Kerron nyt miekkosesta, jolla on pakkomielle minuun (lähetti jälleen kerran viestiä)
Hermo menee.
Miekkonen on ulkoisesti jotenkuten normaalin oloinen: paljon kavereita (joiden kanssa hengailee, ei siis mitään nettikamuja.) Suomessa kaveri- ja seuraajalistoilla paljon ihmisiä. Monet pitävät hänestä, toivottavat hyviä juhlapäiviä somessa yyämäs.
Miekkonen rakastaa autoja ja muita moottorivempaimia. Talvisin laskettelee, hiihtää, ajelee moottorikelkalla.
Eli vaikuttaa aikalailla normaalilta.
Meillä oli teineinä vähän aikaa jotain juttua XDDDDD sata vuotta sitten. Se oli virhe! Mutta kukapa ei teininä tekisi jotain tyhmää ällöjen tyyppien kanssa XDDDDD
No miekkonenhan on tosiaan VUOSIKAUSIA ottanut minuun yhteyttä enemmän tai vähemmän. Ja nyt ei puhuta muutamasta vuodesta, vaan oikeasti ikuisuudesta. Ikäni on salaisuus, joten en kerro tarkkoja aikoja.
Olen käskenyt monta kertaa jättämään minut rauhaan. Ignoorannut. Uhannut poliisilla. Yhtenä yönä kaupalla näin poliisit ja kävin puhumassa heille asiasta. En ole vielä uskaltautunut menemään asemalle.
Tunne on ristiriitainen. Miekkonen ei kirjoittele minusta mitään somessa (TÄMÄ ON SIIS HYVÄ ASIA) ja on ihan avoimesti sinkkuna siellä. Itse asiassa en usko, että kukaan uskoisi miekkosesta tätä pakkomielleasiaa, ellei hänellä nyt satu olemaan useampia kohteita XDDDD
Miekkonen ei ole vaarallinen, ei pyöri kotini lähettyvillä eikä mitään tällaista. Ei ihannoi väkivaltaa millään tavalla.
Hän on ainoastaan raivostuttava takiainen, josta ei pääse ikinä eroon.
Kommentit (95)
Kumman kaa kirjoitti:
Minä en käytä mitään somea, mutta voisin kuvitella , että voisihan sitä käyttää toisinkin päin.
Otappas joku yhteiskuva jonkun toisen miekkosten kainalossa .
Ja kai olet joskus seurustellut muunkin kanssa.
Ei tehoa. Sitten tulisi vain viestejä liittyen tähän toiseen miekkoseen. Ei takiaiseen tehoa yhtään mikään. Siksi se ahdistaa. Jos tietäisin, että jättäisi rauhaan pyynnöstä, olisi kaikki ok.
Kuinka usein hän siis viestittelee? Kerran tunnissa, päivässä, viikossa, kuukaudessa, vuodessa? Kaksi kertaa tällä vuosituhannella?
Eikö miekkosnaisella käy flaksi enää, kun pitää jostain kouluaikojen säädöstä kirjoitella?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein hän siis viestittelee? Kerran tunnissa, päivässä, viikossa, kuukaudessa, vuodessa? Kaksi kertaa tällä vuosituhannella?
Monta kertaa kuukaudessa ainakin. Joskus oli piiitkä tauko aikoinaan, sitten hän löysi minut taas vaihteeksi somesta ja taas mentiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miekkosnaisella käy flaksi enää, kun pitää jostain kouluaikojen säädöstä kirjoitella?
Tietysti käy flaksi aina XDDDDD en vain jaksa tapailla ketään juuri nyt.
Mulla ollut muutama tuollainen. Yhteen tepsi poliisin soitto , toiseen poliisin kotikäynti , kolmanteen siskonsa (kerroin) oli kiellosta huolimatta säilyttänyt puhelin numeroni. Ja en , en vedä näitä hulluja tahallaan puoleeni mutta mistä sen tietää alussa kuka on pipipää. Ratkaisuni : Eri prepaid liittymät , harmittaa jos joutuu uusimaan numeron jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut muutama tuollainen. Yhteen tepsi poliisin soitto , toiseen poliisin kotikäynti , kolmanteen siskonsa (kerroin) oli kiellosta huolimatta säilyttänyt puhelin numeroni. Ja en , en vedä näitä hulluja tahallaan puoleeni mutta mistä sen tietää alussa kuka on pipipää. Ratkaisuni : Eri prepaid liittymät , harmittaa jos joutuu uusimaan numeron jatkuvasti.
Tuntuu vain että olen jotenkin ilkeä, vaikka tiedän että syy on hänessä, joka tekee toisen ahdistuneeksi eikä usko mitään pyyntöä eikä käskyä. Ihmettelen vain että miten niin moni tyyppi pitää hänestä ja jengialee säännöllisesti. Ja monet heistä vaikuttavat ihan normaaleilta tyypeiltä. Miten "kaikkien kaveri" voi olla tuollainen.
Ei millään pahalla, mutta XDDDDDD..
Minkä ikäinen oikein olet..
Blokkaat Somessa ja puhelimessa. Tili yksityiseksi. Ei varmaan löydä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kerrot hänestä nyt?
Siksi että hän laittoi viestiä jälleen kerran, kuten otsikossa selkeästi lukee.
Vai miekkonen! Kestääkö se torjutuksi tulemisen kuin aikuinen vai muuttuuko aggressiviseksi? Olisiko joku erotomania tai narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vain että olen jotenkin ilkeä, vaikka tiedän että syy on hänessä, joka tekee toisen ahdistuneeksi eikä usko mitään pyyntöä eikä käskyä. Ihmettelen vain että miten niin moni tyyppi pitää hänestä ja jengialee säännöllisesti. Ja monet heistä vaikuttavat ihan normaaleilta tyypeiltä. Miten "kaikkien kaveri" voi olla tuollainen.
VTTU XDDDDD HENGAILEE!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vai miekkonen! Kestääkö se torjutuksi tulemisen kuin aikuinen vai muuttuuko aggressiviseksi? Olisiko joku erotomania tai narsisti.
LUKEKAA SE ALOITUS HUOH.
Vierailija kirjoitti:
Nauti nyt, vielä tulee aika jolloin sunhun ei kosketa tikullakaan.
XDDDDDDDDD Sinun kateellinen toiveesi ei ole totuus, sorry.
En edelleenkään voi lakata hämmästelemästä typerää lapsellisuuttasi.
Minä en käytä mitään somea, mutta voisin kuvitella , että voisihan sitä käyttää toisinkin päin.
Otappas joku yhteiskuva jonkun toisen miekkosten kainalossa .
Ja kai olet joskus seurustellut muunkin kanssa.