Kerron nyt miekkosesta, jolla on pakkomielle minuun (lähetti jälleen kerran viestiä)
Hermo menee.
Miekkonen on ulkoisesti jotenkuten normaalin oloinen: paljon kavereita (joiden kanssa hengailee, ei siis mitään nettikamuja.) Suomessa kaveri- ja seuraajalistoilla paljon ihmisiä. Monet pitävät hänestä, toivottavat hyviä juhlapäiviä somessa yyämäs.
Miekkonen rakastaa autoja ja muita moottorivempaimia. Talvisin laskettelee, hiihtää, ajelee moottorikelkalla.
Eli vaikuttaa aikalailla normaalilta.
Meillä oli teineinä vähän aikaa jotain juttua XDDDDD sata vuotta sitten. Se oli virhe! Mutta kukapa ei teininä tekisi jotain tyhmää ällöjen tyyppien kanssa XDDDDD
No miekkonenhan on tosiaan VUOSIKAUSIA ottanut minuun yhteyttä enemmän tai vähemmän. Ja nyt ei puhuta muutamasta vuodesta, vaan oikeasti ikuisuudesta. Ikäni on salaisuus, joten en kerro tarkkoja aikoja.
Olen käskenyt monta kertaa jättämään minut rauhaan. Ignoorannut. Uhannut poliisilla. Yhtenä yönä kaupalla näin poliisit ja kävin puhumassa heille asiasta. En ole vielä uskaltautunut menemään asemalle.
Tunne on ristiriitainen. Miekkonen ei kirjoittele minusta mitään somessa (TÄMÄ ON SIIS HYVÄ ASIA) ja on ihan avoimesti sinkkuna siellä. Itse asiassa en usko, että kukaan uskoisi miekkosesta tätä pakkomielleasiaa, ellei hänellä nyt satu olemaan useampia kohteita XDDDD
Miekkonen ei ole vaarallinen, ei pyöri kotini lähettyvillä eikä mitään tällaista. Ei ihannoi väkivaltaa millään tavalla.
Hän on ainoastaan raivostuttava takiainen, josta ei pääse ikinä eroon.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuushäiriö on kyllä varmasti. Ei tuo normaaliakaan touhua ole...
Siis Ap ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään hänen yhteydenotot kuitenkin jotenkin imartelee sinua, kun et häntä blokkaa. Jos minä tulkitsen näin, voi poliisikin tulkita näin. Ilmoita hänelle, että yhteydenottojen on loputtava ja ne ovat epätoivottuja. Laita se talteen että voit todistaa näin sanoneesi. Ja blokkaa sitten
Ja lakkaa puhumasta"miekkosesta" se on yhtä noloa kuin tuo xdd.
Missä sanoin etten blokkaa???? Kirjaimellisesti juuri sanoin, että numero on estetty, somet ovat estetty, ei vttu ääliöt LUKEKAA JA YMMÄRTÄKÄÄ 😑😑😑😑
Jos oot hänet blokannut ja yhtään viestiä ei tule läpi, niin mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään hänen yhteydenotot kuitenkin jotenkin imartelee sinua, kun et häntä blokkaa. Jos minä tulkitsen näin, voi poliisikin tulkita näin. Ilmoita hänelle, että yhteydenottojen on loputtava ja ne ovat epätoivottuja. Laita se talteen että voit todistaa näin sanoneesi. Ja blokkaa sitten
Missä sanoin etten blokkaa???? Kirjaimellisesti juuri sanoin, että numero on estetty, somet ovat estetty, ei vttu ääliöt LUKEKAA JA YMMÄRTÄKÄÄ 😑😑😑😑
Missä sanoin että ei tule läpi???
Ja olisikohan ongelma vaikka se, että minun täytyy piileskellä ja suojautua kaikin mahdollisin keinoin vain saadakseni olla rauhassa?? Voisiko se olla mahdollisesti ongelma?? Että en voi tehdä uusia someja, koska miekkonen löytää minut ja lähettää viestin, kaveripyynnön, seuraamispyynnön, uuden viestin jne.
Idiootti.
Et ole pakkomielistä stalkkeria nähnytkään, jos häiritä tapahtuu vain älylaitteella.
Tosi stalkkeri muistuttaa tietävänsä missä asut, väijyy ovellasi säännöllisen epäsäännöllisesti (muusta saannista riippuen) tietää menosi ja aikataulusi, kiusaa tuttujasikin ja mikä selkeintä, sillä ei ole pysyviä tuttuja kuin ehkä äiti jolta käy kavaltamassa eläkerahat.
Että ei sulla AP mitään ongelmaa ole. Sitäpaitsi jo miekkonen taitaa olla liian hyvä sulle, joten unohda jo.
Vierailija kirjoitti:
Et ole pakkomielistä stalkkeria nähnytkään, jos häiritä tapahtuu vain älylaitteella.
