Miksi koronarokotuksen vastustajille on niin tärkeää, että muut ihmiset eivät ota rokotusta?
Hehän saavat valita vapaasti omasta puolestaan. Miksi he eivät halua sallia muille samaa oikeutta? Sitä ihmettelen.
Kommentit (615)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.
Sikäli kiinnostaa, koska rokottamattomien takia tautia ei saada voitettua ja sillä on paremmat mahdollisuudet mutatoitua uusiksi kurjiksi varianteiksi.
Oireeton sairastaja voi tartuttaa monia ja jopa aiheuttaa kuoleman jollekulle, joka ei ole saanut rokotetta tai ei voi sitä terveydellisistä syistä ottaa.
Miksi juuri rokottamattomien vuoksi tauti mutatoituisi? CDC:n mukaan noin kolmasosalla ihmisistä on jo aiempien koronavirusten pohjalta immuniteettia tätä nykyistä koronavirusta vastaan. Sen ansiosta elimistö torjuu uuden viruksen jo ennenkin se ehtii levitä kehossa, eikä oireita tule, viruskuorma kehossa ei kasva..
Oireeton rokotettu sairastaja levittää sitä tautia ihan samalla tavalla kuin rokottamatonkin oireeton ihminen.Ei mene ihan noin. Koska rokottamaton saa todennäköisemmin tartunnan, on pidempään tarttuava ja sairastaa todennäköisemmin vakavaa tautimuotoa (jossa suurempi viruskuorma), ja rokottamattomissa on myös enemmän väkeä joka ei noudata mitään turvavälejä sun muuta, niin aika selkeää on että valtaosa tartunnoista tulee juuri rokottamattomilta.
Eli et tunnusta sitä tutkimustulosta, että kolmasosa väestöstä on jo luonnostaan immuuni koronalle? Nyt oletetaan että kaikki rokottamattomat sairastuvat. Se nyt vain ei pidä,paikkaansa. Monissa perheissä yksi perheenjäsen on sairastanut, mutta toiset eivät.
Lääkärit ovat selvästi sanoneet, että varmasti kaikki rokottamattomat sairastuvat. Lisäksi unohdat sen että kun on tutkittu taudin sairastamisen antamaa immuniteettiä, se vaihtelee paljon useasta eri syystä, mutta saattaa olla niinkin lyhyt kuin 5-6 kuukautta. Eli jos sairastit koronan helmikuussa, nyt voi immuniteetti alkaa olla jo vähissä eli sairastut pian uudestaan.
Lääkärit tai edes ylilääkärit eivät ole tutkijoita, joten on aivan sama, mitä he sössöttävät. Tutkimuksissa on havaittu, että 34 % ihmisistä on luonnollinen T-soluimmuniteetti covidia vastaan. Tämän lisäksi toiset 30 % ovat kehittäneet immuniteetin viimeisen puolentoista vuoden aikana. Eli päälle 60 % on immuuni taudille. Jokainen, joka kertoo sinulle jotain muuta, VALEHTELEE. Mieti itseksesi miksi.
Ja sinä haluat osallistua tuohon negatiiviseen 40% palautuksen tuottavaan lottoon ?
Ei se sinun ottamasi rokotuskaan juurikaan suurempaa palautusta tuota. Rokotteiden teho laskee, kuin lehmän häntä, siksi niitä pitää ottaa lisää.
Teho deltavarianttiin on 46 %. En ehkä omia lapsiani uhraisi tähän ihmiskokeeseen näillä prosenteilla.
90 % vakava tautimuodon estää.
Tietosi on vanhentunutta. Ei ole estänyt enää aikoihin. Deltaan teho on vain 46 %.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa tuntua, ettei kyse olekaan enää siitä että "rokotevastaiset levittävät propagandaa", vaan teitä ihan aidosti kiusaa ajatus, miksi joku ei sitä halua, ja oletteko mahdollisesti itse väärässä. Tämä kanavoituu sitten vihana "rokotevastaisiin", joita vaaditaan että kakistakaa nyt ulos miksi.
Ei vaan se, kun ette sano että miksi spämmäätte propagandaa. MIKSI? Olen elänyt yli 50 v ja tällaista en ole aiemmin nähnyt. Paitsi persujen sumutuksen.
Joo, ei kyse ole vihasta oikeasti, eikä siitä kannata provosoitua. Tämä on maksettua trollaamista ihan sitä itseään.
Kuka teille tästä maksaa? Bill & Melinda Gatesin säätiö?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä kuvittelevat venäläisiä kiinnostavan hevonperseen vertaa se, ottavatko suomalaiset rokotteita vai eivät?
En usko, että monikaan sellaista kuvittelee. Kyse on siitä, että kylvetään systemaattisesti konfliktia ja tämä on hedelmällinen maaperä sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuulu vastustajiin mutten myöskään puolustajien. Revi siitä.
Otin rokotteet mutta uskon että niistä tulee ongelmia ja teho tullaan toteamaan huonoksi.
Mutta tehohan on todettu erinomaiseksi vakavaa tautia vastaan ja valtaosalle ei ole aiheuttanut mitään ongelmia. Minun puolesta kenenkään ei tarvi ottaa, mutta em. syistä itse otan.
Israelissa 95% rokotetuista sairaalahoidossa. Ei auta vaan nimenomaan rokote aiheuttaa variantteja ja tautia hävittämällä immuniteettia.
Hehee, jos Israelissa olisi 95% rokotetuista sairaalahoidossa, olisi se jotain reilu viisi miljoonaa....
Siellähän on rokotettuja liki kuusi miljoonaa
Uusiksi. Israelissa sairaalaan joutuneista vakavasti sairastuneista 95% on rokotettuja.
4:s aalto menossa.
Nyt ollaan Suomessa.
Kertoo jotain että maailman eniten rokotetussa maassa 2piikkiä saaneet joutuu sairaalaan.
Onhan tää selitetty, mutta follarilla ei mene kaaliin.
1. Deltavariantti tarttuu paljon ärhäkämmin.
2. Rokote ei estä tartuntoja kokonaan (vaikka suht hyvin)
2. Israelissa aloitettiin rokotukset aikaisin, ja ne kohdistuivat vanhoihin ja sairaisiin, joiden immuunipuolustus on heikompi. Sairaalahoitoon joutuneista rokotetuista ihmisistä suurin osa on näitä vanhoja ja sairaita).
3. Israelissa rokottamattomat sairaalahoitoon joutuneet ovat pääasiassa nuoria ja perusterveitä.
4. Kaksi rokotetta tuo vieläkin aika hyvän turvan deltaa vastaan, joskin se vähitellen hiipuu kuukausien kuluessa (ei yht'äkkiä niinkuin rokotevastaiset mölisevät). Suoja vakavaa sairautta vastaan on silti vielä oikein hyvä.
Mutta tämähän ei kiinnosta, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: mitä vittua selität? Rokotteen tuputtajat ovat ne, joilla on ongelma muiden ihmisten vapaan tahdon kanssa. Toisekseen, kerron rokotteiden vaaroista, koska välitän kanssaihmisistäni. En halua elää maailmassa, jossa tuhansia tai kymmeniä tuhansia ihmisiä on tapettu kokeellisella rokotteella.
Pysytäänpä nyt totuudessa. Koronarokotteet eivät ole "kokeellisia". Fakta.
Pysytäänpä nyt oikeassa totuudessa.
Koronarokotteet on nyt kliinisessä testissä, mikä päättyy 2023. Kliininen testi tehdään kaikille testaamattomille rokotteille. Jokaisessa kliinisessä testissä on kaksi verrokkiryhmää. Toinen saa testattavaa rokotetta ja toinen suolaliuosta. Kukaan ei tiedä kumpaa häneen pistetään. Näin toimii lääketiede kaikkien uusien lääkkeiden ja rokotteiden kanssa. Tämä on oikea fakta.
https://eu.usatoday.com/story/news/factcheck/2021/08/05/fact-check-6-pe…
Väite: 3. The vaccines are experimental and weren't tested thoroughly
This is false. All three coronavirus vaccines authorized for emergency use in the USA underwent clinical trials involving tens of thousands of people. The vaccines have also been subject to peer-reviewed studies. All that research has found the vaccines are safe and effective at preventing severe COVID-19 cases.
