Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koronarokotuksen vastustajille on niin tärkeää, että muut ihmiset eivät ota rokotusta?

Vierailija
21.08.2021 |

Hehän saavat valita vapaasti omasta puolestaan. Miksi he eivät halua sallia muille samaa oikeutta? Sitä ihmettelen.

Kommentit (615)

Vierailija
321/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla yks fb-kaveri tykittää jatkuvasti jotain koronarokotevastaista juttua hyvin aggressiiviseen tyyliin ja naureskelee rokotetuille. En ymmärrä. Hän väittää olevansa kovin kanssaihmisiään rakastava, mutta se ei tule kyllä ainakaan facessa mitenkään esiin. Paasaa vapaudesta päättää omasta kehosta mutta haukkuu rokotetut.

HÖPÖHÖPÖ. Koronavastaiset lentää fb:stä ulos, ne sensuroi kaiken koronakriittisen.

No ei sensuroi, vain pas*anjauhannan, uhkailun ja disinformaation. Miksi siellä pitäisi saada jakaa feikkivideoita siitä miten 10 min. rokotteen saannista kamppailee elämästään?

"95% of the severe patients are vaccinated". "85-90% of the hospitalizations are in Fully vaccinated people."

https://twitter.com/RanIsraeli/status/1423322271503028228

No aika vaikea sieltä on löytää rokottamaton. Tämä on se kuva minkä suuntaiseksi asettuu sit, kun porukka on rokotettu. Tehosteita kunnes pandemia hallinnassa maailmanlaajuisesti ja sairastuneita tasaisesti. Mitä sä luulit?

30% vielä rokottamatta. Eikös rokotteen tarkoitus ollut estää vakavia tautimuotoja. Nyt he ovat kuitenkin sairaalassa henkihieverissä. Mikä sitten on vakava tautimuoto jos sairaalassa henkihieverissä olemista ei lasketa. Kuolematkin on tavallisia tuplarokotetuilla.

Ei se vakavan tautimuodonkaan estoteho ole 100%, variqnttien kohdalla varsinkaan. Ja kolmas annos on fakta. Niin mitä sä odotit/oletit?

Tämä on just se mihin nää öyhöttäjät aina kompastuu. Niiden maailmassa rokote on hyvä vain jos se toimii 100%, heti ja kaikkiin variantteihin. Ei nähdä lainkaan sitä mitä olisi tapahtunut ilman rokotetta, ei sitä mikä on tulevaisuuden kuva eikä kokonaiskuvaa.

Vierailija
322/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on auktoriteettivastaisuudesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla yks fb-kaveri tykittää jatkuvasti jotain koronarokotevastaista juttua hyvin aggressiiviseen tyyliin ja naureskelee rokotetuille. En ymmärrä. Hän väittää olevansa kovin kanssaihmisiään rakastava, mutta se ei tule kyllä ainakaan facessa mitenkään esiin. Paasaa vapaudesta päättää omasta kehosta mutta haukkuu rokotetut.

HÖPÖHÖPÖ. Koronavastaiset lentää fb:stä ulos, ne sensuroi kaiken koronakriittisen.

No ei sensuroi, vain pas*anjauhannan, uhkailun ja disinformaation. Miksi siellä pitäisi saada jakaa feikkivideoita siitä miten 10 min. rokotteen saannista kamppailee elämästään?

"95% of the severe patients are vaccinated". "85-90% of the hospitalizations are in Fully vaccinated people."

No aika vaikea sieltä on löytää rokottamaton. Tämä on se kuva minkä suuntaiseksi asettuu sit, kun porukka on rokotettu. Tehosteita kunnes pandemia hallinnassa maailmanlaajuisesti ja sairastuneita tasaisesti. Mitä sä luulit?

30% vielä rokottamatta. Eikös rokotteen tarkoitus ollut estää vakavia tautimuotoja. Nyt he ovat kuitenkin sairaalassa henkihieverissä. Mikä sitten on vakava tautimuoto jos sairaalassa henkihieverissä olemista ei lasketa. Kuolematkin on tavallisia tuplarokotetuilla.

Ei se vakavan tautimuodonkaan estoteho ole 100%, variqnttien kohdalla varsinkaan. Ja kolmas annos on fakta. Niin mitä sä odotit/oletit?

Tämä on just se mihin nää öyhöttäjät aina kompastuu. Niiden maailmassa rokote on hyvä vain jos se toimii 100%, heti ja kaikkiin variantteihin. Ei nähdä lainkaan sitä mitä olisi tapahtunut ilman rokotetta, ei sitä mikä on tulevaisuuden kuva eikä kokonaiskuvaa.

Tämä! Nämä nauttii eristyksistä ja rajoitteista niin paljon, että haluavat hamaan loppuun asti elää ilman rokotetta. Sit, kun sairastuneita on rokotteesta huolimatta, on se heidän mielessään merkki siitä, että olivat oikeassa. He todella kuvittelevat, että korona katoaa maailmasta odottelemalla ja sairastamalla ja se tapahtuu vieläpä ihan lähiaikoina. Pahimpia ovat nämä, jotka vuosi sitten itse sairastaneet ja nyt henkseleitään paukutellen ovat niin olevinaan. Yksi tällainen huuhaasomettaja taas maskihuutelua harrastaa .

Vierailija
324/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ovat vallanneet av-palstan.

Jotenkin huvittavaa nämä rokotevastaiset, luulisi heidän kiljuvan riemusta, kun maapallolta poistuu nämä vähällä ÄO pois ja saavat luoda ihan omanlaisensa korkeatasoisen yhteiskunnan, kun me rokotetut kuitenkin kuollaan parin vuoden sisällä ja rotetevastaiset saavat vallan ja omaisuudet haltuunsa ja luulisi heillä olevan tulevaisuudessa kissan päivät.

Jostakin syystä he yrittävät tehdä hirmukiireellä käännytystyötään ja pitää kaikin tavoin kiinni meistä vähäälyisistä, jotka ovat ottaneet rokotteen. Miksi?

Teitä tarvitaan orjiksi tuottamaan meille älykkäille palveluita ja hyödykkeitä.

Kuolleina?

Vierailija
325/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuulu vastustajiin mutten myöskään puolustajien. Revi siitä.

Otin rokotteet mutta uskon että niistä tulee ongelmia ja teho tullaan toteamaan huonoksi.

Mutta tehohan on todettu erinomaiseksi vakavaa tautia vastaan ja valtaosalle ei ole aiheuttanut mitään ongelmia. Minun puolesta kenenkään ei tarvi ottaa, mutta em. syistä itse otan.

Israelissa 95% rokotetuista sairaalahoidossa. Ei auta vaan nimenomaan rokote aiheuttaa variantteja ja tautia hävittämällä immuniteettia.

Hehee, jos Israelissa olisi 95% rokotetuista sairaalahoidossa, olisi se jotain reilu viisi miljoonaa....

Siellähän on rokotettuja liki kuusi miljoonaa

Uusiksi. Israelissa sairaalaan joutuneista vakavasti sairastuneista 95% on  rokotettuja.

4:s aalto menossa.

Laita lähde.

Kuten ehkä muistatte, Jerusalem Post ilmoitti viime kuussa, että sairaalaan päästettyjen 143 covid-potilaan lisäksi oli enemmän täysin rokotettuja potilaita kuin rokottamattomia. Tästä luvusta 58% rokotettiin täysin ja 39% rokottamattomina.

Nyt israelin tilanne pahenee täysin rokotettujen ihmisten keskuudessa. Israel Channel 13:n haastattelussa Israelin terveysalan huippuvirkamies Kobi Haviv, joka on myös Jerusalemin Herzogin sairaalan johtaja, sanoo:

"95 prosenttia vaikeista potilaista on rokotettu. 85-90% sairaalahoidoista on täysin rokotetuilla ihmisillä. Avaamme yhä enemmän COVID-osastoja. Rokotteen tehokkuus heikkenee/hiipuu",tohtori Haviv sanoi.

Eikö ne tajua että se on rokote joka sairastuttaa.

Kun piikkiproteiinia ei saisi päästä elimistöön koska se on se sairastuttava toksinen patogeeni, niin nyt sitä oikein piikitetään kroppa täyteen.

DELTA-VARIANTTI = KORONAROKOTE!

Tässä kävi sitten juuri sillä tavalla kuin ennakkoon varoitettiin.

Israelissa sairaaloissa kahteen kertaan ja jopa kolmeen kertaan rokotettuja.

Mutta miten menee muurin takana? Katsokaa tilastoja Palestiinasta, jonne rokotteita ei riitänyt!

Sä israel-jankkaaja et ole laittanut yhtäkään normaalia lähdettä.

Vierailija
326/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiahan on juuri päinvastoin. Mä en ole yhdellekään sanonut että älä ota.

Mä kunnioitan sitä että jokainen tekee valintansa itse. Myös monissa muissa asioissa.