Tosi stalkkeri muistuttaa tietävänsä missä asut, väijyy ovellasi säännöllisen epäsäännöllisesti (muusta saannista riippuen) tietää menosi ja aikataulusi, kiusaa tuttujasikin ja mikä selkeintä, sillä ei ole pysyviä tuttuja kuin ehkä äiti jolta käy kavaltamassa eläkerahat.
Että ei sulla AP mitään ongelmaa ole. Sitäpaitsi jo miekkonen taitaa olla liian hyvä sulle, joten unohda jo.
LIIAN HYVÄ XDDDDDDDDDDDDDD Nyt kyllä hajosin. Juu ja stalkkereita on ihan monenlaisia kyllä :))
Ja sanaa stalkkerihan en ole missään vaiheessa edes käyttänyt XDDDDD Muuten hyvä.
Uskotaan jo. Et tule koskaan pääsemään tästä "miekkosesta" eroon. Mikään konsti ei tehoa. Otamme osaa, koska muutakaan emme voi.
Itse pystyn kyllä aivan mainiosti ohittamaan ei-toivotut viestit ja pyynnöt. En vain yksinkertaisesti noteeraa niitä, ja puhelimestani poistan välittömästi yhteydenotot. En vastaa häirikön puheluihin. Kun hän ei saa minuun mitään kontaktia, hän vähitellen lopettaa yrittämisen. Tämän olen ihan elävässä elämässä todennut.
Minun ei mitenkään ole ikinä tarvinnut suojautua keneltäkään yhtään sen kummemmin. Sinuakaan ei kuulemma mikään vaara uhkaa, joten miksi pitäisi piileskellä ja olla jossain suojassa?
Älä tee asiasta numeroa edes itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Uskotaan jo. Et tule koskaan pääsemään tästä "miekkosesta" eroon. Mikään konsti ei tehoa. Otamme osaa, koska muutakaan emme voi.
Itse pystyn kyllä aivan mainiosti ohittamaan ei-toivotut viestit ja pyynnöt. En vain yksinkertaisesti noteeraa niitä, ja puhelimestani poistan välittömästi yhteydenotot. En vastaa häirikön puheluihin. Kun hän ei saa minuun mitään kontaktia, hän vähitellen lopettaa yrittämisen. Tämän olen ihan elävässä elämässä todennut.
Minun ei mitenkään ole ikinä tarvinnut suojautua keneltäkään yhtään sen kummemmin. Sinuakaan ei kuulemma mikään vaara uhkaa, joten miksi pitäisi piileskellä ja olla jossain suojassa?
Älä tee asiasta numeroa edes itsellesi.
Joo tosiaan tätä on jatkunut vuosikausia, että se siitä. Eikä nyt puhuta kahdesta, kolmesta tai neljästä vuodesta.
Minun täytyy suojautua ja piileskellä, koska loputon pommitus ja roikkuminen ahdistaa.
Oliko lisää idioottimaisuuksia jaettavaksi?
Kyllä näitä stalkkereita on. Eivät usko mitään eivätkä halua kunnioittaa rajojasi. Stalkkeri haluaa tavalla tai toisella pysyä mielessäsi ja ajatuksissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse seurailet kyseisen miehen sometekemisiä noin paljon? Jos inhoan jotain tai joku on mulle inhottava, en käy koskaan sellaisten sometekemisiä katselemassa. Ei vain kiinnosta. Vietän aikaa niiden kivojen kanssa.
Aloittaja luettelee tykkäykset ja harrastukset ja onnittelut hymiöiden kera. Vähän erikoista, jos joku ihminen on sellainen, josta aidosti haluaisi päästä eroon.
TUNNEN MIEKKOSEN VUOSIEN JA VUOSIEN TAKAA.
OLIMME ÄSKETTÄIN TEKEMISISSÄ.
THAT IS IT 😑😑😑 Ihan näiden kahden asian takia tiedän yksityiskohtia😑😑😑
Olitte äskettäin tekemisissä?? Wtf?? Mitä ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Sulle on annettu täällä neuvoja , mitä mieltä niistä oot? Tunnet varmaan miehen tuttuja etkö voi niille puhua?
Miksi ap ei vastaa kysymyksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun käyt hänen sometileillään niin siitä jää jälki, eli älä käy niillä koska hän voi tulkita et olet kiinnostunut kaikesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sanoin että ei tule läpi???
Ja olisikohan ongelma vaikka se, että minun täytyy piileskellä ja suojautua kaikin mahdollisin keinoin vain saadakseni olla rauhassa?? Voisiko se olla mahdollisesti ongelma?? Että en voi tehdä uusia someja, koska miekkonen löytää minut ja lähettää viestin, kaveripyynnön, seuraamispyynnön, uuden viestin jne.
Idiootti.
Ei ne tule läpi, jos olet estänyt viestit, kuten kerroit.
Katso youtubesta Sam Vaknin videot aiheesta 'stalkers'. Vaknin on psykiatri ja itsekin diagnosoitu narsisti joka tietää aiheesta ja stalkkereista.