Miksi koronarokotuksen vastustajille on niin tärkeää, että muut ihmiset eivät ota rokotusta?
Hehän saavat valita vapaasti omasta puolestaan. Miksi he eivät halua sallia muille samaa oikeutta? Sitä ihmettelen.
Kommentit (615)
Ihmettelijä kirjoitti:
Minua on yritetty painostaa siihen, etten ottaisi rokotetta. Painostusta on kestänyt koko koronan ajan. Painostus on melkein päivittäistä ja sitä tulee kolmelta tai neljältä henkilöltä. En halua alkaa väittelemään asiasta, niinpä olen ihan vaan hiljaa.
Olen kyllä jäänyt pohtimaan, mikä saa ihmiset uskomaan näihin valheisiin. Se ihmisten usko itsessään on hyvin mielenkiintoinen prosessi. Mikä siellä päässä alkaa soittelemaan omiaan. Valistuneisuus ja tiedostaminen eivät näitä ihmisiä ole koskaan aiemmin kiinnostanut. Nyt sitten revitään seinästä jännittäviä teorioita, kuin varsinaiset löytöretkeilijät. Eikä siinäkään mitään vikaa ole, mutta siinä on, että tätä puppua yritetään tuputtaa muille.
No mikä sua estää ottamasta rokotteen? Sen kun menet ottamaan jos et usko varoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman populaatio vähenee, piikki aiheuttaa sterilisaatiota.
https://injektiopiikki.com/2021/08/17/paljastaako-rokotteen-tuoteselost…Totuus rokotteista lipsahti ohi suun
Kanadalainen immunologi, professori Sir John Bell lipsauttaa vahingossa suorassa lähetyksessä rokotteen todellisesta tarkoituksesta eli väestön sterilisaatiosta. Toisen osapuolen ilme paljastaa lopussa enemmän kuin tuhat sanaa, kun nämä herrat tajuavat olevansa suorassa lähetyksessä oman salaseuransa kokouksen sijaan.
Viime aikoina onkin tullut paljon uutisia siitä, miten miesten sperma on ollut täysin kuollutta tämän kokeellisen piikin ottamisen jälkeen. Tämä ikävä yllätys on selvinnyt monille, kun he ovat yrittäneet luovuttaa spermaansa eteenpäin.
Miten kommentisi liittyy otsikon aiheeseen?
Tai, näyttää liittyvän, sitähän ap. kysyi, mikä ihmeen tarve sinun kaltaisella on levittää omaa uskomuksiasi ja määrätä miten muiden tulisi toimia.
Ja edelleen, sinulla on täysi oikeus olla ottamatta rokotetta, koska se on vapaaehtoinen. Mutta ei liene sinulta pois, jos me muut otamme koronarokotteen. Se on myös meidän oikeutemme.
Ei voi välttyä ajatukselta, kuinka rokotevastaiset ovat kuin kiihkouskovaiset, jotka kiihkomielisesti tuputtavat uskomuksiaan ja vaativat muita samaan muottiin, eikä erilaisuutta tai toisinajattelijoita sallita, saati hyväksytä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka on se nykyinen hitler, joka ihmisille paasaa käsi pystyssä, viikset väpättäen?
Etkö tajua? Hallitus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuulu vastustajiin mutten myöskään puolustajien. Revi siitä.
Otin rokotteet mutta uskon että niistä tulee ongelmia ja teho tullaan toteamaan huonoksi.
Mutta tehohan on todettu erinomaiseksi vakavaa tautia vastaan ja valtaosalle ei ole aiheuttanut mitään ongelmia. Minun puolesta kenenkään ei tarvi ottaa, mutta em. syistä itse otan.
Israelissa 95% rokotetuista sairaalahoidossa. Ei auta vaan nimenomaan rokote aiheuttaa variantteja ja tautia hävittämällä immuniteettia.
Hehee, jos Israelissa olisi 95% rokotetuista sairaalahoidossa, olisi se jotain reilu viisi miljoonaa....
