Miksi koronarokotuksen vastustajille on niin tärkeää, että muut ihmiset eivät ota rokotusta?
Hehän saavat valita vapaasti omasta puolestaan. Miksi he eivät halua sallia muille samaa oikeutta? Sitä ihmettelen.
Kommentit (615)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.
Sikäli kiinnostaa, koska rokottamattomien takia tautia ei saada voitettua ja sillä on paremmat mahdollisuudet mutatoitua uusiksi kurjiksi varianteiksi.
Oireeton sairastaja voi tartuttaa monia ja jopa aiheuttaa kuoleman jollekulle, joka ei ole saanut rokotetta tai ei voi sitä terveydellisistä syistä ottaa.
Miksi juuri rokottamattomien vuoksi tauti mutatoituisi? CDC:n mukaan noin kolmasosalla ihmisistä on jo aiempien koronavirusten pohjalta immuniteettia tätä nykyistä koronavirusta vastaan. Sen ansiosta elimistö torjuu uuden viruksen jo ennenkin se ehtii levitä kehossa, eikä oireita tule, viruskuorma kehossa ei kasva..
Oireeton rokotettu sairastaja levittää sitä tautia ihan samalla tavalla kuin rokottamatonkin oireeton ihminen.Ei mene ihan noin. Koska rokottamaton saa todennäköisemmin tartunnan, on pidempään tarttuava ja sairastaa todennäköisemmin vakavaa tautimuotoa (jossa suurempi viruskuorma), ja rokottamattomissa on myös enemmän väkeä joka ei noudata mitään turvavälejä sun muuta, niin aika selkeää on että valtaosa tartunnoista tulee juuri rokottamattomilta.
Eli et tunnusta sitä tutkimustulosta, että kolmasosa väestöstä on jo luonnostaan immuuni koronalle? Nyt oletetaan että kaikki rokottamattomat sairastuvat. Se nyt vain ei pidä,paikkaansa. Monissa perheissä yksi perheenjäsen on sairastanut, mutta toiset eivät.
Lääkärit ovat selvästi sanoneet, että varmasti kaikki rokottamattomat sairastuvat. Lisäksi unohdat sen että kun on tutkittu taudin sairastamisen antamaa immuniteettiä, se vaihtelee paljon useasta eri syystä, mutta saattaa olla niinkin lyhyt kuin 5-6 kuukautta. Eli jos sairastit koronan helmikuussa, nyt voi immuniteetti alkaa olla jo vähissä eli sairastut pian uudestaan.
Lääkärit tai edes ylilääkärit eivät ole tutkijoita, joten on aivan sama, mitä he sössöttävät. Tutkimuksissa on havaittu, että 34 % ihmisistä on luonnollinen T-soluimmuniteetti covidia vastaan. Tämän lisäksi toiset 30 % ovat kehittäneet immuniteetin viimeisen puolentoista vuoden aikana. Eli päälle 60 % on immuuni taudille. Jokainen, joka kertoo sinulle jotain muuta, VALEHTELEE. Mieti itseksesi miksi.
Oletko koskaan kuullut sellaisista lääkäreistä jotka ovat tutkijoita? Ja toki ovat koronapotilaita hoitavat lääkäritkin asiantuntevia sanomaan tähän aiheeseen mitä näkevät.
Ja jos kerran validi tieteellinen tieto on sulle niin tärkeää, laitapa lähde tuohon väitteeseesi T-soluista. Muuten valehtelet itse.
Olen. Heihin viitataan termillä "tutkija".
https://www.nih.gov/news-events/nih-research-matters/lasting-immunity-f…
https://www.nih.gov/news-events/nih-research-matters/antibodies-t-cells…
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32668444/
https://www.nih.gov/news-events/nih-research-matters/lasting-immunity-f…
Kuinka monta lähdettä riittää? Löydät varmaan itse googlesta niitä lisää. Tämä on siis ihan aitoa tutkimustulosta.
En jaksa lukea kaikkia, laita vaan se josta nuo prosenttiluvut otit.
