Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos EU saa tahtonsa läpi, voi esimerkiksi 20 000 € maksavasta autosta maksaa käteisellä korkeintaan 10 000 €!

Vierailija
21.08.2021 |

Kun tapahtuu kuulemma NIIN PALJON tätä rahanpesua tavallisten kuluttajien keskuudessa. Ja isokenkäisten sijoitukset Cayman-saarille ym. veroparatiiseihin eivät ole mitään!

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa.

Saisi ostettua auton puoleen hintaan.

Vierailija
2/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämmösten juttujen takii mä täs muuttelen pankkitalletuksiani (n. 250000 e) koko aika pikku hiljaa käteiseks jotta tyttäreni ei tartte maksella mitään perintö- eikä lahjaveroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä juttu on?

Vierailija
4/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteisellä maksaminen autokaupan yhteydessä tarkoittaa sitä, että ostaja maksaa kauppasumman omalta tililtään. Kymppitonnien hämäriä setelitukkuja on syytäkin olla ottamatta vastaan, jo ilman erillistä lainsäädäntöä.

Vierailija
5/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteinen on muutenkin häviämässä yhteiskunnasta, joten suurta osaa ihmisistä tuo ei hetkauta. Yritäpä vaikka mennä pankkiin tallettamaan kolikoita niin ymmärrät.

Vierailija
6/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä?

Vierailija
7/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämmösten juttujen takii mä täs muuttelen pankkitalletuksiani (n. 250000 e) koko aika pikku hiljaa käteiseks jotta tyttäreni ei tartte maksella mitään perintö- eikä lahjaveroja.

Nostaa 250e päivässä niin menee vaan vähän vajaa 3v.

Vierailija
8/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siihen ihan hyvin aikaa. Jäin viime vuonna eläkkeelle 65-vuotiaana ja voin aamulenkin ohessa käydä nostelemassa pankista tommoset 300-400 e kerral. Siinä säästyy arviolt 75000 e perintöverot. Ja mun tyttäreni ei tosiaan tarvi joutuu makseleen tollasii veroi että hallitus saa taas tuhlailla ne ties mihin "muukalaisten" hyysäämiseen!

Vierailija
9/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siihen ihan hyvin aikaa. Jäin viime vuonna eläkkeelle 65-vuotiaana ja voin aamulenkin ohessa käydä nostelemassa pankista tommoset 300-400 e kerral. Siinä säästyy arviolt 75000 e perintöverot. Ja mun tyttäreni ei tosiaan tarvi joutuu makseleen tollasii veroi että hallitus saa taas tuhlailla ne ties mihin "muukalaisten" hyysäämiseen!

Joku kupsahtanut eukko jätti justiinsa 512 000 euron suuruisen perinnön kotikaupungilleen. Kaupungille?! Ennemmin vaikka pahimmalle vihamiehelle kuin johonkin kaupungin pohjattomaan kassaan. 

Vierailija
10/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitä on linkkiä aiheeseen liittyen:

https://www.hs.fi/talous/art-2000008140621.html

Vierailija
11/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä menisi läpi ostaisin silti esim. auton niin että käteisellä vähintään se 10000 euroa. Jos ei muuten niin ihan v*tt**ll*ks*n*.

Vierailija
12/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina auton käteisellä.

Viimeksi sain 2000 euron alennuksen kun maksoin käteisellä.

Vierailija
13/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin aikoinani mun ensimmäisestä asunnosta 10000€ käteisellä, ihan siis seteleinä. Pankki ei jotenkin onnistunut muuten toteuttamaan siirtoa ajallaan joten piti käydä nostamassa rahana. En ole ehkä ikinä jännittänyt niin paljon kävellä torin läpi toiseen pankkiin tekemään kauppoja kuin tuo raha taskussani. Mutta en voi ymmärtää miksi joku tieten tahtoen haluaisi käsitellä noin isoja käteissummia jos on puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
14/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva ale. 

Vierailija
15/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva ale. 

Hinnassa oli paljon enemman ilmaa kuin tuo 2000. :D

Suoraa hulluutta ostaa auto kateisella.

Vierailija
16/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteinen on muutenkin häviämässä yhteiskunnasta, joten suurta osaa ihmisistä tuo ei hetkauta. Yritäpä vaikka mennä pankkiin tallettamaan kolikoita niin ymmärrät.

Yrita nyt Suomessa asioida pankissa mitenkaan, ei onnistu. Talla hetkella en paase edes omiin rahoihini kasiksi. Kun on se rahan pesu. Vihon viimeinen paikka.

Vierailija
17/130 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättäjillä  nyt ei muutenkaan ole kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
18/130 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi autoliike antaisi tuollaisesta alennusta? Niille on paljon kannattavampaa myydä rahoitus siihen kylkeen.

Vierailija
19/130 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi autoliike antaisi tuollaisesta alennusta? Niille on paljon kannattavampaa myydä rahoitus siihen kylkeen.

Autokauppias voi laittaa puolet summasta omaan taskuun.

Vierailija
20/130 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisiä on 1,6 miljoonaa, nuoremmilla sukupolvilla ei ole enää kunnon palkkatöitä eli moni meinaa luopua autosta kokonaan lähitulevaisuudessa. Autoverotus joudutaan siirtämään asuntoverotukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän