin ettet halua vakiintua niin hän ei eläisi naisen kanssa, jota ei rakasta. Etenkään, kun ei edes ole lapsia.

[/quote]

Asiat ei ole aina noin mustavalkosia. Miehellä on syynsä jatkaa vaimonsa kanssa, mutta ei se ole pois meidän rakkaudesta. Vakiintumista on niin monella eri tasolla, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ja miten voit sanoa ettei mies rakasta, kaikki kertoo toista. Ap

Vierailija
134/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmempikin tajuaa, ettei ketjussa ole enää oikea ap, joka lopetti jo, vaan joku mielisairas, joka ei osaa edes kirjoittaa. Idioottina kommentoi "valeap:lle" yllä, vaikka viesti ei edes ollut ap:n. Nämä pilaavat palstan!

Vierailija
135/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:44"]

[/quote]

[/quote]

Mene vittuun!

Vierailija
136/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:58"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:56"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:54"] Ap ymmärrätkö, että rakkaus ei ikinä milloinkaan PETÄ! [/quote] Ei rakkaani ole koskaan minua pettänytkään. Hyväksyn hänen pakollisen juttunsa vaimonsa kanssa. Se ei ole minulta pois, ei siinä ole aitoa tunnetta. Kyllä sen erottaa. Ap [/quote] uskotko todella noin sinisilmäisesti? Näetkö sinä mitä he tekevät arkisin? Olet tavannut vaimon. Miehen kanssako?

[/quote]

Olen tavannut vaimon muutaman kerran. Yhden kerran ilman miehen paikallaoloa ja toisen kerran mies oli paikalla. Vaimo ei tiedä meistä mitään, mutta minähän tiesin hänet. Ihan mukava nainen, mutta ei kuitenkaan minun tasollani. Ap

Vierailija
137/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:55"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:53"]

Niin piti vielä lisätä, että mieheni valehteli tuolle toiselle, että meillä ei ole seksiä tai on harvoin ja ettei enää rakasta minua ja muutenkin haukkui melkoisesti. Mistäkö tiedän. Se nainen kertoi ja väitti kivenkovaa, että minä olen vain katkera ex :D Sinuna en kyllä uskoisi mitään mitä mies sanoo vaimostaan tai mistään muustakaan. Mutta eihän sillä ollutkaan väliä sillä et halunnut vakiintua.

[/quote]

En halua vakiintua, en ainakaan nyt. Luotan silti mieheen, miksi en luottaisi? Ei hän ole minun luottamustani pettänyt eikä petä. Tiedän syyt miksi vaimo ei riitä ja kiinnosta. Lisäksi olen tavannut vaimon muutaman kerran ilman että hän tunsi minua. En ole näissä asioissa tyhmä. Rakkaus on ihanaa. Ap
[/quote]

Mene vittuun!

Vierailija
138/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:52"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:44"] Alkuperäiselle aplle. Minä olen ollut vastaavassa tilanteessa se vaimo. Tosin mieheni "toinen nainen" oli rakastunut ja halusi, että eroamme. Mutta hän oli miehelle vain lelu ja kosto, kun minä olin aiemmin pettänyt miestäni Kysynpä sinulta. Onko sinulla minkäänlaista itsekunnioitusta? Vai eikö sillä tosiaan ole mitään väliä missä mies munaansa uittaa? Etkö sinä koe häntä mitenkään läheisenä niin, että olisit edes kiinnostunut hänen elämästään tai tunteistaan? Onko seksi tosiaan niin hyvää, että millään muulla ei ole merkitystä? [/quote] Seksi on hyvää, sitä ei voi kiistää. Ei ole minun asia missä roolissa mies lopulta minua haluaa, koska en suunnittelu vakiintumista. Tässä kohdin eroan tuosta sinun jututusta. Itsekunnioitus on siis kunnossa, eikä mies rakastelu kuin minua ja vaimoaan. Tai no, vaimoaan harvoin ja pakolla ettei tule ilmi. Me rakastamme toisiamme ja se riittää minulle. Ap [/quote] rakastatte? Millainen käsitys sinulla on rakkaudesta?

[/quote]

Rakkaus on arvokas asia. Se rakentuu luottamukselle, ja sitä mä koen tän miehen kanssa. Se on jotain ehdotonta ja rajatonta tunnetta, molemminpuolista tottakai. Siitä kumpuaa hekuma ja liekki joka kantaa seuraavaan tapaamiseen asti. Ap
[/quote]

Mene vittuun!

Vierailija
139/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:55"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:53"] Niin piti vielä lisätä, että mieheni valehteli tuolle toiselle, että meillä ei ole seksiä tai on harvoin ja ettei enää rakasta minua ja muutenkin haukkui melkoisesti. Mistäkö tiedän. Se nainen kertoi ja väitti kivenkovaa, että minä olen vain katkera ex :D Sinuna en kyllä uskoisi mitään mitä mies sanoo vaimostaan tai mistään muustakaan. Mutta eihän sillä ollutkaan väliä sillä et halunnut vakiintua. [/quote] En halua vakiintua, en ainakaan nyt. Luotan silti mieheen, miksi en luottaisi? Ei hän ole minun luottamustani pettänyt eikä petä. Tiedän syyt miksi vaimo ei riitä ja kiinnosta. Lisäksi olen tavannut vaimon muutaman kerran ilman että hän tunsi minua. En ole näissä asioissa tyhmä. Rakkaus on ihanaa. Ap [/quote] Mene vittuun!

[/quote]

Et kai tunnistanut omaa miestäsi?

Vierailija
140/266 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:57"]Te voitte nauttia toisistanne ja viihtyä yhdessä, mutta rakkautta tuo ei ole ja se sinun täytyy itsekkin ymmärtää.

Sinun puoleltasi en tiedä. Mutta et halunnut vakiintua, vaikka olet rakastunut. Ei uhan nyt käy yksiin.

Mutta mies ei sinua rakasta. Se on varma. Hän olisi jättänyt jo vaimonsa, vaikka tietäisikin ettet halua vakiintua niin hän ei eläisi naisen kanssa, jota ei rakasta. Etenkään, kun ei edes ole lapsia.
[/quote]

No ei oo ap toi vaan joku mielisairas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi