Kerron nyt miekkosesta, jolla on pakkomielle minuun (lähetti jälleen kerran viestiä)
Hermo menee.
Miekkonen on ulkoisesti jotenkuten normaalin oloinen: paljon kavereita (joiden kanssa hengailee, ei siis mitään nettikamuja.) Suomessa kaveri- ja seuraajalistoilla paljon ihmisiä. Monet pitävät hänestä, toivottavat hyviä juhlapäiviä somessa yyämäs.
Miekkonen rakastaa autoja ja muita moottorivempaimia. Talvisin laskettelee, hiihtää, ajelee moottorikelkalla.
Eli vaikuttaa aikalailla normaalilta.
Meillä oli teineinä vähän aikaa jotain juttua XDDDDD sata vuotta sitten. Se oli virhe! Mutta kukapa ei teininä tekisi jotain tyhmää ällöjen tyyppien kanssa XDDDDD
No miekkonenhan on tosiaan VUOSIKAUSIA ottanut minuun yhteyttä enemmän tai vähemmän. Ja nyt ei puhuta muutamasta vuodesta, vaan oikeasti ikuisuudesta. Ikäni on salaisuus, joten en kerro tarkkoja aikoja.
Olen käskenyt monta kertaa jättämään minut rauhaan. Ignoorannut. Uhannut poliisilla. Yhtenä yönä kaupalla näin poliisit ja kävin puhumassa heille asiasta. En ole vielä uskaltautunut menemään asemalle.
Tunne on ristiriitainen. Miekkonen ei kirjoittele minusta mitään somessa (TÄMÄ ON SIIS HYVÄ ASIA) ja on ihan avoimesti sinkkuna siellä. Itse asiassa en usko, että kukaan uskoisi miekkosesta tätä pakkomielleasiaa, ellei hänellä nyt satu olemaan useampia kohteita XDDDD
Miekkonen ei ole vaarallinen, ei pyöri kotini lähettyvillä eikä mitään tällaista. Ei ihannoi väkivaltaa millään tavalla.
Hän on ainoastaan raivostuttava takiainen, josta ei pääse ikinä eroon.
Kommentit (95)
OLEN SANONUT VAKAVASTI JA VIHAISESTI JA KAIKKEA. MIKÄÄN EI TEHOA, USKOKAA NYT JO. Joihinkin ei vain tehoa yhtikäs mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut muutama tuollainen. Yhteen tepsi poliisin soitto , toiseen poliisin kotikäynti , kolmanteen siskonsa (kerroin) oli kiellosta huolimatta säilyttänyt puhelin numeroni. Ja en , en vedä näitä hulluja tahallaan puoleeni mutta mistä sen tietää alussa kuka on pipipää. Ratkaisuni : Eri prepaid liittymät , harmittaa jos joutuu uusimaan numeron jatkuvasti.
Tuntuu vain että olen jotenkin ilkeä, vaikka tiedän että syy on hänessä, joka tekee toisen ahdistuneeksi eikä usko mitään pyyntöä eikä käskyä. Ihmettelen vain että miten niin moni tyyppi pitää hänestä ja jengialee säännöllisesti. Ja monet heistä vaikuttavat ihan normaaleilta tyypeiltä. Miten "kaikkien kaveri" voi olla tuollainen.
Näitä takertujia on , voi olla narsistisia taipumuksia omaava , näillä on hovi joka lampaana seuraa. Oisko tällainen?
Ei vaikuta sellaiselta, ei ole mikään pomottelijatyyppi eikä itserakas. Itsevarmuutta kyllä löytyy.
Joku perso.häiriö taitaa olla silti. Narsistit osaa piilottaa pakkomielteensä muilta ja ne voi olla tosi pidettyjä kun osaavat puhua. Tiedätkö onko sillä muitakin pakkomielteitä, viinaa, päihteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut muutama tuollainen. Yhteen tepsi poliisin soitto , toiseen poliisin kotikäynti , kolmanteen siskonsa (kerroin) oli kiellosta huolimatta säilyttänyt puhelin numeroni. Ja en , en vedä näitä hulluja tahallaan puoleeni mutta mistä sen tietää alussa kuka on pipipää. Ratkaisuni : Eri prepaid liittymät , harmittaa jos joutuu uusimaan numeron jatkuvasti.
Tuntuu vain että olen jotenkin ilkeä, vaikka tiedän että syy on hänessä, joka tekee toisen ahdistuneeksi eikä usko mitään pyyntöä eikä käskyä. Ihmettelen vain että miten niin moni tyyppi pitää hänestä ja jengialee säännöllisesti. Ja monet heistä vaikuttavat ihan normaaleilta tyypeiltä. Miten "kaikkien kaveri" voi olla tuollainen.
Näitä takertujia on , voi olla narsistisia taipumuksia omaava , näillä on hovi joka lampaana seuraa. Oisko tällainen?
Ei vaikuta sellaiselta, ei ole mikään pomottelijatyyppi eikä itserakas. Itsevarmuutta kyllä löytyy.
Joku perso.häiriö taitaa olla silti. Narsistit osaa piilottaa pakkomielteensä muilta ja ne voi olla tosi pidettyjä kun osaavat puhua. Tiedätkö onko sillä muitakin pakkomielteitä, viinaa, päihteitä?
Oli omien sanojensa mukaan liikaa alkoholiin päin joskus aikoinaan. Tiedä sitten... Huumeita en usko hänen kokeilleen.
Persoonallisuushäiriö on kyllä varmasti. Ei tuo normaaliakaan touhua ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään hänen yhteydenotot kuitenkin jotenkin imartelee sinua, kun et häntä blokkaa. Jos minä tulkitsen näin, voi poliisikin tulkita näin. Ilmoita hänelle, että yhteydenottojen on loputtava ja ne ovat epätoivottuja. Laita se talteen että voit todistaa näin sanoneesi. Ja blokkaa sitten
Ja lakkaa puhumasta"miekkosesta" se on yhtä noloa kuin tuo xdd.
Missä sanoin etten blokkaa???? Kirjaimellisesti juuri sanoin, että numero on estetty, somet ovat estetty, ei vttu ääliöt LUKEKAA JA YMMÄRTÄKÄÄ 😑😑😑😑
Luettu ja ymmärretty, että et ole osannut laittaa estoja. Viestit EIVÄT tule läpi, jos on esto. Kerro viestien lähettäjästä ja eitoivotuista viesteistä jollekin tutulle aikuiselle tai holhoojallesi ja pyydä heitä laittamaan estot someen ja kännyysi.
Minusta on kummallista, että jos sanon edes jotain positiivista miekkosesta niin heti siitä on jotain outoa XDDDDD Pitäisikö minun vihata kaikkia silmät liekkejä leiskuen ja haukkua pystyyn. Voin kyllä eritellä, jos joku on ihmisenä pidetty ja mukava, mutta hänessä on raivostuttava piirre.
Vierailija kirjoitti:
OLEN SANONUT VAKAVASTI JA VIHAISESTI JA KAIKKEA. MIKÄÄN EI TEHOA, USKOKAA NYT JO. Joihinkin ei vain tehoa yhtikäs mikään.
Älä vastaa hänen puheluihinsa. Laita puhelimesta estolistalle. Jos hän saisi sinuun yhteyden, älä muutu flirttailevaksi, vaan katkaise puhelu heti, ilman draamaa. Estä aidosti hänet somessa ja vältä itse hänen sometilinsä katselua.
Ehkä olet joku ihan huikaisevan kaunis nainen (jolloin miehet kiinnostuvat liikaakin), mutta sano vaikka, että poikaystäväsi (sano näin, vaikka olisitkin sinkku oikeasti) tulee keskustelemaan asiasta, jos yhteydenotot eivät lopu.
Samalla toivo, että hän löytää uuden naisen, niin sen myötä tilanne korjaantuu. Voit olla ehkä hänelle se elämän suuri rakkaus, mutta jos tunne on yksipuolinen, miin se on vähän voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään hänen yhteydenotot kuitenkin jotenkin imartelee sinua, kun et häntä blokkaa. Jos minä tulkitsen näin, voi poliisikin tulkita näin. Ilmoita hänelle, että yhteydenottojen on loputtava ja ne ovat epätoivottuja. Laita se talteen että voit todistaa näin sanoneesi. Ja blokkaa sitten
Missä sanoin etten blokkaa???? Kirjaimellisesti juuri sanoin, että numero on estetty, somet ovat estetty, ei vttu ääliöt LUKEKAA JA YMMÄRTÄKÄÄ 😑😑😑😑
Luettu ja ymmärretty, että et ole osannut laittaa estoja. Viestit EIVÄT tule läpi, jos on esto. Kerro viestien lähettäjästä ja eitoivotuista viesteistä jollekin tutulle aikuiselle tai holhoojallesi ja pyydä heitä laittamaan estot someen ja kännyysi.
Voi kuule monessakin puhelimessa estetyt viestit TULEVAT läpi, mutta menevät erilliseen kansioon. Sieltä ne saa ihan milloin tahansa luettua, VAIKKA ON ESTO PÄÄLLÄ. Tervetuloa todellisuuteen.
No en ole missään vaiheessa ollut mikään flirttaileva. mistä ihmeestä olette keksineet tuollaista. Kyllä minusta huomaa milloin pidän jostakusta ja milloin olen tosissani vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule monessakin puhelimessa estetyt viestit TULEVAT läpi, mutta menevät erilliseen kansioon. Sieltä ne saa ihan milloin tahansa luettua, VAIKKA ON ESTO PÄÄLLÄ. Tervetuloa todellisuuteen.
Pyydä holhoojaasi tai jotain miuta aikuista auttamaan.
Onko taas trollipojan toiveuni saada tyttö helpolla tunnekoukkuun? Siinä niin kauniisti kuvailee, että ej ole sitä eikä tätä, vain tämä yksi hankala puoli. Voishan sitä hänen kavereilleen siellä somessa näet kertoa, ettei olekaan coolia sulhasmatskua vaan torjuttu lössöstalkkeri.
Vierailija kirjoitti:
No en ole missään vaiheessa ollut mikään flirttaileva. mistä ihmeestä olette keksineet tuollaista. Kyllä minusta huomaa milloin pidän jostakusta ja milloin olen tosissani vihainen.
...Vihainen, enkä halua olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tule 😂
Vierailija kirjoitti:
Onko taas trollipojan toiveuni saada tyttö helpolla tunnekoukkuun? Siinä niin kauniisti kuvailee, että ej ole sitä eikä tätä, vain tämä yksi hankala puoli. Voishan sitä hänen kavereilleen siellä somessa näet kertoa, ettei olekaan coolia sulhasmatskua vaan torjuttu lössöstalkkeri.
Öööh... Mitä v...
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kummallista, että jos sanon edes jotain positiivista miekkosesta niin heti siitä on jotain outoa XDDDDD Pitäisikö minun vihata kaikkia silmät liekkejä leiskuen ja haukkua pystyyn. Voin kyllä eritellä, jos joku on ihmisenä pidetty ja mukava, mutta hänessä on raivostuttava piirre.
Kyllä, mutta tuolla asenteella puhutaan myös omista kumppaneista ja ystävistä. Siis heistä, joita rakastetaan. Jos olen kyllästynyt/väsynyt/ahdistunut, niin silloin se kiinnostunut henkilö muuttuu epäkiinnostavaksi ja vastenmieliseksi. Sellaiseksi, josta ei haluaisi puhua sanaakaan missään. Siksi ihmettelen kommenttejasi.
Mulla oli yksi kaveri, joka oli pitkän aikaa inhottava minua kohtaan. En halua miettiä häntä tai tekemisiään lainkaan. Minulle hän ei ole tavallaan edes olemassa enää. Yleisellä tasolla toivon hyvää hänelle, mutta en ajattele häntä tai halua olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tule 😂
Aijaa, kumma kun vuonna 2016 ja 2017 blokkasin silloisen miekkosystävän vai olikos jo eksä, ja viestit tulivat puhelimeen kyllä mutta menivät suoraan estetty-osioon, josta ne sai avattua ihan normaalisti 🤣🤣🤣🤣🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂😂😂😂😂🤣🤣🤣
Äsken blokkasin oman numeroni ja lähetin tekstarin itselleni🤣😂🤣😂🤣😂 meni estetty-osioon 😂🤣😂🤣😂🤣🤣 taas joku tiesi minua paremmin XDDDD
Kerran bussissa kuuntelin kun kaksi teini-ikäistä tyttöä keskusteli keskenään aiheesta, että miten äksdee kirjoitetaan. Selkeästi AP on oppinut.
Miekkoshullun mielestä kaikki miekkoset haluavat hänet. Muistan kuinka vuosia sitten hän hehkutti kuinka Gigantin myyjä on selkeästi hänestä kiinnostunut.