Ainakaan tuossa ekassa ei mainita mitään ja tutkittu vain immunivastetta 6-8 kk tartunnan jälkeen, mikä ei tietenkään tarkoita mitään sellaista mistä sinä höpisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.
Sikäli kiinnostaa, koska rokottamattomien takia tautia ei saada voitettua ja sillä on paremmat mahdollisuudet mutatoitua uusiksi kurjiksi varianteiksi.
Oireeton sairastaja voi tartuttaa monia ja jopa aiheuttaa kuoleman jollekulle, joka ei ole saanut rokotetta tai ei voi sitä terveydellisistä syistä ottaa.
Miksi juuri rokottamattomien vuoksi tauti mutatoituisi? CDC:n mukaan noin kolmasosalla ihmisistä on jo aiempien koronavirusten pohjalta immuniteettia tätä nykyistä koronavirusta vastaan. Sen ansiosta elimistö torjuu uuden viruksen jo ennenkin se ehtii levitä kehossa, eikä oireita tule, viruskuorma kehossa ei kasva..
Oireeton rokotettu sairastaja levittää sitä tautia ihan samalla tavalla kuin rokottamatonkin oireeton ihminen.Ei mene ihan noin. Koska rokottamaton saa todennäköisemmin tartunnan, on pidempään tarttuava ja sairastaa todennäköisemmin vakavaa tautimuotoa (jossa suurempi viruskuorma), ja rokottamattomissa on myös enemmän väkeä joka ei noudata mitään turvavälejä sun muuta, niin aika selkeää on että valtaosa tartunnoista tulee juuri rokottamattomilta.
Eli et tunnusta sitä tutkimustulosta, että kolmasosa väestöstä on jo luonnostaan immuuni koronalle? Nyt oletetaan että kaikki rokottamattomat sairastuvat. Se nyt vain ei pidä,paikkaansa. Monissa perheissä yksi perheenjäsen on sairastanut, mutta toiset eivät.
Lääkärit ovat selvästi sanoneet, että varmasti kaikki rokottamattomat sairastuvat. Lisäksi unohdat sen että kun on tutkittu taudin sairastamisen antamaa immuniteettiä, se vaihtelee paljon useasta eri syystä, mutta saattaa olla niinkin lyhyt kuin 5-6 kuukautta. Eli jos sairastit koronan helmikuussa, nyt voi immuniteetti alkaa olla jo vähissä eli sairastut pian uudestaan.
Lääkärit tai edes ylilääkärit eivät ole tutkijoita, joten on aivan sama, mitä he sössöttävät. Tutkimuksissa on havaittu, että 34 % ihmisistä on luonnollinen T-soluimmuniteetti covidia vastaan. Tämän lisäksi toiset 30 % ovat kehittäneet immuniteetin viimeisen puolentoista vuoden aikana. Eli päälle 60 % on immuuni taudille. Jokainen, joka kertoo sinulle jotain muuta, VALEHTELEE. Mieti itseksesi miksi.
Ja sinä haluat osallistua tuohon negatiiviseen 40% palautuksen tuottavaan lottoon ?
Ei se sinun ottamasi rokotuskaan juurikaan suurempaa palautusta tuota. Rokotteiden teho laskee, kuin lehmän häntä, siksi niitä pitää ottaa lisää.
Vaimo kävi vasta-aineseurannassa juuri, kakkospiikki toukokuussa, viitearvo >15, vaimon tulos yli 150
Toukokuusta on 3kk, kokeilkaapa vaikkapa ensi talvena. Teho laskee rajusti n. 6 kk aikana, se on nähty esim. Israelissa.
Minä tulen saamaan seurantainfon sattuneesta syystä, sinä et. Meillä ei ole Israelin tietoja, voit vain arvailla. Toisekseen, mitä väliä jos joutuu ottamaan tehosteen
Israelin dataa rokotteiden tehon heikentymisestä löytää kun viitsii vähän googlata.
Miksi haluatte estää toisten rokottamisen?
