Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron nyt miekkosesta, jolla on pakkomielle minuun (lähetti jälleen kerran viestiä)

Vierailija
21.08.2021 |

Hermo menee.

Miekkonen on ulkoisesti jotenkuten normaalin oloinen: paljon kavereita (joiden kanssa hengailee, ei siis mitään nettikamuja.) Suomessa kaveri- ja seuraajalistoilla paljon ihmisiä. Monet pitävät hänestä, toivottavat hyviä juhlapäiviä somessa yyämäs.

Miekkonen rakastaa autoja ja muita moottorivempaimia. Talvisin laskettelee, hiihtää, ajelee moottorikelkalla.

Eli vaikuttaa aikalailla normaalilta.

Meillä oli teineinä vähän aikaa jotain juttua XDDDDD sata vuotta sitten. Se oli virhe! Mutta kukapa ei teininä tekisi jotain tyhmää ällöjen tyyppien kanssa XDDDDD

No miekkonenhan on tosiaan VUOSIKAUSIA ottanut minuun yhteyttä enemmän tai vähemmän. Ja nyt ei puhuta muutamasta vuodesta, vaan oikeasti ikuisuudesta. Ikäni on salaisuus, joten en kerro tarkkoja aikoja.

Olen käskenyt monta kertaa jättämään minut rauhaan. Ignoorannut. Uhannut poliisilla. Yhtenä yönä kaupalla näin poliisit ja kävin puhumassa heille asiasta. En ole vielä uskaltautunut menemään asemalle.

Tunne on ristiriitainen. Miekkonen ei kirjoittele minusta mitään somessa (TÄMÄ ON SIIS HYVÄ ASIA) ja on ihan avoimesti sinkkuna siellä. Itse asiassa en usko, että kukaan uskoisi miekkosesta tätä pakkomielleasiaa, ellei hänellä nyt satu olemaan useampia kohteita XDDDD

Miekkonen ei ole vaarallinen, ei pyöri kotini lähettyvillä eikä mitään tällaista. Ei ihannoi väkivaltaa millään tavalla.

Hän on ainoastaan raivostuttava takiainen, josta ei pääse ikinä eroon.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan tyhjäpäisyydestäsi hyvännäköinen.

Vierailija
2/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämmentää se, että monet pitävät miekkosesta ja tiedän hänen olevan turvallinen. Ei minun tarvitse pelätä häntä millään tavalla koskaan. Mutta sitten se toinen puoli on jotenkin niin ristiriitainen. Miksi hän vain pommittaa ja pommittaa. Miten niin kiltissä miekkosesta voi olla niin ahdistava puoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sitten kirjoittaa sinulle?

Vierailija
4/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkosessa*

Vierailija
5/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sitten kirjoittaa sinulle?

Mitä milloinkin. Avautuu tuntemuksistaan, pyytele ulos, raportoi jotain tyhjänpäiväisiä asioita, joista en ole koskaan kysynyt mitään. Yms.

Vierailija
6/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

???!!!

Vierailija
7/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu tämä puhelin on perseestä. Kirjoitusvirheet johtuvat siitä.

Vierailija
8/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan miekkonen taas.

Onko tämäkin ulkomaalaistaustainen?

Vierailija
9/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD!!!

Vierailija
10/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sanonut selkeästi ja suoraan että yhteydenotot häiritsee sua etkä halua niitä enää?

Vierailija
11/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sanonut selkeästi ja suoraan että yhteydenotot häiritsee sua etkä halua niitä enää?

Vierailija
12/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu. 😑😑 Mitä aloituksessa lukee???

Vierailija
13/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

blokkaa se

Vierailija
14/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

blokkaa se

Olen blokannut, päivänselvä asia. Hänellä on silti numeroni enkä halua alkaa taas vaihtamaan sitä. Liikaa vaivaa yhden takiaisen takia.

En jaksaisi olla jatkuvasti varuillani, kun teen vaikka jonkun someprofiilin. Aina ennemmin tai myöhemmin miekkonen löytää minut😑😑

Kyllähän sen voi estää, että tulee puheluita tai viestejä jostain tietystä numerosta. Vai vaihtaako se pelle aina itse numeroa, että pääsee viestittelemään sinulle?

Vierailija
15/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehkä olla tekemisissä, jos miekkonen ei olisi tuollainen takiainen. Kyllä hän osaa olla ihan mukava, mutta en halua olla missään tekemisissä sellaisten kanssa, joille ei mene mikään käsky perille.

Vierailija
16/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

blokkaa se

Olen blokannut, päivänselvä asia. Hänellä on silti numeroni enkä halua alkaa taas vaihtamaan sitä. Liikaa vaivaa yhden takiaisen takia.

En jaksaisi olla jatkuvasti varuillani, kun teen vaikka jonkun someprofiilin. Aina ennemmin tai myöhemmin miekkonen löytää minut😑😑

Kyllähän sen voi estää, että tulee puheluita tai viestejä jostain tietystä numerosta. Vai vaihtaako se pelle aina itse numeroa, että pääsee viestittelemään sinulle?

Ei ainakaan toistaiseksi ole vaihdellut. Ja numero ja somet on estetty jo. Mutta kun heti, jos teen uuden someprofiilin, hän löytää minut ja pommitus jatkuu. En minä toki jatkuvasti tee someja, mutta joskus mahdollisesti.

Vierailija
17/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

blokkaa se

Ei ainakaan toistaiseksi ole vaihdellut. Ja numero ja somet on estetty jo. Mutta kun heti, jos teen uuden someprofiilin, hän löytää minut ja pommitus jatkuu. En minä toki jatkuvasti tee someja, mutta joskus mahdollisesti.

No ei sitten vissiin hirveän vakava ongelma, jos joskus mahdollisesti teet jonkun uuden somen ja nykyisistä on jo estetty. 

Vierailija
18/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

blokkaa se

No ei sitten vissiin hirveän vakava ongelma, jos joskus mahdollisesti teet jonkun uuden somen ja nykyisistä on jo estetty. 

Joo mutta kun miekkosella on numeroni. En pidä ajatuksesta, että vältyn loputtomalta pommitukselta vain siksi, että numero on estetty. Tiedän, että miekkonen lähettelee silti jatkuvasti jotain, tuli se perille tai ei.

Vierailija
19/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaan aikaan mietin, että miten ihmisessä voi olla kaksi täysin erilaista puolta. Jos hän olisi ihan hirveän kauhean kauhistuttava tyyppi, ei hänellä olisi niin paljon kavereita. Somessa ei kommentoitaisi yms.

Miten tuollaisella miekkosella voi olla niin pakkomielteinen puoli. Kukaan ei uskoisi.

Vierailija
20/95 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla ilkeä, mutta kun ahdistaa tuo ihan överiksi menevä roikkuminen. Mikään käsky ei tehoa. edes poliisilla uhkaaminen ei tehoa.