Ei saadakseen myyntiluvan useimmissa maissa, rokotteiden on pitänyt jo tehdä valmiiksi kliiniset testit. Toki testatus jatkuu edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä esitän vastakysymyksen.
Miksi rokotuksen ottaneet useassa viestiketjussa yhtäaikaa painostavat kaikkia ottamaan rokotuksen? Ja heidän painostuksensa on lapsellista solvaamista, mikä ei todellakaan kannusta keskusteluun, saatika rokotuksen ottamiseen.
Minä en ole nähnyt yhtäkään kommenttiketjua, missä rokottamattomat yrittäisivät painostaa ihmisiä olemaan ottamatta rokotusta.
Minä en ota rokotusta ja sen päätöksen olen itse tehnyt, en kenenkään painostuksesta. Miksi se ei riitä?
Toivon asiallista vastausta, mikä tarkoittaa sivistynyttä kielenkäyttöä, siis ei sitä osoittelevaa solvausta, millä rokotteenpuolustajat yleensä pilaavat argumenttinsa.
Mutta, kuten olen aiemminkin sanonut, kun tämä kliininen testi loppuu 2023, me kaikki tiedämme toimiiko rokotus, tai onko sillä sivuvaikutuksia. Kun me kaikki tiedämme nämä asiat, voimme palata aiheeseen, sitä ennen asiasta on turha puhua.
Rokotevastustajia on vain vähän, mutta he tukkivat valehteluviesteillään jokaikisen koronaa käsittelevän viestiketjun. Sekö on asiallista?
P.S. Vuoteen 2023 odottaminen on myöhäistä. Sitä ennen korona ottaa mittaa kehostasi, mahdollisesti monta kertaa.
Mitä väität ei kyllä ainakaan tällä palstalla näyttäisi pitävän paikkaansa. Mielestäni äänekkäimmät ja aggressiivisimmat öykkärit ovat nämä ihmisiä 'rokotevastaisiksi' leimaavat ilmiselvät trollit tai sellaisina käytetyt henkilöt. Jokainen, joka lukee näitä koronaketjuja voi sen itse havaita. Tämän ketjun avaus jo on riitaa haastava ja provokatiivinen. Mitään tarkoitusta ei ainakaan ole saada ihmisiä ottamaan rokotteita tällaisilla jutuilla, joten mikä on tarkoitus? Mikä mahtaa olla?
Mutta miksi he menevät koulujen pihaan riehumaan?
Tämä juuri on sitä trollaamista ihan suoraan sanottuna. Esitetään kommentti, joka ei liity asiaan mitenkään mutta joka halventaa toista kirjoittajaa. Nyt ei ollut puhe koulujen pihoissa riehuvista ihmisistä, ainakaan minä en kirjoittanut koulujen pihoista vaan siitä mitä täällä kirjoitetaan, lol.
Otsikko: miksi haluatte estää TOISTEN ihmisten rokotukset. Ja vastausta odotetaan siihen, että MIKSI. Mutta ei tule kuin sekavaa höpinää.
No ensiksikin, suurin osa niistä, jotka eivät ota rokotetta, pitävät sitä omana henkilökohtaisena valintana. En aio ottaa rokotetta, mutta minun on mahdotonta sanoa, mikä noiden aktiivisten lasten rokotusvastustajien motiivi on. Todennäköisesti huoli siitä, että lapset saavat piikin, jonka pitkän aikavälin vaikutuksia ei tiedetä. Mutta tämä on spekulaatiota, sitä sinun on kysyttävä heiltä itseltään, ei täältä av:lta.
En halua estää toisten rokotuksia ja toivon ettei kaikkia rokottamattomia leimata yhden näkyvän joukon mukaan. Rokote on vapaaehtoinen ja minä päätän itse omasta kehostani. Muut päättäköön omistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.