En minä ainakaan halua. Jokainen yksilö on vapaa ottamaan vaikka 700 tehosterokotetta tässä seuraavien vuosien aikana jos haluaa, minulle se on ihan yksi ja sama. Itse en ota.
Eli kysymys ei koskenut sinua, jos pidät kerran huolen pelkästään omista asioista ja ihan ilman Tilannon oppeja.
Kenen Tilannon, en ole koskaan kuullutkaan kyseisestä henkilöstä.
Jabadabadyyyyy.
Spede??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä esitän vastakysymyksen.
Miksi rokotuksen ottaneet useassa viestiketjussa yhtäaikaa painostavat kaikkia ottamaan rokotuksen? Ja heidän painostuksensa on lapsellista solvaamista, mikä ei todellakaan kannusta keskusteluun, saatika rokotuksen ottamiseen.
Minä en ole nähnyt yhtäkään kommenttiketjua, missä rokottamattomat yrittäisivät painostaa ihmisiä olemaan ottamatta rokotusta.
Minä en ota rokotusta ja sen päätöksen olen itse tehnyt, en kenenkään painostuksesta. Miksi se ei riitä?
Toivon asiallista vastausta, mikä tarkoittaa sivistynyttä kielenkäyttöä, siis ei sitä osoittelevaa solvausta, millä rokotteenpuolustajat yleensä pilaavat argumenttinsa.
Mutta, kuten olen aiemminkin sanonut, kun tämä kliininen testi loppuu 2023, me kaikki tiedämme toimiiko rokotus, tai onko sillä sivuvaikutuksia. Kun me kaikki tiedämme nämä asiat, voimme palata aiheeseen, sitä ennen asiasta on turha puhua.
Rokotevastustajia on vain vähän, mutta he tukkivat valehteluviesteillään jokaikisen koronaa käsittelevän viestiketjun. Sekö on asiallista?
P.S. Vuoteen 2023 odottaminen on myöhäistä. Sitä ennen korona ottaa mittaa kehostasi, mahdollisesti monta kertaa.
Mitä väität ei kyllä ainakaan tällä palstalla näyttäisi pitävän paikkaansa. Mielestäni äänekkäimmät ja aggressiivisimmat öykkärit ovat nämä ihmisiä 'rokotevastaisiksi' leimaavat ilmiselvät trollit tai sellaisina käytetyt henkilöt. Jokainen, joka lukee näitä koronaketjuja voi sen itse havaita. Tämän ketjun avaus jo on riitaa haastava ja provokatiivinen. Mitään tarkoitusta ei ainakaan ole saada ihmisiä ottamaan rokotteita tällaisilla jutuilla, joten mikä on tarkoitus? Mikä mahtaa olla?
Mutta miksi he menevät koulujen pihaan riehumaan?
Tämä juuri on sitä trollaamista ihan suoraan sanottuna. Esitetään kommentti, joka ei liity asiaan mitenkään mutta joka halventaa toista kirjoittajaa. Nyt ei ollut puhe koulujen pihoissa riehuvista ihmisistä, ainakaan minä en kirjoittanut koulujen pihoista vaan siitä mitä täällä kirjoitetaan, lol.
Otsikko: miksi haluatte estää TOISTEN ihmisten rokotukset. Ja vastausta odotetaan siihen, että MIKSI. Mutta ei tule kuin sekavaa höpinää.
Miten itse vastaisit väitteeseen, joka ei pidä paikkaansa? :D Monta kertaa sekin sanottu täällä.
Väite pitää paikkansa, ja kaikki tietävät sen. Sinä vaan yrität vängätä vastaan kun et kehtaa katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: mitä vittua selität? Rokotteen tuputtajat ovat ne, joilla on ongelma muiden ihmisten vapaan tahdon kanssa. Toisekseen, kerron rokotteiden vaaroista, koska välitän kanssaihmisistäni. En halua elää maailmassa, jossa tuhansia tai kymmeniä tuhansia ihmisiä on tapettu kokeellisella rokotteella.
Pysytäänpä nyt totuudessa. Koronarokotteet eivät ole "kokeellisia". Fakta.