Siellähän on rokotettuja liki kuusi miljoonaa
Uusiksi. Israelissa sairaalaan joutuneista vakavasti sairastuneista 95% on rokotettuja.
4:s aalto menossa.
Laita lähde.
Kuten ehkä muistatte, Jerusalem Post ilmoitti viime kuussa, että sairaalaan päästettyjen 143 covid-potilaan lisäksi oli enemmän täysin rokotettuja potilaita kuin rokottamattomia. Tästä luvusta 58% rokotettiin täysin ja 39% rokottamattomina.
Nyt israelin tilanne pahenee täysin rokotettujen ihmisten keskuudessa. Israel Channel 13:n haastattelussa Israelin terveysalan huippuvirkamies Kobi Haviv, joka on myös Jerusalemin Herzogin sairaalan johtaja, sanoo:
"95 prosenttia vaikeista potilaista on rokotettu. 85-90% sairaalahoidoista on täysin rokotetuilla ihmisillä. Avaamme yhä enemmän COVID-osastoja. Rokotteen tehokkuus heikkenee/hiipuu",tohtori Haviv sanoi.
Eikö ne tajua että se on rokote joka sairastuttaa.
Kun piikkiproteiinia ei saisi päästä elimistöön koska se on se sairastuttava toksinen patogeeni, niin nyt sitä oikein piikitetään kroppa täyteen.
DELTA-VARIANTTI = KORONAROKOTE!
Tutustupas siihen mitä piikkiproteiini on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin rokotteet mutta uskon että niistä tulee ongelmia ja teho tullaan toteamaan huonoksi.
Mutta tehohan on todettu erinomaiseksi vakavaa tautia vastaan ja valtaosalle ei ole aiheuttanut mitään ongelmia. Minun puolesta kenenkään ei tarvi ottaa, mutta em. syistä itse otan.
Israelissa 95% rokotetuista sairaalahoidossa. Ei auta vaan nimenomaan rokote aiheuttaa variantteja ja tautia hävittämällä immuniteettia.
Hehee, jos Israelissa olisi 95% rokotetuista sairaalahoidossa, olisi se jotain reilu viisi miljoonaa....
Uusiksi. Israelissa sairaalaan joutuneista vakavasti sairastuneista 95% on rokotettuja.
Laita lähde.
Kuten ehkä muistatte, Jerusalem Post ilmoitti viime kuussa, että sairaalaan päästettyjen 143 covid-potilaan lisäksi oli enemmän täysin rokotettuja potilaita kuin rokottamattomia. Tästä luvusta 58% rokotettiin täysin ja 39% rokottamattomina.
Nyt israelin tilanne pahenee täysin rokotettujen ihmisten keskuudessa. Israel Channel 13:n haastattelussa Israelin terveysalan huippuvirkamies Kobi Haviv, joka on myös Jerusalemin Herzogin sairaalan johtaja, sanoo:
"95 prosenttia vaikeista potilaista on rokotettu. 85-90% sairaalahoidoista on täysin rokotetuilla ihmisillä. Avaamme yhä enemmän COVID-osastoja. Rokotteen tehokkuus heikkenee/hiipuu",tohtori Haviv sanoi.
Eikö ne tajua että se on rokote joka sairastuttaa.
Kun piikkiproteiinia ei saisi päästä elimistöön koska se on se sairastuttava toksinen patogeeni, niin nyt sitä oikein piikitetään kroppa täyteen.
DELTA-VARIANTTI = KORONAROKOTE!
Entä sitten? Mitä väliä, jos joku haluaa rokotteen, niin ei kait se sinun elimistöön vaikuta. Vai miten on? Jos naapuri ottaa rokotteen tai onko se sinulta pois.
Mikä on motiivisi muuttaa meitä rokote myönteisiä rokotevastaiseksi?