Sen sijaan mulle on jankutettu että rokotus pitää ottaa. Myös muihin ihan mun omiin asioihin on puututtu.

Hyvin harva oikeasti osaa kunnioittaa sitä että jokainen elää elämäänsä kuten haluaa.

Olen tässä asiassa hieman eri mieltä. Kun kyse on koko kansan ja loppupeleissä koko maailman väestön hyvinvoinnista, niin ei voi vain ajatella itseään ja tuijottaa omaan napaansa, vaan pitää osata myös hahmottaa omien päätösten ja tekojen vaikutus muihin ihmisiin.

Edelleen, jokaisen oma valinta.

Sä voit perustella päätöksesi noin ja se on ok.

Joku muu voi perustella päätöksensä eri tavalla ja sekin on täysin ok.

Ei ole sama asia moraalisesti. Kun on koko yhteisöön vaikuttava asia, ja toinen toimii yhteisvastullisesti, mutta toinen vain itsekkäästi, miten ne ovat sinusta yhtä lailla ok? Ei vaan voi olla.

Jos sä uskot rokotteen auttavan itseäsi niin mitä ihmettä jankkaat muiden rokotuksista!?!

en ole ottanut, en ota enkä tule ottamaan!

Koska takianne yritystoiminta kärsii ja tehohoito saattaa kuormittua. Rajoituksia on niin kauan kuin ihmisiä päätyy tehohoitoon. Pysykää kotona, niin saamme yhteiskunnan auki.

Vierailija
327/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.Israelista tai Amerikasta, mutta Suomessa vakavasti sairastuneet rokotetut ovat niitä, joilla rokote ei toimi. Keho siis muodostaa vasta-aineita heikosti. Vanhuus on yksi tekijä, mutta on sairauksia ja hoitoja, jotka vaikuttavat asiaan. Sellaiset henkilöt, kyllä myös haluavat rokotuksen auttamaan edes vähän ja heidän takiaan on tärkeää, että muuta ottavat rokotuksen.

Vierailija
328/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan kevättä. Olen itse keväällä aina masentunut. Ja se että näen toisten alkavan iloita talven jälkeen, masentaa ja keljuttaa entistä enemmän.

Vierailija
329/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomat saisivat mielestäni pärjätä ilman koronan sairaalahoitoa tai maksaa siitä. Verorahoilla heitä ei pitäisi missään nimessä hoitaa, kun heille on verorahoilla ostettu rokotteet.

Vierailija
330/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄO kannattaa sitten kaikkien testata. Onko lääkärillä korkeampi kuin lähihoitajalla. Taitaa olla.

Ihan koko asiasta irrallaan tässä ihmetellessä pakko todeta, että ei ole mitenkään selvää, että lääkärin äo on korkeampi kuin lähihoitajan. Olen tavannut joitakin valitettavan tyhmiä lääkäreitä ja fiksuja lähihoitajia. Kaikkihan myös tietävät, että lähihoitajan ammatti on se mitä lähes jokaiselle ammatin vaihtamista  harkitsevalle naiselle nykyään suositellaan, ja sieltä löytyy mm kauppatieteen maisteria, vaikka ei sekään mikään todiste älystä ole.

Vierailija
331/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.

Sikäli kiinnostaa, koska rokottamattomien takia tautia ei  saada voitettua ja sillä on paremmat mahdollisuudet mutatoitua uusiksi kurjiksi varianteiksi.

Oireeton sairastaja voi tartuttaa monia ja jopa aiheuttaa kuoleman jollekulle, joka ei ole saanut rokotetta tai ei voi sitä terveydellisistä syistä ottaa.

Miksi juuri rokottamattomien vuoksi tauti mutatoituisi? CDC:n mukaan noin kolmasosalla ihmisistä on jo aiempien koronavirusten pohjalta immuniteettia tätä nykyistä koronavirusta vastaan. Sen ansiosta elimistö torjuu uuden viruksen jo ennenkin se ehtii levitä kehossa, eikä oireita tule, viruskuorma kehossa ei kasva..

Oireeton rokotettu sairastaja levittää sitä tautia ihan samalla tavalla kuin rokottamatonkin oireeton ihminen.

Ei mene ihan noin. Koska rokottamaton saa todennäköisemmin tartunnan, on pidempään tarttuava ja sairastaa todennäköisemmin vakavaa tautimuotoa (jossa suurempi viruskuorma), ja rokottamattomissa on myös enemmän väkeä joka ei noudata mitään turvavälejä sun muuta, niin aika selkeää on että valtaosa tartunnoista tulee juuri rokottamattomilta.

Eli et tunnusta sitä tutkimustulosta, että kolmasosa väestöstä on jo luonnostaan immuuni koronalle? Nyt oletetaan että kaikki rokottamattomat sairastuvat. Se nyt vain ei pidä,paikkaansa. Monissa perheissä yksi perheenjäsen on sairastanut, mutta toiset eivät.

Lääkärit ovat selvästi sanoneet, että varmasti kaikki rokottamattomat sairastuvat. Lisäksi unohdat sen että kun on tutkittu taudin sairastamisen antamaa immuniteettiä, se vaihtelee paljon useasta eri syystä, mutta saattaa olla niinkin lyhyt kuin 5-6 kuukautta. Eli jos sairastit koronan helmikuussa, nyt voi immuniteetti alkaa olla jo vähissä eli sairastut pian uudestaan.

Lääkärit tai edes ylilääkärit eivät ole tutkijoita, joten on aivan sama, mitä he sössöttävät. Tutkimuksissa on havaittu, että 34 % ihmisistä on luonnollinen T-soluimmuniteetti covidia vastaan. Tämän lisäksi toiset 30 % ovat kehittäneet immuniteetin viimeisen puolentoista vuoden aikana. Eli päälle 60 % on immuuni taudille. Jokainen, joka kertoo sinulle jotain muuta, VALEHTELEE. Mieti itseksesi miksi.

Oletko koskaan kuullut sellaisista lääkäreistä jotka ovat tutkijoita? Ja toki ovat koronapotilaita hoitavat lääkäritkin asiantuntevia sanomaan tähän aiheeseen mitä näkevät.

Ja jos kerran validi tieteellinen tieto on sulle niin tärkeää, laitapa lähde tuohon väitteeseesi T-soluista. Muuten valehtelet itse.

Tämäkin esitetty monta kertaa- T-solumuisti ja 100% vasta-aineet ihmisillä.
Tutkimukset todistavat koronarokote on tarpeeton

Lääketieteen mikrobiologian professori ja mikrobiologian ja immunologian emeritus professori Sucharit Bhakdi kertoo, kuinka koronarokotteen koodaama piikkiproteiini saa aikaan sen, että kehon omat lymfosyytit ja leukosyytit alkavat taistelemaan kehon omia soluja vastaan, ja tämä voi johtaa kuolemaan. Bhakdi vetoaa tuoreisiin tutkimuksiin ja sanoo, että koronarokote on tarpeeton. Tämän videon nähtyäsi sinulla ei ole enää yhtään syytä jäljellä ottaaksesi koronarokotteen.

https://rapsodia.fi/tutkimukset-todistavat-koronarokote-on-tarpeeton-2/

Miksi levität tuota valesivuston linkkiä?

Sivusto kuuluu Usan follareille, jotka tekevät yhteistyötä Suomen follareiden kanssa.

Michigan - Redford - Newton Scott

name...............: Edutech

register number....: 8942793

address............: 800 West El Camino Real

address............: 94040

address............: Mountain View

country............: United States of America

phone..............:

holder email.......:

Vierailija
332/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.

Ei meitä rokotettuja kiinnosta se, jättääkö joku sen ottamatta. Haluamme vain että kaikki rajoitukset puretaan ja yrittäjät voivat toimia normaalisti. Päättäjien kun pitäisi se tajuta, eikä enää rajoittaa.

Juuri näin. Ja niiden takia, jotka eivät suostu rokotteita ottamaan ei pidä eikä saa jättää yhtään rajoitusta voimaan. Ei ensimmäistäkään, koska he tekevät ihan itse oman valintansa. 

Sitähän me rokottamattomat haluammekin. Jättäkää meidät rauhaan ja lopettakaa syyllistäminen. Rajoitukset pois ihan rauhassa. Tauti leviää ihan kaikkien välityksellä, jos on levitäkseen.

Juuri näin. Mun puolesta rajoitukset voi poistaa ja alkaa elämään niinkuin ennenkin.

Samaa mieltä, kunhan ensin päästään siihen, että esimerkiksi aikuisväestöstä kaikki halukkaat ovat saaneet ne kaksi rokotetta. Nyt tilanne ei ole vielä tämä, vaan meillä on paljon ihmisiä, joilla 2. rokote on vielä tulossa.

