Kerron nyt miekkosesta, jolla on pakkomielle minuun (lähetti jälleen kerran viestiä)
Hermo menee.
Miekkonen on ulkoisesti jotenkuten normaalin oloinen: paljon kavereita (joiden kanssa hengailee, ei siis mitään nettikamuja.) Suomessa kaveri- ja seuraajalistoilla paljon ihmisiä. Monet pitävät hänestä, toivottavat hyviä juhlapäiviä somessa yyämäs.
Miekkonen rakastaa autoja ja muita moottorivempaimia. Talvisin laskettelee, hiihtää, ajelee moottorikelkalla.
Eli vaikuttaa aikalailla normaalilta.
Meillä oli teineinä vähän aikaa jotain juttua XDDDDD sata vuotta sitten. Se oli virhe! Mutta kukapa ei teininä tekisi jotain tyhmää ällöjen tyyppien kanssa XDDDDD
No miekkonenhan on tosiaan VUOSIKAUSIA ottanut minuun yhteyttä enemmän tai vähemmän. Ja nyt ei puhuta muutamasta vuodesta, vaan oikeasti ikuisuudesta. Ikäni on salaisuus, joten en kerro tarkkoja aikoja.
Olen käskenyt monta kertaa jättämään minut rauhaan. Ignoorannut. Uhannut poliisilla. Yhtenä yönä kaupalla näin poliisit ja kävin puhumassa heille asiasta. En ole vielä uskaltautunut menemään asemalle.
Tunne on ristiriitainen. Miekkonen ei kirjoittele minusta mitään somessa (TÄMÄ ON SIIS HYVÄ ASIA) ja on ihan avoimesti sinkkuna siellä. Itse asiassa en usko, että kukaan uskoisi miekkosesta tätä pakkomielleasiaa, ellei hänellä nyt satu olemaan useampia kohteita XDDDD
Miekkonen ei ole vaarallinen, ei pyöri kotini lähettyvillä eikä mitään tällaista. Ei ihannoi väkivaltaa millään tavalla.
Hän on ainoastaan raivostuttava takiainen, josta ei pääse ikinä eroon.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kerrot hänestä nyt?
Siksi että hän laittoi viestiä jälleen kerran, kuten otsikossa selkeästi lukee.
Mitä me tällä tiedolla tehdään, että sulle viestittelee joku tyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut muutama tuollainen. Yhteen tepsi poliisin soitto , toiseen poliisin kotikäynti , kolmanteen siskonsa (kerroin) oli kiellosta huolimatta säilyttänyt puhelin numeroni. Ja en , en vedä näitä hulluja tahallaan puoleeni mutta mistä sen tietää alussa kuka on pipipää. Ratkaisuni : Eri prepaid liittymät , harmittaa jos joutuu uusimaan numeron jatkuvasti.
Tuntuu vain että olen jotenkin ilkeä, vaikka tiedän että syy on hänessä, joka tekee toisen ahdistuneeksi eikä usko mitään pyyntöä eikä käskyä. Ihmettelen vain että miten niin moni tyyppi pitää hänestä ja jengialee säännöllisesti. Ja monet heistä vaikuttavat ihan normaaleilta tyypeiltä. Miten "kaikkien kaveri" voi olla tuollainen.
Näitä takertujia on , voi olla narsistisia taipumuksia omaava , näillä on hovi joka lampaana seuraa. Oisko tällainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut muutama tuollainen. Yhteen tepsi poliisin soitto , toiseen poliisin kotikäynti , kolmanteen siskonsa (kerroin) oli kiellosta huolimatta säilyttänyt puhelin numeroni. Ja en , en vedä näitä hulluja tahallaan puoleeni mutta mistä sen tietää alussa kuka on pipipää. Ratkaisuni : Eri prepaid liittymät , harmittaa jos joutuu uusimaan numeron jatkuvasti.
Tuntuu vain että olen jotenkin ilkeä, vaikka tiedän että syy on hänessä, joka tekee toisen ahdistuneeksi eikä usko mitään pyyntöä eikä käskyä. Ihmettelen vain että miten niin moni tyyppi pitää hänestä ja jengialee säännöllisesti. Ja monet heistä vaikuttavat ihan normaaleilta tyypeiltä. Miten "kaikkien kaveri" voi olla tuollainen.
Näitä takertujia on , voi olla narsistisia taipumuksia omaava , näillä on hovi joka lampaana seuraa. Oisko tällainen?
Ei vaikuta sellaiselta, ei ole mikään pomottelijatyyppi eikä itserakas. Itsevarmuutta kyllä löytyy.
Kuulostat tässä ketjussakin siltä, ettet ole ihan tosissasi. Mies tulkitsee vastauksesi ehkä vähän härnäileväksi flirtiksi.
Vinkki: muutu itse rasittavaksi takiaiseksi ja kerro kaikki huolesi kyseiselle hemmolle. Sano, että tarvitset paljon rahaa lainaksi ym. Laita oikein epäedustavia kuvia itsestäsi someen. Moni mies katoaa, jos nainen on liian tarvitseva. Sano, että olet haluton tai tullut uskoon eli seksiä ei ole tiedossa kenellekään. Noilla pääset liian innokkaasta miehestä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Ja samaan aikaan mietin, että miten ihmisessä voi olla kaksi täysin erilaista puolta. Jos hän olisi ihan hirveän kauhean kauhistuttava tyyppi, ei hänellä olisi niin paljon kavereita. Somessa ei kommentoitaisi yms.
Miten tuollaisella miekkosella voi olla niin pakkomielteinen puoli. Kukaan ei uskoisi.
Kuinka usein sinä käyt stalkkaamassa blokkaamasi miekkosen sometilejä 😅. Tunnut tietävän hyvinkin tarkkaan hänen ja kavereiden viestit. Ei minua ainakaan kiinnosta käydä ”miekkosten” somepostaukset, EIKÄ ainakaan kaverit ja heidän kirjoittamansa onnittelut tai tykkäykset.
En saa sulle pidempää vastausta lävitse, mutta hae lähestymiskieltoaja. Ei joku poliisipartio keskellä yötä sua voi auttaa, mies - siis mies, ei miekkonen (sinäkään kaiketi et ole naikk.nen) - ei ole syyllistynyt rikokseen.
Täällä ohjeet:
https://oikeus.fi/tuomioistuimet/fi/index/asiat/rikosasiat/lahestymiski…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään voi lakata hämmästelemästä typerää lapsellisuuttasi.
Enkä minä voi lakata hämmästelemästä loputonta kateuttanne. Jopa asiassa, joka ahdistaa minua.
Tuskin kukaan on kateellinen lapsellisista käytöstavoista. Sen sanominen on myös toki huonoa käytöstä.
-eri
Varsinaiseen ongelmaasi sanoisin, että ghostaa vieläkin sinnikkäämmin äläkä vaan yksinkertaisesti välitä. Suhtaudu häneen vaikkapa säälien, eihän hän ihan terve vaikuta olevan kun ei tajua, voi raukkaa. Älä kiusaa reppanaa, vaan ystävällisesti ghostaat vaan. Tiedän että ystävällinen ja ghostaaminen kuulostaa erikoiselta samassa lauseessa, mutta säännönmukainen ghostaaminen tässä tapauksessa lienee ystävällisintä ellet halua ruveta vaihtamaan kuulumisia hänen kanssaan. En saanut sellaista vaikutelmaa, että haaveilee yhteisestä tulevaisuudesta kanssasi?
Olitko ap just lehdessä, kun etsintäkuulutit kaupassa näkemääsi miekkosta fb:ssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta sellaiselta, ei ole mikään pomottelijatyyppi eikä itserakas. Itsevarmuutta kyllä löytyy.
Kuulostaa siltä, että ihailet kyseistä miestä, kun kehut niin paljon. Se välittyy viesteistäsi tänne. Ehkä sama tunne välittyy sille miehellekin ja kuvittelee, että olet kuitenkin kiinnostunut hänestä. Yleensä jos inhoaa jotain, niin ei enää näe mitään hyvääkään hyvässä valossa. Ei kuulosta siltä, että aidosti inhoaisit kyseistä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samaan aikaan mietin, että miten ihmisessä voi olla kaksi täysin erilaista puolta. Jos hän olisi ihan hirveän kauhean kauhistuttava tyyppi, ei hänellä olisi niin paljon kavereita. Somessa ei kommentoitaisi yms.
Miten tuollaisella miekkosella voi olla niin pakkomielteinen puoli. Kukaan ei uskoisi.
Kuinka usein sinä käyt stalkkaamassa blokkaamasi miekkosen sometilejä 😅. Tunnut tietävän hyvinkin tarkkaan hänen ja kavereiden viestit. Ei minua ainakaan kiinnosta käydä ”miekkosten” somepostaukset, EIKÄ ainakaan kaverit ja heidän kirjoittamansa onnittelut tai tykkäykset.
Öööö no olimme väleissä yhdessä vaiheessa, että ihan siitä tiedän🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ mutta sitten laitoin välit poikki, kun tuo hullu takertuminen meni ihan överiksi.
Ja olen käskenyt ihan vakavasti jättämään minut rauhaan, ei ole minun syyni ettei usko yhtään mitään käskyä eikä pyyntöä.
Miksi itse seurailet kyseisen miehen sometekemisiä noin paljon? Jos inhoan jotain tai joku on mulle inhottava, en käy koskaan sellaisten sometekemisiä katselemassa. Ei vain kiinnosta. Vietän aikaa niiden kivojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että ihailet kyseistä miestä, kun kehut niin paljon. Se välittyy viesteistäsi tänne. Ehkä sama tunne välittyy sille miehellekin ja kuvittelee, että olet kuitenkin kiinnostunut hänestä. Yleensä jos inhoaa jotain, niin ei enää näe mitään hyvääkään hyvässä valossa. Ei kuulosta siltä, että aidosti inhoaisit kyseistä miestä.
Inhoan sitä hullua roikkumista. Sitä ettei mikään mene perille eikä jätä minua rauhaan pyynnöstä. Ihmisenä hän ei ole paha, mutta hänessä on raivostuttava piirre, josta minä saan osani nyt jo tuhannennetta vuotta. Eikun tuhannetta? No jotain sinnepäin.
Älkääkä toki unohtako, että tunnen tyypin jo ennestään huoh. Siksi tiedän hänestä paljon. Jopa hänen SOMESTAAN IIK.
Näköjään hänen yhteydenotot kuitenkin jotenkin imartelee sinua, kun et häntä blokkaa. Jos minä tulkitsen näin, voi poliisikin tulkita näin. Ilmoita hänelle, että yhteydenottojen on loputtava ja ne ovat epätoivottuja. Laita se talteen että voit todistaa näin sanoneesi. Ja blokkaa sitten
Ja lakkaa puhumasta"miekkosesta" se on yhtä noloa kuin tuo xdd.
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse seurailet kyseisen miehen sometekemisiä noin paljon? Jos inhoan jotain tai joku on mulle inhottava, en käy koskaan sellaisten sometekemisiä katselemassa. Ei vain kiinnosta. Vietän aikaa niiden kivojen kanssa.
Aloittaja luettelee tykkäykset ja harrastukset ja onnittelut hymiöiden kera. Vähän erikoista, jos joku ihminen on sellainen, josta aidosti haluaisi päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään hänen yhteydenotot kuitenkin jotenkin imartelee sinua, kun et häntä blokkaa. Jos minä tulkitsen näin, voi poliisikin tulkita näin. Ilmoita hänelle, että yhteydenottojen on loputtava ja ne ovat epätoivottuja. Laita se talteen että voit todistaa näin sanoneesi. Ja blokkaa sitten
Ja lakkaa puhumasta"miekkosesta" se on yhtä noloa kuin tuo xdd.
Missä sanoin etten blokkaa???? Kirjaimellisesti juuri sanoin, että numero on estetty, somet ovat estetty, ei vttu ääliöt LUKEKAA JA YMMÄRTÄKÄÄ 😑😑😑😑
Sulle on annettu täällä neuvoja , mitä mieltä niistä oot? Tunnet varmaan miehen tuttuja etkö voi niille puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja luettelee tykkäykset ja harrastukset ja onnittelut hymiöiden kera. Vähän erikoista, jos joku ihminen on sellainen, josta aidosti haluaisi päästä eroon.
TUNNEN MIEKKOSEN VUOSIEN JA VUOSIEN TAKAA.
OLIMME ÄSKETTÄIN TEKEMISISSÄ.
THAT IS IT 😑😑😑 Ihan näiden kahden asian takia tiedän yksityiskohtia😑😑😑
Vierailija kirjoitti:
Älkääkä toki unohtako, että tunnen tyypin jo ennestään huoh. Siksi tiedän hänestä paljon. Jopa hänen SOMESTAAN IIK.
Tässä ketjussakin tunnut ottavan asian vähän huumorilla. Jos olet tosissasi, niin ehkä parin kirosanan siivittämänä voisit ilmoittaa, että et oikeasti halua yhteydenottoja. Miten nyt omissa piireissäsi ilmaistaan tällaiset asiat, jos ollaan tosissaan oikeasti.
Joku "älä nyt jaksa XDD" vaikuttaa vain flirttailulta. Mutta joku "nyt #&$%&×£ lopetat ton mulle kirjoittelun!" voisi toimia. Älä laita vihaisiin viesteihin hymiöitä lainkaan, jottei viestin vakavuus laimene.
Enkä minä voi lakata hämmästelemästä loputonta kateuttanne. Jopa asiassa, joka ahdistaa minua.