Miksi meillä rokotemyönteisillä ei ole samaa oikeutta ajatella ja tehdä omia ratkaisuja, ihan samalla tavalla kuin sinulla? Sitähän myös ap. ihmettelee.
Mistä olet saanut suuremmat oikeudet, kuin meillä muilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lääkkeille vastustuskykyiset superbakteerit ovat todellinen uhka ihmisten terveydelle. Superbakteereja kehittyy, mitä enemmän antibiootteja syödään. Vaarana on, etteivät pitkään käytössä olleet antibiootit enää tehoakaan taudinaiheuttajiin"
Mitä enemmän tabuja ja rokotteita, sen pahemmaksi taudit muuttuvat.
Olisi tietysti hyvä, että jengi ymmärtäisi eron virusten ja bakteerien välillä. 🤦
On toki eri asia, mutta mitä luulet pitkällä aikavälillä onko järkeä ottaa jokaikinen kausirokote mitä tyrkytetään? Mihin on unohtunut ihmisten oma immuunipuolustus ja että terve ihminen voi myös joskus sairastaa.
On jo nähty että tuplarokotetut on sairastuneet ja virus muuntuu koko ajan. Miksi ottaa esim. 5 piikkiä kun voi ottaa vain uusimman, viidennen siihen mikä ajankohtainen (tai jo jälkijunassa)? 🤷♀️
Tässä näkee taas kun joku ei tiedä mistä puhuu.
Kausi-influenssarokoteta suositellaan Suomessa nimenomaan niille, joiden immuniteetti on iän, sairauden tai lääkityksen sekä hoidon takia heikko. Eli ei suositella niille, joilla oma immuunipuolustus toimii.
Viiden piikin höpinääsi en jaksaisi edes kommentoida. Ymmärräthän että etenkin iäkkäillä tai niillä, jotka ovat immuniteettia alentavaa lääkitystä, se rokotteen antama suoja kestää vähemmän aikaa kuin muilla, joten siksi heille annetaan tehostepiikkejä tietyin välein. Nyt monissa maissa kuten Israelissa annettu se kolmas rokote siksi tälle potilasryhmälle.
Et oo sitten nähnyt uutta rokotepassia, jossa on paikka 8 koronapiikille!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan Suomessa.
Kertoo jotain että maailman eniten rokotetussa maassa 2piikkiä saaneet joutuu sairaalaan.
Onhan tää selitetty, mutta follarilla ei mene kaaliin.
1. Deltavariantti tarttuu paljon ärhäkämmin.
2. Rokote ei estä tartuntoja kokonaan (vaikka suht hyvin)
2. Israelissa aloitettiin rokotukset aikaisin, ja ne kohdistuivat vanhoihin ja sairaisiin, joiden immuunipuolustus on heikompi. Sairaalahoitoon joutuneista rokotetuista ihmisistä suurin osa on näitä vanhoja ja sairaita).
3. Israelissa rokottamattomat sairaalahoitoon joutuneet ovat pääasiassa nuoria ja perusterveitä.
4. Kaksi rokotetta tuo vieläkin aika hyvän turvan deltaa vastaan, joskin se vähitellen hiipuu kuukausien kuluessa (ei yht'äkkiä niinkuin rokotevastaiset mölisevät). Suoja vakavaa sairautta vastaan on silti vielä oikein hyvä.
Mutta tämähän ei kiinnosta, vai?
"95% of the severe patients are vaccinated". "85-90% of the hospitalizations are in Fully vaccinated people."
"95% of the severe patients are vaccinated". "85-90% of the hospitalizations are in Fully vaccinated people."
Edellisessä ketjussa annettiin erilaiset prosentit. Lisäksi tuo tieto yksin ei perustele asiaa mihinkään suuntaan. 97% autokolareista on autokortillisten ajamia.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tärkeintä, että oma perhe, sisko perheineen ja läheisimmät ystävät eivät ota. Mutta heille ei olekaan tarvinnut sanoa mitään, ihan itse ovat asian päättäneet ja tietysti olen siitä iloinen.