Pysytäänpä nyt oikeassa totuudessa.
Koronarokotteet on nyt kliinisessä testissä, mikä päättyy 2023. Kliininen testi tehdään kaikille testaamattomille rokotteille. Jokaisessa kliinisessä testissä on kaksi verrokkiryhmää. Toinen saa testattavaa rokotetta ja toinen suolaliuosta. Kukaan ei tiedä kumpaa häneen pistetään. Näin toimii lääketiede kaikkien uusien lääkkeiden ja rokotteiden kanssa. Tämä on oikea fakta.
Oikea fakta rinnakkaismaailmassa ? Oikeassa maailmassa faasi kolme päättyi vuoden 2020 loppupuolella
Ei. Ihan tässä juuri nyt maailmassa. Se, että sinä kiellät lääketieteen metodit, ei muuta mitään. Testi kestää vuoteen 2023, hyväksyt tai et. Tietoa löytyy, jos sitä viitsii hakea.
Sinä (ellet ole Mikael K) sen kummemmin minäkään emme tiedä lääketieteen metodiikasta sen enempää kuin sika satelliitista eli juurikin sen, mitä meille kerrotaan
Minä tiedän riittävästi kliinisen testin metodiikasta ja se riittää minulle.
Omasta mielestäsi... Jos et ole nimenomaan lääketieteen alalla, tietosi ovat kapeat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut sellaisista lääkäreistä jotka ovat tutkijoita? Ja toki ovat koronapotilaita hoitavat lääkäritkin asiantuntevia sanomaan tähän aiheeseen mitä näkevät.
Ja jos kerran validi tieteellinen tieto on sulle niin tärkeää, laitapa lähde tuohon väitteeseesi T-soluista. Muuten valehtelet itse.
In mid-April work was published by the group of Andreas Thiel at the Charité Berlin. A paper with 30 authors, amongst them the virologist Christian Drosten. It showed that in 34 % of people in Berlin who had never been in contact with the Sars-CoV-2 virus showed nonetheless T-cell immunity against it (T-cell immunity is a different kind of immune reaction, see below). This means that our T-cells, i.e. white blood cells, detect common structures appearing on Sars-CoV-2 and regular cold viri and therefore combat both of them. /eri
T-cell immunity is not the same as immunity of a person towards covid-19 infection.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä haluat osallistua tuohon negatiiviseen 40% palautuksen tuottavaan lottoon ?
Ei se sinun ottamasi rokotuskaan juurikaan suurempaa palautusta tuota. Rokotteiden teho laskee, kuin lehmän häntä, siksi niitä pitää ottaa lisää.
Vaimo kävi vasta-aineseurannassa juuri, kakkospiikki toukokuussa, viitearvo >15, vaimon tulos yli 150
Toukokuusta on 3kk, kokeilkaapa vaikkapa ensi talvena. Teho laskee rajusti n. 6 kk aikana, se on nähty esim. Israelissa.
Minä tulen saamaan seurantainfon sattuneesta syystä, sinä et. Meillä ei ole Israelin tietoja, voit vain arvailla. Toisekseen, mitä väliä jos joutuu ottamaan tehosteen
Israelin dataa rokotteiden tehon heikentymisestä löytää kun viitsii vähän googlata.
Miksi haluatte estää toisten rokottamisen?
En minä ainakaan halua. Jokainen yksilö on vapaa ottamaan vaikka 700 tehosterokotetta tässä seuraavien vuosien aikana jos haluaa, minulle se on ihan yksi ja sama. Itse en ota.
Eli kysymys ei koskenut sinua, jos pidät kerran huolen pelkästään omista asioista ja ihan ilman Tilannon oppeja.
Kenen Tilannon, en ole koskaan kuullutkaan kyseisestä henkilöstä.
Jabadabadyyyyy.
Spede??
Retu Kivistä siteerasin, joka on validimpi kuin mitkään tiihoset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
In mid-April work was published by the group of Andreas Thiel at the Charité Berlin. A paper with 30 authors, amongst them the virologist Christian Drosten. It showed that in 34 % of people in Berlin who had never been in contact with the Sars-CoV-2 virus showed nonetheless T-cell immunity against it (T-cell immunity is a different kind of immune reaction, see below). This means that our T-cells, i.e. white blood cells, detect common structures appearing on Sars-CoV-2 and regular cold viri and therefore combat both of them. /eri
T-cell immunity is not the same as immunity of a person towards covid-19 infection.
Ei puhuta lontoota.
Vierailija kirjoitti:
"Lääkkeille vastustuskykyiset superbakteerit ovat todellinen uhka ihmisten terveydelle. Superbakteereja kehittyy, mitä enemmän antibiootteja syödään. Vaarana on, etteivät pitkään käytössä olleet antibiootit enää tehoakaan taudinaiheuttajiin"
Mitä enemmän tabuja ja rokotteita, sen pahemmaksi taudit muuttuvat.
Korona on virus, ei bakteeri.
Rokotelobbyn periaatteet
- Jos sitä ei ole valtamediassa, se on salaliittoteoria
- Jos siitä ei ole (vielä) tutkimusta, se on salaliittoteoria
- Asiantuntijat, "vapaa" lehdistö, poliitikot ja tutkijat ovat täysin korruptiosta vapaita
- Kutsu kriitikoita hulluksi, ryssäksi ja foliohatuksi
- Esitä itse kriitikkoa ja esitä järjettömiä väitteitä
- Olkiukkoile
- Kaikki kritiikki on Venäjän edun ajamista
- Käytä lähteinä valtamedian valeuutisia
- Vetoa lääkejäteiltä palkkioita saaviin korruptoituneisiin asiantuntijoihin
- Vetoa korruptoituneiden EU-, WHO-, YK- ja WEF-globalistien lausuntoihin
- Vanhat tiedot, uutiset ja tutkimukset eivät ole koskaan totta
- Tule vastaan vain vähän, myönnä vähäpätöinen osuus väitteestä/argumentista
- Väitä asian olevan liian vaikea/monimutkainen ja totuuden olevan mahdotonta selvittää
- Vaadi skeptikkoja "ratkaisemaan rikos" kokonaan, kuten kuka teki sen ja miksi
- Vaihda aihetta, eli keskustele asian vierestä (derailaa)
- Heitä väite tai "fakta" ja lakkaa vastaamasta
- Täytä netti hybridiboteilla, jotka puolustavat väsymättä Suomen globalistihallituksen, EU-komission ja WHO:n virallista linjaa
Minua on yritetty painostaa siihen, etten ottaisi rokotetta. Painostusta on kestänyt koko koronan ajan. Painostus on melkein päivittäistä ja sitä tulee kolmelta tai neljältä henkilöltä. En halua alkaa väittelemään asiasta, niinpä olen ihan vaan hiljaa.
Olen kyllä jäänyt pohtimaan, mikä saa ihmiset uskomaan näihin valheisiin. Se ihmisten usko itsessään on hyvin mielenkiintoinen prosessi. Mikä siellä päässä alkaa soittelemaan omiaan. Valistuneisuus ja tiedostaminen eivät näitä ihmisiä ole koskaan aiemmin kiinnostanut. Nyt sitten revitään seinästä jännittäviä teorioita, kuin varsinaiset löytöretkeilijät. Eikä siinäkään mitään vikaa ole, mutta siinä on, että tätä puppua yritetään tuputtaa muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soppaa hämmentää monta kokkia.
Ensin nämä "Kärkkäisläiset", eli uskonlahkolaiset. Heille tämä on käännytystä ja uskonasia. Luulevat, että rokote on pedon merkki ja ties mitä muuta sekavaa.
Sitten on muut ulkopuoliset tahot, joille tämä on vain hyvä tilaisuus saada aikaan epäjärjestystä. Jokainen voi itse arvailla mistä maasta on kyse, mutta jos venäläiset maksaa Youtube-kanaville valehtelusta, niin ei tarvitse olla mikään sherlokki.
En tiedä miten asia on, sinulla ehkä on asiasta parempi tieto, mutta sitten on vielä yksi porukka: ihan tavalliset ihmiset jotka haluavat keskustella asiasta, mutta jotka leimataan rokotevastaisiksi salaliittoteoreetikoiksi ja mainitsemiesi tahojen edustajiksi alta aika yksikön, jos erehtyy osoittamaan jotain aivotoimintaa, ja joiden kimppuun hyökätään näissä keskusteluissa ankarasti.
Siinä piikin litkussa on mitä on, suht laimee soosi. Koronaviruksen protskut tekee vähän häjyn olon. Mut sitä herkkua on tarjolla monien ihmisten räkäpiskoissa nyt, varsinkin kouluissa syksyn mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soppaa hämmentää monta kokkia.
Ensin nämä "Kärkkäisläiset", eli uskonlahkolaiset. Heille tämä on käännytystä ja uskonasia. Luulevat, että rokote on pedon merkki ja ties mitä muuta sekavaa.
Sitten on muut ulkopuoliset tahot, joille tämä on vain hyvä tilaisuus saada aikaan epäjärjestystä. Jokainen voi itse arvailla mistä maasta on kyse, mutta jos venäläiset maksaa Youtube-kanaville valehtelusta, niin ei tarvitse olla mikään sherlokki.
Sitten on valtaosa meitä, joita ei kiinnosta Youtubevideot, venäläiset, eikä Kärkkäiset, vaan vain oma ja läheisten terveys. Se on joidenkin vaikea ymmärtää, että ihan faktojenkin perusteella voi suhtautua skeptisesti tuohon rokotteeseen.
Ei sitä totuutta taida voida kenellekään pakottaa, vaan ihmisen on siihen itse herättävä.
Vierailija kirjoitti:
Ei meitä rokotettuja kiinnosta se, jättääkö joku sen ottamatta. Haluamme vain että kaikki rajoitukset puretaan ja yrittäjät voivat toimia normaalisti. Päättäjien kun pitäisi se tajuta, eikä enää rajoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuulu vastustajiin mutten myöskään puolustajien. Revi siitä.
Otin rokotteet mutta uskon että niistä tulee ongelmia ja teho tullaan toteamaan huonoksi.
Mutta tehohan on todettu erinomaiseksi vakavaa tautia vastaan ja valtaosalle ei ole aiheuttanut mitään ongelmia. Minun puolesta kenenkään ei tarvi ottaa, mutta em. syistä itse otan.
Israelissa 95% rokotetuista sairaalahoidossa. Ei auta vaan nimenomaan rokote aiheuttaa variantteja ja tautia hävittämällä immuniteettia.
Hehee, jos Israelissa olisi 95% rokotetuista sairaalahoidossa, olisi se jotain reilu viisi miljoonaa....
Siellähän on rokotettuja liki kuusi miljoonaa
Uusiksi. Israelissa sairaalaan joutuneista vakavasti sairastuneista 95% on rokotettuja.
4:s aalto menossa.
Laita lähde.
Kuten ehkä muistatte, Jerusalem Post ilmoitti viime kuussa, että sairaalaan päästettyjen 143 covid-potilaan lisäksi oli enemmän täysin rokotettuja potilaita kuin rokottamattomia. Tästä luvusta 58% rokotettiin täysin ja 39% rokottamattomina.
Nyt israelin tilanne pahenee täysin rokotettujen ihmisten keskuudessa. Israel Channel 13:n haastattelussa Israelin terveysalan huippuvirkamies Kobi Haviv, joka on myös Jerusalemin Herzogin sairaalan johtaja, sanoo:
"95 prosenttia vaikeista potilaista on rokotettu. 85-90% sairaalahoidoista on täysin rokotetuilla ihmisillä. Avaamme yhä enemmän COVID-osastoja. Rokotteen tehokkuus heikkenee/hiipuu",tohtori Haviv sanoi.
Laita linkit lehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: mitä vittua selität? Rokotteen tuputtajat ovat ne, joilla on ongelma muiden ihmisten vapaan tahdon kanssa. Toisekseen, kerron rokotteiden vaaroista, koska välitän kanssaihmisistäni. En halua elää maailmassa, jossa tuhansia tai kymmeniä tuhansia ihmisiä on tapettu kokeellisella rokotteella.
Pysytäänpä nyt totuudessa. Koronarokotteet eivät ole "kokeellisia". Fakta.
Ovatpa. Määritelmällisesti. Fakta.
Eivät ole koska muuten eivät saisi myyntilupaa useimmissa maissa. Fakta.
Rokotteilla ei ole myyntilupaa missään maassa. Niillä on vain ehdollisia myyntilupia. Suomessa niiden myyntilupa menee umpeen 31.8. Fakta.
Ehdollinen myyntilupa on myyntilupa. Fakta.
Siinä vaan valmistaja suostuu toimittamaan lisätietoa tietyn ajan kuluessa, eli se ei mene umpeen vaan tuo on päivämäärä jolloin viimeistään lisätieto on toimitettava.
Kuitenkin ehdollisen myyntiluvankin tapauksessa Euroopan komissio myöntää sen vasta kun Euroopan lääkeviraston arviointi osoittaa, että rokote on sekä turvallinen että tehokas. Eli kun ehdollinen myyntilupa on myönnetty, nuo ehdot on täytetty.
USA:ssa Pfizer on jo toimittanut ko. lisäinfon ja rokote saa siellä täyden hyväksynnän näillä näppäimillä.
https://edition.cnn.com/2021/08/20/health/pfizer-vaccine-approval-immin…
Vierailija kirjoitti:
PDF rokotekuolemista ja -vahingoista. Monet kuolemista seuranneet vuorokauden sisäsällä rokotuksesta (106 sivua)
https://archive.org/details/frontline-workers-testimonies-vaers-reports…PDF rokotekuolemista ja -vahingoista (124 sivua)
https://files.catbox.moe/vkazdp.pdfUseita videoita rokotehaitoista
www.1000covidstories.comTapauksia rokotekuolemista ja -haitoista
www.theempoweror.comMonia kuollut otettuaan kokeellista rokotetta Espanjassa (maaliskuu 2021)
https://www.naturalnews.com/2021-03-02-spain-9-dead-after-receiving-pfi…Monia kuollut otettuaan kokeellista rokotetta Britanniassa (helmikuu 2021)
https://humansarefree.com/2021/02/uk-government-over-240-dead-after-cov…Rokotteeseen kuolleiden lasten vanhemmat kertovat
https://www.dailyveracity.com/2021/06/17/parents-speak-out-about-their-…Yli 45000 yhdysvaltalaista kuollut covid-rokotteisiin.
https://www.lifesitenews.com/news/over-45000-americans-have-died-from-c…Covid- ja rokoteuutisia päivittäin
www.nojabforme.infoPfizerin ja Modernan kokeellisten rokotteiden sivuvaikutukset sisältävät munuaisvaurioita ja ihoreaktioita (elokuu 2021)
https://www.naturalnews.com/2021-08-12-new-side-effects-from-covid-vacc…
Kunnon feikkilehdet. Naturalnews. 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oireeton sairastaja" voi ihan yhtä hyvin olla rokotettu. Johan se on havaittu, ettei rokote estä taudin leviämistä. Se ainoastaan lievittää oireita rokotteen ottaneella. Ajatusleikkinä voisi olla jopa niin, että rokotetut levittävät tautia tietämättään enemmän, koska rokote on lievittänyt/poistanut oireet niin että eivät tiedä kantavansa koronaa.
Siinäpä tuli taas malliesimerkki kulkutautimyönteisten sekopääfoliohattujen valheista.
Täällä reaalimaailmassa se rokote ei todellakaan "ainoastaan lievitä" oireita vaan se myös erittäin merkittävässä määrin vähentää sen taudin leviämistä. Ei toki kokonaan estä. Yhtään mikään rokote ei ole teholtaan 100 %.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomea ei kannata verrata Israeliin. Siellä rokotteiden väliaika on vain viikkoja jolloin ei synny pitkäkestoinen teho. Kannattaa katsoa UKta jossa myös on pitkä väli 1. & 2. rokotteella kuten Suomessa, teho on pidempi ja parempi tällöin.
Tämä pitää paikkansa. Valmistajat suosittelivat kahden rokotteen väliin 12-13 viikon taukoa ja meillä sitä noudatettiin, koska se antaa paremman immuniteetin.
Sen sijaan Israelissa oltiin hätähousuja ja haluttiin kehuskella rokotusvauhdilla, joten lyötiin rokotteet lyhyellä aikavälillä -- ja nyt siitä kärsitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä esitän vastakysymyksen.
Miksi rokotuksen ottaneet useassa viestiketjussa yhtäaikaa painostavat kaikkia ottamaan rokotuksen? Ja heidän painostuksensa on lapsellista solvaamista, mikä ei todellakaan kannusta keskusteluun, saatika rokotuksen ottamiseen.
Minä en ole nähnyt yhtäkään kommenttiketjua, missä rokottamattomat yrittäisivät painostaa ihmisiä olemaan ottamatta rokotusta.
Minä en ota rokotusta ja sen päätöksen olen itse tehnyt, en kenenkään painostuksesta. Miksi se ei riitä?
Toivon asiallista vastausta, mikä tarkoittaa sivistynyttä kielenkäyttöä, siis ei sitä osoittelevaa solvausta, millä rokotteenpuolustajat yleensä pilaavat argumenttinsa.
Mutta, kuten olen aiemminkin sanonut, kun tämä kliininen testi loppuu 2023, me kaikki tiedämme toimiiko rokotus, tai onko sillä sivuvaikutuksia. Kun me kaikki tiedämme nämä asiat, voimme palata aiheeseen, sitä ennen asiasta on turha puhua.
Rokotevastustajia on vain vähän, mutta he tukkivat valehteluviesteillään jokaikisen koronaa käsittelevän viestiketjun. Sekö on asiallista?
P.S. Vuoteen 2023 odottaminen on myöhäistä. Sitä ennen korona ottaa mittaa kehostasi, mahdollisesti monta kertaa.
Mitä väität ei kyllä ainakaan tällä palstalla näyttäisi pitävän paikkaansa. Mielestäni äänekkäimmät ja aggressiivisimmat öykkärit ovat nämä ihmisiä 'rokotevastaisiksi' leimaavat ilmiselvät trollit tai sellaisina käytetyt henkilöt. Jokainen, joka lukee näitä koronaketjuja voi sen itse havaita. Tämän ketjun avaus jo on riitaa haastava ja provokatiivinen. Mitään tarkoitusta ei ainakaan ole saada ihmisiä ottamaan rokotteita tällaisilla jutuilla, joten mikä on tarkoitus? Mikä mahtaa olla?
Mutta miksi he menevät koulujen pihaan riehumaan?
Tämä juuri on sitä trollaamista ihan suoraan sanottuna. Esitetään kommentti, joka ei liity asiaan mitenkään mutta joka halventaa toista kirjoittajaa. Nyt ei ollut puhe koulujen pihoissa riehuvista ihmisistä, ainakaan minä en kirjoittanut koulujen pihoista vaan siitä mitä täällä kirjoitetaan, lol.
Otsikko: miksi haluatte estää TOISTEN ihmisten rokotukset. Ja vastausta odotetaan siihen, että MIKSI. Mutta ei tule kuin sekavaa höpinää.
Miten itse vastaisit väitteeseen, joka ei pidä paikkaansa? :D Monta kertaa sekin sanottu täällä.
Väite pitää paikkansa, ja kaikki tietävät sen. Sinä vaan yrität vängätä vastaan kun et kehtaa katsoa peiliin.
Mietin, mitä kaltaisellesi aivan harhamaailmoissaan olevalle edes pitäisi vastata, ja tulin tulokseen, etten katso edes arvolliseksi tämän enempää.
Niinhän sinä synkässä mielessäsi toivot, ihan vain ollaksesi oikeassa.