Sikäli kiinnostaa, koska rokottamattomien takia tautia ei saada voitettua ja sillä on paremmat mahdollisuudet mutatoitua uusiksi kurjiksi varianteiksi.
Oireeton sairastaja voi tartuttaa monia ja jopa aiheuttaa kuoleman jollekulle, joka ei ole saanut rokotetta tai ei voi sitä terveydellisistä syistä ottaa.
Miksi juuri rokottamattomien vuoksi tauti mutatoituisi? CDC:n mukaan noin kolmasosalla ihmisistä on jo aiempien koronavirusten pohjalta immuniteettia tätä nykyistä koronavirusta vastaan. Sen ansiosta elimistö torjuu uuden viruksen jo ennenkin se ehtii levitä kehossa, eikä oireita tule, viruskuorma kehossa ei kasva..
Oireeton rokotettu sairastaja levittää sitä tautia ihan samalla tavalla kuin rokottamatonkin oireeton ihminen.Ei mene ihan noin. Koska rokottamaton saa todennäköisemmin tartunnan, on pidempään tarttuava ja sairastaa todennäköisemmin vakavaa tautimuotoa (jossa suurempi viruskuorma), ja rokottamattomissa on myös enemmän väkeä joka ei noudata mitään turvavälejä sun muuta, niin aika selkeää on että valtaosa tartunnoista tulee juuri rokottamattomilta.
Eli et tunnusta sitä tutkimustulosta, että kolmasosa väestöstä on jo luonnostaan immuuni koronalle? Nyt oletetaan että kaikki rokottamattomat sairastuvat. Se nyt vain ei pidä,paikkaansa. Monissa perheissä yksi perheenjäsen on sairastanut, mutta toiset eivät.
Lääkärit ovat selvästi sanoneet, että varmasti kaikki rokottamattomat sairastuvat. Lisäksi unohdat sen että kun on tutkittu taudin sairastamisen antamaa immuniteettiä, se vaihtelee paljon useasta eri syystä, mutta saattaa olla niinkin lyhyt kuin 5-6 kuukautta. Eli jos sairastit koronan helmikuussa, nyt voi immuniteetti alkaa olla jo vähissä eli sairastut pian uudestaan.
Lääkärit tai edes ylilääkärit eivät ole tutkijoita, joten on aivan sama, mitä he sössöttävät. Tutkimuksissa on havaittu, että 34 % ihmisistä on luonnollinen T-soluimmuniteetti covidia vastaan. Tämän lisäksi toiset 30 % ovat kehittäneet immuniteetin viimeisen puolentoista vuoden aikana. Eli päälle 60 % on immuuni taudille. Jokainen, joka kertoo sinulle jotain muuta, VALEHTELEE. Mieti itseksesi miksi.
Ja sinä haluat osallistua tuohon negatiiviseen 40% palautuksen tuottavaan lottoon ?
Ei se sinun ottamasi rokotuskaan juurikaan suurempaa palautusta tuota. Rokotteiden teho laskee, kuin lehmän häntä, siksi niitä pitää ottaa lisää.
Teho deltavarianttiin on 46 %. En ehkä omia lapsiani uhraisi tähän ihmiskokeeseen näillä prosenteilla.
90 % vakava tautimuodon estää.
Tietosi on vanhentunutta. Ei ole estänyt enää aikoihin. Deltaan teho on vain 46 %.
Viittaat tartuntaan. Teho vakaa sairautta vastaan on vielä se 90% tai niillämain, eli erittäin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa tuntua, ettei kyse olekaan enää siitä että "rokotevastaiset levittävät propagandaa", vaan teitä ihan aidosti kiusaa ajatus, miksi joku ei sitä halua, ja oletteko mahdollisesti itse väärässä. Tämä kanavoituu sitten vihana "rokotevastaisiin", joita vaaditaan että kakistakaa nyt ulos miksi.
Ei vaan se, kun ette sano että miksi spämmäätte propagandaa. MIKSI? Olen elänyt yli 50 v ja tällaista en ole aiemmin nähnyt. Paitsi persujen sumutuksen.
Joo, ei kyse ole vihasta oikeasti, eikä siitä kannata provosoitua. Tämä on maksettua trollaamista ihan sitä itseään.
No nyt tämä hemmo/hemma käyttää hyväkseen sitä, että ei enää edes tiedä kuka kysyy, keneltä ja mitä, pääasia että tulee kova riita.
Mulla yks fb-kaveri tykittää jatkuvasti jotain koronarokotevastaista juttua hyvin aggressiiviseen tyyliin ja naureskelee rokotetuille. En ymmärrä. Hän väittää olevansa kovin kanssaihmisiään rakastava, mutta se ei tule kyllä ainakaan facessa mitenkään esiin. Paasaa vapaudesta päättää omasta kehosta mutta haukkuu rokotetut.
Olen ihmetellyt samaa. Luultavasti itse kiinnitän huomion siihen kun jotkut paasaavat ja haukkuvat lampaiksi yms. Siksi se näyttäytyy vahvempana, kuin rokotemyönteisyys, johon en niin paljon kiinnitä huomiota, koska se on minusta normaalia.
Ja osalla se sitten on toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: mitä vittua selität? Rokotteen tuputtajat ovat ne, joilla on ongelma muiden ihmisten vapaan tahdon kanssa. Toisekseen, kerron rokotteiden vaaroista, koska välitän kanssaihmisistäni. En halua elää maailmassa, jossa tuhansia tai kymmeniä tuhansia ihmisiä on tapettu kokeellisella rokotteella.
Pysytäänpä nyt totuudessa. Koronarokotteet eivät ole "kokeellisia". Fakta.
Pysytäänpä nyt oikeassa totuudessa.
Koronarokotteet on nyt kliinisessä testissä, mikä päättyy 2023. Kliininen testi tehdään kaikille testaamattomille rokotteille. Jokaisessa kliinisessä testissä on kaksi verrokkiryhmää. Toinen saa testattavaa rokotetta ja toinen suolaliuosta. Kukaan ei tiedä kumpaa häneen pistetään. Näin toimii lääketiede kaikkien uusien lääkkeiden ja rokotteiden kanssa. Tämä on oikea fakta.
https://eu.usatoday.com/story/news/factcheck/2021/08/05/fact-check-6-pe…
Väite: 3. The vaccines are experimental and weren't tested thoroughly
This is false. All three coronavirus vaccines authorized for emergency use in the USA underwent clinical trials involving tens of thousands of people. The vaccines have also been subject to peer-reviewed studies. All that research has found the vaccines are safe and effective at preventing severe COVID-19 cases.
Ei saadakseen myyntiluvan useimmissa maissa, rokotteiden on pitänyt jo tehdä valmiiksi kliiniset testit. Toki testatus jatkuu edelleen.
Ihan itse omin käsin copypastaamassasi uutisessa kerrotaan myyntiluvan olevan ehdollinen. Rokotteilla ei ole myyntilupaan missään maailman maassa.
Se on toisinpäin.
Mua ei kiinnosta onko muut ottaneet rokotuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tämä hemmo/hemma käyttää hyväkseen sitä, että ei enää edes tiedä kuka kysyy, keneltä ja mitä, pääasia että tulee kova riita.
Taisi osua liian lähelle totuutta? No eiköhän tämäkin ketju pian mene poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä yritä. Mulle on se ja sama, jos rokotettu sairastuu ja kuolee. Itsehän ne piikille kävelee, ei siinä ole mitään säälimistä. Lasten puolesta harmittaa, mutta eihän sille mitään voi. Siis jos näin käy. Lähivuodet näyttää mitä tapahtuu. Suuria mullistuksen aikojahan nyt eletään, se nyt kai on kaikille selvää ja ettei tässä ole mistään kuolettavasta pandemiasta kyse.
Aivan niin, ihan randomisti vaan yli 4 miljoonaa ihmistä delannu, just joo.
/s
Kuinka monta ihmistä luulet vuodessa kuolevan maailmassa? Neljä miljoonaa ei ole kuollut koronaan, neljän miljoonan ihmisen kuolinsyyksi on määritelty korona, monesti väärin ja usein painostuksen alaisena. Suurin osa koronakuolemista on myös johtunut väärästä hoidosta, ei taudista.