Jokainen teistä, siis ihan kaikki perheessäsi, tulevat saamaan tartunnan seuraavan kahden vuoden aikana. Varmaan ihan innolla odotatte, miten monelle jää pysyvät vammat sairastumisesta! Mitenköhän moni teistä joutuu sairaalaan? Mitenköhän moni hengityskoneeseen? Mitenköhän moni teistä on siinä vaiheessa vielä iloinen siitä, ettei edes yrittänyt suojautua silloin kun mahdollisuus oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin rokotteet, pidän ffp2- maskia. Miksikö? Siksi, että olen älykäs.
Ei, olet vain aivopesty koronalahkoon. Joukkohypnoosiin hurahtaa helpoiten ihmiset joilla on alhainen ÄO. Tämän faktan voit tarkistaa wikipediasta.
Wikipedia se onkin luotettava tietolähde.
Sinäkin voi tehdä sinne oman sepustuksesi, kun on noin korkea ÄO.
Eilinen keskustelu oli yllättävän asiallista. Nyt kyse ei ole onko rokotus oikein vai väärin. Kysymys oli niille rokotevastaisille, jotka julkisesti puhuvat tai kirjoittavat tavalla, joilla pyritään muuttamaan muiden mielipide.
Jos se on pieni joukko, niin se kysymys on sille pienelle joukolle.
t. Eri eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla yks fb-kaveri tykittää jatkuvasti jotain koronarokotevastaista juttua hyvin aggressiiviseen tyyliin ja naureskelee rokotetuille. En ymmärrä. Hän väittää olevansa kovin kanssaihmisiään rakastava, mutta se ei tule kyllä ainakaan facessa mitenkään esiin. Paasaa vapaudesta päättää omasta kehosta mutta haukkuu rokotetut.
HÖPÖHÖPÖ. Koronavastaiset lentää fb:stä ulos, ne sensuroi kaiken koronakriittisen.
Ainakin ovat vallanneet av-palstan.
Jotenkin huvittavaa nämä rokotevastaiset, luulisi heidän kiljuvan riemusta, kun maapallolta poistuu nämä vähällä ÄO pois ja saavat luoda ihan omanlaisensa korkeatasoisen yhteiskunnan, kun me rokotetut kuitenkin kuollaan parin vuoden sisällä ja rotetevastaiset saavat vallan ja omaisuudet haltuunsa ja luulisi heillä olevan tulevaisuudessa kissan päivät.
Jostakin syystä he yrittävät tehdä hirmukiireellä käännytystyötään ja pitää kaikin tavoin kiinni meistä vähäälyisistä, jotka ovat ottaneet rokotteen. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä kuvittelevat venäläisiä kiinnostavan hevonperseen vertaa se, ottavatko suomalaiset rokotteita vai eivät?
En usko, että monikaan sellaista kuvittelee. Kyse on siitä, että kylvetään systemaattisesti konfliktia ja tämä on hedelmällinen maaperä sille.
Riidankylväjät vaikuttavat kyllä enemmän olevan rokoteuskovaisten piirissä. Ehkä Putin-trolleista joka ketjuun postaavat hörhö on itse venäläisten palkkalistoilla.
Aijaa, luulin että rokotteiden vastustajat hilluvat siellä koulujen läheisyydessä kampanjoimassa. Ei tainnut 80-luvulla kukaan vastustaa poliorokotteita, joita jaettiin kouluilla sokeripaloissa. Netin feikkiuutisointi ja hörhöily ovat osalle liikaa. Kaikki luettu on totta
Ei, vaan kummasti nämä tyypit uskovat vain ja ainostaan videot ja jutut jotka ovat netissä yksityisten ihmisten tai huonosti tunnettujen verkkojulkaisujen sivuilla.
Jos tieto on sen sijaan asiallisessa mediassa tai viranomaisten saati tutkimuslaitosten tai tietokantojen sivuilla, sitä tietoa he eivät missään nimessä voi uskoa siihen.
Eli mitä kummempi, tuntemattomapi ja salaisempi nettisivu on,niin että sen tekijää tai edes tekijämaata ei voi tunnistaa, sitä enemmän rokotevastaiset uskovat siihen.
Beats me.
Eli et halua edes yrittää kuunnella immunologian professoreita, Pfizerin entistä pääjohtajaa ja muita alan henkilöitä vain siksi, että heidän näkemyksiään julkaistaan sinulle epämieluisilla sivustoilla, koska muista medioista ne sensuroidaan minuuteissa?
Onhan se huvittavaa, kun jotkut ihmiset eivät usko muita medioita kuin niitä, jotka itse kutsuvat itseään "luotettavaksi mediaksi", ja maalailee kuvaa kuinka kaikkia muita pienempiä tahoja kohtaan täytyy olla kriittisiä. Mediapooli ja sen alla olevat jättimäiset mediakorporaatiot ovat sitten se sinun tiedonlähteesi ja olet sokea kaikelle muulle.
Sitä paitsi sensuroijat eivät ole ikinä olleet oikealla puolella historiaa, miksi nytkään olisi niin?
Mä uskon tutkijoiden ja lääkärien sekä terveysviranomaisten tietoon koronasta, tai journalistisin säännöin toimitetun artikkelin tietoihin, joka julkaistaan mediassa, jossa on päätoimittaja, joka on vastuussa, ja asuu Suomessa, jne...
Siihen taas en usko, kun joku tuntematon tyyppi taas hämärässä makuuhuonessa kirjoittelee mitä sattuu ja copypeistaa nettiin juttuja jonkun toisen hörhön twitteristä ja kutsuu sitä "mediaksi" ja "tiedoksi".
Sellainen epeli mä vaan oon :D
Uskot siis siihen propagandaan jota nyt valtamedia suoltaa. Muutahan ei päästetä valtamediasta läpi. Olet auktoriteettiuskovainen, uskot hallituksen ja päättäjien haluavan aina kansan parasta, ja että lääkeyhtiöt haluavat aina potilaiden parasta. Just...............
Anarkisti sitten siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä kuvittelevat venäläisiä kiinnostavan hevonperseen vertaa se, ottavatko suomalaiset rokotteita vai eivät?
En usko, että monikaan sellaista kuvittelee. Kyse on siitä, että kylvetään systemaattisesti konfliktia ja tämä on hedelmällinen maaperä sille.
Riidankylväjät vaikuttavat kyllä enemmän olevan rokoteuskovaisten piirissä. Ehkä Putin-trolleista joka ketjuun postaavat hörhö on itse venäläisten palkkalistoilla.
Aijaa, luulin että rokotteiden vastustajat hilluvat siellä koulujen läheisyydessä kampanjoimassa. Ei tainnut 80-luvulla kukaan vastustaa poliorokotteita, joita jaettiin kouluilla sokeripaloissa. Netin feikkiuutisointi ja hörhöily ovat osalle liikaa. Kaikki luettu on totta
Ei, vaan kummasti nämä tyypit uskovat vain ja ainostaan videot ja jutut jotka ovat netissä yksityisten ihmisten tai huonosti tunnettujen verkkojulkaisujen sivuilla.
Jos tieto on sen sijaan asiallisessa mediassa tai viranomaisten saati tutkimuslaitosten tai tietokantojen sivuilla, sitä tietoa he eivät missään nimessä voi uskoa siihen.
Eli mitä kummempi, tuntemattomapi ja salaisempi nettisivu on,niin että sen tekijää tai edes tekijämaata ei voi tunnistaa, sitä enemmän rokotevastaiset uskovat siihen.
Beats me.
Eli et halua edes yrittää kuunnella immunologian professoreita, Pfizerin entistä pääjohtajaa ja muita alan henkilöitä vain siksi, että heidän näkemyksiään julkaistaan sinulle epämieluisilla sivustoilla, koska muista medioista ne sensuroidaan minuuteissa?
Onhan se huvittavaa, kun jotkut ihmiset eivät usko muita medioita kuin niitä, jotka itse kutsuvat itseään "luotettavaksi mediaksi", ja maalailee kuvaa kuinka kaikkia muita pienempiä tahoja kohtaan täytyy olla kriittisiä. Mediapooli ja sen alla olevat jättimäiset mediakorporaatiot ovat sitten se sinun tiedonlähteesi ja olet sokea kaikelle muulle.
Sitä paitsi sensuroijat eivät ole ikinä olleet oikealla puolella historiaa, miksi nytkään olisi niin?
Mä uskon tutkijoiden ja lääkärien sekä terveysviranomaisten tietoon koronasta, tai journalistisin säännöin toimitetun artikkelin tietoihin, joka julkaistaan mediassa, jossa on päätoimittaja, joka on vastuussa, ja asuu Suomessa, jne...
Siihen taas en usko, kun joku tuntematon tyyppi taas hämärässä makuuhuonessa kirjoittelee mitä sattuu ja copypeistaa nettiin juttuja jonkun toisen hörhön twitteristä ja kutsuu sitä "mediaksi" ja "tiedoksi".
Sellainen epeli mä vaan oon :D
Uskot siis siihen propagandaan jota nyt valtamedia suoltaa. Muutahan ei päästetä valtamediasta läpi. Olet auktoriteettiuskovainen, uskot hallituksen ja päättäjien haluavan aina kansan parasta, ja että lääkeyhtiöt haluavat aina potilaiden parasta. Just...............
Anarkisti sitten siellä.
Nää on näitä. Sitä ollaan niin vapaita kaikesta ja nähdään totuus vaikka todellisuudessa se anarkia johtuu auktoriteettipelosta, katkeruudesta ja tietämättömyydestä. Se vapauskin on vain tukipäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiahan on juuri päinvastoin. Mä en ole yhdellekään sanonut että älä ota.
Mä kunnioitan sitä että jokainen tekee valintansa itse. Myös monissa muissa asioissa.
Sen sijaan mulle on jankutettu että rokotus pitää ottaa. Myös muihin ihan mun omiin asioihin on puututtu.
Hyvin harva oikeasti osaa kunnioittaa sitä että jokainen elää elämäänsä kuten haluaa.Olen tässä asiassa hieman eri mieltä. Kun kyse on koko kansan ja loppupeleissä koko maailman väestön hyvinvoinnista, niin ei voi vain ajatella itseään ja tuijottaa omaan napaansa, vaan pitää osata myös hahmottaa omien päätösten ja tekojen vaikutus muihin ihmisiin.
Edelleen, jokaisen oma valinta.
Sä voit perustella päätöksesi noin ja se on ok.
Joku muu voi perustella päätöksensä eri tavalla ja sekin on täysin ok.Ei ole sama asia moraalisesti. Kun on koko yhteisöön vaikuttava asia, ja toinen toimii yhteisvastullisesti, mutta toinen vain itsekkäästi, miten ne ovat sinusta yhtä lailla ok? Ei vaan voi olla.
Jos sä uskot rokotteen auttavan itseäsi niin mitä ihmettä jankkaat muiden rokotuksista!?!
en ole ottanut, en ota enkä tule ottamaan!
Älä, mitä sitä pitää jauhaa jauhamistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman populaatio vähenee, piikki aiheuttaa sterilisaatiota.
https://injektiopiikki.com/2021/08/17/paljastaako-rokotteen-tuoteselost…Totuus rokotteista lipsahti ohi suun
Kanadalainen immunologi, professori Sir John Bell lipsauttaa vahingossa suorassa lähetyksessä rokotteen todellisesta tarkoituksesta eli väestön sterilisaatiosta. Toisen osapuolen ilme paljastaa lopussa enemmän kuin tuhat sanaa, kun nämä herrat tajuavat olevansa suorassa lähetyksessä oman salaseuransa kokouksen sijaan.
