Kylpylän yhteishöyrysauna - Suomen ainoa?
Moi
Olin vaimon kanssa syksyllä Imatran kylpylässä yhteishöyrysaunassa ja siellä joku sanoi, että se on ainoa koko Suomessa. Tässä saunassa ei ole mitään kaiteita tai esteitä. Onko totta, onko se niin uniikki?
Huippulöylyt ja melko tilava sauna.
Kommentit (13)
Ei muuten ole. Härmän kylpylässä ainakin on 👍 Olin siellä höyrysaunassa uikkarit jalassa kuten kuuluu ja saunaan tuli kaksi parikymppistä ruotsia puhuvaa naista. Naiset olivat alasti ja hetken istuivat saunassa kunnes höyry hälveni ja huomasivat minut uikkareissa. Nopeasti poistuivat. Eivät ymmärtäneen suomalaista tekstiä "höyrysaunaan uima-asu päällä". Minua ei nuoret naiset häirinneet 🤗
M38
Niin mutta sellainen, jossa ei ole uima-asupakkoa - onko Imatra ainoa?, kun siellä ei ole tuota pakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta sellainen, jossa ei ole uima-asupakkoa - onko Imatra ainoa?, kun siellä ei ole tuota pakkoa.
Oletko sinäkin menossa runkkailemaan sinne?
Minä aloitin ketjun. Joo, Imatralla uima-asut saa olla ainoastaan allasosastolla.
Kerran yksi pari oli yhtäaikaa hetken verran meidän kanssa saunassa, mutta muut kerrat olimme kahdestaan.
On se Imatran kylpylä Suomen ainoa, missä EI ole uima-asupakkoa yhteissaunassa. olen reissannut ristiin ja rastiin Suomea ja kyllä toi kylpylä vaan on ainoa lajissaan.
Tampereella Pyynikin Scandicissa on myös ollut yhteishöyrysauna, mutta siitä on aikaa kun olen siellä käynyt niin en tiedä onko enää.
Joskus olen runkkaillut siellä höyryn suojissa.