Ja jos sinä olisit määrittänyt oikean (ivermektiini- tai hopeavesi-)hoidon, kaikki olisivat pelastuneet ?
Ivermektiini tehoaa koronaan todistetusti. Hopeavesihuuhaalla ei taas ole mitään tekemistä tämän kanssa.
Eri
Tästä on yhtä vähän todisteita kuin hopeavedestä
Vale. Ivermektiinistä on tehty laajoja tutkimuksia sekä Brasiliassa että Intiassa.
Sä olet nyt viikkokausia postannut tätä Ivermectin-juttua hulluna --- vaikka tiedät tasan tarkkaan että sen käyttöä ei suositella.
https://www.fimea.fi/-/ema-ei-suosittele-ivermektiinin-kayttoa-covid-19…
Että se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että otit Gatesin perheen esiin.
Bill Gates sanoi, että on äärimmäisen tärkeää saada jokainen ihminen rokotetuksi.
Bill Gates sanoi, että hän ja hänen perheensä ei ota rokotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä yritä. Mulle on se ja sama, jos rokotettu sairastuu ja kuolee. Itsehän ne piikille kävelee, ei siinä ole mitään säälimistä. Lasten puolesta harmittaa, mutta eihän sille mitään voi. Siis jos näin käy. Lähivuodet näyttää mitä tapahtuu. Suuria mullistuksen aikojahan nyt eletään, se nyt kai on kaikille selvää ja ettei tässä ole mistään kuolettavasta pandemiasta kyse.
/s
Kuinka monta ihmistä luulet vuodessa kuolevan maailmassa? Neljä miljoonaa ei ole kuollut koronaan, neljän miljoonan ihmisen kuolinsyyksi on määritelty korona, monesti väärin ja usein painostuksen alaisena. Suurin osa koronakuolemista on myös johtunut väärästä hoidosta, ei taudista.
Ja jos sinä olisit määrittänyt oikean (ivermektiini- tai hopeavesi-)hoidon, kaikki olisivat pelastuneet ?
Ivermektiini tehoaa koronaan todistetusti. Hopeavesihuuhaalla ei taas ole mitään tekemistä tämän kanssa.
Eri
Vale. Ivermektiinistä on tehty laajoja tutkimuksia sekä Brasiliassa että Intiassa.
Sä olet nyt viikkokausia postannut tätä Ivermectin-juttua hulluna --- vaikka tiedät tasan tarkkaan että sen käyttöä ei suositella.
Että se siitä.
https://www.ossitiihonen.com/wp-content/uploads/2021/01/Fimea-5.pdf
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/s
Eri
Että se siitä.
Mutta Intiassa se toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/s
Eri
Jep jep, miksiköhän tiedeyhteisö (lukuunottamatta follarien "tiedeyhteisöä") ole ottanut laajemmin matolääkettä käyttöön ?
Johtuu varmaan siitä että "laajoissa tutkimuksissa sekä Brasiliassa että Intiassa" havaittiin ongelmia Ivermectin-hoidoissa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kävi vasta-aineseurannassa juuri, kakkospiikki toukokuussa, viitearvo >15, vaimon tulos yli 150
Toukokuusta on 3kk, kokeilkaapa vaikkapa ensi talvena. Teho laskee rajusti n. 6 kk aikana, se on nähty esim. Israelissa.
Minä tulen saamaan seurantainfon sattuneesta syystä, sinä et. Meillä ei ole Israelin tietoja, voit vain arvailla. Toisekseen, mitä väliä jos joutuu ottamaan tehosteen
Israelin dataa rokotteiden tehon heikentymisestä löytää kun viitsii vähän googlata.
Miksi haluatte estää toisten rokottamisen?
En minä ainakaan halua. Jokainen yksilö on vapaa ottamaan vaikka 700 tehosterokotetta tässä seuraavien vuosien aikana jos haluaa, minulle se on ihan yksi ja sama. Itse en ota.