Viime aikoina onkin tullut paljon uutisia siitä, miten miesten sperma on ollut täysin kuollutta tämän kokeellisen piikin ottamisen jälkeen. Tämä ikävä yllätys on selvinnyt monille, kun he ovat yrittäneet luovuttaa spermaansa eteenpäin.
Miten kommentisi liittyy otsikon aiheeseen?
Tai, näyttää liittyvän, sitähän ap. kysyi, mikä ihmeen tarve sinun kaltaisella on levittää omaa uskomuksiasi ja määrätä miten muiden tulisi toimia.
Ja edelleen, sinulla on täysi oikeus olla ottamatta rokotetta, koska se on vapaaehtoinen. Mutta ei liene sinulta pois, jos me muut otamme koronarokotteen. Se on myös meidän oikeutemme.
Ei voi välttyä ajatukselta, kuinka rokotevastaiset ovat kuin kiihkouskovaiset, jotka kiihkomielisesti tuputtavat uskomuksiaan ja vaativat muita samaan muottiin, eikä erilaisuutta tai toisinajattelijoita sallita, saati hyväksytä.
Liittyy kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla yks fb-kaveri tykittää jatkuvasti jotain koronarokotevastaista juttua hyvin aggressiiviseen tyyliin ja naureskelee rokotetuille. En ymmärrä. Hän väittää olevansa kovin kanssaihmisiään rakastava, mutta se ei tule kyllä ainakaan facessa mitenkään esiin. Paasaa vapaudesta päättää omasta kehosta mutta haukkuu rokotetut.
HÖPÖHÖPÖ. Koronavastaiset lentää fb:stä ulos, ne sensuroi kaiken koronakriittisen.
No ei sensuroi, vain pas*anjauhannan, uhkailun ja disinformaation. Miksi siellä pitäisi saada jakaa feikkivideoita siitä miten 10 min. rokotteen saannista kamppailee elämästään?
No aika vaikea sieltä on löytää rokottamaton. Tämä on se kuva minkä suuntaiseksi asettuu sit, kun porukka on rokotettu. Tehosteita kunnes pandemia hallinnassa maailmanlaajuisesti ja sairastuneita tasaisesti. Mitä sä luulit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin rokotteet, pidän ffp2- maskia. Miksikö? Siksi, että olen älykäs.
Ei, olet vain aivopesty koronalahkoon. Joukkohypnoosiin hurahtaa helpoiten ihmiset joilla on alhainen ÄO. Tämän faktan voit tarkistaa wikipediasta.
Wikipedia se onkin luotettava tietolähde.
Sinäkin voi tehdä sinne oman sepustuksesi, kun on noin korkea ÄO.
Miksi sitten kaivelet sieltä kaikki rokotteista varoittavien asiantuntijoiden väärennetyt tiedot ja levittelet täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sensuroi, vain pas*anjauhannan, uhkailun ja disinformaation. Miksi siellä pitäisi saada jakaa feikkivideoita siitä miten 10 min. rokotteen saannista kamppailee elämästään?
No aika vaikea sieltä on löytää rokottamaton. Tämä on se kuva minkä suuntaiseksi asettuu sit, kun porukka on rokotettu. Tehosteita kunnes pandemia hallinnassa maailmanlaajuisesti ja sairastuneita tasaisesti. Mitä sä luulit?
30% vielä rokottamatta. Eikös rokotteen tarkoitus ollut estää vakavia tautimuotoja. Nyt he ovat kuitenkin sairaalassa henkihieverissä. Mikä sitten on vakava tautimuoto jos sairaalassa henkihieverissä olemista ei lasketa. Kuolematkin on tavallisia tuplarokotetuilla.
Ei se vakavan tautimuodonkaan estoteho ole 100%, variqnttien kohdalla varsinkaan. Ja kolmas annos on fakta. Niin mitä sä odotit/oletit?