Minulla on suhde varatun miehen kanssa. Kysy jos haluat.
Kommentit (266)
....varmaan ihan yhtä paljon niitä petettyjä vaimoja kiinnostaa teidän elämänne ja kunnianne kiinijäämisen hetkellä. Yllättävät asiat muuttavat sitä elämän suuntaa...se, mikä ei oletuksena ja fiktiona haittaa, voi todellisuudessa ollakkin sitten merkitsevää. Niin isoa ja korkeaa jakkaraa ei työelämässäkään ole, ettäkö se ei joskus heiluisi, Mutta itsemäärämisoikeuteen se kai tuokin liittyy, siis suhde varattuun mieheen.Kunhan se oikeus olisikin kaikilla.Parasta on se rakastajien uho..ja, kun vyyhtii alkaa purkautua, kiljutaan ensimmäisenä, kuinka viestit on tallessa ja ollaan haastamassa oikeuteen siitä ja tästä ja tosta.Saa tehdä, mitä haluaa kenestäkään piittaamatta, mutta kannetaanhaan ne seurauksetkin sitten yhtä jämäkästi ja ihan yksinään.
miksei tämmöiset ihmiset voi elää avoimessa suhteessa?? onko pakko rikkoa perheitä? onko pakko aina palstalle kertoilla salarakkaista!!! pitäkää se sitten omana tietona!! tai jos ei niin kerro sitten nimi ja paikkakunta! vi&***%€#aa niin jo nämä aloitukset
Pahin tietämäni pettäminen oli, kun J kävi vieraissa vaimonsa ollessa vastasyntyneen kanssa sairaalassa. Mikä miehiä vaivaa, siis pettäjiä?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:04"]miksei tämmöiset ihmiset voi elää avoimessa suhteessa?? onko pakko rikkoa perheitä? onko pakko aina palstalle kertoilla salarakkaista!!! pitäkää se sitten omana tietona!! tai jos ei niin kerro sitten nimi ja paikkakunta! vi&***%€#aa niin jo nämä aloitukset
[/quote]
No mä en ainakaan v oo i kertoo muille!
En voi ymmärtää, miten joku voi noin vähän kunnioittaa toisten parisuhdetta. Toivottavasti karman laki toteutuu jossain vaiheessa elämääsi.
Olen sanonut ennenkin ja sanon jälleen tässäkin ketjussa, että varatun kanssa suhteessa olevat ovat koulukiusaasjia, niitä hiljaisia hyväksyjiä, joita ilman kiusaamista ei tapahtuisi. He yllyttävät ja kannustavat osoittamalla pettäjälle, että hyväksyvät hänet, ihailevat häntä ja jopa rakastavat häntä, vaikka hän tahallaan ja tietoisena satuttaa omaa perhettään. Pettäjä saa teostaan sellaisen kuvan, että se on hyväksyttävää ja ihailtavaa ja että muiden ihmisten tunteista ei tarvitse välittää, kunhan itse vain on onnellinen.
En ole koskaan ymmärtänyt tällaisia ihmisiä. Miten heillä voi olla niin vähän arvostusta, kunnioitusta ja empatiakykyä kanssaihmisiään kohtaan? Minkälaisia oman nautinnon maksimoijia nämä ihmiset ovat? Kuinka he pystyvät noin vajaavaisilla ihmisyyteen kuuluvilla taidoilla olla hyviä vanhempia ja hyviä kasvattajia?
Koulumaailma on minulle tuttu, ja nämä hiljaiset hyväksyvät eivät useinkaan koe tekevänsä mitään väärin, ei, vaikka ovat kannustaneet ja yllyttäneet ja näin käytännössä osallistuneet siihen kiusaamiseen. Valitettavan usein kotona on samankaltainen vanhempi.
Jotenkin ihmetyttää, miksi se toinen nainen on syypää. Jos avioitunut mies pelehtii toisen naisen kanssa, on vastuu yksin miehellä. Kyllä se mies löytää aina uuden naaraan saaliikseen, useita parhaillaan. Sitten tämän petturin jäädessä kiinni mies selostaa vaimolleen, että kun se xxx toistuvasti laittoi viestejä ja ehdotti tapaamisia, niin en voinut jättää pulaan. Reppana-luonteita, jotka eivät laspuudessakaan osanneet puoliaan pitää ja syyttivät toisia.
Oikeastaan ymmärrän vallan hyvin, jos tuollaisilta miehiltä riittää pelkkä seksi naiselle.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:11"]
Jotenkin ihmetyttää, miksi se toinen nainen on syypää. Jos avioitunut mies pelehtii toisen naisen kanssa, on vastuu yksin miehellä. Kyllä se mies löytää aina uuden naaraan saaliikseen, useita parhaillaan. Sitten tämän petturin jäädessä kiinni mies selostaa vaimolleen, että kun se xxx toistuvasti laittoi viestejä ja ehdotti tapaamisia, niin en voinut jättää pulaan. Reppana-luonteita, jotka eivät laspuudessakaan osanneet puoliaan pitää ja syyttivät toisia.
Oikeastaan ymmärrän vallan hyvin, jos tuollaisilta miehiltä riittää pelkkä seksi naiselle.
[/quote]
Eivät he yksin olekaan, mutta jotenkin on annettu tässäkin keskustelussa ymmärtää, että heillä ei ole vastuuta ollenkaan toisten avioliitosta.Saahan sen purukuminkin työntää lentokoneen istuimeen.Eihän sekään varsinaisesti vituta kuin sitä, jonka housuihinse sitten tarttuu.Kaikilla on vastuu omista tekemisistään ja siitä mitä niillä toisille aiheuttaa.Siitä nyt ei pääse yli eikä ympäri.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:11"]
[/quote]
Eivät he yksin olekaan, mutta jotenkin on annettu tässäkin keskustelussa ymmärtää, että heillä ei ole vastuuta ollenkaan toisten avioliitosta.Saahan sen purukuminkin työntää lentokoneen istuimeen.Eihän sekään varsinaisesti vituta kuin sitä, jonka housuihinse sitten tarttuu.Kaikilla on vastuu omista tekemisistään ja siitä mitä niillä toisille aiheuttaa.Siitä nyt ei pääse yli eikä ympäri.
Ei se toinen nainen petä sitä vaimoa, vaan mies tekee sen. Aika moni varattu mies esittää vapaata ja voi mennä kauankin ennen kuin totuus paljastuu. Moni tokanainen lattaa siinä vaiheessa pelin kiinni, mutta osa ei. Ei kykene, jos on tunteet vahvasti mukana.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:23"]
Ei se toinen nainen petä sitä vaimoa, vaan mies tekee sen. Aika moni varattu mies esittää vapaata ja voi mennä kauankin ennen kuin totuus paljastuu. Moni tokanainen lattaa siinä vaiheessa pelin kiinni, mutta osa ei. Ei kykene, jos on tunteet vahvasti mukana.
[/quote]
Kyllä seksi on niin henkilökohtainen asia, että jos sitä harrastetaan välillisestikin yhdessä kaikki kolme yhden siitä tietämättä, on se silloin petos.Hyvin haitallinen sellainen jo ihan sukupuolitautien leviämisen puolesta....Ja, kun puhutaan "hyvästä seksistä", voisi ehkä olettaa, että eritteet vaihtuvat muutenkin kuin vain penetraatiossa?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 08:18"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 04:26"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:13"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 03:07"] Ja oli sitten alkuperäinen ap tai ei niin ompahan nyt tuotu tähän toisenlaistakin näkökulmaa. :) En tuomitse ap:ta suoraan, mutta edelleen mietin miksi se mieheni toinen näki niinpaljon vaivaa saadakseen mieheni. Ja mitä ihmettä mies teki, että noin sai toisen uskomaan heihin, kun kuitenkin meidän perhe oli ihan normaali, seksiä jokapäivä, mies hoisi kotitöitä ja laittoi ruokaa. Sattui olemaan joulu ja vietimme joulua yhdessä siitäkin huolimatta, että sain itsenäisyyspäivänä tietää tuosta petoksesta ja olin aivan järkyttynyt. [/quote] Meidän tapauksessa me molemmat näemme vaivaa, en vain minä. Mies näkee todella paljon vaivaa pitääksen rakkauttamme yllä. Tämä on nyt toinen asia joka eroaa teidän perheestänne. En epäile etteikö arki sujuisi myös mieheni kohdalla, tiedän jopa sen toimivan. Rakkautta ei kuitenkaan ole, mutta sitä vaimon on vaikea havaita. Itse taas ulkopuolisena näen sen selvästi. Aito rakkaus on siirtynyt minun asuntooni. Ap [/quote] Siis se toinen uskoi täysin, että mieheni rakastaa häntä ja vain häntä. Kyllä mieheni hänen mielestään näki vaivaa heidän suhteensa eteen, mutta se kaikki oli vain esitystä. Jos mieheni olisi oikeasti hänet halunnut olisi hän mennyt sinne lopullisesti. Viimeistään siinä vaiheessa, kun minä halusin eron. Mutta sensijaan lopetti suhteen. Ja näki vaivaa, että sai minut takaisin. [/quote] Todennäkoisemmin tässä on kuitenkin käynyt niin, että se toinen ei ole missään vaiheessa miestäsi omakseen halunnutkaan ja perääntyi heti kun mies yllättäin vapautui. [/quote] Jos näin on niin miksi hän teki kaikkensa, että eroaisimme? Tarjoutui jopa maksamaan eron, kun minä totesin etten ala eroa maksella.