Hyvin pitkälti samaa mieltä. Kohta ei ole varaa hoitaa yhtään ketään yhtään missään, kun yhteiskuntaa ja sitämyötä taloutta pidetään kiinni. 

Tilanne voi hetkellisesti johtaa esimerkiksi tehohoidon priorisointiin, mutta siinäpä johtaa - joutuuhan lääkärit tekemään tämän kaltaisia päätöksiä jo nyt muidenkin sairauksien osalta. Tässä rokottamattamat ovat varmaankin heikoilla, koska rokotteen läpimenevään infektioon sairastuneella on paremmat todennäköisyydet puolellaan kuin rokottamattomalla.

Nostan tämän

Vierailija
333/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se luuli, että korona katoaa kun laittaa pään pensaaseen.

Vierailija
334/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota koska Kassler, Ossi, eräs kanadalainen eläinlääkäri ja luontaistuotekauppias, ä ärioikeiston ja Venäjän informaatiovaikuttamussivustot, new age joogamies, oma mielikuvitukseni ja Jeesus kertoivat minulle, että leikki on kaukana kun eliittiliskojen nanobotit ja grafeeni poksuvat kansalaisen pussukoissa 5geen ansiosta. Tätä eivät lampaat ymmärrä. Itse osaan ajatella ja tehdä omat päätelmäni mv-lehden älykkäistä artikkeleista. Älkää ottako sitä, boolssonit vaarassa!

Vierailija
335/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomat saisivat mielestäni pärjätä ilman koronan sairaalahoitoa tai maksaa siitä. Verorahoilla heitä ei pitäisi missään nimessä hoitaa, kun heille on verorahoilla ostettu rokotteet.

Tällaista fasismia on vaikea lukea ilman aamupahoinvointia...

Totuus sattuu?

Vierailija
336/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotehaitoista kärsivät saisivat mielestäni pärjätä ilman sairaalahoitoa tai maksaa siitä. Verorahoilla heitä ei pitäisi missään nimessä hoitaa, kun ovat itse valinneet ottaa rokotteet.

Vierailija
337/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄO kannattaa sitten kaikkien testata. Onko lääkärillä korkeampi kuin lähihoitajalla. Taitaa olla.

Ihan koko asiasta irrallaan tässä ihmetellessä pakko todeta, että ei ole mitenkään selvää, että lääkärin äo on korkeampi kuin lähihoitajan. Olen tavannut joitakin valitettavan tyhmiä lääkäreitä ja fiksuja lähihoitajia. Kaikkihan myös tietävät, että lähihoitajan ammatti on se mitä lähes jokaiselle ammatin vaihtamista  harkitsevalle naiselle nykyään suositellaan, ja sieltä löytyy mm kauppatieteen maisteria, vaikka ei sekään mikään todiste älystä ole.

Tässäkin puhutaan todennäköisyyksistä ihan kuten rokotteenkin kohdalla.

Vierailija
338/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen keskustelu oli yllättävän asiallista. Nyt kyse ei ole onko rokotus oikein vai väärin. Kysymys oli niille rokotevastaisille, jotka julkisesti puhuvat tai kirjoittavat tavalla, joilla pyritään muuttamaan muiden mielipide.

Jos se on pieni joukko, niin se kysymys on sille pienelle joukolle.

t. Eri eri

No johan loppui asiallisuus. Kannattaisi miettiä miten kysymyksensä muotoilee, jos asiallisuutta haluaa. 

Vierailija
339/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotehaitoista kärsivät saisivat mielestäni pärjätä ilman sairaalahoitoa tai maksaa siitä. Verorahoilla heitä ei pitäisi missään nimessä hoitaa, kun ovat itse valinneet ottaa rokotteet.

Logiikka 0/5.

Vierailija
340/615 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei muut rokotekriittiset! Tiesittekö, että erään kanadalaisen eläinlääkärin kehittämä esoteerinen harjoite auttaa siirtämään tietoisuutesi rokotevapaaseen ulottuvuuteen, jossa ei rokotepeikko pelota, eikä Macron motkota. Menet vain nelinkontin ja työnnät peukalon anneliisi. Sitä kun rivakasti liikuttelee eestaas, niin huolet ja murheet kaikkoaa. Jos et ylety itse, niin voit vaikka pyytää kaverin tai naapurin Penan avuksi. Vahän saattaa kaki haista peukussa, mutta pieni hinta maksettavaksi autuudesta! Tämä menetelmä julkaistiin Eräällä sivustolla, joka on tunnetusti luotettava lähde, toisin kuin valtamedia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi