Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies on kerran lähestynyt sinua "törkeästi", eli esimerkiksi suoraan petiin kysymällä, niin voiko hän joskus myöhemmin saada uuden tilaisuuden jos lähestyy hienovaraisemmin?

Vierailija
21.08.2021 |

Miten on? Onko se yks palo ja kokonaan pelistä pois, vai voiko mies saada uuden mahdollisuuden?

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran.

Vierailija
2/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelistä pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heti ehdottaa petiin menoa. Joutuu heti mustalle listalle loppu elämäksi.

Vierailija
4/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se totuus siinä paljastui, eli mikä naisessa kiinnostaa. Ihan turha enää teeskennellä, että naisella persoonana olisi kyseiselle miehelle mitään merkitystä.

Vierailija
5/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrasta ulkona. 

Vierailija
6/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertamokasta pelistä pois.

Ei armoa.

Vierailija
7/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa miehen, joka käyttäytyy tökerösti naisia kohtaan? Aika harva.

Vierailija
8/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli menetetty. Sen avauksen voi tehdä vain kerran.

Vierailija
9/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se suoraan seksimielessä lähestyminen on aika halventavaa naista kohtaan.

Vierailija
10/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko kiinnostava. Totta kai jos huomaa, että himoitsee jotain tyyppiä tai on ihastunut, haluaa myöhemmin tavata häntä.

Olisi ihanaa, jos joku todella kuuma olisi joskus yhtäkkiä ehdottanut jotain tökeröä ja ensin olisin muka ollut hämmästynyt mutta myöhemmin tajunnut että pidänkin. Ja sitten mies muka vielä ehdottaisi uudestaan. Todennäköisempää varmaan, että myöhemmin mies olisi sitten vaikeammin tavoiteltava.

Vierailija
11/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on lähestynyt minua kuvailulla tavalla törkeästi ja olen ollut siitä iloinen.

-mies

Vierailija
12/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotto menee joten vain jos miehen kanssa on tekemisissä muuten pitempiaikaisesti ja on tilaisuus osoittaa että on oikeasti tosissaan. Ja silloinkin saa kyllä nähdä vaivaa ja tulee paskatestatuksi vaikka muuten en sellaista harrastaisi. Mutta jonkun satunnaisen vonkaajan on ihan turha yrittää toista kertaa.

Vierailija
13/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kokeile miten käy,kokemattomal voi antaa tyhmän ja osaamattoman käytöksen anteeksi, jollekin elähtäneelle playeril luultavasti ei.

Vierailija
14/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksestäsi päätellen et ole viisastunut yhtään.

Vierailija
15/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän tapauksen jossa joutui mustalle listalle, mutta nainen lämpeni myöhemmin ja lopulta päästi sisään.

Vierailija
16/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen on lähestynyt minua kuvailulla tavalla törkeästi ja olen ollut siitä iloinen.

-mies

So? Siinähän sun elämä kuluu mukavasti Vauvalla vaatien naisia muuttumaan miehiksi.

Vierailija
17/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Täysi no-no ja turn off ja good bye.

Vierailija
18/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tiedän tapauksen jossa joutui mustalle listalle, mutta nainen lämpeni myöhemmin ja lopulta päästi sisään.

Hah hah. Senkun haaveilet.

Vierailija
19/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mahdollisuus olisi sellainen että mies pyytäisi anteeksi tökeröä seksin ehdottelua. Ja sanoisi vilpittömästi että toivoo mahdollisuutta näyttää naiselle pystyvänsä parempaan. Se voisi olla aika romanttistakin...

Vierailija
20/141 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään tuo ajatusmaailma riittäisi laittamaan mustalle listalle. Ei minulle ole mitään ongelmaa harrastaa seksiä haluttavan miehen kanssa ensitapaamisella. Ongelma on se, että jos jo kertaalleen olen hänet torjunut niin mikä ihme hänet saa kuvittelemaan, että hän olisi muuttunut kiinnostavaksi?