[/quote]
Ei saa sotkea omia kokemuksia liiaksi muiden tapauksiin. Kyllähän sitä rakkauden tunnistaa kun se omalle kohdalle sattuu. Ap
[/quote]
Kullakin on oma käsityksensä rakkaudesta. Minulle se on henkinen yhteys toiseen. Se, että tunnet mitä toinen tuntee ja haluat toiselle vain hyvää. Siksi valehtelu eikä petokset kuulu rakkauteen.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:18"]Ja mistä sinä näin päättelet? Miehen kertoman mukaanko? Kuule, tässä sulle yllätys...se mitä mies sanoo vaimostaan, seksistään vaimonsa kanssa tai sen määrästä ei pidä paikkaansa. Voin sanoa tämän kokemusken syvällä rintaäänellä. Jos juttelisit naisen kanssa, niin saattaisit yllättyä. Usein seksielämä kotona onkin kovin vilkasta ja vilkastuu vaan kun rakastajatar tulee kuvioihin. Luultavasti sulla harjoitellaan kaikkea uutta ja kotona toteutetaan uudestaan.
Yhtä kaikki, aika ällöttävää, että annat äijän uittaa kulliaan kahteen vaginaan. Eikö taudit pelota yhtään? Onko teitä vain kaksi? Mistä voit tietää mitä ehkäisyä mies käyttää muitten naisten kanssa?
[/quote]
Sivusuhteita pitäneen miehen kommentti:
Yleensä olen ollut kohtuu rehellinen kotiseksistä, tai siis sen puutteesta. Tuo seksielämän vilkastuminen pitää kyllä paikkansa. Ehkä sitä on vaan itse paremmalla tuulella, kun on harrastanut seksiä ja se sitten peilaantuu kotiinkin. Ei eri ihmisten kanssa voi samoja juttuja kokeilla, esim. vaimo ei suostu minkäänlaiseen anaaliseksiin, joten ne kokemukset haetaan sitten muualta.
Ehkäisynä tietenkin kondomit! Ihmetyttää naiset jotka sormus sormessa haluaisivat ilman kumia. Oikeasti yleisempää kuin kuvitteletkaan.
Mulla on löysä pillu ja haluan jakaa sitä mahdollisimman monelle miehelle. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:13"]Mulla on löysä pillu ja haluan jakaa sitä mahdollisimman monelle miehelle. Ap
[/quote]
Sokeakin huomaa että tuo ei ollut oikean ap:n kirjoittama viesti :D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:13"]Mulla on löysä pillu ja haluan jakaa sitä mahdollisimman monelle miehelle. Ap [/quote] Sokeakin huomaa että tuo ei ollut oikean ap:n kirjoittama viesti :D
[/quote]
Ei voi kauhalla ottaa, jos on lusikalla annettu.
Ap, olisitko edelleen suhteessa, jos mies ei olisi muuten mukava kuin sängyssä?
Ihan asiallisesti haluaisin kysyä ja toivon ettet pahastu ikävästä sävystä joka välttämättä tulee viestiin.
Eikö sinulla omatunto soimaa? Tiedät varmasti hyvin että se on väärin mutta eikö sillä ole sinulle väliä? Merkitseekö moraali sinulle mitään?
Itse en voisi koskaan tehdä noin, omatunto syyttäisi valtavasti.
Ja toinen kysymys. Onko teillä tarkoitus alkaa olemaan tulevaisuudessa yhdessä? Suunnitelmia että mies jättäisi puolisonsa ja alkaisitte ihan päivänvalossa olemaan yhdessä vai onko vain tarkoitus pettää?
T. 30v naivi joka edelleen elää viattomassa maailmassa eikä aina oikein ymmärrä ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:13"]Mulla on löysä pillu ja haluan jakaa sitä mahdollisimman monelle miehelle. Ap [/quote] Sokeakin huomaa että tuo ei ollut oikean ap:n kirjoittama viesti :D
[/quote]
Ei voi kauhalla ottaa, jos on lusikalla annettu.
Ap, olisitko edelleen suhteessa, jos mies ei olisi muuten mukava kuin sängyssä?
[/quote]
Oheisjuttelut jäisivät varmaan vähemmälle ja jäljelle jäisi pelkkä seksi. Ap
Ei kysyttävää, niin oli minullakin ei ikinä jääty kiinni.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:39"]
Onko sinulla ollut jotenkin tunnekylmä lapsuus? Ehdotan lämpimästi psykiatrilla käyntiä ja terapiaa.
[/quote]
Jokainen saa käyttää rahansa miten haluaa, mutta jos julkiselle puolelle olet ohjaamassa, niin ehkä parempi säästää ap:n hoitoaika ja rahat jollekkin sitä oikeasti tarvitsevalle.